Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alkoi tänään siis kp1, yk7. Missä vaiheessa kiertoa kannattaa alkaa juomaan greippimehua? Havaitsen kyllä ovulaation tapahtuvan selkeästi lh-testeillä ja lämpöjen nousulla, mutta miten saisin hedelmöittymisen tapahtumaan tai kiinnittymään? En tiedä kummasta kiikastaa.. Onko mitään tehtävissä? Taitaa vielä olla liian vähän aikaa yritystä takana, että voisi päästä tutkimuksiin..
 
Pikku tilannepäivitys, tänään yhtäkki aamusta hulahti jonkun verran verta vessareissulla ja olin aivan varma että tää menee kesken. :nailbiting:
Käytiin illalla päivystyksessä ja kaikki olikin hyvin :)onks muilla ollu tällasta aiemmissa raskauksissaan? Näkyi kuulemma kohdunsuulla ilmeisesti joku kohta mistä se verenvuoto johtui..
Seuraan siis aktiivisesti taustalla ja luesken tein kuulumisia :happy:
 
Mulla alkoi tänään siis kp1, yk7. Missä vaiheessa kiertoa kannattaa alkaa juomaan greippimehua? Havaitsen kyllä ovulaation tapahtuvan selkeästi lh-testeillä ja lämpöjen nousulla, mutta miten saisin hedelmöittymisen tapahtumaan tai kiinnittymään? En tiedä kummasta kiikastaa.. Onko mitään tehtävissä? Taitaa vielä olla liian vähän aikaa yritystä takana, että voisi päästä tutkimuksiin..

Mä join greippimehua tärppikierrosta kp1 -> viikko ovulaation jälkeen.
 
Täällä myös tylsä vaihe Marce. Dpo6. Maha väliin lievästi kipeä ja väsyttää. Väsymys kyllä johtuu kuopuksen yökukkumisista. Sillä oli vauvarokko ja siitä vissiin jäi päälle yöheräily.
 
Mulla alkoi tänään siis kp1, yk7. Missä vaiheessa kiertoa kannattaa alkaa juomaan greippimehua? Havaitsen kyllä ovulaation tapahtuvan selkeästi lh-testeillä ja lämpöjen nousulla, mutta miten saisin hedelmöittymisen tapahtumaan tai kiinnittymään? En tiedä kummasta kiikastaa.. Onko mitään tehtävissä? Taitaa vielä olla liian vähän aikaa yritystä takana, että voisi päästä tutkimuksiin..

Mie juon sitä menkoista ovikseen yleensä. :) Pitäis varmaan jatkaa vielä viikko oviksen jälkeen ehkä
 
Babakoors, mä aloitan kp1 ja juon ovikseen asti. Joskus muullonkin, se on hyvää :)

Siis vaikka kaikki tähdet olis kohdillaan ja ovulaatio todettas ultralla ja siittiöt ruiskutettas munasolun tielle , niin sillonkin se raskauden mahdollisuus taitaa olla vaan 20-30% ? Joten vaikea on kyllä sanoa, miten itse siihen sen enempää voi vaikuttaa kun että :
-harrastaa seksiä ovulaation aikoihin joka toinen pv, että on hyvälaatuisia siittiöitä matkalla
- juo greippimehua ennen ovista ja punaviiniä oviksen jälkeen, että kohdun limakalvo on ihanteellisen paksu kiinnittymiselle ja gmehu vielä lisää limoja , jotta siittiöt pääsee paremmin perille
-syö terveellisesti ja liikkuu
- vitamiinit ja luontaistuotteet
Jne

Ja onhan niitä vaikka mitä muitakin kikkakolmosia, joita ei oo voitu kuitenkaan satavarmasti toimiviksi todistaa.. :)

Kunnallisella hoitoihin pääsee kun on vuosi yritystä takana, ja siellä hoidtaan miestä ja naista yhtäaikaa. Yksityiselle voi varata vaikka heti ajan itsellesi.
 
Pikku tilannepäivitys, tänään yhtäkki aamusta hulahti jonkun verran verta vessareissulla ja olin aivan varma että tää menee kesken. :nailbiting:
Käytiin illalla päivystyksessä ja kaikki olikin hyvin :)onks muilla ollu tällasta aiemmissa raskauksissaan? Näkyi kuulemma kohdunsuulla ilmeisesti joku kohta mistä se verenvuoto johtui..
Seuraan siis aktiivisesti taustalla ja luesken tein kuulumisia :happy:

Mulla esikoisesta vuosi yhden kokonaisen päivän aika rajustikin verta rv5+4 ja olin kans ihan varma että meni kesken, mutta ar-ultrassa 6+4 löytyi syke :) taitaa alkuraskaudessa vuodot olla aika normaaleja, vaikkakin niitä aina säikähtää :) tsemppiä <3
 
Nipsuliini, eihän 32 ole vielä mitenkään myöhäinen ikä saada lapsia! Hyvin on vielä aikaa useammallekin. :)

Mrs. Smith, toivottavasti letrot toimivat toivotusti ja vältytään octomom-efektiltä. :) Tuplista ("vain", ei kahdeksikoista :D ) kyllä itse salaa haaveilen, vaikka tiedän monikkoraskauteen liittyvät riskit...

