Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan perse, mrs. Smith! Enemmän kun pyrstöstä folliuutiset. Onneksi joka kierto on uusi mahdollisuus. Olikos se niin et säkin oot letrojen syöjä? Valitettavasti se(kään) ei oo mitään ihmelääkettä, mut jospa ens kierrossa toimisi halutulla tavalla.. Älä vielä luovuta! Mäkin oon kolmosen yrittäjä ja tulos on nolla vielä ainakin kahdeksan letrokierron jälkeen. Kahdesti oon kuitenkin tullut raskaaksi aiemmin, joten onhan se hemmetti onnistuttava kolmannenkin kerran! Meillä diagnoosina selittämätön lapsettomuus, mitään vikaa ei oo löytynyt. Gyne niin nätisti asian muotoili, et "sä nyt et vaan oo hirveän hedelmällinen nainen ja ikääkin on(35), joten yritys saattaa kestää, mut ei ole mitään syytä miksi et raskaaksi tulisi ". Nice.
 
Mrs.Smith onpa epäreilua! Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että miten ei muka voi olla mitään vastetta? Oliko mitään puhetta, miten tosta kannattais jatkaa? Saatko toisia lääkkeitä tai jotain? Ja olen todella pahoillani! En osaa kuvitellakaan, miltä susta tuntuu. Onneksi sulla on kuitenkin jo ne kaksi ihanaa lasta:Heartred

Alinah, tsemppiä mennkojen odotteluun! Monta päivää sulla nyt on mennyt terojen jälkeen?

ON: kp 3 ja vuoto on jo vähän vähentynyt. Pelkäsin, että näistä tulee samanlaiset tulvamenkat kuin edellisistä, mutta onneks niin ei näytä käyvän. Kroppa tuntuu nyt ehkä ensimmäistä kertaa keskenmenon mukavan omalta ja normaalilta. Toisaalta olihan jo aikakin, keskenmeno oli lokakuussa.
 
Mrs.Smith onpa epäreilua! Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että miten ei muka voi olla mitään vastetta? Oliko mitään puhetta, miten tosta kannattais jatkaa? Saatko toisia lääkkeitä tai jotain? Ja olen todella pahoillani! En osaa kuvitellakaan, miltä susta tuntuu. Onneksi sulla on kuitenkin jo ne kaksi ihanaa lasta:Heartred

Alinah, tsemppiä mennkojen odotteluun! Monta päivää sulla nyt on mennyt terojen jälkeen?

ON: kp 3 ja vuoto on jo vähän vähentynyt. Pelkäsin, että näistä tulee samanlaiset tulvamenkat kuin edellisistä, mutta onneks niin ei näytä käyvän. Kroppa tuntuu nyt ehkä ensimmäistä kertaa keskenmenon mukavan omalta ja normaalilta. Toisaalta olihan jo aikakin, keskenmeno oli lokakuussa.

Toinen päivä menossa terojen jälkeen. Tää on ensimmäinen kerta kun kestää se vuodon alkaminen.. Hassua miten voi niin heitellä kun viime kierrossa alkoi tiputtaa 2 päivää ennen vikaa pilleriä. Ja yleensä nämä mulla toiminut tosiaan niin, että vikasta pilleristä seuraavana päivänä se vuoto alkanut. Siksi ottaa päähän, haluan jo uutena kiertoon jotta pääsee niitä letrozoleja syömään..
 
Aikaistunut ovis lupailis normaalin mittaisia menkkoja. Viimeiset päivät menossa. Testaan vasta kun ovat myöhässä. Kp 27/31-42 dpo 13. En jaksa enää kemiallista niin välttelen liian aikaisin testaamista. Tosin edelleen ei mitään oireita suuntaan tai toiseen.
 
Voi möh, Mrs Smith! Kurja löydös tuo, mutta ei yhtään poissulje raskautta vielä tulevaisuudessa. Tsemppiä!

Alinah, tsempit myös sinne ja toivottavasti uusi kierto käynnistyy pian. Tai tulee vielä ylläriplussa?

Peukut pystyssä Marcen puolesta tulevassa testauksessa!

Täällä nyt dpo 7. Eilen tuntui selvää paineentunnetta keskellä alamahaa, samanlaista kuin ekassa tärppikierrossa ja samana dpo-päivänäkin. Toisaalta maha nyt lievästi sekaisin... Mutta kuitenkin toiveet ovat kunnolla heräilleet, niin on korkeutta, mistä ensi viikolla taas pudota. :bag: Testata aion dpo 12 eli ensi viikon keskiviikkona.
 
