Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No kyllä nyt 2019!

Tästä ryhmästä näyttää muuten karsiutuneen "normaalit tapaukset" ja jäljellä ollaan vaan me (voisko yleistää) ovulaatio- ongelmaiset...
Ja joka toisella/jokaisella letroresepti :D

No... elämä ei ole reilua ja joskus kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Ja toisaalta... ei kai kukaan ole väittänytkään että se olisi reilua?

Hauskaa uutta vuotta kaikille 2018!
Otetaan se vastaan ja tehdään parhaamme sen kanssa... reilua tai ei :)
 
Ps. omaanapaa: Täällä myös kp1 niin rytinällä äsken, että onko koskaan ennen...? Vuotaa kun seula.. Kierto jäi tälläkertaa 28pv mittaiseksi.. Odottelen niitä Maca-kapselieta ja vehnänalkioöljyä postista ensi viikoksi :)
 
Saakohan letroihin reseptin miten herkästi puhelimessa?

Mä oon käynyt gynellä tsekkaamassa paikat viime keväänä ja sillon vielä ovistesti meni plussalle mutta nyt en oo selvää plussaa saanut moneen kuukauteen.. olisiko touko-kesäkuussa ollut viimeisin. Elokuussa soiteltiin ja sillon sain terolutit puhelinreseptinä kun kierrot alko heinäkuun km jälkeen heittämään häränpyllyä (27-39).. ja nyt sitten vielä enemmän (13-39).. ja ihme vuotohäiriöitä.

Mitenhän on noitten letrojen laita ?
Jotain tässä pitäs tehä mutta ei huvittaisi 200e pulittaa siitä käynnistä että kirjoittaa reseptin :D :D puhelimessa ei maksanut mitään.. yksityisellä siis.
 
Saakohan letroihin reseptin miten herkästi puhelimessa?

Mä oon käynyt gynellä tsekkaamassa paikat viime keväänä ja sillon vielä ovistesti meni plussalle mutta nyt en oo selvää plussaa saanut moneen kuukauteen.. olisiko touko-kesäkuussa ollut viimeisin. Elokuussa soiteltiin ja sillon sain terolutit puhelinreseptinä kun kierrot alko heinäkuun km jälkeen heittämään häränpyllyä (27-39).. ja nyt sitten vielä enemmän (13-39).. ja ihme vuotohäiriöitä.

Mitenhän on noitten letrojen laita ?
Jotain tässä pitäs tehä mutta ei huvittaisi 200e pulittaa siitä käynnistä että kirjoittaa reseptin :D :D puhelimessa ei maksanut mitään.. yksityisellä siis.

Mie sain puhelimessa letroreseptin yksityisellä. Ehdottomasti niin halvempaa kuin että mennä käymään.
 
Eipä ne menkat muuten alkanu! Kipuja oli aamulla, mut ne loppu nopee. Testi oli nega. Luotin negaa ja juhlin railakkaasti. Mutta missä on vuoto?

Vuorokausi jo vaihtunut, joten kp 36/29-39, yk 10, dpo 15
 
Mä täällä myös oottelen kp1:stä. Tero 5 tänään. Tuskin oon ovuloinu taaskaan tässä kierrossa joten letrot oottaa jo kaapissa kp2:sta et pääsen alottamaan.
 
Kp 1:stä täälläkin odotellaan. Eilen tuli jo vaalenpunaista valkovuotoa ja tänäaamuna alkoi vatsakivut, joten eiköhän se täti sieltä paikalle ajallaan kurvaa.

Hyvää alkanutta uutta vuotta ryhmäläisille! :Heartred

"Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat, tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat." Tuokoon se meille kaikille sen kauan kaivatun plussan :shy:

Jos ei meidän perheeseen tule vauva 2018, niin katsotaan saadaanko oma asunto 2018 :grin Siinä alkaa tuntua olevan konkreettisempi haave/tavoite tälle vuodelle. :p Tavoitteena on viettää ensi joulua ikiomassa kodissa :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Oikein ihanaa tätä vuotta kaikille. Liityinpä nyt minäkin ryhmään :) tässä vähän taustaa ja jos joku pystyis vähän antaa neuvoja tai tietäisivät mikä on... Löysin vain ikivanhoja keskusteluita.

