Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin yksityiseltä on letroresepti haettu, kesällä kävin gynellä kuukautisten poisjäännin vuoksi ja ovuloimaton kierto oli kyseessä. Lääkäri antoi 3kk ajaksi terolutit ja oli puhe että jos ei sen jälkeen kierto säännöllisty niin sitten kevyttä ovulaation induktio hoitoa. Heti kun terot loppui, oli yksi säännöllinen kierto ja sitten alkoi taas kierto heittää häränpyllyä, niin sain letrot ensin kokeiluun ja folliultran jälkeen reseptille. Nyt on tämä "kokeilukierto" lopuillaan, menkat pitäis alkaa vuodenvaihteen jälkeen mutta toivotaan että pysyvät poissa :p
 
Mulla on ollu ehkä liikaa taas aikaa ajatella asioita kun oon miettiny tälläsiä, että mitä jos oliskin raskaana nyt? Miten se vauvan syntyminen vaikuttais meidän elämään tällähetkellä? Entä jos raskautuminen venyy kuinka pitkälle hyvänsä, millasta meidän elämä mahtaa silloin olla ja miten vauvan syntyminen siihen vaikuttais..
Ootteko miettiny samoja?
Ollaan me toki tehty päätös että vauva saa tulla, mutta kun aikaa on kulunut ja kaks lasta kuitenkin on ennestään niin ei sitä enää ole miettinyt niin tarkkaan, paitsi aina piina päivinä:smiley-bounce022
 
Ootteko mitä kautta saanu reseptin letroihin? Lapsettomuustutkimuksissa? Vai omalla pyynnöllä? :)

Naistenklinikalla ollaan lapsettomuusklinikalla niin sieltä lääkäri kirjoitti reseptit. Kun ovuloin hyvin harvoin, hyvä jos 6krt vuodessa. Niin näillä letroilla nyt yritetään saada apuja.
Eikä minunkaan tarvinnut ruinata, en ehtinyt kysyä lääkäriltä edes että saisinko kun hän kerkesi mainita letroista.
 
Reseptin sain yksityisen kautta. Ekalla kerralla määräsi primolut nurin ja clomit. Ne eivät tuonneet toivottua tulosta joten tää on meidän viimeinen mahdollisuus ennen lapsettomuus hoitoihin siirtymistä.

Nyt varasin kirppikseltä pöydän ja päätin tyhjentää suurimman osan vauva tavaroista. Neljä vuotta vieneet turhaan tilaa. Kohta on kaksi vuotta yritystä takana ja ajattelin, että komeron tyhjennys auttaa pääkoppaa. Hiukan ottaa koville luopua, mutta tavaraa se vaan on.

Vaihteeksi sataa vauva uutisia joka puolelta. Yritän olla onnellinen muiden puolesta ja nauttia pojista. Sydän itkee, mutta kyllä se siitä taas alkaa aurinko paistaa risukasaankin ;)
 
Kiitos :) Hieman kyllä tuntuu hullulta että oliko niistä letroista se apu vai ei. Jos oli niin periaatteessa tyhmää että jouduttiin lähes puoltoista vuotta odottamaan että sai apuja. :bored: mutta oviksen tunsin siinä kierrossa oikein hyvin ja muutenkin tuntui että kaikki muutkin oireet osui kohdalleen. Vaikka silti en meinannut testiä tehdessä uskoa että se vihdoin olisi mahdollista :happy:
 
Reseptin sain yksityisen kautta. Ekalla kerralla määräsi primolut nurin ja clomit. Ne eivät tuonneet toivottua tulosta joten tää on meidän viimeinen mahdollisuus ennen lapsettomuus hoitoihin siirtymistä.

Nyt varasin kirppikseltä pöydän ja päätin tyhjentää suurimman osan vauva tavaroista. Neljä vuotta vieneet turhaan tilaa. Kohta on kaksi vuotta yritystä takana ja ajattelin, että komeron tyhjennys auttaa pääkoppaa. Hiukan ottaa koville luopua, mutta tavaraa se vaan on.

Vaihteeksi sataa vauva uutisia joka puolelta. Yritän olla onnellinen muiden puolesta ja nauttia pojista. Sydän itkee, mutta kyllä se siitä taas alkaa aurinko paistaa risukasaankin ;)

Olet parempi ihminen kuin minä! Itse toivoin salaa sydämessäni ystävättärelle (joka hieroi plussatestiä naamaani) aivan jäätävää imetystä ja muutenkin helvetillistä yöheräilyä! Sori! Mutta onko pakko olla niin epätahdikas! :D
 
Olet parempi ihminen kuin minä! Itse toivoin salaa sydämessäni ystävättärelle (joka hieroi plussatestiä naamaani) aivan jäätävää imetystä ja muutenkin helvetillistä yöheräilyä! Sori! Mutta onko pakko olla niin epätahdikas! :D
En ole parempi ihminen. Toinen plussannut oli jo reilun pari vuotta yrittänyt lasta ja vasta hoidoilla tuli kolmannella kerralla pysyvä plussa. Onneksi kukaan ei uskaltanut jouluna kommentoida vauva asiaa. Olisin saattanut olla hiukan ilkeä ja kysellä heidän seksielämästä. Varsinkin kun viimeksi oli kemiallinen ja joululahjaksi alkoi menkat kamalilla kivuilla. Kp 6/34-42 yk 24.
 
Millaisia sivuvaikutuksia teille on tullut letroista? Iltaa kohden lisääntyvä päänsärky hiukan ärsyttää. Tosin samalla herää toivo, että ne saattaa jopa toimia. Jostain syystä oireet saa mut kuvittelemaan, että jotain tapahtuu.
 
Mä en syö vielä, mut jos nää mun kierrot ei nyt käynnisty, niin varmaan kohta syön minäkin:hilarious: Tosin voi
olla, että eka pitää selvittää mun kilpirauhasen liikatoiminta:confused:
 
Meilläkään ei oo mitään apuja käytössä. Lähinnä on vaan tjottailtu, niin onhan se mahdollista ettei oo osunu kohdalleen. Mulla on kyl painoakin rutkast enemmän kuin aiemmilla kerroilla ehkäpä jos tiputtais 10 kg niin alkais olla paremmat mahikset.
 
Väliin tälläinen tyhmäkysymys kun tiedän täällä olevan fiksua porukkaa:

Voinko syödä Maca-kapseleita+vehnänalkioöljyä+mammavitamiineja yhtäaikaa?

Kiitos kaunis jos joku tietää onko ok?! Ajattelin kysäistä ensin täältä ja sitten vaikkapa apteekista jos ei kukaan oikein osaa sanoa. Lähinnä ettei tuu mitään vitaamiinien yliannostusta :greet015:excited001
 
Takaisin
Top