Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PauliinaS: Toivottavasti viisurin poisto yhtä helppo, ku mulla kaikkien.. Varalle nappasin aina ekana iltana Buranan, muuten pärjäs ilman kipulääkkeitä. Tsemppiä!

Miitu: Nyt vaan yrität olla stressailematta. :)

Mä jo luulin, etten nyt saisi ovisplussaa, mutta tänään päätin vielä testata ja sitten tulikin lähes saman väriset viivat.. Tähän saakka ollut toinen viiva iiiihan hailakka ja nyt illalla oli taas jo hailakampi, joten eiköhän se päivällä ollut plussa. Ei siinä muuta, mutta nyt on jo ehkä kp 18-19/30. :O Tarkkaa ei oikein pysty kierron alkua sanoa, ku alko vuoto jo paria päivää aiemmin ja vähitellen vahvistui menkoiksi.. En tie pitkittääkö tuo eilen loppunut Flagyl Comp -kuuri kiertoa tai onko vasta jokunen viikko sitten loppunut imetys aiheuttanut sen, että ovulaatio näin myöhään.. Tiedä häntä, mutta siis jos ovis huomenna, niin se ois jo kp 20 ja kierto nyt ollut joku 29-31 päivää.. Pitääköhän sitä varalle yrittää huomenna kellistää mies vaikka semmonen olo, että tästä kierrosta ei voi tärpätä.. Tänään taitaa olla turha toivo. :wtf::grin

Onnea kaikille plussanneille

Itse odotan taas vaan uuden kierron alkua, niin pääsisi soittamaan tutkimusaikaa (kp 38/36-46). Ei mitään uskoa tärppiin. Tuntuu kyllä aika mahdottomalta ajatukselta, että joskus saisi tuijottaa edes kahta viivaa testissä

Huh, täällä taas. Ei ole tullut ehdittyä nörttäillä.

Onnea plussista ja tsemppiä uuden kierron aloittaneille! Itsellä alkoi vuoto nyt illalla joten lasken lauantain kp 1:ksi. Nyt alkoi kolmas kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. :)

alinah, tiedän tunteen.. :( täällä kp 47 ja testasin taas negan. olin siitä varma mut jos se hätyyttelis tätiä tulemaan vähän vikkelämmin! täs menee niin hukkaan nää päivät kun venyy kierrot :(

Nuo pitkät kierrot on kyllä yhtä tuskaa. Mullakin viime kierto oli 66 päivää pitkä, ei paljoo naurattanut.

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille. Mun muisti on kyllä niin hatara etten nyt uskalla heitellä nimimerkkejä kehiin ettei mee väärin :D

Kp 25/29-. Yöllä tuntui pientä menkkajomoa, muita tuntemuksia ei juurikaan ole. Paitsi että edelleen väsyttää. Ajattelin odottaa nyt kiltisti ensi viikon keskiviikkoon testien kanssa, silloin pitäisi ladytimerin mukaan tädin kurvata kylään.

Täällä on tullut paljon plussia,ihanaa!Onnea kaikille [emoji4]

Tsemppiä kaikille joilla kierto venynyt.Turhauttavaa! Itselläkin toisen lapsen yrityksessä oli 49 päivän kierto..

Nyt kp 9/29-30. Eli kohta aloitellaan ahkerat tallettelut [emoji1] Mulla on gyne kp 14 eli en aio ovistestejä nyt tehdäkään.Ja joka toinen päivä taktiikalla mennään niin ei sillä ovispäivällä niin väliä olekaan [emoji4]

Miks täytyy aina olla niin hätänen..testasin ja negaahan se näytti niin ku aina. Menkat alkaa viikon päästä.:banghead:

Sj, Onnittelut o+ ja ei muuta kuin peitot heilumaan! :wink

AnnaS, Onnittelut plussasta ja tarrasukkia pienelle ♡

Dossier, Ei menetetä toivoa! Näitä ihmeitä tapahtuu aivan koko ajan. Toivon sitä myös teille <3

alinah ja kirahvi, Pitkät kierrot on niin tympeitä! Ja tiedän tunteen :sad001

Sydänkäpynen, Toivotaan että täti jättäisi visiitin väliin. :wink

Kipsuli, Olet vielä aikaisessa, kerkiää plussaksi muuttua moneen otteeseen! :)

Eilen alkoi illalla todella kovat menkkajomot, olin varma että vuoto alkaa. Aamulla ovistesti jo haaleempi. Ja aika hailakka haamukin kurkki.. ei ainenkaan vahvistunut oo. Oliskohan tää tässä. :sad001 Kp 46.

