Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Monelta voi laskea olevan aamu?Hyvin oon pystyny olla testaamatta illasta. Kohta alanki nukkumaan niin on aamu nopeammin
No se sen gynen puolustukseksi, että hCG:n lasku todettiin jo ennen vuodon alkua, joka siis 6+0, mutta oli tuo silti hämäävää. Ja puhelun aloituskin oli häiritsevän ajattelematon - siis oli sovittu, että siinä kerrotaan hcg-testin tulokset, että eteneekö raskaus toivotusti (kohdunulkoisen epäily päällä). Ja tämä aloittaa puhelun tiedustelemalla, että olikohan minulla jo vuodot alkaneet... Onneksi vointini oli jo ehtinyt paljastaa, että kesken on mennyt.Aika tylyä kommenttia olet saanut. Ja kemiallinen rv 6+0? WTF! Me käytiin 6+ jotain varhaisultrassa ja sydänäänet löytyivät. Et en kyllä kemialliseksi sanoisi mitään millä on oma syke.
Milläköhän viikoilla ne keskenmenot täytyy olla että ne lasketaan? Meillä meni toinen niin alussa kesken, etten soittanut siitä edes neuvolaan. Se ehkä lasketaan kemialliseksi.
Täällä oli kyllä niin puhdas nega, kuin vaan olla voi.
Dpo 11, oman arvion mukaan.Pahoittelut negoista Elisabeth89 ja kirppu% :/
Oli kyllä Elisabethillä vaikka mitä oireita.. mikä dpo sulla nyt olikaan?
Itsellä alkaa aina 2 päivää viimeisen pillerin jälkeen.Minä täällä edelleen kaipailen menkkoja. Terolut 9 nyt syöty.
Oliko se niin että kun viimeinen tero on syöty niin siitä noin 3pv ja menkkojen pitäisi alkaa?
Kummastelen vaan kun normaalisti terojen kanssa mulla alkanu suunnilleen tero7:n kohdalla tiputtelemaan ja 9:n kunnon vuoto.
En oo ovuloinu ja me ei olla harrastettu seksiä (vatsatauti) joten raskaudesta on turha haaveilla....