Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä perjantaina viimeinen primolutin otan ja siitä pari päivää pitäisi vuoto alkaa.Nyt menossa 52kp ja kierto yleensä max 33kp.
 
Mä sain plussan jo dpo 10!!! Ja iltapissasta! Oli se rfsu herkkä testi. Ja sit seuraavana aamuna jo ihan normitestillä!

Anteeksi, kun tulen tänne leijumaan, mutta mä olin kans ihan paskana viime kierron jälkeen. Ajattelin et nyt saakeli loppuu koko yrittämällä yrittäminen. Joo, tikuttelin ovista kyllä (kahtena pvänä), mutta muuten koitin olla paljon rennommalla otteella. Ja sit just se tärppiviikonloppu vietettii hotellissa ja mm juotiin sängyssä miehen tilamaa skumppaa ja ja no juu nou :wink:Heartred
On jotenkin hassua et just toi kerta se sitten oli!

Toivon teille kaikille ihan hirveästi tsemppiä ja plussatuulia! :Heartbigred

Onnea!!! Ja vitsi mikä mies!!! :D :D Damn Girl! Pidä siitä kiinni!!
 
Kiitos kaikki,ei tätä vieläkään usko todeksi :Heartred Nyt tosiaan mennään 5+1 tai 5+3. Jännittää ihan kamalasti! Eka neuvola 23.1.

Muoks! Tuo testi oli se ihan eka. Sen jälkeen tein varmaa 6 testiä ennen kuin uskoin.
 

Liitteet

  • IMG_20171220_212244-744x589.jpg
    IMG_20171220_212244-744x589.jpg
    41.1 KB · Katsottu: 187
Niin ja vielä lisäys et helmikuussa oli tarkoitus alkaa tutkia tarkemmin,missä mättää. Mulla terolutit odotti apteekissa,mut kierto tasoittui ja ajattelin et kokeillaan vielä yksi ilman. Oltiin miehen kanssa asennoitu jo siihen ettei lapsi tule ilman apukeinoja,mut nyt sit kävikin näin :grin
Ja tähän kiertoon sain ihan ensimmäisen kunnon ovisplussankin. Aikamoista!
 
Okei, kerro sit ihmeessä millaiset vaikutukset:) Mikä kp sulla on ja mitenkä oot macaa ottanut?

Eilen bongasin tämmöisen kommentin sieltä englanninkieliseltä saitilta, jossa neuvotaan välttämään kyseisten tuotteiden yhtäaikaista käyttöä koska: "suurinosa hedelmällisyyttä tukevista lääkkeistä lisää tiettyjä hormonipitoisuuksia ja luontaistuotteet (kuten maca) tasapainottaa hormonitoimintaa. Joten yhtäaikainen käyttö voi olla kuin ei ottaisi mitään kun balansoivat toisiaan (?)". Tämän takia päätin itse jättää macan ostamatta.

Ahaa, mielenkiintoinen juttu. Saa nähdä miten itsellä käy. Miltä sivustolta löysit jutun? :)

Toisaalta tällä foorumilla joku oli raskautunut macakierrosta. Mutta se kun ei omissa käsissä loppujen lopuksi ole tuo raskautuminen, vaikka kaikki asiat tekis ns oikein, ovista ennen ja jälkeen seksiä jne. :(


Tällä hetkellä kp 8. Kierto vaihdellut kaikkea 25-42 päivän välillä. Suurin osa kuukausista jotain 30 päivän hujakoilla. Macaa en oo hirveän paljon ottanut kerralla, ainoastaan tl verran sekoittanut aamupuuroon kaikkien muiden juttujen kanssa nii se ei mehukeiton ja muun seasta niin maistu. :')
 
Missäs vaiheessa kiertojaan on täällä muut letroilijat? :) Mrs. Smithillä taitaa olla terokuuri lopuillaan?

Mulla alkais huomenna toinen rundi letroilla, viime kierrossa ei r-plussaa vaikka kovat oli toiveet. Tässä kierrossa folliultra varattiin hieman myöhemmille päiville, kun viime kierrossa kp 12 ultrassa näkyi 11mm folli. Nyt ultra kp 15 että jospa siellä näkyisi vähän kookkaampi yksilö :p Onpahan taas jotain mitä odottaa :grin

salainensydän kp2/30-33 , varsinaiset yk:t vissiin jotain 9?