Tänä aamuna ovutestissä selkeämpi plussa kuin varmaan koskaan aiemmin. Kp 12. Kurjaa vain, kun hyödyntäminen on vaikeaa miehen hammassäryn vuoksi (hammaslääkärikäynnin jälkeen). :( Ilmankin särkyäkin on ollut aika hiljaista petipuolella, isona tekijänä se, kun mies kokee puuhailut väkinäisiksi raskautumista yrittäessä... Ideoita, miten saada mies nyt innostumaan?
 
Tämän aamun aamulämmön kun mittasin flo sovellukseen, se siirsi ovulaation tämän viikon maanantaille vaikka mun mielestä ei ollut mitään oireita oviksesta silloin eikä kai tullu o+ testiinkään. Ennen kun merkkasin ton aamulämmön flo ennusti ovulaatioon vielä 2 päivää..
 
Alinah mulla varmaan tossa testissä toi olis plussa ^

Mä meinaan en saa noihin enkä rfsun liuskoihin yhtään tummempaa kun toi.. mutta herkkiin mammaksi ovistesteihin ja ebaystä tilattuihin tulee tosi tumma.

Tässä mun ovisliuskat
ImageUploadedByVau Foorumi1515664072.958741.jpg


Ja keskellä oleva kp17 oli tummin.
Ja oireet oli pahimmillaan eilen kp18 ja seksikin sattui. Tänään siis kp19 ja oireita ei enää juurikaan oo :) oletan siis testiviivan vahvuudesta huolimatta sen olleen eilen ja plussa tuo kp17.

Noissa mun testien ohjeissa luki että pitäisi 4h pidätellä ja pariin tuntiin ei saisi juoda.. testi pitäs tehdä 10-20 välissä eikä aamun ekasta pissasta eikä multa 4h pidättely kyllä onnistunu mitenkään kun töissä on pakko välillä juoda vettä. Saattaahan se olla että ihan prikulleen ohjeita noudattamalla olis ollut tummempi. Mutta kaikki nuo on suht tummasta ja min 2h pidättelyllä .

Mulla loppu tikut ton viimesen jälkeen . :(
 
No... entäs joku sopiva elokuva? Esim. Fifty shades of gray? ;)
Kattokaa sitä yhessä ja ei haittaa jos sul on vähän hutsummat vaatteet kuin ne perus kotivermeet ;) :D
Kiitos hyvästä ideasta, Fifty shades vaan ei ehkä paras valinta. Katsottiin ekaa osaa yhdessä ja mies lopetti jossain puolivälissä, kun se oli mielestään huono. :P Mutta noh, nyt tuli miehelle myös jotain vatsavaivoja, niin se kai tästä kierrosta. :( Vaikka ei mitään hankalampaa sorttia vaikuta olevan. Ja tein tiettäväksi ovuplussasta, niin kaikenlainen houkuttelu lienee nyt tulkittavissa painostukseksi...

Kismittää, kun mies ei tunnu ymmärtävän, miten kapea aikaikkuna onkaan hedelmöityksellä ja jos ei viitsi juuri siinä yrittää, niin joutuu taas odottamaan kuukauden. Minulla sikäli kiire, kun olen jo aikaa sitten päättänyt, että haluan ekan lapsen ennen kuin täytän 30 (vaikka iän puolesta aikaa on toki, mutta jonkinlainen periaatekysymys) ja nyt on vain muutama kuukausi aikaa saada tärppi, että ehtisi muksu syntyä ennen tuota. Niin kuukauden täysi yrityksettömyys vähän syö naista... :(
 
Mangusti, meillä oli vähän samaa ongelmaa jossain vaiheessa.. mies ei ajatellut sen olevan niin päivän päälle.. ja sitten jos oli hyvä joka-toinen-pv-draivi lähtenyt päälle niin se tyssäsi just tärkeimpään päivään ennen ovulaatiota.. mua otti kans päähän ihan älyttömästi kun itse syön kaiken maailman hormooneja ja tuntu että teen sen turhaan, eikä ne oo ilmasia, eikä testit :D ja mies ei viitsi olla mukana ees sen vertaa hommassa... mutta nyt kun on lähete menossa hoitoihin ja miehen pitää siellä antaa siemennestenäyte , jota ei niin hanakasti oo lähdössä tekemään... niin makuuhuoneessa puuhailut on lisääntynyt varmaa 150% tässä kierrossa :’D joka toinen päivä puuhasteltu. Ja se on ollu miehenkin mielestä mukavaa ;) kummasti pisti vipinää makuuhuoneeseen :D
 
Hei, täällä näyttäisi vihdoin kp47 ja dpo16 kääntyvän kp1..
Ajattelin nyt varata sen gyne ajan menkkojen jälkeen.
Kysymys kuuluu, oletteko saaneet gyneltä apua ovulaatio- ja kierto-ongelmiin, vaikka yritystä olisi takana alle vuosi? Ja erityisesti onko joku saanut avustusta, vaikka imetyksen lopettamisesta on alle vuosi?
Ihan vain ajattelin ettei tuu sellainen olo, että menee turhaan :D vaikka menen siltiki, kun onhan se kiva tsekkauttaa paikat.
 
Takaisin
Top