Voi möh, Mrs Smith! Kurja löydös tuo, mutta ei yhtään poissulje raskautta vielä tulevaisuudessa. Tsemppiä!

Alinah, tsempit myös sinne ja toivottavasti uusi kierto käynnistyy pian. Tai tulee vielä ylläriplussa?

Peukut pystyssä Marcen puolesta tulevassa testauksessa!

Täällä nyt dpo 7. Eilen tuntui selvää paineentunnetta keskellä alamahaa, samanlaista kuin ekassa tärppikierrossa ja samana dpo-päivänäkin. Toisaalta maha nyt lievästi sekaisin... Mutta kuitenkin toiveet ovat kunnolla heräilleet, niin on korkeutta, mistä ensi viikolla taas pudota. :bag: Testata aion dpo 12 eli ensi viikon keskiviikkona.

Raskaustestejä tehty ja negoja ovat olleet. Eilen oli illalla hetken aikaa menkka tulee temuksia ja luulin että jo alkaisi tänään viimeistään. Tuntemukset hävinnyt eikä mitään oloja ole suuntaan tai toiseen.
 
Pahoittelut Smith :(

Meilläkin meni vuosi2017 plussaa odotellessa. Pitäisi varmaan havitella taas -25kg painonpudotusta. Häät on kesällä, mutta ei sekään saa vauvatoiveita syrjäytettyä. Viimeksi tärppäsi kun laihdutin suht paljon ja olin jo melkein tavotteessa. Ylläriplussa 4v yrityksen jälkeen.

Maanantaina tuli kirje, että ollaan hoitojonossa ja kutsu tuled 1-3kk päästä. No se tulikin onneksi tänään!! Jee! Labrat on ensi viikon tiistaina ja ensikäynti 6.2. ! :)

Laihduttaa toki pitäisi, mutta en kertakaikkiaan enää jaksa! Mä oon laihduttanut koko elämäni ja aina kun onnistun, niin kaikki tulee takaisin. Viimeksi kaikki tuli raskausaikana takaisin, mitä kerkesin raskautta yrittäessä karistaa. En jaksa enää laihduttaa. :D mä elän muutenkin keittiössä tehessä miehelle ja pojalle ruokaa, saan hermoromahduksen jos mun pitää vielä itelle kokata 5 erillistä ateriaa kippoihin. Mulla ei laihdutus onnistu muuten kun ihan hemmetin kurinalaisesti. Yhden karkin jos synttäreillä syö niin se venähtää kahden viikon mässytysputkeksi.

Todennäköisesti ne tietysti ekana laittaa mut siellä hoidoissa laihdutuskuurille? Jepjep. -.-
 
Täälläkin 2017 meni hujauksessa.Oli kohtukuoleman käsittelyä ja lapsettomuushoito kiertoja ja yritystä,yritystä,yritystä ja vieläpä yritystä kotona.Nyt vain odotetaan että tulisi 20.2.
 
Viime vuosi meni tosiaan vauvasta haaveillessa. Nyt on päästy jo hoitoihin ja silleen menny asiat eteenpäin. Mutta olis se ihanaa jos joskus omalle kohdallekin sattuis kaikki tähdet kohdalleen <3 Aloitin sellaisen harrastuksenkin joka pitää lopettaa jos raskaaksi tulee. Joten ompa jotain josta pitää "luopua" että saa tilalle parempaa.

Yleensä oon positiivinen ihminen mut välillä kun kuulee tuttujen raskausuutisia niin sitä miettii että milloin on meijän vuoro. Tiettyyn pisteeseen asti pystyy olemaan onnellinen läheisten puolesta jotka raskautuvat mut välillä se on vaikeaa.

Onneksi yks läheinen kaveri kertoi tosi hienotunteisesti ja siitä jäi hyvä fiilis. :)
 
Niin, meni 2016 ja 2017 toisesta vauvasta haaveillen ja yritys sekä haaveet senkun jatkuu..
 
Täällä nyt on 9kp ja kauhet vatsa säryt ja etoo aivan kaikki.Eilisen pupuilun jälkeen alkoi limakalvoilla vuotamaan verta.
 
Kirjoittelen vähemmän luen enemmän.

Täällä kp3. Taidan laittaa r.keijulle o-testitilausta menemään. Kurkku alkoi äsken tuntua kipeältä.
 
