Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 11 ja puhdasta negaa!:/kamalat menkkasäryt että eiköhä se täti kylään löydä viimestää huomenna. Päätin että jos ei tässä kierrossa raskaudu nii Lopetan yrittämisen eli nyt tästä eteenpäin mennään tulee jos on tullakseen eikä mitää ovistikutteluja/bongailuja yms juttuja lainkaan. En kertakaikkiaan jaksa enää kun ei tärppää niin ei.. enkä jaksa enää ainaista oireiden odottelua ja negoiden testailua.
Voin siis tästä syystä olla vähä hiljasempi tällä puolen välillä.
Suuret plussatuulet muille,toivottavasti teillä tärppää!♡
 
Eikö dpo 11 oo vielä aika vähän sekä menkkojen alkamisen että plussan kannalta? Mites kp:t?Toivotaan parasta, niin kauan kun on toivoa. Minäkin oon pitän välillä kuukausien taukoa tältä palstaltan niin on helpompi ajatella muita asioita, mutta sit taas tulee vaihe kun ei pysty ajatella muuta :hilarious:
 
Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Nyt on vasen puoli sen verta kipee, että jotain sentään tapahtuu :D Toivottavasti enteilee vuotoa!

Hitsit kun pitää vielä muutenkin ovista ajotella miehen työreissujen väleihin niin sit vielä tämmönen kierron venähtäminen.
 
Dpo 11 ja puhdasta negaa!:/kamalat menkkasäryt että eiköhä se täti kylään löydä viimestää huomenna. Päätin että jos ei tässä kierrossa raskaudu nii Lopetan yrittämisen eli nyt tästä eteenpäin mennään tulee jos on tullakseen eikä mitää ovistikutteluja/bongailuja yms juttuja lainkaan. En kertakaikkiaan jaksa enää kun ei tärppää niin ei.. enkä jaksa enää ainaista oireiden odottelua ja negoiden testailua.
Voin siis tästä syystä olla vähä hiljasempi tällä puolen välillä.
Suuret plussatuulet muille,toivottavasti teillä tärppää!♡

Ymmärrän 100%!! Mä kokeilen nää letrot ja sitten kanssa luovutan ja nautin elämästä ilman hormooniehkäisyä :)
 
Mulla itellä luteaalivaihe on vaan ton 11 päivää. Niin katotaan muuttuuko se mitenkään kun aloitan letrot, nyt mulle iskemässä flunssa! Koko eilisen päivän aivastelin ja nyt sitten päätä särkee ja nenä tukossa ja nenän limakalvoja ns. Polttaa kun hengittää. Inhottavaa näit että sit just nyt pitää joku flunssa iskeä, mut toisaalta ei haittaa kun oviskin joskus yli viikon päästä varmaan.
 
Heeei vähän kätevä idea pipsu!
Mä taidan asennuttaa miehelle sen kans! :) saakohan sen jotenkin synkronoitua? Että samat tiedot tulee molempiin yhtäaikaa, jos merkkaa ? Jännäää :) :)

Täällä ootellaan ovista. Vasenta jomottelee mutta o testit ihan haaleaa vielä. Kp11/??Mitä tahansa.., yk20
 
Mangusti_, ei olla vielä hakeuduttu mihinkään hoitoihin. Jostain olin lukevinani että kolmannen perättäisen keskenmenon jälkeen pääsee vasta tutkimuksiin. Eli tässä ei voi muuta kuin vaan heilutella peittoa ja toivoa parasta :joyful:
Täältä on onneksi löytynyt tarinoita, joissa keskenmenojen jälkeen on saatu terveitä vauvoja. Meillä on siis vielä toivoa!
 
Huh, hirveesti tullu tekstiä parissa päivässä. Hyvää uutta vuotta itse kullekin! Joo, tänne näyttää todellakin jääneen vaan porukkaa, joilla raskautumisessa on ongelmia tai muuta häikkää, kuten keskenmenoja. Mutta ei se mitään, vertaistuki on tässä enemmän kuin tervetullutta.

