Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kysyisin teidän mielipidettä kun olette pidempään useampi yrittäneet ja monella vaihtelee kuukautiskierto paljonkin. Tästä tulee pitkähkö omanapailu juttu ja sisältää tekstiä eritteistä .... :D

Eli kesäkuussa laitettu kierukka joka poistettu elokuussa. Tuona aikana kahdet menkat 31pvä kestävät kierrot. Kierukan poiston jälkeen kierrot vaihdelleet 39-42pvä joiden aikana ei tuntemuksia ovulaatiosta. Raskauduin lokakuussa about kp 21 mutta negatiivinen testi verestä kp 30.
Nyt on menossa kp 10. Menkkajomotuksia ollut pari päivää vaikka menkat loppui kp 6. Valkovuoto todella nestemäisen käsivoiteen tapaista. Viime kierrossa kp 26 oli kirkasta limaa todella vähän joka muistutti ovulaatiolimaa todella vähäisessä määrin. Mutta voisiko kierto yht äkkiä palautua normaaliksi n. 31pvä kestäväksi eli ovis olisikin kohta jo kun on näitä jomotuksia ollut ? Ilmeisesti mulla on nyt luteaalivaihe kestänyt 16pvä muissa kierrossa.

Luulen että voi.
 
Saako ärsyttää lomamatkalla tällainen kun raskaana oleva nainen valittaa täällä etelän lämmössä, että piti tämä maha just nyt tulla näin isoksi, haittaa kovasti kun on niin kuuma?

Höh, ehkä olen vaan kyllästynyt vaan omaan tilanteeseen ja menkkojen odotteluun kaavinnan jälkeen, jotta pääsisi taas yrittämään.
 
Saako ärsyttää lomamatkalla tällainen kun raskaana oleva nainen valittaa täällä etelän lämmössä, että piti tämä maha just nyt tulla näin isoksi, haittaa kovasti kun on niin kuuma?

Höh, ehkä olen vaan kyllästynyt vaan omaan tilanteeseen ja menkkojen odotteluun kaavinnan jälkeen, jotta pääsisi taas yrittämään.

Toi on niin rasittavaa! Ylipäätään jos joku valittaa epämukavuuttaan raskaudesta johtuen niin tuntuu kohtuuttomalta. Voisin vaihtaa paikkoja sen kanssa millon vaan ja kärsiä kuumuudesta maha pystyssä!

Mut hauskaa lomaa :)
 
Mä kävin siellä endolääkärillä. Mulla on yks peukalon kokoinen endopesäke kohdun takana, mikä ei edelleenkään näkynyt ultratessa, mutta näkyi siinä magneettikuvassa sekä gynekologisessa tutkimuksessa katsottaessa. Jos mulla ei olis kipuja, sitä ei alettais poistamaan, koska todennäkösesti se ei vaikuta raskauden alkamiseen. Mutta koska se aiheuttaa kipua, sain paikan leikkausjonoon! Menee kuulemma noin 5kk. Huiiiii..

Tänään kp 50, sain vihdoin elämäni ensimmäisen primolut-kuurin! Hauskaa kun täällä lukenut monien tarinoita ja lääkäri kysyi onko tuttu lääke niin mitä siihen sanomaan.. :D
 
Saako ärsyttää lomamatkalla tällainen kun raskaana oleva nainen valittaa täällä etelän lämmössä, että piti tämä maha just nyt tulla näin isoksi, haittaa kovasti kun on niin kuuma?

Höh, ehkä olen vaan kyllästynyt vaan omaan tilanteeseen ja menkkojen odotteluun kaavinnan jälkeen, jotta pääsisi taas yrittämään.
Jemilia todellakin saa ärsyttää! Mä olisin varmaan vetänyt pari kuukautta sitten, kun oma keskenmeno oll lähempänä, vastaavasta kunnon itkupotkuraivarit. Ja vieläkin tollaset heitot ärsyttäis. Ihmiset, jotka ei koskaa ole kokeneet keskenmenoa on välillä kyllä niin ajattelemattomia kiittämättömiä raskaudestaan.

