Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Babakoors, moni täällä tykkäsi että ei me sinne lähetä - ketkä ei oo vielä plussannut on odotellut omaa vuoroa jo kuukausia/vuosia (uusissa ketjuissa on paljon näitä ”kerralla tärppäs” ilmoituksia). Ehkäpä kuitenkin pitää siirtyä, jos sellainen on :)
 
Mikäs tilanne Kirvelillä? :)

Pakko purkaa tänne tuntojaan kun tuntuu taas, että maailma on niin epäreilu :banghead: Töissä (olen siis hoitoalalla) olen lähipäivinä hoitanut potilaana nuorta naista, joka oli tullut raskaaksi ja synnyttänyt esikoisensa 16v. Esikoisen syntymän jälkeen kuulema uusi raskaus suoraan ilman menkkojen alkua, kakkosen jälkeen taas uusi raskaus. Eli siis kolmen vuoden sisään kolme raskausta ja synnytystä.Neljäs raskaus saanut alkunsa kolmosen syntymän jälkeen, mutta tämä oli keskeytetty mutta heti perään tullut raskaaksi uudelle miehelle.. Naisella siis kertomansa mukaan ainakin viis raskautta ja neljä lasta, jotka kolmelle eri miehelle... Jotenkin sapettaa moinen "kevytkenkäisyys", on se toisilla helppo..

Hah! Täys tuomitseminen täältäkin! Onkohan hänellä toi lisääntymisbiologia vähän hakusessa? Nykyäänhän ON ehkäisyä saatavilla :D vai oliko uskonnollinen este?
 
Huikatkaa täällä kun on raskaaksi 2018 ryhmä, niin pääsee hyppäämään sinne. Tänä vuonna ei ole itsellä mahdollista plussata, kun ei ehdi kiertokaan luultavasti alkaa keskenmenon jälkeen vielä tänä vuonna.
 
Mä nyt spämmään tämän kuvan joka ketjuun, mutta jos olisin tikkutestiä käyttänyt, niin ne leffaviivat olis varmaan aika lähellä...!
3e7ed2af269e7e3b09cde6ff7078bf82

Woooou ihan mahtavaaaaa! Jeee onneeaaa! Mä tein kans tänään ton digin ja tuli 1-2.
 
Onnea Hallanderus! Tauko on monesti paikallaan :) nyt satelemaan vielä tälle vuodelle plussia!

Terhie, onnea myös! :) digi on jotenkin niiiiin konkreettinen, kun oikein saa lukea ne viikot<3
 
Hah! Täys tuomitseminen täältäkin! Onkohan hänellä toi lisääntymisbiologia vähän hakusessa? Nykyäänhän ON ehkäisyä saatavilla :D vai oliko uskonnollinen este?
Tarina ei kerro, mutta muut taustat tietäen ei ole kyllä uskonnollinen ihminen joten tuskin se on syynä. Abortin jälkeen ei ollut halunnut ottaa käyttöön ilmaiseksi tarjottua ehkäisyä, koska oli RASKAUSTOIVE!! :eek: Uudelle miehelle :thumleft Näin sitä pitää. Oiskohan halunnut saada niitä muksuja jokaiselle miehelle?
 
Takaisin
Top