Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt niin raju tää "loma" et oon ihan kiitollinen kun voin lääkitä ketutusta ees viinillä! Siis tilanne tähän asti: noro 3/4 perheestä ja voi kyllä, kaikilla mausteilla! Astianpesukone hajos, mursin varpaani JA mul on pohkeessa laskimotulehdus!

Jos tästä lomasta selviän hengissä, oon kiitollinen!
 
Mä en täältä siirry varmaan tonne uuteen, koska en kestä itsekään kuulla niitä innostuneita plussaajia jotka tulevat hehkuttaa kuinka ekasta kierrosta tärppäsi. Sori suora sanaisuuteni, jotkut varmaan pystyy tähän samaistumaan.

Täällä kp16 tai 17 ja clearbluen dual hormone näytti tyhjää ympyrää.

Täytyy perjantaina käydä hakee letrot ja terot.
 
Onnittelut myös pipsulle ja jozzub:lle <3

Todella hurja plussa aalto näin vuoden loppuun, toivottavasti sama jatkuu hyökyaaltona heti tammikuussa :)
 
Nipsuliinille tsemppiä endo-diagnoosiin, toivottavasti saat suomennoksen lausuntoon lääkäriltä etkä vaan ammattislangia.
 
Mulla on nyt niin raju tää "loma" et oon ihan kiitollinen kun voin lääkitä ketutusta ees viinillä! Siis tilanne tähän asti: noro 3/4 perheestä ja voi kyllä, kaikilla mausteilla! Astianpesukone hajos, mursin varpaani JA mul on pohkeessa laskimotulehdus!

Jos tästä lomasta selviän hengissä, oon kiitollinen!

En tajuu kyllä miten on mahdollista että kaikki p*ska tulee kerralla ja yhteen osoitteeseen, no toivotaan että teidän perheen kohdalla ensi vuodenkin vastoinkäymiset olisivat jo tässä.
 
Tää oli ensimmäinen kierto missä söin maca-kapseleita. Liputan vahvasti sen puolesta, koska esikoinenkin jäi kyytiin kierrosta, jossa aloin syödä macaa. Geleetä söin myös ja kaikki ne "perusvitskut". Oviksen tikutin ja sen ympärillä neljä päivää talletuksia. :grin Yritin aktiivisesti olla ajattelematta (=stressaamatta) oireita tai niiden puuttumista.

Oireettomuus oli mun tapauksessa hyvä merkki, niin kuin monilla jo aiemmin täällä. Toivotaan nyt tänne hyvin alkanutta plussapuhuria vuoden vikoille päiville!

Pistin heti macat tilaukseen :D Söitkö geleetä ja macaa samassa kierrossa?
 
Kiitos kaikille endotsempeistä! :) On se kiva, kun täältä saa tukea jos mimmoseen asiaan!

Liityin 2018 ketjuunkin, mutta jauhan täällä myös niin kauan kun tuttuja riittää :)
 
Pistin heti macat tilaukseen :D Söitkö geleetä ja macaa samassa kierrossa?

Joo söin kyllä. Macaa kp1:stä ovikseen asti ja sitten viikon tauko kuten suositellaan, sen jälkeen jatkoin pienemmällä annoksella plussaan saakka. Geleetä söin läpi kierron, ovikseen asti 2 kapselia päivässä ja oviksen jälkeen 1/pvä.

Toivottavasti siitä on apua sullekin! :signs003
 
Onnea kaikille plussanneille! <3

Nipsuliini Tsemppiä endo diagnoosin kanssa! Kystista sen verran, että miulla on niitä ja niille ei tehdä mitään ja eivät ole vaikuttaneet mitenkään muuten kuin kipuna silloin kun ovat puhjenneet. Mutta nekin varmasti on jokaisella erilaisia ja myös hoito/hoitamattomuus.

Varmasti tuntuu pahalta teidän pidempään yrittäneiden lukea "tärppäsi ekasta kierrosta" hehkutuksia. :( Itsehän olen juurikin näitä helposti raskautuvia ja todellakin koen siitä toisinaan huonoa omaatuntoa, että miksi itsellä käy niin helposti ja toiset joutuu tuskailemaan asian kanssa vuosia. Mutta jossainhan sitä raskauttaankin haluaa hehkuttaa, kun ei alussa oikein suvulle ja ystäville kehtaa jos käykin huonosti.

Siirryn itse tuonne Raskaaksi 2018 ryhmään, mutta jään mielenkiinnolla seuraamaan myös teidän kirjoituksia täällä ryhmässä. :)

Plussatuulet puhaltakoon meille kaikille! <3
 
Pistin heti macat tilaukseen :D Söitkö geleetä ja macaa samassa kierrossa?
Nipsuliini, mä meinasin kans laittaa :grin Jos nyt ei tästä kierrosta tärppää. Luin että sä oli testannut negan, mut muistanko ihan väärin kun muistelen että meillä oli ovis aika lailla samana päivänä? En tiiä muistatko :shy: Täällä tänään dpo 10, loppuviikosta testaan jos maltan sinne asti. Ei tosin ole mitään oloja :rolleyes: Paitsi tää räkätauti joka ei nyt sen kummempi oire tai eses sentapainen ole :p Meinasitkos sä vielä testailla?
 
Nipsuliini, mä meinasin kans laittaa :grin Jos nyt ei tästä kierrosta tärppää. Luin että sä oli testannut negan, mut muistanko ihan väärin kun muistelen että meillä oli ovis aika lailla samana päivänä? En tiiä muistatko :shy: Täällä tänään dpo 10, loppuviikosta testaan jos maltan sinne asti. Ei tosin ole mitään oloja :rolleyes: Paitsi tää räkätauti joka ei nyt sen kummempi oire tai eses sentapainen ole :p Meinasitkos sä vielä testailla?

Jep, mulla tänään dpo 11. Testasin eilen negan ja aattelin testata dpo 13 uusiks, jos ei oo alkanu. Ei oo mitään oireita, joten tuskin siellä taaskaan ketään on.

Eikös täällä useampi plussannu oo just sanonu että oli kans tautia just päällä ja sit plussas?! Ainakin se laskee sitä vastustuskykyä ja parantaa kai kiinnittymismahdollisuuksia! :)
 
Takaisin
Top