Mä en taida vielä lähiaikoina päästä liittymään letrokerhoon, vaikka mun kierto onkin ihan mitä sattuu. Mulla on nyt diagnosoitu lievä T3-painotteinen kilpirauhasen liikatoiminta ja sain siihen eilen lääkityksen. Kierron sekavuus voi johtua siitä, joten ne kilppariarvot pitää käsittääksen ensin saada kuntoon ennen kuin mitään muuta lisätukea raskautumiseen heruu. Ja siihen voi helposti mennä vuosikin:confused: Eli saa tosiaan nähdä, tuleeko meille vauvaa vuonna 2018 tai edes 2019 vai vasta joskus 2020. Ja jos tulenkin raskaaksi, keskenmenon todennäköisyys on mulla kilpirauhasen takia suurentunut.

Kierrosta mulla ei tällä hetkellä kovin suurta varmuutta, mutta olen havainnut kananmunalimoja tässä pari viime päivää ja ihan pari tippaa verta tuli aamulla. Toivottavasti olis ovis.
 
Heeei vähän kätevä idea pipsu!
Mä taidan asennuttaa miehelle sen kans! :) saakohan sen jotenkin synkronoitua? Että samat tiedot tulee molempiin yhtäaikaa, jos merkkaa ? Jännäää :) :)

Täällä ootellaan ovista. Vasenta jomottelee mutta o testit ihan haaleaa vielä. Kp11/??Mitä tahansa.., yk20

En osaa sanoa, itte naputtelin tiedot valmiiksi :) Kuhan nyt vaan muistais katsoa sitä :D
 
Mangusti_, ei olla vielä hakeuduttu mihinkään hoitoihin. Jostain olin lukevinani että kolmannen perättäisen keskenmenon jälkeen pääsee vasta tutkimuksiin. Eli tässä ei voi muuta kuin vaan heilutella peittoa ja toivoa parasta :joyful:
Täältä on onneksi löytynyt tarinoita, joissa keskenmenojen jälkeen on saatu terveitä vauvoja. Meillä on siis vielä toivoa!
Jep, niin se on, että kolmannen keskenmenon jälkeen lähdetään vasta julkisella tutkimaan (keskenmenoriskejä, lapsettomuutta sen vuoden yrityksen jälkeen). Paitsi minulle gyne sanoi "kivasti" viime km:n yhteydessä (olin päätynyt vatsakipujen takia kohdunulkoisen tutkimuksiin ja sitten seurattiin tilanne loppuun), että nämä minun tapaukset ovat niin aikaisin sattuneet, että lasketaan vielä kemiallisiksi raskauksiksi (kun vuoto alkaa 6+0, wtf!). "Ei siis tarvetta" lähteä tutkimuksiin. Eli ei varmaan ketään kiinnosta tutkia, vaikka tulisi kymmenen tuollaista putkeen... Toki saatoin surupäissäni ymmärtää jotain väärin, mutta kovin vähättelevä ja kylmä oli tuo gyne koko puhelun ajan, kun näitä asioita käytiin läpi. Hänelle tietty arkinen asia, jota näkee tusinan päivässä, mutta toisaalta kun nähnyt niin paljon, niin kuvittelisi, että olisi oppinut siinä käsittelemään potilaitakin. Huh, sori valitusvirrestä.
 
Jep, niin se on, että kolmannen keskenmenon jälkeen lähdetään vasta julkisella tutkimaan (keskenmenoriskejä, lapsettomuutta sen vuoden yrityksen jälkeen). Paitsi minulle gyne sanoi "kivasti" viime km:n yhteydessä (olin päätynyt vatsakipujen takia kohdunulkoisen tutkimuksiin ja sitten seurattiin tilanne loppuun), että nämä minun tapaukset ovat niin aikaisin sattuneet, että lasketaan vielä kemiallisiksi raskauksiksi (kun vuoto alkaa 6+0, wtf!). "Ei siis tarvetta" lähteä tutkimuksiin. Eli ei varmaan ketään kiinnosta tutkia, vaikka tulisi kymmenen tuollaista putkeen... Toki saatoin surupäissäni ymmärtää jotain väärin, mutta kovin vähättelevä ja kylmä oli tuo gyne koko puhelun ajan, kun näitä asioita käytiin läpi. Hänelle tietty arkinen asia, jota näkee tusinan päivässä, mutta toisaalta kun nähnyt niin paljon, niin kuvittelisi, että olisi oppinut siinä käsittelemään potilaitakin. Huh, sori valitusvirrestä.

