Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Totta puhuen itsekin odotin vasta 1-2 viikkoja näyttöön. Nyt on kuitenkin vasta 17dpo.Kirveli Wow mitkä viikot, ONNEA!
Mikäs tilanne Kirvelillä? :)
Pakko purkaa tänne tuntojaan kun tuntuu taas, että maailma on niin epäreilu :banghead: Töissä (olen siis hoitoalalla) olen lähipäivinä hoitanut potilaana nuorta naista, joka oli tullut raskaaksi ja synnyttänyt esikoisensa 16v. Esikoisen syntymän jälkeen kuulema uusi raskaus suoraan ilman menkkojen alkua, kakkosen jälkeen taas uusi raskaus. Eli siis kolmen vuoden sisään kolme raskausta ja synnytystä.Neljäs raskaus saanut alkunsa kolmosen syntymän jälkeen, mutta tämä oli keskeytetty mutta heti perään tullut raskaaksi uudelle miehelle.. Naisella siis kertomansa mukaan ainakin viis raskautta ja neljä lasta, jotka kolmelle eri miehelle... Jotenkin sapettaa moinen "kevytkenkäisyys", on se toisilla helppo..
Hah! Täys tuomitseminen täältäkin! Onkohan hänellä toi lisääntymisbiologia vähän hakusessa? Nykyäänhän ON ehkäisyä saatavilla :D vai oliko uskonnollinen este?
Mä nyt spämmään tämän kuvan joka ketjuun, mutta jos olisin tikkutestiä käyttänyt, niin ne leffaviivat olis varmaan aika lähellä...!
Tarina ei kerro, mutta muut taustat tietäen ei ole kyllä uskonnollinen ihminen joten tuskin se on syynä. Abortin jälkeen ei ollut halunnut ottaa käyttöön ilmaiseksi tarjottua ehkäisyä, koska oli RASKAUSTOIVE!! Uudelle miehelle Näin sitä pitää. Oiskohan halunnut saada niitä muksuja jokaiselle miehelle?Hah! Täys tuomitseminen täältäkin! Onkohan hänellä toi lisääntymisbiologia vähän hakusessa? Nykyäänhän ON ehkäisyä saatavilla :D vai oliko uskonnollinen este?