Sulla aika samat suunnitelmat kun mulla, mulla folliultra kans myöhemmin tässä kierrossa koska viimeksi ei ollut kuin 9mm kp 11. Nyt siis aika varattuna kp 14. Toivottavasti siellä nyt näkyisi molemmilla isommat follit. :) ja toinen letrokierto myös mulla!
 
Koska kohta ollaan jo seuraavan vuorokauden puolella, niin minähän voisin melkein jo laskea että on kp 22/24-29 dpo 10.
Ovis-oireista päättelisin oviksen olleen jo silloin kp 12. Limat alkoi nimittäin siitä sitten jo vähenemään. Sen perusteella sais täti tulla jo sunnuntaina jos on tullakseen. Minust tuntuu että oon ainut joka jaksaa hulluna kuvitella kaikkia oireita, ei enää kuukaudesta vaan jo, vuodesta toiseen. Vaikka en nyt ihan ainut taida olla :wink

Eilen ihmettelin sitä kohdunnapukkaa. Sielä ylhäällä se oli vielä tänäänki. Aamulla oli vähän kurkkukipeä ja nyt illalla tuli sellanen aivastus että meinas lirahtaa housuun, vaikken sellasesta oo aiemmin kärsiny :hilarious: ja oon huomannu että öisin meinaa olla hiki ja päivisin taas tulee kylmiä väristyksiä vaikkei varsinaisesti palelekkaan. Tätä sama ihmettelin kerran aikasemminkin, eikä se silloinkaan tarkottanu mitään, mutta silti, hiukset on likaset vaikka eilen pesin. kyllä ne nyt 2 päivää on yleensä menny..
 
Ahaa, mielenkiintoinen juttu. Saa nähdä miten itsellä käy. Miltä sivustolta löysit jutun? :)

Toisaalta tällä foorumilla joku oli raskautunut macakierrosta. Mutta se kun ei omissa käsissä loppujen lopuksi ole tuo raskautuminen, vaikka kaikki asiat tekis ns oikein, ovista ennen ja jälkeen seksiä jne. :(


Tällä hetkellä kp 8. Kierto vaihdellut kaikkea 25-42 päivän välillä. Suurin osa kuukausista jotain 30 päivän hujakoilla. Macaa en oo hirveän paljon ottanut kerralla, ainoastaan tl verran sekoittanut aamupuuroon kaikkien muiden juttujen kanssa nii se ei mehukeiton ja muun seasta niin maistu. :')
Ihan googletin "maca and letrotzole" ja sieltä jostain forumiketjusta löysin tuon kommentin. Tähän hätään en löytänyt mutta yritän vaikka myöhemmin etsiä! :)

Mulle oli sattunut näpyttelyvirhe aiemmin, mulla myös folliultra kp 14 eikä 15 kuten kirjoitin :p
 
Menkat 4 päivää myöhässä. Tein vielä aamulla raskaustestin ja ovistestin, molemmat nega. Eilen maha oli jännällä tapaa kipee, tuli mieleen et tältä varmaan tuntuis jos kypsyttelis about sataa munasolua kerralla. Semmosta kireetä kipua oikeella. Varmaan endo siellä nauttii olostaan. Otin aamulla nyt ekan macan, jospa se sais kierron käynnistyyn.

Kp 39/29-39, yk 10, dpo 18
 
Toisaalta tällä foorumilla joku oli raskautunut macakierrosta. Mutta se kun ei omissa käsissä loppujen lopuksi ole tuo raskautuminen, vaikka kaikki asiat tekis ns oikein, ovista ennen ja jälkeen seksiä jne. :(

Se olin minä! Mulla on käynyt kyllä älytön tuuri kun molemmat raskaudet ovat alkaneet niistä kierroista (3. ja 2.) joissa olen alkanut syödä macaa. Mun kropalle se tuntuu sopivan, mut eihän se tietenkään mikään ihmeaine ole, joka toimisi aina ja kaikille.

Mulla ei tiettävästi ole mitään häikkää kierroissa muuten, kuin tuo kierukan jälkeinen epäsäännöllisyys, joten tärppi on voinut käydä ihan muutenkin. Mut uskon kyllä macan tasoittaneen kiertoa ja vahvistaneen ovista.

