Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans alettu varovasti haaveilla toisesta. Noh joo, ovulaatiota kyllä tikuttelin heti, mutta en oo saanut kiinni tässä kierrossa. :O Mulla on flagyl comp kuuri päällä tai just loppui viime yönä.. Voikohan se vaikuttaa virheellisesti testeihin? Vai onko ovulaatio vaan jäänyt tulematta? Noh tää kierto tais nyt anyway mennä harakoille vaikka gyne antokin lisääntymisluvan kuurista huolimatta. :D

Tarzan88, meillä aloitetaan 5-6 päivää oletettua ovista aiemmin ja muutaman päivän sen yli. Mulla on venynyt nuo kierrot ni en tarkkaa päivää tiedä. Ja joka toisen päivän taktiikalla :) Babe, voi sua :( hyvä jos helpottaa kun kerroit! Voimahali sulle ♡

Babe, kiva että sait siihen saikkupäivän ja että on ymmärtäväinen pomo. :)

Tarzan88, meillä ennen oviksen tienoilla oli jokatoisenpäivän taktiikka, eli saatettii aloittaa noin 5 päivää ennen ovista ja sit muutamapäivä oviksen jälkeen.Miehelli tuli tästä "suorittamisesta" lopulta sit suorituspaineita ja plörinäksi meni. Nykyään sitä kai on jo osittain luovuttanut, että peittoja heilutellaan vaan fiiliksen mukaan, jos oviksen tienoilla jommankumman ei tee mieltä niin sitten ei.

KiPsUli6 ja Tazzy miulakin yleensä on ennen menkkoja semmonen kunnonturvotus että tuntuu ettei mihinkään housuihin mahdu.

Olipas kyllä kamala ajaa tänään aamulla yövuorosta kotia, ihan väkisin meinas nukahtaa auton rattiin! Huh, vielä pitäis toinen yö lähteä valvomaan ja on ihan töttöröö olo jo valmiiks.

ellikki, Itsellä alkoi ovisoireet jo kesällä, mutta menkat alkoivat vasta marraskuun lopussa, jolloin poika 1v1kk. Tikuttelin kyllä kesästä asti, plussaa antoi välillä eli yritystä kierron starttaamiseksi oli mutta se vei aikaa.

mimmii, Toivoa on niin kauan kun tätiä ei kuulu :wink

Babe, Turha potea huonoa omaatuntoa, minusta ainenkin on työtä tärkeämpi asia kyseessä. Eivät paikat yhteen päivään kaadu! :)

Kipsulilla ja Tazzyllä kyllä niin lupaavan kuuloiset oireet! Eikös sulla kipsuli ollut sitä kiinnittymisvuotoakin? :wink

Tänään ovistestit saapuivat (ja iiiso kasa raskaustestejä, tilasin eilen joten nopea toimitus) ja tällänen sitten tuli... kp 44. Tummui vielä tummumistaan tuosta kuvan otto hetkestä.

Liitteet

• 20170112_170449.jpg
    20170112_170449.jpg
    262.4 KB · Katsottu: 195
Miitulla on kyllä hyvin vahvat viivat :wink
Voi Babe <3 no hyvä kun pomo nyt tietää.

Joo mulla oli sitä vaalpun.tai tuli pari kertaa pyyhkies..mitä lie oli vai oliko sitä kiinnittymisvuotoa. Minä himotestaajana lämpimikseni,kuhan nyt pissasin,ku noita halpistestejä tuolla on..no eihän se mitää näyttäny. Noin kymmenen päivää menkkoihin,joo ei olis pitäny!:banghead::rolleyes::angelic:

Miitu, mites sulla tuollaista viivaa noilla kiertopäivillä :O ;)

Mä odottelen menkkoja näillä oireilla, kun peiton heiluttelut oletetun oviksen aikaan jäi yhteen ainoaan kertaan :p

Oho, Miitu [emoji106]

Meillä on oikeestaan aina läpi kierron jokatoinenpäivä tai viimestään jokakolmaspäivä seksiä aina. On vaan semmonen tapa [emoji7]

Mä sain tänään hyviä ja huonoja uutisia. Ultrasivat kohdun ja niinhän siellä istukkaa nakotti kkm:män jälkeen edelleen. Lääkäri oli sitä mieltä et poistetaan tähystämällä niin saadaan hellästi ja tarkasti pois. Verenkiertoa siinä oli niin paljon, että se tehdään nukutuksessa.
Hyvä uutinen oli, että tulehdus oli poissa ja niinkuin epäilinkin olin ovuloinut alkuviikosta. Joten seitinohuesti toivoakin on [emoji3]

Ohhoh, miitu! Olitkos sie tehny r-testiä? tai sit tää on se siirtynyt ovis josta taidettiin eilen/toissapäivänä keskustella? Toivon mukaan kuitenkin ois raskaus!!!! :wink

Muoks. Siehä siis olitkin tehnyt niitä nega r-testejä, niin paljon tänne tullu viestiä että hetki pitää aina miettii että kuka oli tehny minkäkin testin ja milloin. Ja tosiaan jos siula onkin nyt sit vasta ovis, kerta oli se limatulppa ja limaisuus alkanut nyt. Nyt vaan miehen kellistykseen tosiaan. mutta aamulla r-testiä kehiin jos kuitenkin ois plussaks muuttunut!

