Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie en kyllä ymmärrä miten joku voi kokea huonoa omatuntoa siitä että raskautuu helposti :happy090
Minkä sille voi? Tuskin kovin moni tahtomattaan on tulematta raskaaksi..?

Toki on suoraansanottuna perseestä ettei kaikki voi tulla yhdestä kierrosta raskaaksi tai edes 150 kierron jälkeen, mutta turha siitä on kenenkään helposti lisääntyvän itseään syyttää.. En usko olevan kauhean mukava tilanne olevan välttämättä sekään, että raskautuu samasta saunanlauteella istumisesta tai ehkäisyjen läp useita kertoja....
Mene ja tiedä :dontknow

Jokatapauksessa toivon sydämestäni jokaiselle omaa plussaa ja pienokaista, tietysti mahdollisimman nopeasti ja jos nyt ei nopeasti niiin joskus edes! :Heartpink

Peace and love!
 
Vauvakuume Sitä kun on sellainen luonne, että murehtii toistenkin murheista. Vierestä joutunut näkemään kun sisko kärsii lapsettomuudesta ja itse tulee raskaaksi ekasta kierrosta, niin kyllä se miussa herätti huonon omatunnon / olon että elämä on tosi epäreilua.

Mutta eihän se myöskään millään tavalla ole minun vikani.

Ja ei varmasti ole sen mukavampi tilanne sekään, jos tulee toistuvasti raskaaksi ehkäisyjen läpi...

Mutta niin kaikilla sitä on omat murheensa ja huolensa kannettana. Ja aina mummo miulle sanoikin: älä sie murehdi, anna hevosten murehtia, niillon iso pää. :-)
 
Mutter, minä olen myös potenut hirveän huonoa omatuntoa aiemmin, kun olen kertalaakista (kirjaimellisesti :grin) kahteen kertaan raskautunut ja menestyksellisesti lapsen maailmaan saanut. Lisäksi kun minulla on tätä perskannikkaa sen verran, että synnytänkin vielä helposti ja tissiä riittää naapurin emännän lastenkin tarpeisiin niin hyvin varoen oon hihkunut hedelmällisyydestäni, synnytyksistä ja imetyksestä. :bored: Nyt sentään on jo 6kk mennyt, enkä raskaana ole, joten sain tämänkin puolen asiasta kokea. Todellakin ymmärrän sen tuskan, pettymyksen ja kaipuun, minkä lapsen toivominen saa aikaan kun tulosta ei tunnu tulevan. Ja toisaalta nyt sen älyää, miten onnekas sitä onkaan ollut ja millaisia ihmeitä nuo pari kultapalleroa ovatkaan. Äidin omia aarteita.:Heartred
 
Huh.. kaikki luettu ja päivä siinä melkein meni :p
Onnea plussanneille ja sympatiaa kaikille muille :smiley-angelic003
Tuntuu jotenki hyvältä olla taas vähän perillä teijän kuulumisista, vaikka toivottavaa olis että päästäis täältä jo kaikki pysyvästi eteen päin.

Mä oon kans hoitoalalla töissä ja toisella kädellä opiskelen sairaanhoitajaks, ihan hyvällä menestyksellä kuitenki :smiley-bounce012
 
Elizalta mainio teksti, voin allekirjoittaa ton tissijutun, muuten on vähän päinvastaista kokemusta :dead:

Kp 28 ja meganega. Sen verran rupes vi#__aa et otin rätin käteen ja kylläpä on hangattu ovenkahvat ja katkaisijat. Mökki loistaa ja Pms-vitutus alkaa laantunua. Huomiselle odotan tätiä.:arghh::arghh:
 
Moikka! Osa ehkä muistaakin mut, lähdin keväällä hyvinkin vauhdilla täältä veks kun iski niin järkyttävä ahdistus ja epätoivo.
Sillä välin yritettiin kaikessa rauhassa rentoutua ja olla stressaamatta. Heinäkuussa tuli se vuosi yritystä täyteen ja reilu 2 kuukautta sen jälkeen päästiin naistentautien klinikalle tutkimuksiin/hoitoihin. Kuinka ollakkaan pienten letroavujen kanssa kunnon plussa tärähti Itsenäisyyspäivänä <3 toivon sydämeni pohjasta kaikille pikaisia plussia <3
 
Onnittelut Kirahvi!

Mulle noi letrot on olleet 2 kertaa jopa niin tehokkaita että ovat pelkkänä reseptinä taskussa tuoneet plussat.
Mietin toimiikohan kolmannenkin kerran.

Mulla ekan vauvan odotuksen odotus kesti vuoden, silloin sain hetken maistaa lapsettomuutta ja samoihin aikoihin kaverini vauva kuoli vatsaan vain tovi ennen la. Sen jälkeen en ole pitänyt yhtään raskautta varmana nakkina vaan ollu tietty pelko läsnä aina. Toka lähti kp2 ja kolmas kp1 että sain kokea noinkin helpot odotuksen odotukset. Ja noissa vielä seksiä kerta kuussa. Neljäs raskaus alkoi muistaakseni yk9. Nyt kesäkuusta alkoi viidennen yritys. Ekassa ja neljännessä sain letrot buustaamaan ovista ku en vissiin ovuloi joka kk. Niissä en vaan ehtinyt hakea lääkkeitä kun olin jo raskaana.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Kirahvi :) Mulla nuitten letrojen kans ovulaatio tapahtuu kyllä kellon tarkasti, että toimivat kyllä tosi hyvin, jos vika on ovulaatiossa, halpa ja hyvä lääke siis :) Itellä taitaa vika olla jossain muualla :)
 
Takaisin
Top