Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se olin minä! Mulla on käynyt kyllä älytön tuuri kun molemmat raskaudet ovat alkaneet niistä kierroista (3. ja 2.) joissa olen alkanut syödä macaa. Mun kropalle se tuntuu sopivan, mut eihän se tietenkään mikään ihmeaine ole, joka toimisi aina ja kaikille.

Mulla ei tiettävästi ole mitään häikkää kierroissa muuten, kuin tuo kierukan jälkeinen epäsäännöllisyys, joten tärppi on voinut käydä ihan muutenkin. Mut uskon kyllä macan tasoittaneen kiertoa ja vahvistaneen ovista.

Minkään lääkeaineen kanssa en uskaltaisi ottaa samaan aikaan mitään luontaistuotteita.

Plussatuulia tähän ketjuun! Käyn usein vakoilemassa, mitä tänne kuuluu. :)

Se kyllä, en miekään onneksi samoina päivinä syöny letroja ja macaa. Saman kierron aikana kylläkin. :)

Toivottavasti tulis paljon plussia tähän ketjuun!<3
 
Voi Kirppu miten jännää! Toivotaan että tulis kaks viivaa kunnolla näkyviin!
Mulla ois huomenna dpo 11 ja niin innostuin sun testailusta että minusta ihan tuntuu että täytyy käydä ostaas testi ja testailla sit huomenna negat että voi alkaa valmistautumaan henkisesti pettymykseen.
Tai jos vaikka plussa ois tarttunu tän forumin välityksellä mullekki :hilarious: Ainaki jännitys tarttu niin että melkein kurkkuu kuristaa :bored:
 
Flo ei enää edes ennusta tulevia kiertoja mulle! Onks se normaalia? Neljä päivää myöhässä. Musta se on aina ennen vaan siirtäny sitä ennustetta sitä mukaa.

Se FLO ennustaa mulle ainaki siinä vaiheessa kun tulee tieto miten meneillään olevan kierron käy. :) malttia siis vain
 
Kp 12/31-42 yk 24. Välillä pientä juilintaa havaittavissa. Vuoroin saa hikoilla tai palella. Päänsärky loppui siihen kun lääkkeitä ei tarvitse enää syödä. Nyt odottelen, että ovistestit saapuu postissa.
 
Mä käyn kattoos marketist jos siel ois niit herkkii 10 jotaki yksikköö testei. Ainakin aiemmin oli. Mutta en testaa kuitenkaa ennen huomista kun on sit ees se 11 dpo
 
Mä en usko, että Kirppu ei jaksaa odotella huomiseen:grin Peukut pystyyn Kirpulle ja Elisabetille:)

Mä alan olla aika varma, että ovis oli eilen tai toissapäivänä. Kananmunalimat on nyt muuttuneet enemmän voidemaisiksi ja nännit on kipeytyneet:) Toivottavasti kohonneet lämmöt vielä varmistaisi asian huomenna. Olen niin onnellinen, jos tää nyt vihdoin oli ensimmäinen ovis lokakuun keskenmenon jälkeen:Heartred Ei juurikaan edes harmittaisi vaikka ei tulisi plussaa, koska pääasia olisi se, että olis vaan edes ovis ja toivoa raskaaksi tulemisesta:) Pakko tosin myöntää, että tekis mieli pissiä raskaustestitikkuun jo huomenna, koska en ole ihan varma ovispäivästä, eikä mulla koskaan ole ollut nännit näin kipeinä näin pian oviksen jälkeen:shy:
 
Täti myöhässä 3 päivää [emoji44] enkä jaksa tehdä testiä kun se on varmasti nega edelleen.
 
Täällä mun "kadonnut" ovisplussa tänään. Normiaikaan olis ollu ma tai ti. Nyt oisko kova väsymys ja yöheröilyt siirtäneet. Olin lopettanut jo testaillut mut töissä alko limoja ilmestyä ja himoja niin tein testin kun pääsin kotio.

Täytyy alkaa miestä lämmitellä.
 

Liitteet

  • IMG_20180104_171845__01.jpg
    IMG_20180104_171845__01.jpg
    957 KB · Katsottu: 137
Ostin 2 kappaletta rfsu:n herkkiä testejä jotta voin testaa huomenna ja vielä lauantai aamuna ja sunnuntainahan saattaakin täti jo tulla.
Kide, milloin oot testannu viimeks? Paljo dpo:t nyt?
 
Ei mulla nyt oikeestaan oo sellasta mitä ei ois ollu aiemmissaki kierroissa. Hiukset rasvottuu, närästää, janottaa, pissattaa, väsyttää, eli kaikki perus pms oireet :hilarious:
Kohdunnapukka on kylläkii melkein kova ja tosi korkeella, mitä mulla ei oo yleensä missään vaiheessa kiertoa sen verran mitä nyt joskus oon seuraillu.
 
Huh, kolme sivua tekstiä parissa päivässä tullut! :D hyvin sujuu tää työmatka teidän juttuja lukien! Ihanan aktiivista täällä :)

Minä ajattelin testata sunnuntaina.
Nyt tosiaan kp40 ja dpo9 mahdollisesti.
Nyt sellainen olo, että joko olen raskaana tai sitten tämä kierto venyy venymistään. Joka kierrossa on meinaan alkanut tiputtelemaan 7-4pvää ennen menkkoja. Nyt ei mitään!
Luulin jo että tiputtelu yksi päivä, mutta olikin vain pieni haava alakerrassa :D
Myös ihan super paljon valkovuotoa ja nyt muutaman päivän ajan virtsa tuoksunut oudolle.. mielestäni samalle kuin viime raskaudessa.
Ei saisi näin innostua.. sitten tiputaan taaaaas korkealta.
 
Takaisin
Top