Huh Miitulla jännät paikat! Komppaan Janniliinia, äkkiä peitot heilumaan ja uutta r-testiä kehiin :grin

Tazzy, kyllähän se yks kerta voi riittää ihan mainiosti :wink

Helynä, hyvä että tuli selvyyttä tilanteeseen!

Meilläkin yritetään oviksen aikaan (n. kp 10-14) joka toinen päivä heilutella peittoja, joskus se onnistuu ja joskus ei :wacky: Tässä kierrossa onnistui hyvin, ja talleteltiin dpo -4, dpo -2 ja dpo 0. Että ei pitäis ajoituksesta olla kiinni :grin Mulla luultavimmin eilen siis ovis, koska oli viimeinen "liukkaan kelin" päivä, illasta jomotteli inhottavasti alavatsaa vasemmalta ja tänä aamuna kohdunsuu tuntui pieneltä ja kovalta verrattuna edellisiin päiviin :wideyed: Tänään siis kp 14/27, dpo 1 ja jännäys alkaa taas :grin

Ellikki85: miulla menkat alko pari viikkoo ennen ku esikoinen täytti puol vuotta. Heti rupes tulee säännöllisesti, tosin kierto nykyään 38 ku ennen esikoista 31. Tässä kuussa tikutin ovista ekaa kertaa ja tänään sain vahvan viivan.

Tarzan88: meillä peiton heiluttelu alotetaan viikko ennen arvioitua ovista ja joka toinen päivä heilutellaan.

Omanapa: eli tänään sain raskauskeijun ovistestiin vahvan viivan (tuntuu siis ihan toimivia olevan):happy: Talletteluja tehty jo reilu viikko joka toinen päivä.
Nyt jo jänskättää ihan järjettömästi että kuinka käy:wacky: Yritän kuitenkin pitää jalat maassa, oli kuitenkin vasta eka yrityskerta. Inhottaa vaan kun on nää kierrot tosiaan näin pitkiä ni pitää sit hirmu kauan ootella seuraavaa kertaa..

Miitulla huikeat viivat, komppaan muita! Ei kun vaan testin tekoon aamulla.

Huikeaa, että jotkut jaksavat heilutella peittoa ahkerasti läpi kierron :) Meillä tuntuu olevan työn ja tuskan takana oviksen tienoilla (viikko ennen, viikko jälkeen) se joka toinen päivä. Oviksen jälkeen molemmat on niin kyllästyneitä peiton heilutukseen, että elpyessä menee sitten seuraavan oviksen tienoille asti :D

Miitulla kyllä mahtavat viivat!

Onneks babe pomo ymmärsi.

Täällä edelleen odotellaan kierron käynnistymistä. Pari päivää ollu menkkajomoja ja alavatsa tosi pinkeänä ja turvonnu. Toivottavasti ne menkat sieltä tulis. Tyttö nyt 6 kk.

eipä mahtanut mun plussalaisella olla tarrasukkia jalassa, nimittäi tätihä se pätkähti kylää.. alkaa olla jo toivo hukassa tän täteilyn kans.. lisään siis itteni yritäjiin..

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, tjottailua 12/16, yritystä 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö, yritystä 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, esikoinen 9/16 toinen toiveissa, yritys alkaa kun kierto palautuu
Mursumauu, yritystä 05/15, esikoinen toiveissa.

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9

Toivotaan Miitu vahvistumista! Hyvältä näyttää! ;)

Meillä peittoa heilutellaan heti menkkojen loputtua joka toinen päivä siihen asti, että alkaa tulla menkkajomoja loppukuusta. Aiemmin joutui heiluttelemaan vaan kerran viikossa kun mies oli vaan viikonloput kotona mutta nyt joulukuusta lähtien päässyt taas normaaliin rytmiin. :) Minä en ole enää jaksanut oviksia testailla, kun tuntuu että ihan sama testaako vai ei. Eilen tuli limatulppa, joten ovis varmaan lähistöllä. Meillä yrittäminen on ehkä mennyt enemmän tjottailuun, kun ei jaksa enää stressailla ja laskea kierron päiviä. Ei siitä mistään ole kuitenkaan hyötyä ollut.

Silkkitassu, Hieman minua mietityttää kun oletin mahdollisen raskauden näkyvän testissä jo paljon aiemmin.. Lisäksi minultakin tuli muutama päivä sitten "limatulppa", jolloin olin varma ovulaatiosta (ja ettei sitä aiemmin tapahtunutkaan) testasin ovistestillä josta tulikin tummaakin tummempi. Ja nyt tämä haamu..

Onkohan ar-ultraan kuinka helppo päästä neuvolan kautta jos on näin erikoinen tilanne?
Odottelen nyt josko viiva tuosta vahvistuisi ja soittelen sitten.

Miitu, ovishan on hyvin voinut olla sinulla vaan myöhässä, jonka takia ei ole näkynyt testissä aiemmin. :) Testaile huomenaamuna uudestaan.

Onko kellään kokemusta Primolut tabuista? Kävin lääkärillä muissa asioissa, ja pyysin samalla jotain,mikä tasottais kiertoa. Mutta...

Nyt ku menkat on päin kuusistoa,nii aletaanko niitä syömään niin että oletetaan, et menkat tulee esim. 30 päivän välein? Ku mulla nyt menossa jo kp 40 tai jotain, nii alotanko mää sen syönnin nyt heti? Vai pitääkö mun odottaa et josko ne menkat eka tulis luonnollisesti joskus? :wideyed:

Takaisin