Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille! [emoji173]️ jos ja kun raskaaksi 2018 perustetaan niin sinne voisin sitten myös liittyä. Tässä nyt pähkäilen että milloin viitsisin testata että joko testi näyttää negaa. Reilu pari viikkoa sitten maanantaina vuotamaan ja keskiviikkona todettiin tuulimunaraskaus. Nyt ei oo enää viikkoon tullut kunnon vuotoa, tuhrua vaan ja sitäkin ihan minimaalisesti. Tekis mieli jo testailla mutta en halua nähdä positiivista testiä (kuulostaapa oudolle. :D) Haluaisin päästä yrittämään mahdollisimman nopeasti uutta raskautta. Uskaltaisikohan jo olla ilman ehkäisyä vaikka en tiedä näyttääkö se testi negaa. Hankalia nämä asiat.
 
Siis apua täällähän on kunnon hedelmällisyys puuska käynyt.. onnea plussanneille :Heartbigred

Alinah tiedän niin tunteen... kyllä se välillä epätoivo valtaa mielen varsinkin kun nyt lähipiirissä monta vastasyntynyttä niin kyllähän se vähän pistää harmittamaan kun omasta vauvasta ei tietoakaan.

Kertokaa tosiaan jos semmoinen 2018 ryhmä perustetaan voisi liittyä sinnekkin.. vaikka enemmän varmaan täällä tietysti tulee lätistyä.

Rintojen kipu jatkuu... alkaisipa vain kuukautiset jos on alkaakseen ettei tarvisi kovin kauan nostaa toiveita.... 1.5 vuotta nyt yritetty niin alkaa tämä kärsivällisyys loppua :BangHead
 
Onnittelut Kirveli!!! Hieno homma! Ja muutkin plussanneet!

Oliko sulla jotain apuja käytössä?

Tää oli ensimmäinen kierto missä söin maca-kapseleita. Liputan vahvasti sen puolesta, koska esikoinenkin jäi kyytiin kierrosta, jossa aloin syödä macaa. Geleetä söin myös ja kaikki ne "perusvitskut". Oviksen tikutin ja sen ympärillä neljä päivää talletuksia. :grin Yritin aktiivisesti olla ajattelematta (=stressaamatta) oireita tai niiden puuttumista.

Oireettomuus oli mun tapauksessa hyvä merkki, niin kuin monilla jo aiemmin täällä. Toivotaan nyt tänne hyvin alkanutta plussapuhuria vuoden vikoille päiville!
 
Mä luin tänään omakannasta taannoisen magneettitutkimuksen tuloksen. Siellä tuli vahvistus endoepäilyyn. Siellä on ainakin yks endopesäke ja molemmissa munasarjoissa kystia. Onks se paha? Oli niin hienoja termejä, että odottelen tässä nyt sitä lääkäriä mikä on tammikuussa. Tuli aika tyhjä olo. Samaan aikaan helpotus, että kaikille kivuille löyty syy, mutta jotenkin voimaton, kun endo tuntuu niin murskatuomiolta ja tuntuu ettei me ikinä tulla saamaan lasta. Testasin tänään myös negan, joten oikein kiva päivä!
 
Oon tässä nyt vuodesta 2016 kuumeillut. Pitänyt täältäkin taukoa. Tänään tein testin kun menkkojen piti alkaa 2pv sitte. Parisuhde kaatui just niin jään varmaan yksin jos menee loppuun asti. Mutta eiks tosa plussa oo ??
 

Liitteet

  • 1514400119193.jpg
    1514400119193.jpg
    105.5 KB · Katsottu: 195
Jozzubuz, no on niiin selkeä plussa kun voi olla! Onnea paljon! Pahoittelut tilanteestasi toki<3 Ei ole helpooa jäädä yksin, mutta kyllä siitä selviää! Tsemppiä ja pienelle tarrasukkia :)
 
Vaiana, mul just sanottii että on putket varmaa tukossa yhe sairastetun klamydian takia, ja mu piti just varata aikaa että katotaa onko se totta. Olin varautunu siihe etten saa vauvaa luonnollisesti. Siis en valita, oin onnelline mutta tosi hämmentynyt[emoji23] tosin kyllä itkin varmaan tunnin putkeen
 
Jozzubz onhan se plussa. Harmi sen sun parisuhteen kanssa. Hienoa kuitenkin että pienokainen sai alkunsa :)
Nipsuliini höh, ikävää, mutta diagnoosin kanssa pääsee eteenpäin. Selittämätön lapsettomuus osaa olla pyllystä.
Täällä masentavasti erittäin nega ovistesti etten sitten EDES sillä päässyt plussa-aaltoon. No ei tässä voi kun toivoa alle 40 päivän kiertoa. Ei tällä menolla pääse alkionsiirtoonkaan, ihan mahdoton ennustettava.
 
Vaiana, mul just sanottii että on putket varmaa tukossa yhe sairastetun klamydian takia, ja mu piti just varata aikaa että katotaa onko se totta. Olin varautunu siihe etten saa vauvaa luonnollisesti. Siis en valita, oin onnelline mutta tosi hämmentynyt[emoji23] tosin kyllä itkin varmaan tunnin putkeen

Voi että! Miten mahtava yllätys tilanteessasi tämä plussa! Onnea vielä :)
 
Mä luin tänään omakannasta taannoisen magneettitutkimuksen tuloksen. Siellä tuli vahvistus endoepäilyyn. Siellä on ainakin yks endopesäke ja molemmissa munasarjoissa kystia. Onks se paha? Oli niin hienoja termejä, että odottelen tässä nyt sitä lääkäriä mikä on tammikuussa. Tuli aika tyhjä olo. Samaan aikaan helpotus, että kaikille kivuille löyty syy, mutta jotenkin voimaton, kun endo tuntuu niin murskatuomiolta ja tuntuu ettei me ikinä tulla saamaan lasta. Testasin tänään myös negan, joten oikein kiva päivä!

<3 <3 koita vaan jaksaa.

Mun yks kaveri sai tuomion et ei ehkä koskaan saa lasta koska sil on ihan todella paha endo. Gyne sano et nyt heti heti lapsentekoon et olis ees pieni mahdollisuus. Ja hän tuli kuitenkin raskaaksi :)
 
Takaisin
Top