Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi jos vaan ois plussa niin laskettu aika ois 16.9 ja nimi vaihtoehtojakin sekä pojalle että tytölle pitkä rivi valmiina :shy::shy:
Miten mä kestän, jos on vaan negaa..? Noh, kyllähän sen on tähänkin asti kestäny. Ehkäpä on tässä kuussa hyvä testailla aikasin niin negat palauttaa ajoissa maanpinnalle.
 
Muokattu viimeksi:
Piti käydä kurkkimassa laskettu aika syyskuu 2018 ryhmää. Sielä oli kolme päivää sitten tullu listalle sellainen jolla laskettuaika olis vain kaks päivää ennen kuin mulla, jos vaan nyt oisin raskaana...
Noh.. Nyt lähden nukkumaan, etten sekoa ennen aamua :chicken:

P.S Kohta jo kp 23/24-29, dpo 11:excited001:nailbiting:

:goodnight
 
Aika tylyä kommenttia olet saanut. Ja kemiallinen rv 6+0? WTF! Me käytiin 6+ jotain varhaisultrassa ja sydänäänet löytyivät. Et en kyllä kemialliseksi sanoisi mitään millä on oma syke.
Milläköhän viikoilla ne keskenmenot täytyy olla että ne lasketaan? Meillä meni toinen niin alussa kesken, etten soittanut siitä edes neuvolaan. Se ehkä lasketaan kemialliseksi.
No se sen gynen puolustukseksi, että hCG:n lasku todettiin jo ennen vuodon alkua, joka siis 6+0, mutta oli tuo silti hämäävää. Ja puhelun aloituskin oli häiritsevän ajattelematon - siis oli sovittu, että siinä kerrotaan hcg-testin tulokset, että eteneekö raskaus toivotusti (kohdunulkoisen epäily päällä). Ja tämä aloittaa puhelun tiedustelemalla, että olikohan minulla jo vuodot alkaneet... Onneksi vointini oli jo ehtinyt paljastaa, että kesken on mennyt.

Mutta tähän päivään/yöhön taas. Huii, onkin useampi jännättävä! Täältä myös sormet ja varpaat ja silmät ja nenäkin ristiin plussien puolesta!
 
Jummi jammi. Kerkesin vissiin seota jo. Klo 22.30 kävin vessassa ja lähdin nukkumaan. Puolilta öin pissatti jo kolmannen kerran ja kun kävin vessassa niin nänneissä alkoi tuntuu oudolta ja huomasin että toisest tuli tippa "maitoa". Piti sit ihan koittaa tuleeko toisestaki ja vähä puristaa nännistä, niin tulihan sieltä. Meikä on lopettan imettämisen yli 5 vuotta sitte ja kun sillon maidontulo lopulta tyrehty niin ei sitä oo tullu tippaakaan.
Sitä sit pähkäilin, että onko tää nyt "varma merkki" vai onko kroppa menny yhtä sekasin kuin pääkin. Pyörin vielä kaks tuntia sängyssä saamatta unta ja sitten tulikin kauhea nälkä ja piti nousta syömään :smiley-bounce022

Saispa nukuttua ees vähän että jaksais sit huomenna tuli plussa tai ei:sleep011
 
Elisabet 89 pahoittelut negasta,mutta lohdutukseksi täältä päästä,niin oli mullakin nega kun äsken testin tein :/jäänkin odottelemaan tätiä kylään,taitaa nää alamaha ja selkäkivut enteillä sitä. Ollaa lähdössä ysin jälkeen reissuun ja palataan illalla niin teen sillo vielä yhden testin ellei ala vuotamaan sillävälin..
 
Pahoittelut negoista Elisabeth89 ja kirppu% :/

Oli kyllä Elisabethillä vaikka mitä oireita.. mikä dpo sulla nyt olikaan?
 
Siis mitä? Mä olin ihan varma, että nyt olis pärähtänyt plussat molemmille! Pahoittelut negasta Elisabet ja Kirppu!

Mulla näyttää siltä, että ovis olis todella tapahtunut pääsen usean kuukauden tauon jälkeen piinailemaan. Tänään todennäköisesti dpo 2. Seksiä ollut viimeksi 1.1., joten toivottavasti se riittääo_O
 
Minä täällä edelleen kaipailen menkkoja. Terolut 9 nyt syöty.

Oliko se niin että kun viimeinen tero on syöty niin siitä noin 3pv ja menkkojen pitäisi alkaa?

Kummastelen vaan kun normaalisti terojen kanssa mulla alkanu suunnilleen tero7:n kohdalla tiputtelemaan ja 9:n kunnon vuoto.

En oo ovuloinu ja me ei olla harrastettu seksiä (vatsatauti) joten raskaudesta on turha haaveilla....
 
Minä täällä edelleen kaipailen menkkoja. Terolut 9 nyt syöty.

Oliko se niin että kun viimeinen tero on syöty niin siitä noin 3pv ja menkkojen pitäisi alkaa?

Kummastelen vaan kun normaalisti terojen kanssa mulla alkanu suunnilleen tero7:n kohdalla tiputtelemaan ja 9:n kunnon vuoto.

En oo ovuloinu ja me ei olla harrastettu seksiä (vatsatauti) joten raskaudesta on turha haaveilla....
Itsellä alkaa aina 2 päivää viimeisen pillerin jälkeen.

Pahoittelut negan kohdanneille.
 
Mulla alkoi edellisessä terolut kierrossa tiputtelee 2 päivää ennen vikaa pillerin ottoa.
 
Pahoittelut negoista.

Mulla ei terolutit tehoa mitenkään päin. Vuoto alkaa reilun viikon päästä.. eli sillon kun normaalistikin. Ei lyhennä kiertoja yhtään. Kolmen pv sisällä kun pitäisi alkaa.

Just soiteltiin gynen kanssa ja se sanoi että on yhtä tyhjän kanssa syyä niitä, jos ei kerran mulla toimi. Jätetään siis ne pois nyt

En saanu letroja puhelimessa.. pitäs käydä uudelleen ultrassa ja vastaanotoll- kun edellis kerrasta yli puoli vuotta. Sillä aikaa on voinu tapahtua mitä vaan.

Saatiin kuitenkin lähete kunnalliseen naistenpolille. Ootellaan kutsua sinne :) katotaan mitä ne siellä sanoo ja keksii.. yritetään omin neuvoin nyt sen aikaa! :) nyt helpottaa. Huh. Eipähän tarvii enää itekseen kärvistellä!
 
Takaisin
Top