Liitteet

• 20170114_111002.jpg
    20170114_111002.jpg
    508.4 KB · Katsottu: 213
Miitu, pahoittelut :( Olisikohan kuitenkin oviksesta kyse sitten? Itsellä silloin on välillä menkkamaisia jomoja. Aika vahvoja viivoja kyllä tullut raskaustestiin vaan viivanpaikoiksi. Mitä testejä sinulla on käytössä?

Miitu ei kannata vielä toivoa menettää. Testiviiva voi aluksi vahvistua tosi hitaastikin. Hcg saattaa aluksi nousta hitaasti. Testaa huomenna uusiksi vielä. Mulla oli kans muutamat ekat testit tosi haaleita eikä välttämättä huomannut eroa edelliseen päivään.

Silkkitassu, Mietin samaa! Nimittäin tosiaan multa irtosi limatulppa muutama päivä ennen ja jostain luin että rtesti voisi reagoida ovikseenkin.

Testit on olleet mamin (25mlU) ja apteekin ultra (10mlU)

Herttarouva, Kiitos tsempeistä! Eihän tässä auta kuin odotella :)

Jompi kumpi nyt kuitenkin kyseessä ovis tai raskaus, koska maidon heruminen on tosi tiukassa ollut viimeisen viikon. Imetyksen tuesta kysyi ensin onko rtesti tehty, tuolloin oli nega niin kertoi että voisi olla oviskin.
Mies on kyllä kellistetty tässä ihan varman päälle. En ole koskaan ollut niin ulapalla siitä mitä mun keho häärää kuin nyt! Ei ole hajuakaan mitä tuolla tapahtuu. :eek:

Miitulla on piinaava tilanne! Oman kropan reistailu on niiiiiiiin syvältä! Miksi ei vaan oo kahta vaihtoehtoa, selkeä plussa tai selkeä nega eikä mitään hailuroita missään tikuissa, prkl!!!

Muitakin pitkien kiertojen uhreja täällä, epistä! Tsemppiä, mulla ei kestäisi hermo 40-50 päivän kiertoa!!!

Dossierille myötätuntoa, mulla ihan samat fiilikset, en varmaan koskaan nää kahta viivaa.

Liian aikaisin sorruin mäkin eilen testaamaan. Yllätys, yllätys, negahan se siellä! Niin kummallisia jomotteluja ja juilimista ollut kohta viikon alavatsalla, joten kokeilin onneni.. Tänään kp 23/25-28, maanantaina uusintatesti jollei täti ennätä ensin..

Ihana lukee teiän juttuja, ahkeria ootte kirjoittelee! :) Ja paljon onnea plussanneille! <3

Itellä aika menee niin hitaasti kun ootan vaan ovista, joka on tulossa 20 tai 21.1. :D Tää on vasta meiän eka "yrityskierto" niin oon niin malttamaton! :D Uskon että moni tietää tunteen! :)

Voi Miitu tulispa selvyys pian tuohon! Mielummin tietysti viiva vahvistuis <3
RouvaKettunen, peukut pystyyn että maanantaina pärähtää plussa <3
Mamma-2 kyllä vain :D sekin oviksen odottelu tuntuu lyhyeltä siihen verrattuna kun odotellaan tätiä kierron venyessä :D

Tästä on varmaan aiemminkin ollu puhetta, mut mitä raskaustestejä te suositte? Täällä ei tosiaan odoteta mitään muuta kuin tätiä ensi viikon loppupuolella, mutta mielenkiinnosta kysyn :D Testaileeko joku herkillä testeillä vai onko 'tavalliset' parempia? Marketista vai apoteekista?

Niin, ja missä vaiheessa testailette? :)

Muokattu viimeksi:
Ensimmäistä kertaa ovista tikuttelemasta niin neuvokaahan kokeneemmat. Muuttuuko viiva vahvemmaksi vielä? Flo-sovellus ennustaa huomiseksi ovista. Ainakin menkkojen alko on ollut päivälleen mitä sovellus on ennustanut.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1484402683.765650.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1484402683.765650.jpg
    71.1 KB · Katsottu: 196
Tarzan88, mun mutun mukaan tuon viiva pitäis olla vahvempi (tai yhtä vahva) ku kontrolliviiva. Korjatkaa joku, joka tietää :) Minä en oo tikuttanu ovista ikkään :)

Takaisin