Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohhoh, täällä näytti kaksoishormoniovistesti vilkkuvaa hymynaamaa! Tänään mulla kp 12, vain syys-ja lokakuun kierrossa (joissa mulla oli terolutit käytössä) oon saanut vilkkuvan yhtä aikaisin. Muutoin eka vilkkuva ilmestynyt kp 14-16. Ehkä nyt uskaltaisin odottaa ovista kp 16, kuten FF ennustaa (mulla yleensä 3-4 vilkkuvaa ennen pysyvää hymynaamaa). Ennusti myös hedelmällisten päivien alkavan tänään, joten ei ollenkaan turha sovellus! :joyful: Maanantaina kp 14 ois folliultra! Jospa ovis tosiaan ois vasta sen jälkeen :p
 
* Mammanhaave, yritystä 10/2016, 3. toiveissa
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa
* Mrs.Smith, yritystä hampaat irvessä 3/17, kolmas tavoitteena
* Muska77, viides toiveissa, yritys aloitettu 6/2017
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan
* Alinah, yritystä 2/16. Toinen haaveissa.
* Kide-85, yritystä 9/16. toinen haaveissa.
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Marce86, yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Heitsu1996,Yritystä neljä vuotta,toinen haaveissa
* Salainensydän, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Elisabet89, tjot 7/2016, kolmas toiveissa
* Mangusti_, yritystä 1/2017, km 3/17 ja 11/17, esikoinen haaveissa
* Mirellan, yritystä 10/2016, esikoinen haaveissa
* Katjusha, yritystä 09/2016, toinen haaveissa
*Hopeareunus, yritystä 08/2017 alkaen, haaveissa enkelipojalle pikkusisarus!<3
*Babakoors, yritystä 6/17, esikoinen haaveissa
 
Haluisitko alinah lisätä minut vielä listaan ? :)
pipsu, yritystä 1/17, ku 3/17, esikoinen toiveissa

Jännä miten viimekierrossa ei ollu yhtään päänsärkyä nuista letrozoleista, nyt ihan järkyttävä jysäri.. en tiedä mitä tein erinlailla viimeksi :) Näin viime yönä unta, että olin heräämössä ja mulla oli sektio haava mahassa ja mulle tuotiin pieni poika vauva sinne <3
 
* Mammanhaave, yritystä 10/2016, 3. toiveissa
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa
* Mrs.Smith, yritystä hampaat irvessä 3/17, kolmas tavoitteena
* Muska77, viides toiveissa, yritys aloitettu 6/2017
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan
* Alinah, yritystä 2/16. Toinen haaveissa.
* Kide-85, yritystä 9/16. toinen haaveissa.
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Marce86, yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Heitsu1996,Yritystä neljä vuotta,toinen haaveissa
* Salainensydän, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Elisabet89, tjot 7/2016, kolmas toiveissa
* Mangusti_, yritystä 1/2017, km 3/17 ja 11/17, esikoinen haaveissa
* Mirellan, yritystä 10/2016, esikoinen haaveissa
* Katjusha, yritystä 09/2016, toinen haaveissa
*Hopeareunus, yritystä 08/2017 alkaen, haaveissa enkelipojalle pikkusisarus!&lt;3
*Babakoors, yritystä 6/17, esikoinen haaveissa
*pipsu, yritystä 1/17, ku 3/17, esikoinen toiveissa.

Pipsu lisätty.
 
Haluisitko alinah lisätä minut vielä listaan ? :)
pipsu, yritystä 1/17, ku 3/17, esikoinen toiveissa

Jännä miten viimekierrossa ei ollu yhtään päänsärkyä nuista letrozoleista, nyt ihan järkyttävä jysäri.. en tiedä mitä tein erinlailla viimeksi :) Näin viime yönä unta, että olin heräämössä ja mulla oli sektio haava mahassa ja mulle tuotiin pieni poika vauva sinne <3

Lisäsin. :)
 
