Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin tuun tänne mukaan :) tässä oottelen ite että vauva syntyy. Laskettu aika on 22 päivä. Ja sit ruvetaan yrittämään uutta melkeinpä heti jos tälle vuodelle sais uuden tai sit ens tammikuulle taas :)

Villisilmä mä en edes tiie, en meinaan edes kattonut kun kirjotin sen vaan ja tallensin :D mut musta toi sun on ihan hyvänkokonen nyt :)

Jos tätiä joku kaipaa niin minä voin lähettää ja ei tarvis sit tulla enää takaisin;) tosi ikävää jos kierrot venyy ilman raskautta.:/
Sama homma on Kirahvi, oviksen jälkeen on aika hiljasta makkarin puolella, sitä ovulaation aikaan vissiin antaa kaikkensa.:D

Täällä katselen nyt näitä ovistestejä. Onko nuo siis ihan käyttökelpoisia, nuo vihreet erittäin herkät, tilaako niitä joku? Kun en mä varmaan vielä ala mitään kalliimpia clearblueita tilaamaan.:)

jamna, sepä se! :D jotenkin se joka toisen päivän tahti muutaman viikon ajan on tosi raskasta loppujen lopuks :D

Mä en tiedä näkyikö se kenellekään se kuva minkä aamupäivästä lisäsin... mutta iltapäivästä oli ovistestissä selkeä plussa. Ja joo, rankkaa on, miehen mielestä on jo ihan suorittamista koko homma. :-D

Mayday88, miehille tulee vissiin aika nopeest kaikesta suorittamista :D onneks viel ei oo meillä tullut, ei oo kyllä sen urakan jälkeen puhtia itelläkään! Muutaman kerran mies on jopa ehottanut "varmistuskertaa" tai "kerta kiellon päälle" peiton heilutteluja :D se kyllä sytyttää ;)

Villisilmä, Toivottavasti sieltä joku valio yksilö sitten löytänee oikeaan osoitteeseen. :wink

Enpä tiedä fontista, kirjoitin vain. :D

Meilläkin hiljenee oletetun oviksen jälkeen! Ei sitä vaan jaksais koko kuukautta sitä tahtia. :hilarious:

Jemna, Tilasin itsekin taas raskauskeijun herkkiä ovistestejä vaikka niin vannoin että kokeilen muita. Ovat niin halpoja! Ja kyllä plussan oon saanut niillä kiinni. Suosittelen. :)

Mayday, Minun mielestä olisi voinut plussaksi laskea!

Kuinka pian ootte saanu ensimmäiset oireet raskaudesta? Tuleeko ne oikeesti vasta silloin, kun menkkojen olis pitäny alkaa, mutta ei alakaan, koska on raskautunut. :rolleyes: En malttais odottaa, että sais edes jotain vihiä, onko napannut! :wacky: Yks lapsi entuudestaan jo on, mutta en yhtään muista, vaikka siitä on vasta 1,5 vuotta :hilarious: Mahdollinen hedelmöittyminen on tapahtunut ehkä la-ma akselilla.

Viime raskaudessa huomasin aika kovaakin kipua alavatsalla dpo6, alkoi aika yhtäkkiä niin ajattelin että olis kiinnittymiskipuja. Siitä lähtien oli pientä kipua ja paineentunnetta kokoajan kohdun seudulla, esim mahallani en voinut nukkua. Muut oireet, esim rintojen arkuus tuli sitten vasta plussaamisen jälkeen eli dpo14+. Muoks: ko raskaus meni kesken, oli luultavasti tuulimuna

Muokattu viimeksi:
Mulla ei oo ollu mitään oireita tässä raskaudessa. Ei edes alussa.. välillä tunnettaa siltä ettei olis edes raskaana

Mulla esikoisen alkuraskaudessa sama kuin MayDaylla, joskin mulla ne tissioireet tuli jo siinä dpo10:n kohdilla. Paineen tunnetta tuli jostain dpo7 eteenpäin ja tuossa dpo10:n jälkeen myös hengästytti helposti :D

Täällä muuten nyt sit tissi- ja menkkakipuillaan ja turvotellaan :)

Muokattu viimeksi:
Mulla ei ollut mitään oireita. Eikä koko alkuraskaudessa! Osasin silti ajoittaa testit oviksesta ja haamujen haamun sain dpo 8. :)

Kirjoitinkin jo tyyliin eilen tästä aiheesta, mutta laitanpa nyt uudestaan, et mulla raskausoireet tuli esikoisen aikaan vasta samana päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.:) ekana alkoi tissien arkuus, palelu ja lievästi kuvottava olo. Sit ne alkoi siitä aika pian voimistumaan.:)

:greet025Täällä kans esikoisesta haaveillaan ikää 24v. Omistan mailman epäsäännöllisimmän kierron (ainakin omastamielestä) tälleen reilu vuoden yrittämisen jälkeen tuloksetta alkaa tuntuu jo vähän turhauttavalta ja pää meinaa hajota:excited001 mut toivoo löytyy vielä :angelic:
Onnee plussanneille
Ja muille sit niitä plussa tuulia:talk017

Esikoisesta ei ollut alkuun muita oireita kun kauhea väsymys, tissit tosi kipeet, sit rv6 ilmestyi pahoinvointi kuvioihin ja jatkui rv16 asti sen jälkeen oksensin silloin tällöin.

Kylläpä on taas perkeleen vaikeeta tää touhu. Just kun ajattelin että vihdoin huomenna saan aloittaa letrot. MUTTA uä aika pitäis varata kp 9:lle joka on siis ens viikon torstai. No yllättäen kyseiselle päivälle ei sitten ollu kuin aamu aikoja ja sehän ei töiden puolesta oikein onnistu. Viimeksi siirty sen takia että kp9 sattu jouluaatolle. En millään haluais taas lykätä aloittamista kuukaudella. Täytyy varmaan ottaa saikkua että pääsee lääkärille. Miten voi olla näin vaikeeta yhden lääkkeen aloitus.

Milsku, Tervetuloa! :happy: Toivotaan pikaista tärppiä!

Babe, Juuri ajattelin samaa että kyllä tämä jos joku minusta olisi aivan hyvä syy ottaa saikkupäivä jos et muuten pääse. :)Toivottavasti onnistuu etkä joutuisi enempää odottelemaan.

Takaisin