Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!

Seurailin tiivisti tuota Raskaaksi 2016 -ketjua, niin lisään nyt itseni myös tänne. Yrittämistä on siis ollut viime vuoden helmikuulta, mutta tärpistä ei tietoa. Itselläni on edellisestä suhteesta 8- ja 6-vuotiaat lapset, mutta miehellä ei ole omia lapsia. Sairastin pari vuotta sitten kilpirauhassyövän ja elelen nyt siis kokonaan ilman kilpirauhasta, joten en tiedä kuinka se vaikuttaa lapsen saantiin.

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, tjottailua 12/16, yritystä 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö, yritystä 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, esikoinen 9/16 toinen toiveissa, yritys alkaa kun kierto palautuu
Mursumauu, yritystä 05/15, esikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9

Tarzan88, yhden oviksen tikutelleena sanoisin että vielä pitäisi tuosta tummentua viivan, mutta lähellä on :-)

Mikäs oire tää hengästyminen on vai onko mikään?? Kummastuttaa ku hengästyttää jatkuvasti vai oonkohan tulossa kipeeks vai saamas sydärin..:eek::rolleyes: Testihän oli viimeks tänään nega.

KiPsUli6, myös mua hengästyttää. On tehny niin jo viikon verran eikä lenkkeily luista.
Ja esikoista ennen se oli mulla yks raskausoire, että peukkuja sulle :)

Muokattu viimeksi:
Tarzan88 tässä mun vahvistuvat viivat, jos auttaa hahmottamaan, eli kp11 tuli plussa ja ovis tapahtuu siitä n.24-36h päästä. Mikäli olen oikein ymmärtänyt...?

Liitteet

• 1484407244898.jpg
    1484407244898.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 182
KiPsUli6 hengästyminen oli mulla viime raskaudessa se oire mistä tiesin että nyt raskaana ollaan :) Olin salilla mutta hengästyin jostain käsipainon nostamisesta niin paljon että siitä vaan tiesin. :D

Huii..mä jo mietin että lähenkö lääkäriin(ja ne nauraa mut ulos) voisko se silti olla raskausoire vaikka testi oli nega?? Tosin viikko vielä menkkojen alkuun

Jos viikko vielä menkkojen alkuun niin sehän on tosi pitkä aika :) hyvin voi vielä plussaksi vaihtua!

Komppaan tiiamariiaa, viikko on piiiitkä aika ja ehtii hyvin muuttua plussaksi :)

Tarzan, kyllä vielä vähän saa viiva vahvistua ennen kun on o-plussa!

Hengästymisestä...Mulla ei oo tällä viikolla juoksu kulkenut sit yhtään. Normaalisti kympin lenkki ei tee tiukkaakaan mut nyt on tökkinyt ihan urakalla!

Ajoittain on melko koviakin menkkakipuja ja tunne et lorahtaa pöksyt, mut valkkaria se vaan on! En kestä!

Muokattu viimeksi:
RouvaKettunen, mulla ihan sama tuon juoksun kanssa. Kahtena päivänä on pitäny jättää kesken suunnilleen jo viiden kilsan kohdalla, vaikka normisti menee se 10-15 km ihan fine. Prkl.

Kiitos kaikille vastanneille. Tallettelut tehty ja huomenna yöllä tikutan uudestaan (yövuorot menossa, joten tuo "aamupissasta" otettu testi oli klo 16 aikoihin) niin katsotaan mitä näyttää :)

Kuulostaapa lupaavalta nuo teidän hengästymisoireet! Jännätään siis ensi viikkoa mitä teidän testit näyttää! ;)

Tarzan88, mun kohdalla ei kannata hirveesti jännätä, oviksen aikoihin peitto heilui ainoastaan kerran :p

RouvaKettusen testiä jännään samoin kuin KiPsUlinkin :)

Kivasti lukemista täällä taas, kun ei oo pariin päivään avannut foorumia :D

Joku kyseli talletteluiden määrästä, me ei olla vielä ajoitettu mitään vaan menty spontaanilla peittoin heiluttelulla. Viime oviksessa taidettiin ehtiä kolmet talletukset. Nyt mulla on kp 21/26 ja jälleen olevinani oireissani, kuten joka kierrossa... xP Kuvottaa helposti, aamuisin suussa maistuu rauta (okei tää on uutta), turvottaa huolella. Yllättävän vähän finnejä kierronkohtaan nähden. Piina on taattu :D

Me talletellaan useasti ihan sen vuoksi kun mun kierrot on venyny niiiiiin paljon ni jos oviskin siirtyy ni ei ainakaan jää talletteluista kiinni :wink ja sehän on muutenkin mukavaa puuhaa <3

Tazzy, meillä jäi tallettelut vähiin plussakierrossa ja olin aika varma ettei tärppää mutta kaksi päivää ennen ovulaatiota riitti kuitenkin. Mahdollisuuksia on [emoji5].

Takaisin