Täällä perjantaina viimeinen primolutin otan ja siitä pari päivää pitäisi vuoto alkaa.Nyt menossa 52kp ja kierto yleensä max 33kp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä sain plussan jo dpo 10!!! Ja iltapissasta! Oli se rfsu herkkä testi. Ja sit seuraavana aamuna jo ihan normitestillä!
Anteeksi, kun tulen tänne leijumaan, mutta mä olin kans ihan paskana viime kierron jälkeen. Ajattelin et nyt saakeli loppuu koko yrittämällä yrittäminen. Joo, tikuttelin ovista kyllä (kahtena pvänä), mutta muuten koitin olla paljon rennommalla otteella. Ja sit just se tärppiviikonloppu vietettii hotellissa ja mm juotiin sängyssä miehen tilamaa skumppaa ja ja no juu nou
On jotenkin hassua et just toi kerta se sitten oli!
Toivon teille kaikille ihan hirveästi tsemppiä ja plussatuulia!
Okei, kerro sit ihmeessä millaiset vaikutukset:) Mikä kp sulla on ja mitenkä oot macaa ottanut?
Eilen bongasin tämmöisen kommentin sieltä englanninkieliseltä saitilta, jossa neuvotaan välttämään kyseisten tuotteiden yhtäaikaista käyttöä koska: "suurinosa hedelmällisyyttä tukevista lääkkeistä lisää tiettyjä hormonipitoisuuksia ja luontaistuotteet (kuten maca) tasapainottaa hormonitoimintaa. Joten yhtäaikainen käyttö voi olla kuin ei ottaisi mitään kun balansoivat toisiaan (?)". Tämän takia päätin itse jättää macan ostamatta.
Missäs vaiheessa kiertojaan on täällä muut letroilijat? :) Mrs. Smithillä taitaa olla terokuuri lopuillaan?
Mulla alkais huomenna toinen rundi letroilla, viime kierrossa ei r-plussaa vaikka kovat oli toiveet. Tässä kierrossa folliultra varattiin hieman myöhemmille päiville, kun viime kierrossa kp 12 ultrassa näkyi 11mm folli. Nyt ultra kp 15 että jospa siellä näkyisi vähän kookkaampi yksilö Onpahan taas jotain mitä odottaa
salainensydän kp2/30-33 , varsinaiset yk:t vissiin jotain 9?
Ihan googletin "maca and letrotzole" ja sieltä jostain forumiketjusta löysin tuon kommentin. Tähän hätään en löytänyt mutta yritän vaikka myöhemmin etsiä! :)Ahaa, mielenkiintoinen juttu. Saa nähdä miten itsellä käy. Miltä sivustolta löysit jutun? :)
Toisaalta tällä foorumilla joku oli raskautunut macakierrosta. Mutta se kun ei omissa käsissä loppujen lopuksi ole tuo raskautuminen, vaikka kaikki asiat tekis ns oikein, ovista ennen ja jälkeen seksiä jne.
Tällä hetkellä kp 8. Kierto vaihdellut kaikkea 25-42 päivän välillä. Suurin osa kuukausista jotain 30 päivän hujakoilla. Macaa en oo hirveän paljon ottanut kerralla, ainoastaan tl verran sekoittanut aamupuuroon kaikkien muiden juttujen kanssa nii se ei mehukeiton ja muun seasta niin maistu. :')
Toisaalta tällä foorumilla joku oli raskautunut macakierrosta. Mutta se kun ei omissa käsissä loppujen lopuksi ole tuo raskautuminen, vaikka kaikki asiat tekis ns oikein, ovista ennen ja jälkeen seksiä jne.
Jep, niin se on, että kolmannen keskenmenon jälkeen lähdetään vasta julkisella tutkimaan (keskenmenoriskejä, lapsettomuutta sen vuoden yrityksen jälkeen). Paitsi minulle gyne sanoi "kivasti" viime km:n yhteydessä (olin päätynyt vatsakipujen takia kohdunulkoisen tutkimuksiin ja sitten seurattiin tilanne loppuun), että nämä minun tapaukset ovat niin aikaisin sattuneet, että lasketaan vielä kemiallisiksi raskauksiksi (kun vuoto alkaa 6+0, wtf!). "Ei siis tarvetta" lähteä tutkimuksiin. Eli ei varmaan ketään kiinnosta tutkia, vaikka tulisi kymmenen tuollaista putkeen... Toki saatoin surupäissäni ymmärtää jotain väärin, mutta kovin vähättelevä ja kylmä oli tuo gyne koko puhelun ajan, kun näitä asioita käytiin läpi. Hänelle tietty arkinen asia, jota näkee tusinan päivässä, mutta toisaalta kun nähnyt niin paljon, niin kuvittelisi, että olisi oppinut siinä käsittelemään potilaitakin. Huh, sori valitusvirrestä.
Pipsu yritin saaha kuvaa erivaloissa mutten onnistu,viiva niin onneton jos sellasta ees on vai onkohan se punainen viiva mun silmissä :D teen iltapäivällä 4-5h pidätyksellä uuden.. ja haen apteekin oman josko se näyttäs paremman kuin one stepit..
Tsemppii kirppu!
Mä täällä taas oottelen.... oottelen menkkoja, et voisin alkaa letrot... ja oottamaan ultraa... ja oottamaan ovulaatiota.... ja oottamaan piinapäiviä.... ja oottamaan testaamista... ja oottamaan oottamisen aloitusta....
Oon kova tyttä oottamaan!! Pitäsköhän kuitenkin koittaa elää tässä välillä?