* Mammanhaave, yritystä 10/2016, 3. toiveissa
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa
* Mrs.Smith, yritystä hampaat irvessä 3/17, kolmas tavoitteena
* Muska77, viides toiveissa, yritys aloitettu 6/2017
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Mrs R. Yritystä 7/17, km 10/17, esikoista toivotaan
* Alinah, yritystä 2/16. Toinen haaveissa.
* Kide-85, yritystä 9/16. toinen haaveissa.
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Marce86, yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Heitsu1996,Yritystä neljä vuotta,toinen haaveissa
* Salainensydän, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Elisabet89, tjot 7/2016, kolmas toiveissa
* Mangusti_, yritystä 1/2017, km 3/17 ja 11/17, esikoinen haaveissa
* Mirellan, yritystä 10/2016, esikoinen haaveissa
* Katjusha, yritystä 09/2016, toinen haaveissa
*Hopeareunus, yritystä 08/2017 alkaen, haaveissa enkelipojalle pikkusisarus!&lt;3
*Babakoors, yritystä 6/17, esikoinen haaveissa
*pipsu, yritystä 1/17, ku 3/17, esikoinen toiveissa.
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa

Lisäsin itseni mukaan :)
 
Nyt on kyllä varmaan vähän too much information, mutta täytyy todeta että on niiiin oudot menkat tällä hetkellä!o_O

Oisin ajatellut, että pitkän kierron jälkeen vuoto olisi runsasta (niinkuin on muutoinkin minulla), mutta nyt hädin tuskin siteeseen asti tullut. Alkoi torstaina vain pyyhkiessä, sitten siinä seuraavana yöllä tullut vähän siteeseen ja pe päivällä vähäistä vuotoa siteeseen, vessassa käydessä myös jonkin verran. Tänäänkin lähinnä vessassa käydessä tulee ja pyyhkiessä. Kertaakaan en tamponia ole tarvinnut! Todella outoa o_O
Anteeksi tämä liika tieto :hilarious: olen toki nyt sairaana.. voikohan se vaikuttaa?

Mitenkäs muilla joilla ollut pitkät kierrot? Onko teillä silloin runsaat vai niukat vuodot?
 
Vaiana,Itellä nyt menossa 2kp ja kierto yleensä 28-33kp edellinen kierto oli 60kp.Nyt vuoto aivan olematonta.Eilen vuoto oli runsasta ja jomotuksia oli myös.Tänään aikalaila tuhrua vain siteseen ja pyyhkieässä tulee kunnolleen.Siis samoissa asioissa pyöritään.
 
Nyt on kyllä varmaan vähän too much information, mutta täytyy todeta että on niiiin oudot menkat tällä hetkellä!o_O

Oisin ajatellut, että pitkän kierron jälkeen vuoto olisi runsasta (niinkuin on muutoinkin minulla), mutta nyt hädin tuskin siteeseen asti tullut. Alkoi torstaina vain pyyhkiessä, sitten siinä seuraavana yöllä tullut vähän siteeseen ja pe päivällä vähäistä vuotoa siteeseen, vessassa käydessä myös jonkin verran. Tänäänkin lähinnä vessassa käydessä tulee ja pyyhkiessä. Kertaakaan en tamponia ole tarvinnut! Todella outoa o_O
Anteeksi tämä liika tieto :hilarious: olen toki nyt sairaana.. voikohan se vaikuttaa?

Mitenkäs muilla joilla ollut pitkät kierrot? Onko teillä silloin runsaat vai niukat vuodot?

Kai kipeenä olo voi vaikutta mutta minun mielästä vaan jos siis on ihan sairaala kunnossa .. tiiä tuota :)
Mulla kun viimeks veny kierto nii oli normaalk vuoto, mutta nyt on kyllä tosi outo vuoto itelläkin :bored:.. eilen oli vähän runsaampaa mutta ei mitenkään kauheen runsasta ja sitä edellisenä kans semmosta vähän runsasta mutta ei kuitenkaan semmonen mitä normaaliati ollu.. tänään ollu tooosi vähästä mikä on ihan epänormaalia :bored:.. tänään vasta kp3 joten vielä pitäis olla runsasta vuotoa jos olis semmoset mitä aikasemmin olla.. :grin Maanantaina nipisteli vasemmalta puolen että onkohan voinu olla ovis :wideyed: jos se sotkee vuotoa ja kiertoo tai jotain :wideyed::wacky:

