Raskaaksi 2017

Kirveli, eilen aamulla sain digiin pysyvän hymynaaman (ovisplussa) ja illalla klo 21 tein tuon kuvan ylemmän tikun joka sekin mun taoauksessa plussa. Eikös se niin ole, että ekasta plussasta (eli eilisestä) lasketaan, mutta mites kun tän päivän viiva on noin räikeä? :p Laskenko kuitenkin tästä päivästä? :bored: Joka tapauksessa tänään vielä ohjelmassa pupuilua, sit saa nämä kolme peräkkäistä päivää (+ kp 13 tallettelut) riittää kun mulla alkaa yövuorot :grin

Toi onkin vaikee sanoa kun jos menis vaan ton liuskan mukaan ni musta tänään olis vasta plussa, mut jos eilen tuli pysyvä naama ni sit Kai sen mukaan kannattaa mennä. Eihän sillä sinänsä ole väliä kun tallettelee vaan nyt muutaman päivän.

Mä yrittäisin vielä kaiken varalta huomenna saada miehen kaadettua, kun ovishan voi tulla "24-48h kuluttua plussasta". Mut eiköhän tän päivän talletukset riitä kuitenkin, jos ei aikataulut anna myöden. :)
 
Salainensydän jes talletteluiloa!

Heitsu kumpa saisit pian selkoa tuohon tilanteeseen, varmasti stressaavaa. :sad001

Täällä dpo7 ja eilen oli tullut pari pisaraa verta alkkareihin, sitten loppu. Oliko kiinnittymisvuotoa, who knows. Muita oloja ei sitten olekaan.
Toivotaan että pian selviää mikä on.Tämä on stressavaa kieltämättä.
 
Tässä se testi..
 

Liitteet

  • IMG_20171217_144356.jpg
    IMG_20171217_144356.jpg
    560.3 KB · Katsottu: 176
Mä lupasin olla kyttäämättä oireita liikaa tässä kierrossa... MUTTA, eilisestä ollut "outo" olo. Holillinen glögi ei maistunu illalla, tisseihin sattuu, menkkakipuja... Yyyyh, mä en kestä tätä epätietoaaaa
 
Manna ja Rintta ONNEA :dummy::dummy1:

Täällähän oli lähihoitajia ja itsehän siis olen myös läheltähoitaja sisar hento valkoinen.. mitä näitä nyt on :p

Edellisessä kierrossa päätin etten kyttää tai laskeskele vaan elän normaalia elämää ja yritän nauttia elämästä täysillä koska tosiaan ei ole varmuutta tuleeko sitä lasta ikinä. Olen ihan hyvin onnistunut tavoitteessa koska ei mitään hajua mikä kp nyt on ja milloin olisi laskennallisesti mahdollinen ovis... aika vapauttavaa. Alkoi jo seksikin tuntua ahdistavalta aikaisemmin mutta nyt taas niin sanotusti kelpaa kun ei ole paineita takaraivossa :happy3

Että olisin onnellinen jos saataisiin tänne ketjuun kunnon 2017 loppuhuipennus plussa trombi:cool05
 
Nipsuliili, meillä selittämätön lapsettomuus diagnoosina. Kaksi yhteistä lasta siis jo on, tätä kolmatta ollaan toivottu kolme vuotta. Letrozolit aloitettiin lähinnä mun iän (35) takia, vaikka ovulaatio-ongelmaa ei oo.
 
Mä lupasin olla kyttäämättä oireita liikaa tässä kierrossa... MUTTA, eilisestä ollut "outo" olo. Holillinen glögi ei maistunu illalla, tisseihin sattuu, menkkakipuja... Yyyyh, mä en kestä tätä epätietoaaaa

Koita kestää, Terhie, enää viikko jäljellä! :rolleyes:
Mä oon ollut tässä kierrossa paljon rauhallisemmin mielin, tietty se hiiva ja eilinen vuoto sai mielikuvituksen liikkeelle...

