Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo meilläkin on aika hiljaista makkarin puolella oletetun oviksen jälkeen. Ihan itse välttelen suorastaan tilanteita ettei vaan joudu peti hommiin. :D :D hih. Ja noista raskausoireista. Nyt kun tarkemmin miettii kun on kaks kertaa raskautunut, niin niillä molemmilla kerroilla on ollu "se" tunne että nyt vaan on oikeesti raskaana. se on erilainen tunne mikä on jokakierron lopussa kun luulee olevansa raskaana, en osaa selittää. mutta se on vaan tuntunut erilaiselta verrattuna näihin "mukamas" raskaana kiertoihin. :grin olipas sekavasti selitetty.

Ja Babe, saikkua vaan!

Tervetuloa Milsku1, toivotaan pikaistaplussaa

Janniliini, Tiedän tuon tunteen! Vaikkakin vain esikoisen kohdalta. Mutta se tunne vain oli. Sitä oli myös tosi seesteinen silloin, kun muuten kytännyt oireita aina ja stressannutkin plussasta..

Kylläpäs Kirahvilla pitkittyy kierto, tulispas nyt se tätikkä niin pääsisit uuteen kiertoon. Tiesti plussa aina parempi. :wink

Mie tässä yövuorossa päivystäessä selailin ja luvin tarkemmin viestejä, tuntuu että muutamaan päivään tullut niin paljon viestiä että osa mennyt ohikin. mutta jännästi sitä lukiessa tajus että on sitä johokkii väliin silti kerennyt jotain viestiä kirjoittaa. :wideyed::grin

Itellä on vaan niiiin tylsä vaihe menossa kp2 ja jotenkin on osittain niin luovuttanut olo yritykseen, mutta silti jokin minussa jaksaa uskoa ja yrittää.

Mää pidän kyllä sen pienen tauon täältä kun kierto senkun pitkittyy eikä yhtään kohenna omaa mieltä.

Alinah, foorumi tauko voi tehdä ihan hyvääkin. Toisaalta tää foorumin kyttäily ja sen mukana oireiden kyttäily saattaa ehkä aiheuttaa turhaa stressiä. :sad001

Nyt aloitin ensimmäisen letrozol kuurin. Omaa tuntoa vaan vähän kolkuttaa kun täytyy sepittää joku tekosyy töihin että pääsen ens torstaina lääkäriin. No ei voi mitään.

Nyt on ebaysta testejä tilattu. Mietin vaan et onkohan turhaa alkaa ovista testailee ennen ku on menkat taas alkanu eli kierto palautunut? Millon teillä synnyttäneillä oli ekat menkat synnytyksen jälkeen? Itselläni tuo 13vko poika imee vielä niin usein et tuskin vielä muutamaan kuukauteen kierto starttaa tosin hyvää vauhtia ollaan soseisiin jo totuttu ja päivisin imettäminen vähentynyt. Miehen puolesta ollaan kyllä aktiivisesti peittoja heiluteltu vaikka ei yhtä innokkaasti odota mun raskautuvan kun mitä itse odotan :)

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, tjottailua 12/16, yritystä 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö, yritystä 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, esikoinen 9/16 toinen toiveissa, yritys alkaa kun kierto palautuu

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9

Lisäsin itseni

Babe etkö vois sanoo vaan et on lääkäri :)

Ellikki mie kanssa eilen tilasin testejä kasan.. esikon jälkeen menkat alkoi kun esikko oli 5kk, eli tälle kuulle oottelen. :)

Babe, mä kyllä vaan varaisin ajan ja ilmottaisin töihin että meen lääkäriin. Mulla on kanssa sellaset työajat etten voi muutenkaan mitään aikoja varata kun yleensä vapaapäiville enkä yleisesti tykkää käyä työpäivän aikana, vaikka muut sitä tekeekin :rolleyes: Mutta tällasellä asialla en odottelis yhtään ja ottasin sen ajan minkä saan ja menisin työpäivän aikana. :) toki jokainen työpaikka on eriainen ja suhtautuu eri tavalla. Meillä on todella utelias pomo mutta pelkkä ilmotus lääkärikäynnistä riittäis hänelle ilman paperilappusen toimitusta käynnistä..

Nii...kai mun tarvii vaan ilmoittaa vaikka jo etukäteen pomolle että mulla ois tuona päivänä lääkäri ja anoisin vaikka palkatonta sille päivälle, ettei tarttis valehdella. Mun tapauksessa ei kyllä kesken työpäivän lääkärissä käynti onnistu.

Babe, ai ei? No sit kannattaa pyytää palkaton vapaa vaan jos ei kesken päivän onnistu :)

Täällä yksi kuumeilija. Letroilla tulee ovulaatio ja kierto ollut tasan 28pv. Paitsi nyt. Mun mielestä ovulaatio tuli mut menkkoja ei vaan kuulu. Nyt kiertopäivä 33/28.. testit näyttää negaa eli kai ne menkat sieltä joskus alkaa....

Ellikki, mulla tuli ekat menkat 5vkoa synnytyksestä ja seuraavat nyt kun poika oli n. 3,5kk. Nyt pelkään et kierto venyy kun en sitä ovista saanu tikutettua. Luulin jo testanneeni haamun mutta herkemmällä testillä tuli puhdas nega niin oottelen minäkin tätiä, nyt kp 23. Aika yksilöllistähän tuo kierron alkaminen on kun imettää.

Babe, komppaan muita, ano vapaata jos et voi kesken päivän olla töistä pois. :)

Mimmilii, niin kauan kun ei menkkoja kuulu, on toivoa :)

Mulla on niin jäätävä turvotus että mitä ihmettä o_O farkut oikein kiristää. Ja sellanen menkkajomotus ja paine alavatsalla. Kai ne menkat sieltä ens viikolla kurvaa..:bored:

KiPsUli, mulla on just samat olot, etenkin eilen oli olo, että menkat alkaa just nyt. Tänään jomottaa vähemmän, mut turvottaa, treenihousut kiristää ja tissit kipuilee. Menkkoja odotan ensi viikolla :)

Mitenkä teillä kuumeilijat keskimäärin tulee talleteltua ovulaation tienoilla? Määrällisesti siis ja minä päivinä oviksesta laskettuna.

Me asutaan vielä helmikuuhun loppuun eri paikkakunnilla mutta onneksi mies pääsee helposti viikonloppuisin ja välillä viikollakin vuorotyön mukaan käymään. Sit päästään saman katon alle. Olis kiva saaha plussa ennen maaliskuun synttäreitä[emoji4]

Takaisin