Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Letrozolin käyttäjät milloin pitäisi käydä ultrassa? Mulle vaan sanottiin, että voi käydä. Enkä tajunnut kysyä tarkemmin.
 
Letrozolin käyttäjät milloin pitäisi käydä ultrassa? Mulle vaan sanottiin, että voi käydä. Enkä tajunnut kysyä tarkemmin.
Suositellaan kuulema kp 9-12 tienoilla, näin ainakin mun lääkäri sanoi. Tietty silleen ennen oletettavaa ovista. Mulla oli ultra kp 12 ja ovis+ kp 17.
 
Letrozolin käyttäjät milloin pitäisi käydä ultrassa? Mulle vaan sanottiin, että voi käydä. Enkä tajunnut kysyä tarkemmin.

Mua ainakin käskettiin soittaa naikkarille kun uusi kierto alkaa, jossa sitten syön letroja. Niin ekana vuoto päivänä varataan aika seuranta ultraan kp9-10 muistaakseni.
 
Ei oo letroja. Terot on mutta ei vaikutista. Menkat tulee 5-10pv päästä viimesestä pilleristä. Vaikka pitäs tulla kolmen pv sisällä. Kierrot heittelee 13-39 välillä. Onhan tää jo ihan naurettavaa :D

Ovistikkuun en oo saanu viivoja aikoihin. En taida ees ovuloida. Tai ovuloin sillon harvoin kun sattuu kroppaa ovuloittamaan -.-
 
Tätiä odotellessa. Negahan tää on. [emoji17] kp 26/25
 

Liitteet

  • 1514698031478.jpg
    1514698031478.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 166
Ei oo letroja. Terot on mutta ei vaikutista. Menkat tulee 5-10pv päästä viimesestä pilleristä. Vaikka pitäs tulla kolmen pv sisällä. Kierrot heittelee 13-39 välillä. Onhan tää jo ihan naurettavaa :D

Ovistikkuun en oo saanu viivoja aikoihin. En taida ees ovuloida. Tai ovuloin sillon harvoin kun sattuu kroppaa ovuloittamaan -.-

Story of my life...
 
Letrozolin käyttäjät milloin pitäisi käydä ultrassa? Mulle vaan sanottiin, että voi käydä. Enkä tajunnut kysyä tarkemmin.

Mulle sanottiin 10-12 kp. Varmaan sun lääkäri tietää parhaiten milloin kannattaa käyä. Riippuu varmaan kierron pituudesta myös. Mie kävin viime kierrossa kp 10 ja se oli liian aikaisin kun jostain syystä mun säännöllinen ovis olis melkein pari viikkoa myöhässä. Liekö sillä osuutta asiaan että ensimmäinen letrokierto oli tämä.. Tässä kierrossa ajattelin ovistestejä tehä että tietäisi itsekin vähän mitä oikein tapahtuu. Tein niitä ovistestejä viime kierrossa myös mutta ilmeisen väärään aikaan kun ovis noin myöhässä tuli.
 
Nega täälläkin mut sehän oli arvattavissa. Dpo 13 siis tänään, aamulämpö tipahtanut 36.1 eli eiköhän ne menkat sieltä tiistaihin mennessä ala. Jos eivät rupee alkamaan niin sit testaan seuraavan kerran. Sitä saa vissiin tiistaina marssia apteekkiin letro-ostoksille. Jospa toinen (tai VIIMEISTÄÄN kolmas) letrokierto toisi sen toivotun plussan kun sitä ei tässä ykkösessä tullut :shifty:
 

Liitteet

  • IMG_20171231_080510.jpg
    IMG_20171231_080510.jpg
    637 KB · Katsottu: 160
Mulle sanottiin 10-12 kp. Varmaan sun lääkäri tietää parhaiten milloin kannattaa käyä. Riippuu varmaan kierron pituudesta myös. Mie kävin viime kierrossa kp 10 ja se oli liian aikaisin kun jostain syystä mun säännöllinen ovis olis melkein pari viikkoa myöhässä. Liekö sillä osuutta asiaan että ensimmäinen letrokierto oli tämä.. Tässä kierrossa ajattelin ovistestejä tehä että tietäisi itsekin vähän mitä oikein tapahtuu. Tein niitä ovistestejä viime kierrossa myös mutta ilmeisen väärään aikaan kun ovis noin myöhässä tuli.
Täällä vaihtelee gynet joten omalle ei ole aikoja nyt olenkaan. On vaan ti ja to paikalla paitsi nyt on lomalla. Toiselle gynelle pääsis Kp 11.
 
Täällä yllättäin alko eilen kp1 että se siitä taas sitten... ei muuten mutta olin jo aivan varma että lykästänyt mutta olisihan se nyt ihan liikaa pyydetty :taunt008 Ei muutako tamppooni ostoksille ja Finlandia kylmään niin saa illalla luvan kanssa juhlia uuttavuotta. :dance011
 
Takaisin
Top