Höh, kuulostaa epäreilulta :(
 
Dpo 11 ja puhdasta negaa!:/kamalat menkkasäryt että eiköhä se täti kylään löydä viimestää huomenna. Päätin että jos ei tässä kierrossa raskaudu nii Lopetan yrittämisen eli nyt tästä eteenpäin mennään tulee jos on tullakseen eikä mitää ovistikutteluja/bongailuja yms juttuja lainkaan. En kertakaikkiaan jaksa enää kun ei tärppää niin ei.. enkä jaksa enää ainaista oireiden odottelua ja negoiden testailua.
Voin siis tästä syystä olla vähä hiljasempi tällä puolen välillä.
Suuret plussatuulet muille,toivottavasti teillä tärppää!♡
Samanlaiset ajatukset käyneet itselläkin mielessä Kirppu.. Eilen alkoi uusi kierto, vielä ainakin tämän ja seuraavan kierron kokeilen letroja mutta sitten.. No saas nähdä. Esikoista yritetään joten ehkä mä noita letroja jatkan niin pitkään ku saa :p Koin niistä olevan apua kummiskin. Tikutteluista meinasin luopua pikkuhiljaa. Jospa se on kuitenkin semmoinen stressitekijä mikä vaikeuttaa raskautumista! Vaikka itse en ole kokenut tikutteluiden takis stressaavani. Mutta tiedä häntä.
 
Missäs vaiheessa kiertojaan on täällä muut letroilijat? :) Mrs. Smithillä taitaa olla terokuuri lopuillaan?

Mulla alkais huomenna toinen rundi letroilla, viime kierrossa ei r-plussaa vaikka kovat oli toiveet. Tässä kierrossa folliultra varattiin hieman myöhemmille päiville, kun viime kierrossa kp 12 ultrassa näkyi 11mm folli. Nyt ultra kp 14 että jospa siellä näkyisi vähän kookkaampi yksilö :p Onpahan taas jotain mitä odottaa :grin

salainensydän kp2/30-33 , varsinaiset yk:t vissiin jotain 9?
 
Muokattu viimeksi:
Kylläpä tuntuu päivät pitkiltä taas tässä kierrossa. Miten on mahdollista että eilisestä menny vasta yks päivä. Eli kp 21/24-29 dpo 9. Tekis niin kovin mieli heittää rahaa taivaan tuuliin ja käydä ostamassa pari testiä. Eikös jotkuu kuitenkin saa haamulaisia hyvällä tuurilla jo aikasilla päivillä? :rolleyes:
 
Mä sain plussan jo dpo 10!!! Ja iltapissasta! Oli se rfsu herkkä testi. Ja sit seuraavana aamuna jo ihan normitestillä!

Anteeksi, kun tulen tänne leijumaan, mutta mä olin kans ihan paskana viime kierron jälkeen. Ajattelin et nyt saakeli loppuu koko yrittämällä yrittäminen. Joo, tikuttelin ovista kyllä (kahtena pvänä), mutta muuten koitin olla paljon rennommalla otteella. Ja sit just se tärppiviikonloppu vietettii hotellissa ja mm juotiin sängyssä miehen tilamaa skumppaa ja ja no juu nou :wink:Heartred
On jotenkin hassua et just toi kerta se sitten oli!

Toivon teille kaikille ihan hirveästi tsemppiä ja plussatuulia! :Heartbigred
 
Takaisin
Top