Tuli kyllä paljon asiaa... :grin:smiley-bounce012
 
4d86080e11e7bc06d7f291bc741bc195


kp34, Terolutin takia ovistestikin näin tumma. Ei se mulla loppukierrosta oo tällänen jos ei oo kyse jostain muusta. Ja muutenkin kun ei saa noin vahvaa ovulaatio plussaakaan edes näillä liuskoilla. :confused:
 
Vaiana, Mullakin kun on ollut nyt 33-39 kiertoja niin on ollu ihan minimaaliset menkat.. normaalisti 23-28pv kierrolla siis oon vuotanut ihan kauheesti ja seitsemän päivää. Aamulla yön jälkeen pitänyt jalat ristissä mennä vessaan ja sit kun avaa jalat niin on verilöyly vessassa.. nyt viimeikaiset menkat ollu niin niukkoja että ei oo melkein huomannut menkkoja olevankaan... vessassa pyyhkiessä joskus joku viiru tulee..


Alinah, on kyllä tumma! vaikuttaa luopaavalta ;)
Mulla näyttää loppu- ja alkukierrosta aina ovistesti plussaa. En tiiä mistä johtuu?? Viime kierto oli 12pv niin just ennen vuodon alkamista kaksoishormonitesti näytti vilkkuvaa hymynaamaakin .. :S ei kerenny ovis ees tulla . :/
 
Mitä ihmettä!? :woot: Tänään aamun tokasta pissasta (tosin vain parin tunnin pidättelyllä) pysyvä hymynaama digitestiin :eek: Tein samalla myös liuskaovistestin, johon siihenkin piirtyi hieman kontrolliviivaa vahvempi viiva. Eilen oli tosiaan eka vilkkuva hymynaama testiin(ois saattanut olla jo toissapäivänä mut silloin en testannut). Ovis vissiin aikastuu ihan reippaasti kun esim. viime kierrossa se oli kp 18. Huomennapa sen näkee ultrassa että mikä tilanne :nailbiting:

Sori omanapailu :shy:

salainensydän kp 13/30-33, dpo -1
 

Liitteet

  • IMG_20180114_104835.jpg
    IMG_20180114_104835.jpg
    654.3 KB · Katsottu: 146
Muska, tässä nyt alla 4 päivää peräkkäin puuhasteluja joten ei pitäisi olla siitä kiinni :joyful: Mutta toki täytyy vielä jatkaa talletteluja, onneksi on molemmilla ollut innostusta ja meillä mieshän ei tiedä oviksen ajankohdasta mitään, oon päättänyt etten hänelle luo turhaan paineita. Mutta toki hän osaa lukea minun käytöksestä ja fyysisistä muutoksista että jotain on meneillään :laughing002:Heartred
 
Mulla on huomenna se lääkäri, missä vihdoin kuulen magneettitutkimuksen tulokset. Toki luin sen vastauksen jo kannasta, mutta en siitä paljoa ymmärtäny.

Menkat loistaa poissaolollaan. Tuhrua tullut eilisaamusta asti, mutta vuoto ei ala.

Kp 49/29-39.
 
Hei kysyisin teidän mielipidettä kun olette pidempään useampi yrittäneet ja monella vaihtelee kuukautiskierto paljonkin. Tästä tulee pitkähkö omanapailu juttu ja sisältää tekstiä eritteistä .... :D

Eli kesäkuussa laitettu kierukka joka poistettu elokuussa. Tuona aikana kahdet menkat 31pvä kestävät kierrot. Kierukan poiston jälkeen kierrot vaihdelleet 39-42pvä joiden aikana ei tuntemuksia ovulaatiosta. Raskauduin lokakuussa about kp 21 mutta negatiivinen testi verestä kp 30.
Nyt on menossa kp 10. Menkkajomotuksia ollut pari päivää vaikka menkat loppui kp 6. Valkovuoto todella nestemäisen käsivoiteen tapaista. Viime kierrossa kp 26 oli kirkasta limaa todella vähän joka muistutti ovulaatiolimaa todella vähäisessä määrin. Mutta voisiko kierto yht äkkiä palautua normaaliksi n. 31pvä kestäväksi eli ovis olisikin kohta jo kun on näitä jomotuksia ollut ? Ilmeisesti mulla on nyt luteaalivaihe kestänyt 16pvä muissa kierrossa.
 
Takaisin
Top