Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miitu, kyllä uskon, että neuvolan kautta varhaisultraan pääsisit, kun hedelmöittymisen ajankohdasta ei voi sanoa edes suunnilleen.. Nyt toivotaan, että viiva vahvistuisi. :)

Silkkitassu, Onhan se voinut olla tietysti myöhässäkin, mutta sain selkeän ovisplussan ja siitä dpo 4-6 oli koviakin menkkakipuja joita ajattelin kiinnittymiskivuiksi..

Jotenkin on sellainen olo ollut muutenkin että jos tästä vielä plussaan ei ole kaikki ok. Ehkä täytyy käydä yksityisellä sitten kun/jos tässä nyt tulee tarvetta. Millähän viikolla yleensä siellä jo näkyisi jotain?

Peukut baben pomolle, ihanaa kun ymmärtää!!

Ja Miitu, mainio haamu! Vahvistumista sille. Kantsii soittaa neuvolaan kun viiva vähän vahvenee, luulis pääsevän ar-ultraan kun kp on tuollaiset..

Kp 22, ihan outoa jomottelua ja nipistelyä on ollut jo monta päivää ja sehän saa ajatukset täysin villeiksi! Maanantaina ajattelin testata.

RouvaKettunen, mulla kp23 ja toissapäivänä ja eilen oli kaikenmoisia jomottelua ja nyt ei mitään :( Tosin ei oo odotuksetkaan korkealla, mut aina pitää piinailla :D Jännäilen sun maanantain testiä :)

Miitu, mä kävisin ultrassa kun viikkoja olis noi 7+, niin varmasti syke näkyy. Haamusta vois päätellä et viikot nyt 3+, lähes tasavahvat viivat niin ajattelisin et silloin rv 4, eli 3-4 vko:n päähän ultraan!

Hei!
Liityn mukaan uutena. :)

Ollaan ruvettu vasta yrittämään ja joulun taika ei tänne plussia tuonut. Odotellaan menkkojan loppumista ja jatketaan yrittämistä. :)

Meillä kaksi lasta; poika 11/13 ja tyttö 1/16 ja nyt kolmas toiveissa. :)

Jos viiva vahvistuu ensi viikolle niin soitan neuvolaan ja pyydän päästä verikokeisiin!
Haluaisin kyllä ar-ultrassakin käydä, ihan vain varmistamassa onko siellä ketään ja jos on, niin ollaanko oikeassa paikassa. :)

Meillä tuli melkoinen pommi tähän kun mies saisi nyt työpaikan meidän kotipaikkakunnalta (jossa koko tukiverkosto asuu) ja asuntokin olisi miltein varma.. Mutta mun täytyisi irtisanoutua vakityöstä ja toivoa että elokuussa alkaisi tosiaan äippäloma niin sais sitten "lisäaikaa" etsiä töitä. Kaikki tähän samaan syssyyn! :grin

Sain tiristettyä pari tuntia ja Apteekin Ultra testiinkin (10mlU) tuli haamu.. pieni toivon kipinä! :rolleyes:

Mä en päässyt kunnallisen kautta ultraan vaikka edellinen raskaus tuulimuna ja ruskeaa vuotoa ollut tässäkin. Kävin kahdesti verikokeissa. 5+2 arvo oli jo 8656 kun 4+6 oli 3541. Eli hyvin nousee. Mä menen ensiviikolla 6+2 yksityiselle ultraan. Periaatteessa pitäisi näkyä jo sydämen syke. Olin alunperin varannut kaavinnan jälkeiseen tarkastukseen enkä jaksanut sitten muuttaa aikaa. Miitun viivalle paljon vahvistumisia [emoji5]. Varmaan tosi paikkakunta kohtaista missä pääsee ultraan. Mä soitin sitten suoraan kättärille ja sain luvan mennä sinne jos vuotoa ilmestyy uudelleen. Toivottavasti ei tule. Täällä alkaa olla jo aika paha olo [emoji23].

Huh huh, kävin päivällä lenkillä ja piti todeta viiden kilsan juoksun jälkeen, että kesken jää lenkki. Sykkeet nous alusta asti ihan pilviin eikä missään kohtaa tasaantuneet normaaleiks. Noinkohan vielä flunssa vaivaa vai jyllääkö pms jo näin voimalla. Tiedäpä tuota.