Mä pinnistelen, etten testailisi mitään tai edes miettisi koko kiertoa tässä enää. Kuitenkin sen naisena tiedostaa, missä mennään tai mitä puuttuu. En tiiä, mahtaako ovulaatiota tulla enää ollenkaan. Alkaa olla munasarjat eläkkeellä pikkuhiljaa. No, näillä mennään. Jännityksellä kevättä kohti kuitenkin. Meillä ei varsinaisesti onneksi ole väliä omalla hormonitoiminnalla, jos lääkäri muutoin hyväksyy minut vielä äitikandidaatiksi. Olen kyllä mielessäni tyytyväinen tuohon yhteenkin (äidin ja isin suurin aarre), jos jäädään kolmin hyväksyn sen. Tsemppiä ihan kaikille, jotka sitä ensimmäistä toivoo ja odottaa kovasti. Toivon, ettei odotuksenne enää veny pidemmäksi!
Plussapuhallus ketjuun, ekan, tokan, kolmannen ja monennen toivojalle!
 
Testi odoterusti negaa. Kp28/31 dpo10. Ei mieli malttanut olla testaamatta. Josko kuitenkin jotain ois näkynyt. Joillakin kun käy niin onnellinen mäihä että tärppää just kun on pääsemässä tutkimuksiin ja hoitoihin, mutta meillä ei oo niin hyvää tuuria O.o :D ootellaan siis kiltisti.

Onneks ens kierrossa päästään jo tutkimuksiin ja jos saisin ne letrot jo ens kiertoon. Tänään otin viimesen terolutin, joten menkat pitäs tulla tuttuun tapaan viikon sisällä. :)
 
Tänään oli kauheita vatsa kipua ja etovaa oloa että ei tuntunut istuminen eikä makaaminen hyvältä niin kävimme päivystyksessä tänään.Vastaus se että kun hormoonejen kautta kuukautiset on tullut ja edellisessä kierrossa oli käytössä hormooneja ja hoito tehtiin niin on voinut tapahtua niin että lääke voi hieman vielä muka vaikuttaa ja että munarakkula nesteet on menneet vatsaan ja siitä koha särky vatsassa.Sanoi neuvon että nyt kun ollaan odottamassa tuota ivf suunnittelua ja sen ivf suunnittelun aikana kannattaa elää mahdollisimman normaalia elämää ja harrastaa silloin seksiä kun on halu eikä ajattelua että lapsen takia tässä tehdään eikä mielellään nyt ennen tuota suunnittelu käyntiä tikuttaa ovista että keho olisi ottavaisempi sitten ivf hoidon kohdalla ja tämä normaali elämän eläminen ja ajatuksia myös muualle laittaminen edistäisi myös ivf hoidon aikana ottamaan vastaan alkion ja sen kiinnittämisestä myös.Nyt jo pitäisi olla näin että ajatella muuta myös ja elää muutakin kuin vauva ja vauva asiaa että alkio ja kiinnittyminen olisi senkin osalta helpompaa.Hieman sekava olo toisaalta haluaisi tikuttaa mutta toisaalta haluaisi odotella sitä meidän ivf suunnittelu aikaa mikä on silloin 20.2.Ja kuulema kaikki FB ja vertaistukea liittyvät foorumit yrittäville on huonosta lisää kuulema epäonnistumisia.
 
Kp 17 ja mun ovis on mennyt. Lämpöjen perusteella nyt olis dpo4 ja ovistikku perusteella dpo0 . En tiiä. Keskiviikkona viimeksi talleteltu. Viikon ajan mulla on ollut vatsakipua välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta koko ajan jomottaa. Illalla menin jo nukkuu puol ysi.
Meillä on reilun Viikon päästä aika sinne lääkäriin, jännittää sekin.

Ihanaa Unicorn että saitte ajan nuin pian ettekä joutuneet odottaman 3kk:ta
 
Kp 29/31-42 dpo 15. Pikkuisen alkaa jännittää oisko letroista ollut apua. Viimeksi neuvolasta valitettiin, että liian aikaisin testattu kun tuli kemiallinen vaikka menkat oli viikon myöhässä. Jospa vielä malttaisi odottaa, että alkaako menkat. Lopputulokseen se ei kuitenkaan vaikuta. Tällä hetkellä oirena väsymys joka toki voi johtua flunssasta.
 
marce86, onko sulla kuinka pitkä luteaalivaihe yleensä ? :)
Yleensä 14 päivää. Siksi ajattelin, että alkuviikosta teen testin. Kiertojen pituus on viimeisen kahden vuoden aikana vaihdellut runsaasti. Nyt ajattelin, että ois luotettava kun ovisplussa tuli suoraan pysyvä hymynaama. Viikonloppuna ei tullut testattua kun miehen vanhemmat yökylässä.
 
Takaisin
Top