Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista.

Mulla ei terolutit tehoa mitenkään päin. Vuoto alkaa reilun viikon päästä.. eli sillon kun normaalistikin. Ei lyhennä kiertoja yhtään. Kolmen pv sisällä kun pitäisi alkaa.

Just soiteltiin gynen kanssa ja se sanoi että on yhtä tyhjän kanssa syyä niitä, jos ei kerran mulla toimi. Jätetään siis ne pois nyt

En saanu letroja puhelimessa.. pitäs käydä uudelleen ultrassa ja vastaanotoll- kun edellis kerrasta yli puoli vuotta. Sillä aikaa on voinu tapahtua mitä vaan.

Saatiin kuitenkin lähete kunnalliseen naistenpolille. Ootellaan kutsua sinne :) katotaan mitä ne siellä sanoo ja keksii.. yritetään omin neuvoin nyt sen aikaa! :) nyt helpottaa. Huh. Eipähän tarvii enää itekseen kärvistellä!

Hyvä että asiat etenee. Ja vaikka et saanu puhelimessa letroja niin toivottavasti naistenpolilla selviää asiat eteenpäin :)
 
Kp 1 jotenkin arvasin.
Kuunloppuun saatiin aika hoidonsuunnitteluun. Se sattuu just kierron loppuun kp26
 
Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen tunsin oviksen ja testit saapui juuri sopivasti :)
Taidan ottaa lasin punaviiniä sen kunniaksi.
 

Liitteet

  • sketch-1515167825731.png
    sketch-1515167825731.png
    390.9 KB · Katsottu: 179
Pahoittelut negoista.

Mulla ei terolutit tehoa mitenkään päin. Vuoto alkaa reilun viikon päästä.. eli sillon kun normaalistikin. Ei lyhennä kiertoja yhtään. Kolmen pv sisällä kun pitäisi alkaa.

Just soiteltiin gynen kanssa ja se sanoi että on yhtä tyhjän kanssa syyä niitä, jos ei kerran mulla toimi. Jätetään siis ne pois nyt

En saanu letroja puhelimessa.. pitäs käydä uudelleen ultrassa ja vastaanotoll- kun edellis kerrasta yli puoli vuotta. Sillä aikaa on voinu tapahtua mitä vaan.

Saatiin kuitenkin lähete kunnalliseen naistenpolille. Ootellaan kutsua sinne :) katotaan mitä ne siellä sanoo ja keksii.. yritetään omin neuvoin nyt sen aikaa! :) nyt helpottaa. Huh. Eipähän tarvii enää itekseen kärvistellä!

Mä sain primoluteja kierron käynnistämiseen terolutejen sijaan. Ne primot on ilmeisesti jotenkin vahvempaa kamaa ja toimi hyvin ainakin mulla, koska tässä niitä seuranneessa kierrossa näyttäis olevan oviskin. Ootko koskaan saanut niitä?
 
Mä sain primoluteja kierron käynnistämiseen terolutejen sijaan. Ne primot on ilmeisesti jotenkin vahvempaa kamaa ja toimi hyvin ainakin mulla, koska tässä niitä seuranneessa kierrossa näyttäis olevan oviskin. Ootko koskaan saanut niitä?

On mulla primoja, raskauduin siitä kierrosta kun viimeks söin niitä, mutta päätyi km. Siitä lähtien on kierrot olleetkin ihan sekaisin.. ja kyllä kierrot loppuu aina dpo13 mutta ovis on aina hirmu myöhään. Kp18-23.
 
Mä nyt ostin taas pitkästä aikaa tota maca jauhetta kokeiluun. Vaikka ei siitä mitään hyötyä oo mun kohdalla ollutkaan, mutta syödään nyt muuten vaan.
 
Elisabet 89 pahoittelut negasta,mutta lohdutukseksi täältä päästä,niin oli mullakin nega kun äsken testin tein :/jäänkin odottelemaan tätiä kylään,taitaa nää alamaha ja selkäkivut enteillä sitä. Ollaa lähdössä ysin jälkeen reissuun ja palataan illalla niin teen sillo vielä yhden testin ellei ala vuotamaan sillävälin..
Kuinka sulle kävi?
Mulla ei kummempia oireita, paitsi valvomisen takia oon ihan zombi. Menkkoja nyt en odota viel huomisellekaan alkavaks, aikasintaan ylihuomiselle, mutta aamulla kuitenki testaan..
 
Huomenna on vuosi päivä siitä että synnytin meidän rakkaan tyttären joka oli jo syntyessään menehtynyt vatsaani.Niin se vain meni vuosi vuoristo rata tunnemyrskyssä.
 
Elisabet89 on testejä vielä 8kpl:tta. Aamulla teen seuraavan testin ennenku lähen uuteen reissuun.
No hyvä, jännätään taas molemmat :joyful:Mua jotenki alko pelottaa jos vaikka on ollu alitajunnassa jotain joulustressiä ja ovulaatio ei olekkaan tapahtunut vaikka limat oli selvät. Sit kierto venyy turhaan. Oon toivonu että tulis plussa tai olis lyhyt kierto niinku oletetun oviksen ajankohta ennustais.
Ja nyt sit vielä intoilen (stressaan) jos tulis plussa ja siks prolaktiini tasot varmaan heilahtelee ja siitä ne "maito"tipat tietysti johtu..:sad010
 
Muokattu viimeksi:
No hyvä, jännätään taas molemmat :joyful:Mua jotenki alko pelottaa jos vaikka on ollu alitajunnassa jotain joulustressiä ja ovulaatio ei olekkaan tapahtunut vaikka limat oli selvät. Sit kierto venyy turhaan. Oon toivonu että tulis plussa tai olis lyhyt kierto niinku oletetun oviksen ajankohta ennustais.
Ja nyt sit vielä intoilen (stressaan) jos tulis plussa ja siks prolaktiini tasot varmaan heilahtelee ja siitä ne "maito"tipat tietysti johtu..:sad010

Mulla taas oli viime kierrossa kaks ovista ja oon nyt siitä viimeisestä laskenu.
Tää on vähä outoa koska mulla on vaan yhden kerran ennen ollut menkat myöhässä yhden päivän jos en oo raskaana ollu..ja nyt jo toista päivää myöhässä. Raskaana kun olen ollut niin näyttäny testit dpo 8 eteenpäin. Nyt kuitenkin jo yli reilusti tuon.
 
Mulla taas oli viime kierrossa kaks ovista ja oon nyt siitä viimeisestä laskenu.
Tää on vähä outoa koska mulla on vaan yhden kerran ennen ollut menkat myöhässä yhden päivän jos en oo raskaana ollu..ja nyt jo toista päivää myöhässä. Raskaana kun olen ollut niin näyttäny testit dpo 8 eteenpäin. Nyt kuitenkin jo yli reilusti tuon.
Voiko olla että ovis on ns yrittän tapahtua mutta ei oo onnistunu ja sit se tapahtuu myöhemmin "uudellee"?
Olispa kaikilla aina vaan tasan 28 päivän kierto ja ovis just sielä puolessavälissä. Mikä ihmeen luonnon oikku tää naisen vartalo oikein on :woot: Ainakin meillä joillakin :shifty:
 
Mun oli pakko tehä testi ennen nukkumaan menoa 4h pidätyksellä... onko vika testi?
Pahoittelut,kuvassa näkyy vauvan pää,kun hän nukkuu ja syöttö menossa.
 

Liitteet

  • 1515188063475.jpg
    1515188063475.jpg
    55.8 KB · Katsottu: 197
Takaisin
Top