Täällä letrot aiheutti päänsärkyä silloin aikoinaan kun oli käytössä.Letrot oli minulla inseminaation kanssa stimuloimaan munarakkuloita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli tässä ekassa letrokierrossa kamala päänsärky muutamana päivänä letrojen jälkeen, mutta itse kuurin aikana ei mitään oireita. Myös oviskivut oli jotain aivan kamalaa, kun ennen ei puhettakaan että ois semmoisia ollut! Nyt tosiaan oviksen tunsi. Maha oli monta päivää ihan turvoksissa ja tylpää kipua tuntui myös monena päivänä.Millaisia sivuvaikutuksia teille on tullut letroista? Iltaa kohden lisääntyvä päänsärky hiukan ärsyttää. Tosin samalla herää toivo, että ne saattaa jopa toimia. Jostain syystä oireet saa mut kuvittelemaan, että jotain tapahtuu.
Ai sulla onkin kaksi tablettia päivässä, no luulisi niillä vaatetta tulevan. Mulla oli vaan yksi päivässä. Joltain toiselta sivulta joskus luin muiden kokemuksia letroista, siellä joku kertoi kun hältä oli ultrassa bongattu todella monta kypsyvää follikkelia. Vaihtoehtoina oli ollut ylimääräisten follien "imeminen pois" (tiedä miten se tapahtuu) tai totaalinen yhdyntäkielto.Mulla tero nro 3 menossa. Ootan menkkoja. Kun ne alkaa kp2 -5 letroja kaks tabua päivässä :) :) en malta oottaa!!
Väliin tälläinen tyhmäkysymys kun tiedän täällä olevan fiksua porukkaa:
Voinko syödä Maca-kapseleita+vehnänalkioöljyä+mammavitamiineja yhtäaikaa?
Kiitos kaunis jos joku tietää onko ok?! Ajattelin kysäistä ensin täältä ja sitten vaikkapa apteekista jos ei kukaan oikein osaa sanoa. Lähinnä ettei tuu mitään vitaamiinien yliannostusta
Jännät paikat Ilmottelehan sit heti mitä testi näyttää!Mulla tuli macat just postissa! Nyt vaan ootellaan, että alkaa uus kierto. Flo ennustaa huomiselle. Hyvä syy pamauttaa skumppa auki! Testaan vielä aamulla.
Kp 34/29-39, yk 10, dpo 13
Mä aion huomenna testata varuiks :)Joo tuun sit kertoon aamulla! Jännittää, vaikka oon aika varma että nega tulee. Mut oispa hieno vielä vuoden vikalla päivällä plussata :D
Onks muita testaajia vielä?