Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on nyt niin raju tää "loma" et oon ihan kiitollinen kun voin lääkitä ketutusta ees viinillä! Siis tilanne tähän asti: noro 3/4 perheestä ja voi kyllä, kaikilla mausteilla! Astianpesukone hajos, mursin varpaani JA mul on pohkeessa laskimotulehdus!
Jos tästä lomasta selviän hengissä, oon kiitollinen!
Tää oli ensimmäinen kierto missä söin maca-kapseleita. Liputan vahvasti sen puolesta, koska esikoinenkin jäi kyytiin kierrosta, jossa aloin syödä macaa. Geleetä söin myös ja kaikki ne "perusvitskut". Oviksen tikutin ja sen ympärillä neljä päivää talletuksia. Yritin aktiivisesti olla ajattelematta (=stressaamatta) oireita tai niiden puuttumista.
Oireettomuus oli mun tapauksessa hyvä merkki, niin kuin monilla jo aiemmin täällä. Toivotaan nyt tänne hyvin alkanutta plussapuhuria vuoden vikoille päiville!
Pistin heti macat tilaukseen :D Söitkö geleetä ja macaa samassa kierrossa?
Nipsuliini, mä meinasin kans laittaa Jos nyt ei tästä kierrosta tärppää. Luin että sä oli testannut negan, mut muistanko ihan väärin kun muistelen että meillä oli ovis aika lailla samana päivänä? En tiiä muistatko Täällä tänään dpo 10, loppuviikosta testaan jos maltan sinne asti. Ei tosin ole mitään oloja Paitsi tää räkätauti joka ei nyt sen kummempi oire tai eses sentapainen ole Meinasitkos sä vielä testailla?Pistin heti macat tilaukseen :D Söitkö geleetä ja macaa samassa kierrossa?
Nipsuliini, mä meinasin kans laittaa Jos nyt ei tästä kierrosta tärppää. Luin että sä oli testannut negan, mut muistanko ihan väärin kun muistelen että meillä oli ovis aika lailla samana päivänä? En tiiä muistatko Täällä tänään dpo 10, loppuviikosta testaan jos maltan sinne asti. Ei tosin ole mitään oloja Paitsi tää räkätauti joka ei nyt sen kummempi oire tai eses sentapainen ole Meinasitkos sä vielä testailla?