Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasin 30kpl ovistestejä... olisi kiva tietää ovuloinko milloin tai ylipäätänsä ollenkaan :bored: vaikka päätin että en niitä tee enää ikinä kun ahdisti sekin homma kun en saanut kunnolla tikuilla ovulaatiota kiinni... toisaalta vuoden tauko ovis etsinnästä ja kierrot tasoittuneet 30-39 haitarille joten ehkä voisi ainakin pari kiertoa katsoa. En kuitenkaan ovuloi ja masennun vain lisää mutta kaikkensa täytyy yrittää :happy093
 
Täällä oli RFSU:lla melko ontuva ovismetsästys, että jos tarttee myöhemmin ovista etsiä on se sitten jonkun muun testimerkin paikka :)
ImageUploadedByVau Foorumi1514913106.238267.jpg
 
Täälläkään ei tätiä näy. Kp 28/25 En jaksa edes testata kun tiedän että se on nega
 
Tilasin 30kpl ovistestejä... olisi kiva tietää ovuloinko milloin tai ylipäätänsä ollenkaan :bored: vaikka päätin että en niitä tee enää ikinä kun ahdisti sekin homma kun en saanut kunnolla tikuilla ovulaatiota kiinni... toisaalta vuoden tauko ovis etsinnästä ja kierrot tasoittuneet 30-39 haitarille joten ehkä voisi ainakin pari kiertoa katsoa. En kuitenkaan ovuloi ja masennun vain lisää mutta kaikkensa täytyy yrittää :happy093

Kokeile aamulämpöjen mittausta! Siihen jää koukkuun :D
 
Kokeile aamulämpöjen mittausta! Siihen jää koukkuun :D

En ole vielä perehtynyt ollenkaan lämpöjen mittailuun... täytyy melkein googletella...sitten on suuri vaara että tulee laitettua puhelimeen se sovellus mihin ne lämmöt saa laitettua. :bookworm::smiley-angelic006

Meinasin jo epätoivossa tilata maca kapseleitakin MUTTA onneksi olivat aika tyyriitä :laughing002

Kolme uutta raskaus uutista... pikkuisen piti vetää teko hymy huulille ja katkeruus potkaista häntäluun alle. :taunt005Kyseessä vielä ihmisiä jotka raskautuvat pelkästä vessanpöntön renkaasta.
 
Saankohan minäkin vielä tässä kuussa
liittyä letrot-seuraan :D

En vielä varannut gyne aikaa, kun tämä kierto kesken edelleen.. Varaan sitten (kun ne edes alkaisi joskus) menkkojen loputtua.

Nyt siis kp37 ja eilen taas hurjaa menkkajomotusta. Mahdollisesti tänään siis dpo6.. pieni flunssa päällä niin kohonneisiin lämpöihin ei uskalla luottaa :D luultavasti ovuloimaton kierto, kun näin venyy. Viime pitkä kierto alkoi tiputtelemaan kp38, joten huomista odotellessa.
Tänään tuntui kohdunsuulla/kaulalla ihan jäätävä vihlaisu. Ihan kuin joku olisi nipistänyt :hilarious: jomotti vähän jälkeenkin päin.. outoa!

Oisipa 2018 nyt meille kaikille SE vuosi<3

Tervetuloa "letrokerhoon"! :)

Toivotaan että tää vuosi olisi kaikille SE vuosi<3
 
Komppaan Mrs Smithiä, varhaiset keskenmenot ovat todella yleisiä. Useimmiten on huonoa tuuria, alkio ei ole vaan tarpeeksi laadukas ja elinvoimainen.
No, ammattilaiset osaa asiaa analysoida ja auttaa eteenpäin tarvittaessa.
Täällä tuskaillaan oviksen valmistelua tai mitä lie. Katsotaan, mitä huominen tuo tullessaan. Pikkuhiljaa pitäis varmaan klinikallekin soitella, että mites meidän huurunenät tai huurunenä (en oo ihan 100% varma onko meidän hännänhuippu viel ”hengissä”). 2015 loppuvuodesta juttelin lääkärin kanssa, että onko tässä mitään järkeä rehellisesti sanottuna. Hän sanoi, että onhan tässä voinut olla huonoa tuuria ja varovaisesti suosittaa jatkamaan. 7-8 vuoden tutkimukset ja hoidot tuotti sitten 11/2016 toivotun tuloksen, kun tyttö syntyi <3 Tsemppiä kaikille ketjuun :)

Te ootte kyllä kauan yrittäny, mutta odotus palkittiin <3

Toivottavasti toisessa ei mene ihan noin kauaa.
 
Te ootte kyllä kauan yrittäny, mutta odotus palkittiin <3

Toivottavasti toisessa ei mene ihan noin kauaa.

No näin toivois :) Mä alan olla jo niillä rajoin, että nopeasti pitäis toinen saada alulle.

Noh, en tiedä, miten siinä näin kävi, mutta ensi maanantaina menen klinikalle juttelemaan niistä meidän huurunenistä. Valmiiksi jo jännittää :)!
 
Kiva kuulla että jollain on siitä kokemusta. Itellä ei ole tullut vaikkein tiiäkkään oonko raskaana edes. Dpo 10 ja negaa näyttää testit,niin 10 kuin 25 herkkyydeltään olevat. Menkat pitäs alkaa viimestään perjantaina.
Alavatsa "kipuja" on ollu ja vähä raskaana olo mutta kuvittelen kuitenki kaiken,siks kävinkin ostaa sidepakkauksen tänään :D
Mites muiden testailut?
 
Onko niitä monia?? Uu miten jännää! Pienet siellä omalla pohjoisnavallaan!