yk3 edellisessä kierrossa en ilmeisesti ovuloinut sillä vuoto oli niukkaa ja ruskeaa.. Kuitenkin kesti 5pvä.
Tässä kierrossa tunsin ja huomasin limat juuri oikeaan aikaan (kp16) seksiä kp14 ja 17.
Menkkakivut alkoi pari päivää ennen kuin olisi pitäny alkaa( normaalisti ei mulla ole kipuja ollenkaan tai ihan vähän vain tuntemuksia samana eli kp1aikana) Nyt menkat ovat kolme päivää myöhässä ja menkkakipuja vaan enään ajoittain. Testi tämän aamun virtsasta puhdas nega, testi oli rfsn liuskatesti. Onkohan jollakulla tietoa tai kokemusta tälläsestä?
-
 
Oota pari päivää ja testaa uudestaan. Mittaatko aamulämpöjä? Jostain luin (ja omasta kokemuksesta myös tiedän) et vasta ku on menkat kaksviikkoa myöhässä voi uskoa negan.
 
Eipä ne menkat muuten alkanu! Kipuja oli aamulla, mut ne loppu nopee. Testi oli nega. Luotin negaa ja juhlin railakkaasti. Mutta missä on vuoto?

Vuorokausi jo vaihtunut, joten kp 36/29-39, yk 10, dpo 15
Vieläkö täti loistaa poissaolollaan?

Täällä tuli kans juhlittua. En kyllä käsitä yhtään miten muutama olut nous sillai päähän ja tänään onki saanu halailla pönttöä kun ees vesi ei pysy sisällä :hungover: Tai siis tietysti se johtuu siitä että olen raskaana :winkTaikka sit vaan alkoholi ei sovi mulle muutenkaan:hilarious:
kp 19/24-29, dpo 7(?)
 
Hahaa, meillä taitaa sisaret kuulkaa olla kierrot monella ihan synkassa.:D Täälläkin kaksi päivää vaaleanpunaista vuotoa, eikä menkoista saatika sitten testiplussasta tietoakaan. Yleensä alkaa kyllä suoraan ilmaan mitään tiputtelua. Nyt siis kp 30/29 ja dpo 14.
 
Oliko sulla mikä tilanne ennen sitä? :)
Täytyypä pyhien jälkeen soitella :)

Lääkäri arveli että että ovulaatioon tarvii tukea letroilla ja lääkäri siis melko kaukana Oulussa niin puhelimessa helpompi antaa resepti.
Oltiin siis käyty siellä aiemmin ja sit puhelimessa pystyi antamaan sen tiedon miten edetään ja reseptin.


Ultraukset ym voi onneksi käyä lähempänä yksityisellä ettei tarvi Ouluun saakka lähteä.

En tiiä vastasiko tämä kysymykseen, toivottavasti :)
 
Hyvää tätä vuotta, naiset! Plussia ja vauvoja meille kaikille, kiitos!

Kp 4, letrot aloitin taas eilen, en oo edes laskenut monesko letrokierto tää on. Nyt oon päättänyt et tänä vuonna en stressaa vauvatoiveesta, kolme vuotta oon odottanut kahta viivaa, nyt olkoon vauva vaan positiivinen plussa! Aion syödä terveellisesti ja liikkua entistä enemmän. Viime vuonna asetin puolimaratonin tavoitteeksi, tämä vuonna sitten kokonainen.
 
Saankohan minäkin vielä tässä kuussa
liittyä letrot-seuraan :D

En vielä varannut gyne aikaa, kun tämä kierto kesken edelleen.. Varaan sitten (kun ne edes alkaisi joskus) menkkojen loputtua.

Nyt siis kp37 ja eilen taas hurjaa menkkajomotusta. Mahdollisesti tänään siis dpo6.. pieni flunssa päällä niin kohonneisiin lämpöihin ei uskalla luottaa :D luultavasti ovuloimaton kierto, kun näin venyy. Viime pitkä kierto alkoi tiputtelemaan kp38, joten huomista odotellessa.
Tänään tuntui kohdunsuulla/kaulalla ihan jäätävä vihlaisu. Ihan kuin joku olisi nipistänyt :hilarious: jomotti vähän jälkeenkin päin.. outoa!

Oisipa 2018 nyt meille kaikille SE vuosi<3
 
Takaisin
Top