Hauskaa lomaa! Koita sulkea tuollaiset puheet jonnekin ulkopuolelle:)
 
Me pidettiin lauantaina juhlat kavereiden kesken ja tuli otettua muutama lasi boolia, valkoviiniä lasi ja yks breezeri. Loppuilta menikin pönttöä halaillessa ja kaikki tuli ylös. Ikinä ennen ei oo noin pahaa oloa tullu alkoholista ja vaikka menkat olikin viime viikolla (ke-pe), eli nyt on kp6, niin voisko silti raskaus olla mahdollinen. Mietin tätä just ton alkoholin käytön oireilun takia. Olisko tarpeen tehä testi vai luottaa siihen et kun menkat tuli, niin ei tässä raskaana olla?
 
Mä kävin tänään siellä folliultrassa, tänään siis kp 14. Lääkärin mukaan ovis on jo tapahtunut, tod.näköisesti siis tänään! Kohdun limakalvokin oli tasan 10mm :cool05 Ja siis se naislääkäri oli aivan todella ihana! Onnitteli ovulaatiosta ja siitä miten ihanteelliselle kaikki näytti :grin Kiertokin tosiaan lyhenee about neljällä päivällä. Kyseli miten ollaan harrastettu seksiä ja oli ajoituksista enemmän kuin mielissään:p Sanoi että eihän sitä tiedä vaikka olisin jo hedelmöittynyt ja ihmettelee jos nyt en tule raskaaksi :rolleyes: Sanoin että sen näkee sitten parin viikon päästä, parempi olla lataamatta turhia toiveita kun kuitenkin tippuuu alas sieltä pilvilinnasta :yuck:
 
Mä kävin tänään siellä folliultrassa, tänään siis kp 14. Lääkärin mukaan ovis on jo tapahtunut, tod.näköisesti siis tänään! Kohdun limakalvokin oli tasan 10mm :cool05 Ja siis se naislääkäri oli aivan todella ihana! Onnitteli ovulaatiosta ja siitä miten ihanteelliselle kaikki näytti :grin Kiertokin tosiaan lyhenee about neljällä päivällä. Kyseli miten ollaan harrastettu seksiä ja oli ajoituksista enemmän kuin mielissään:p Sanoi että eihän sitä tiedä vaikka olisin jo hedelmöittynyt ja ihmettelee jos nyt en tule raskaaksi :rolleyes: Sanoin että sen näkee sitten parin viikon päästä, parempi olla lataamatta turhia toiveita kun kuitenkin tippuuu alas sieltä pilvilinnasta :yuck:

Ihanaa, että saitte hyvän lääkärin! :) Kuulostaa kaikki tähdet olevan nyt kohdallaan, toivottavasti tästä tärppää!
 
Täällä nyt kp 1. Vähän harmittaa, mutta pääasia, että viime kierto oli ”vain” 37 päivää ja oviskin tapahtui. Olen kyllä vähän kateellinen ihmisille, joilla on esim. vain 27 päivän säännöllinen kierto, kun yritysmahdollisuuksia on niin paljon enemmän ja useammin. Mulla on ollut yli 40 päivän kiertoja, mutta heti e-pillereiden lopettamisen jälkeen viime vuonna ja nyt primojen jälkeen kierrot on olleet vähän lyhyempiä. Mä taidan jatkaa sellaisella linjalla, että jos ovista ei ole tapahtunut kp 30 mennessä, otan primot käyttöön.
 
Niin se on itselläkin vähemmän yritys kiertoja vuodessa, kun pitkät kierrot ja en juurikaan ovuloi, ehkä sen maximissaan 6 krt vuodessa jos sitäkään.. Nyt odotan että oma vuoto alkaa jotta pääsee soittaa naikkarille ultra aikaa.
 
Ei ne lyhyet kierrot ja useammat mahdollisuudet mitään auta, jos jotain vikaa on ja ei vaan onnistu. Mulla pääasiassa 25 päivän kierrot ja yk33 menossa :arghh:
 
Takaisin
Top