Mäkin ootan Miitun herkästä testistä kuvaa :) Kävin tänään muissa asioissa apteekissa ja tuli hypisteltyä raskaustestejäkin, sellainen herkkä testi siellä hyllyssä tuntui kutsuvan :D Naurettavaa sinänsä tällä peittojen heiluttelulla ees miettiä tuommosia, mut jotenkin tää foorumikin tekee tehtävänsä ja sitä innostuu :)

Luulen että meillä ollaan melko nihkeitä ultrien suhteen, ystävä ei päässyt vaikkei ollut tietoa oikein kierrosta ja viikoista ja oli ollut edellinen tuulimuna.

En oikein saanut kuviin vangittua mutta hentoinen v.punainen viiva ihan silmillä nähtävissä. Laittelen tässä varmasti kuvia jos vahvistuu! :) Mulla on niin iso kasa noita testejä että taidan tänään illallakin testata. :hilarious:

En oo ehtinyt täällä käydä lukemassa/osallistumassa keskusteluun, mutta tänään tuli tällainen testitulos. :)
ce6df7ebf38628229b5a791975aff331

Mä pistin eilen meidän brio happy yhdistelmävaunut vm 2015 sekä emmaljungan yhdistelmät vm2009 myyntiin niin briot meni puolen päivän aikaa ja emmaljungat tossa tunti sitten. :D
Tilalle tulee emmaljungan super viikkarit.

Sit meillä on isomman asunnon hakua tässä, yritän olla ajattelematta mitään kakkosen yritystä. Tänään kävi yks nainen katsomassa tätä meidän kämppää mutta ei natsannu, sanoi kyllä että me varmasti oltais tykätty sen asunnosta mut hänellä 3,5v lapsi kotona niin täytyy olla talossa kans hissi. Heh, meni vähän tämmöseks omanapailuksi. :D

Tervetuloa kuumeilemaan Cho! Olkoon visiittisi lyhyt.

Täälläkin odotellaan Miitun testistä kuvaa... pakko sen kohta on jo näkyä linssin läpikin.

Onnittelut Tintaglia! Hieno plussa!

Meillä taitaa tää kierto nyt sit mennä sivusuun kun mul on viisurin takia antibiootti päällä. Ja vasta helmikuun puolenvälin jälkee sen viisurin poisto :shifty:

Täälläkin uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! Ehkäisy jäi tänään pois, esikoisesta kovasti haaveillaan :)

Tintaglialla hieno plussa, onnittelut! Ja eiköhän se Miitunkin testi pian vahvistu! :) Toivotaan pikaisia plussia muillekin!

alinah, Hyvä että saa vähän muuta ajateltavaakin välillä! :)

PauliinaS, Tsempit viisurin kanssa! Mulla oireili myös jouluna viimeksi, vältyin ab kuurilta mutta poishan tuo olis otettava. Onko sulla helppo operaatio viisurin poisto?

Onnea Tintaglia! Hieno plussa ♡

Alkoi sitten aikamoiset menkkajomot ja polttelut alavatsalla. Oivoi. :sad001 Tietää varmasti huonoa..

Onnea Tintaglia :)

Alinah meillä ollu tosi paljon ongelmia super vikingin rungon kanssa. Toki niissä oli selkeä valmistusvirhe mutta en oo ite ollu yhtään tyytyväinen, esim. Etupyörien lukitus jouduttu uusimaan :/ Toivottavasti teillä on parempi tuuri niiden kanssa! Vähän asian vierestä.

Mulla meneillään piinapäivät ja nyt on ollut niin oireeton olo, että ois voinu vaikka tärpätä siis ei mitään menkkajomoja. Sain hetki sitten uuden työpaikan niin on ekaa kertaa yrityksen aikana sellainen olo, että se nega ei niin pahalle tuntuiskaan. Outoa! Ehkä johtuu vaan siitä, että hirvittää miten kertoisin pomolle, jos näin ois käyny!

Yritän nyt vähän aktivoitua!

Takaisin