Kyllä voi vielä vähän viluttaa. Mutta jos saan yhdenkään kyytiin tässä lähikuukausina lupaan käyttää villasukkia ja tarjota sille/heille hedelmällistä ananasta het lähtöön!
Arvelen, että kaksi siellä on. Vähän kevyet muistiinpanot sieltä löytyi. Mutta oma lääkäri osannee kertoa tilanteesta.
 
Onko täällä kellään tietoa että voiko macaa käyttää yhtäaikaa letrojen kanssa? o_O Olin jo ostamassa macaa kaupunkireissulla kun tuli tämmöinen ajatus mieleen.
Muoks: Aatelin nyt kummiskin että jätän macat ostamatta. Kerkesin jo lukea englanninkielisiltä saiteilta kokemuksia ja siellä oli osalla ollut ovuloimattomia kiertoja kun olivat käyttäneet macaa + femaraa/letroja samassa kierrossa. Eli en uskalla riskeerata:grin
 
Muokattu viimeksi:
Kiva kuulla että jollain on siitä kokemusta. Itellä ei ole tullut vaikkein tiiäkkään oonko raskaana edes. Dpo 10 ja negaa näyttää testit,niin 10 kuin 25 herkkyydeltään olevat. Menkat pitäs alkaa viimestään perjantaina.
Alavatsa "kipuja" on ollu ja vähä raskaana olo mutta kuvittelen kuitenki kaiken,siks kävinkin ostaa sidepakkauksen tänään :D
Mites muiden testailut?
Mulla 9 ja 7v lapset ennestään, ei oo tullu tippaakaan mitään veristä vuotoa kiinnittymisen aikaan eikä sitten raskauden missään vaihessa. Kummatkin raskaudet tullu ihan puun takaa ilman mitään oireita. Vaikka oikein odotti ja toivoi silloinkin. Plussan jälkeen sitte alkanu pahoinvointi ynnä muu. Siks ihmettelen miks nyt näitä oireita kyttään.
Tänään on ollu kyllä ihmeen hyvä ja seesteinen olo. Kait olen niin varma siitä, että eilisen kaltasta krapulaa ei tule paitsi raskaana olevalle :hilarious: Ja nyt kun mietin, niin ei kyllä edelleenkään ole niitä kaiken maailman juilimisia ja muita tuntemuksia mitä aiemmissa kierroissa on ollut. Noin viikonpäästä siis pudotaan taas korkeelta :facepalm:
Enkä todella osta testiä ennen kuin on kp 30 jo pitkällä! Jos sattuis sinne asti pääsemään. Sen vannon! :wink

kp 20/24-29 dpo 8(?)

P.S. En oo kovin usein ronklannu kohdun napukkaa ja tiedän ettei sen sijainti paljon kerro, vaikka toiset on sitä mieltä että kertoo.. anyway.. tuli päähän pisto ja kokeilin että mitä sille kuuluu. Normaalisti mulla se on oviksen jälkee melko alhaalla ja vähän auki. Sitte nousee ylöspäin melkein kun hämäykseks just sinä päivänä kun menkat on alkamassa. Mutta nyt oli kyllä niin ylhäällä etten muista ikinä olleen kun oon joissain aiemmissa kierrois kokeillu. Eikä menkatkaan ala vielä moneen päivään.
Voisko tää olla sitä mitä niin toivon? :smiley-bounce013Tai sit tää on taas yks oire lisää niihin lukemattomiin oireisiin, jotka ei sittenkään tarkottanu mitään..
 
Muokattu viimeksi:
Elisabet 89 mulla juurikin samaa että otappa oireista tai oirettomuudesta selvää sillä näissä kummassakin saattaa olla mielikuvitus takana kun niiiiin paljon toivoo raskautta. Itellä ollu oviksen jälkeen outo olo kropassa,pistelyjä,turvotusta,välillä pissattaa tunnin välein ja toisinaan taas muutaman kerran päivässä. En luota enää mihinkää oireisiin tms..kuin vaan testiin joka siis on niin nega ku testi voi ikinä olla.. seuraavan testin teen Pe ennen reissuun lähtöä ellei menkat ala ennen sitä.
Tsempit sinne ja suuria plussatuulia♡
 
Onko täällä kellään tietoa että voiko macaa käyttää yhtäaikaa letrojen kanssa? o_O Olin jo ostamassa macaa kaupunkireissulla kun tuli tämmöinen ajatus mieleen.
Muoks: Aatelin nyt kummiskin että jätän macat ostamatta. Kerkesin jo lukea englanninkielisiltä saiteilta kokemuksia ja siellä oli osalla ollut ovuloimattomia kiertoja kun olivat käyttäneet macaa + femaraa/letroja samassa kierrossa. Eli en uskalla riskeerata:grin

Mie oon tässä kierrossa syöny maca jauhetta sekä letroja. En tiiä miten vaikuttaa, sen näkee sit myöhemmin
 
Mie oon tässä kierrossa syöny maca jauhetta sekä letroja. En tiiä miten vaikuttaa, sen näkee sit myöhemmin
Okei, kerro sit ihmeessä millaiset vaikutukset:) Mikä kp sulla on ja mitenkä oot macaa ottanut?

Eilen bongasin tämmöisen kommentin sieltä englanninkieliseltä saitilta, jossa neuvotaan välttämään kyseisten tuotteiden yhtäaikaista käyttöä koska: "suurinosa hedelmällisyyttä tukevista lääkkeistä lisää tiettyjä hormonipitoisuuksia ja luontaistuotteet (kuten maca) tasapainottaa hormonitoimintaa. Joten yhtäaikainen käyttö voi olla kuin ei ottaisi mitään kun balansoivat toisiaan (?)". Tämän takia päätin itse jättää macan ostamatta.
 
Takaisin
Top