Minkään lääkeaineen kanssa en uskaltaisi ottaa samaan aikaan mitään luontaistuotteita.

Plussatuulia tähän ketjuun! Käyn usein vakoilemassa, mitä tänne kuuluu. :)
 
Jep, niin se on, että kolmannen keskenmenon jälkeen lähdetään vasta julkisella tutkimaan (keskenmenoriskejä, lapsettomuutta sen vuoden yrityksen jälkeen). Paitsi minulle gyne sanoi "kivasti" viime km:n yhteydessä (olin päätynyt vatsakipujen takia kohdunulkoisen tutkimuksiin ja sitten seurattiin tilanne loppuun), että nämä minun tapaukset ovat niin aikaisin sattuneet, että lasketaan vielä kemiallisiksi raskauksiksi (kun vuoto alkaa 6+0, wtf!). "Ei siis tarvetta" lähteä tutkimuksiin. Eli ei varmaan ketään kiinnosta tutkia, vaikka tulisi kymmenen tuollaista putkeen... Toki saatoin surupäissäni ymmärtää jotain väärin, mutta kovin vähättelevä ja kylmä oli tuo gyne koko puhelun ajan, kun näitä asioita käytiin läpi. Hänelle tietty arkinen asia, jota näkee tusinan päivässä, mutta toisaalta kun nähnyt niin paljon, niin kuvittelisi, että olisi oppinut siinä käsittelemään potilaitakin. Huh, sori valitusvirrestä.

Aika tylyä kommenttia olet saanut. Ja kemiallinen rv 6+0? WTF! Me käytiin 6+ jotain varhaisultrassa ja sydänäänet löytyivät. Et en kyllä kemialliseksi sanoisi mitään millä on oma syke.
Milläköhän viikoilla ne keskenmenot täytyy olla että ne lasketaan? Meillä meni toinen niin alussa kesken, etten soittanut siitä edes neuvolaan. Se ehkä lasketaan kemialliseksi.
 
Pipsu yritin saaha kuvaa erivaloissa mutten onnistu,viiva niin onneton jos sellasta ees on vai onkohan se punainen viiva mun silmissä :D teen iltapäivällä 4-5h pidätyksellä uuden.. ja haen apteekin oman josko se näyttäs paremman kuin one stepit..
 
Flo ei enää edes ennusta tulevia kiertoja mulle! Onks se normaalia? Neljä päivää myöhässä. Musta se on aina ennen vaan siirtäny sitä ennustetta sitä mukaa.
 
Pipsu yritin saaha kuvaa erivaloissa mutten onnistu,viiva niin onneton jos sellasta ees on vai onkohan se punainen viiva mun silmissä :D teen iltapäivällä 4-5h pidätyksellä uuden.. ja haen apteekin oman josko se näyttäs paremman kuin one stepit..

Ompas piinaavaa!! Toivottavasti sieltä tulee pian selkeä plussa :)
 
Nipsuliini niin on. Takaraivossa kolkuttaa silti negatiivisuutta koska niin paljon oon pettyny näihin asioihin etten uskalla edes toivoa mitään. Mun tuurills joki viallinen testi joka näyttää punaista tai mun silmissä vikaa :D
 
Tsemppii kirppu!

Mä täällä taas oottelen.... oottelen menkkoja, et voisin alkaa letrot... ja oottamaan ultraa... ja oottamaan ovulaatiota.... ja oottamaan piinapäiviä.... ja oottamaan testaamista... ja oottamaan oottamisen aloitusta....

Oon kova tyttä oottamaan!! Pitäsköhän kuitenkin koittaa elää tässä välillä?
 
Tsemppii kirppu!

Mä täällä taas oottelen.... oottelen menkkoja, et voisin alkaa letrot... ja oottamaan ultraa... ja oottamaan ovulaatiota.... ja oottamaan piinapäiviä.... ja oottamaan testaamista... ja oottamaan oottamisen aloitusta....

Oon kova tyttä oottamaan!! Pitäsköhän kuitenkin koittaa elää tässä välillä?

Älä stressaa kokoaika ;) hellitä välillä! Suosittelen :)
 
Takaisin
Top