Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä letrot aiheutti päänsärkyä silloin aikoinaan kun oli käytössä.Letrot oli minulla inseminaation kanssa stimuloimaan munarakkuloita.
 
Millaisia sivuvaikutuksia teille on tullut letroista? Iltaa kohden lisääntyvä päänsärky hiukan ärsyttää. Tosin samalla herää toivo, että ne saattaa jopa toimia. Jostain syystä oireet saa mut kuvittelemaan, että jotain tapahtuu.
Mulla oli tässä ekassa letrokierrossa kamala päänsärky muutamana päivänä letrojen jälkeen, mutta itse kuurin aikana ei mitään oireita. Myös oviskivut oli jotain aivan kamalaa, kun ennen ei puhettakaan että ois semmoisia ollut! Nyt tosiaan oviksen tunsi. Maha oli monta päivää ihan turvoksissa ja tylpää kipua tuntui myös monena päivänä.

Itselläni täällä kierto lopuillaan, kp 30/31-33, dpo 12. Aamulämmöt lähteneet laskuun, joten vähän semmoinen tunne on ettei tästä(kään) kierrosta tärpännyt... :banghead: Liikaa toiveita latasin tähän letrokiertoon, tuntuu etten jaksa näitä pettymyksiä enää... :arghh: :arghh: Eilen kaupassa mies ihasteli pieniä vauvanvaatteita ja kotona kun meillä jäi vähän ruokaa yli niin sanoi että "siitä olisi riittänyt pikku-Elmerillekin" :shy: Viime yönä näin sit unta että kävin jostain syystä ultrassa ennen uuttavuotta ja siellä näkyi pieni alkio. Sain kertoa miehelle perheenlisäyksestä vielä ennen vuodenvaihdetta :oops:
 

Liitteet

  • IMG_20171230_090645.png
    IMG_20171230_090645.png
    184 KB · Katsottu: 165
Salainen sydän älä vielä luovuta :)
Et oo vielä viivan alapuolella! Ja jo dpo12!

Ja tosi upeesti näkyy ovulaatio!!! Voih jos mullakin letrot toimis noin! Oispa hienoo ees ovuloida!!

Onhan tietenkin mahdollista et tää ei oo se tärppikierto, mutta hieno ovulaatio ja jos ei tämä kierto niin seuraava sitten!
 
Kiitos kannustavista sanoistasi Mrs.Smith :Heartred Tosiaan , jos ei muuta positiivista ilmene tässä kierrossa niin ainakin oli TODELLA VAHVA ovisplussa ja selvä ovulaatio :thumleft Pitää vaan yrittää toivoa että lämmöt pysyisi ylhäällä ja menkat poissa. Tuntuu vaan niin vaikeelta pysyä positiivisena.. Tähän mennessä oon jotenkuten saanut pysyttyä mutta alkaa nää kuukausittaiset pettymykset ottaa henkisesti voimille..

Uskon vahvasti että sullakin letrot auttaa toivotusti. Jos ei pienemmällä annoksella tarpeeksi vastetta niin sittenhän sitä annosta saa nostettua :) Olikos sulla nyt terokuuri parasta aikaa meneillään? Parin viikon sisään oletettavasti letrojen aloitus? :)
 
Muokattu viimeksi:
Salainensydän, pidetään peukkuja ettei tarvis enää pettyä! Harmillista ettei mistään oireista voi päätellä oikein mitään. Se mikä voi olla varma menkkojen alkamis merkki, voikin yhtä lailla olla raskauden merkki.

Täällä on meneillään kp 17/24-29, dpo 5 (?). Yöllä nukuttaa, päivällä paleltaa, ei oo ummetusta niinku normaalisti tuppaa olemaan tää oviksen ja menkkojen välinen aika. Ei mitään tuntemuksia alavatsalla, toisin kuin normaalisti tässä vaiheessa kiertoa on jos jonkinlaista juilintaa.
Miten miä nyt näin aikaisin alotin piinailun tässä kierrossa :banghead:
 
Mulla tero nro 3 menossa. Ootan menkkoja. Kun ne alkaa kp2 -5 letroja kaks tabua päivässä :) :) en malta oottaa!!
Ai sulla onkin kaksi tablettia päivässä, no luulisi niillä vaatetta tulevan. Mulla oli vaan yksi päivässä. :p Joltain toiselta sivulta joskus luin muiden kokemuksia letroista, siellä joku kertoi kun hältä oli ultrassa bongattu todella monta kypsyvää follikkelia. Vaihtoehtoina oli ollut ylimääräisten follien "imeminen pois" (tiedä miten se tapahtuu) tai totaalinen yhdyntäkielto.
 
Väliin tälläinen tyhmäkysymys kun tiedän täällä olevan fiksua porukkaa:

Voinko syödä Maca-kapseleita+vehnänalkioöljyä+mammavitamiineja yhtäaikaa?

Kiitos kaunis jos joku tietää onko ok?! Ajattelin kysäistä ensin täältä ja sitten vaikkapa apteekista jos ei kukaan oikein osaa sanoa. Lähinnä ettei tuu mitään vitaamiinien yliannostusta :greet015:excited001

Mie en osaa sanoa voiko syyä yhtä aikaa mut tällä hetkellä ite syön päivässä macajauhetta 1-2tl + d vitamiinitabletti + e vitamiinitabletti ja greippimehua.

Ainoa mistä aikoinaan itelle tullu vitamiinien "yliannostus" oli B vitamiini. Mietin kauan miks aina aamulla tulee jäätävää punoitus /kuumotus käsiin kunnes huomasin sen.
 
Joo tuun sit kertoon aamulla! Jännittää, vaikka oon aika varma että nega tulee. Mut oispa hieno vielä vuoden vikalla päivällä plussata :D

Onks muita testaajia vielä?
 
Täällä on Nipsuliini sulle peukut ja varpaat pystyssä!:) Täällä dpo 13 ja testissä puhdas nega! Jospa menkat alkais huomenna, niin pääsis litkimään greippimehua käynnistelemään uutta kiertoa.:)

Edit: Hups. Siis dpo 12, no nega jokatapauksessa!:D
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä muillekin testaajille! :)

Hopeareunus, mä testasin kans negan olikohan dpo 10 vai 11 niin oletan että samaa näyttää edelleen.. Sais sit kyllä uusi kierto jo startata jos ei oo tärpänny..
 
Kuinka nopeasti kotitesti.fi tulee testit? Ensin ajattelin olla testaamatta, mutta nyt pohdin jos kuitenkin tilaisi. Olisivat varmaan laatikossa aikaisintaan Kp 11. Tosin viime kierto oli 42 päivää joten ei kai tässä kiire ole.
 
Meitähän onkin aika monta huomenna testailijaa :grin Täällä tänään kp 30/31-33 ja dpo 12, testailen kans huomenna. Aika varma kans oon että nega tulee. Eilen oli testi nega mutta jos se ois tuurillaan huomenna hennon haalea + :p Saahan sitä toivoa. Tsemppiä kanssasisarille huomiseen, toivotaan että ainakin joku plussa vielä vuoden vikalle päivälle saataisiin :)
 
Takaisin
Top