Tänään on valkovuotoa lorissu niin että on housut märkänä. Ja varmaan tarvii hakee lääke tähän kutinaan. :mad:
 
Valkkari varoitus!!




Tuleeko teillä millasta valkovuotoa kierron loppuun päin? Vai pitäisikö näin viikkoa ennen vielä olla kuivaa? Ite tässä mietiskelen kun menkkoihin 6 päivää ja valkovuoto lorisee ja pari päivää se oli limansekaista..:hungover:
Tänään vielä testasin 10herkällä testillä, dpo 9 vasta ja negahan se oli tietysti. Ostin marketista Pregcheckejä jotka on 25 vahvuisia, pitänee nyt tsempata ja oottaa ainaki se 3 päivää vielä ennenku testais uusiks
 
Chenet no mulla on nyt pari päivää ollut tuollaista kuvailemasi kaltaista. En muista, mitä yleensä on loppukierrosta, mut ei tää mulle mikään normitila kyl oo.
 
Kirveli, eilen aamulla sain digiin pysyvän hymynaaman (ovisplussa) ja illalla klo 21 tein tuon kuvan ylemmän tikun joka sekin mun taoauksessa plussa. Eikös se niin ole, että ekasta plussasta (eli eilisestä) lasketaan, mutta mites kun tän päivän viiva on noin räikeä? :p Laskenko kuitenkin tästä päivästä? :bored: Joka tapauksessa tänään vielä ohjelmassa pupuilua, sit saa nämä kolme peräkkäistä päivää (+ kp 13 tallettelut) riittää kun mulla alkaa yövuorot :grin

Mahtava viiva! :) Mutta kyllä se eka plussa on plussa ja meet sen mukaan. Jos se oli selkeesti plussa. Kun eihän sen jälkeen tarvis enää edes testata! Toivottavasti toi superovisplussa tua superplussan myös parin viikon päästä!!
 
Chenet, mulla ei vaikuta kierron vaihe limoihin.. oviksen aikaan on vähän kosteempaa kun alkukierrosta, mutta ei lopu ovikseen vaan jatkuu menkkoihin asti. Oli sitten raskaana tai ei.

Saman oon huomannu ovistestin kanssa.. loppukierrosta just ennen menkkoja ovistesti näyttää plussaa, oli raskaana tai ei :D
 
Hihhih pitänee sitten lopettaa heti kaikkien mahdollisten oireiden kyttäily..:laughing021 tässähän tulee ihan pöpiks. Alkaa nimittäin itteeniki naurattaa kun jokaisen pierumyllerryksen ottaa huomioon tähän tyyliin:
Screenshot_20171217-203713.jpg
 
Minä en tullut raskaaksi 2017. Kp1. Jatkamme varmaan jonkun aika yritystä vielä 2018. Tilaan varmaan gyneajan vuoden alkuun. Kannattaisko se ajoittaa juuri ennen ovista vai mihin?

Tsemppiä muille piinailijoille! Toivottavasti tulis ainakin yksi plussa mielellään enemmän!!
 
Minä en tullut raskaaksi 2017. Kp1. Jatkamme varmaan jonkun aika yritystä vielä 2018. Tilaan varmaan gyneajan vuoden alkuun. Kannattaisko se ajoittaa juuri ennen ovista vai mihin?

Tsemppiä muille piinailijoille! Toivottavasti tulis ainakin yksi plussa mielellään enemmän!!

Voi ei :sad001 Mulla ultrattiin lapsettomuuspolilla pari päivää ennen ovista (ei ollu kyl suunniteltu ajankohta), mutta näytti kivasti että munasolu on kehittyny ja sen kautta jäi kiva fiilis. En tiedä onko sillä muuten väliä? Ei nyt ainakaan kuukautisten aikaan, koska esim mullakin endo jäi huomaamatta ekassa ultrassa, koska oli vikat vuotopäivät menossa. Toki kattojakin saatto olla kokemattomampi..

Tsemppiä!
 
Onko täällä paljon porukkaa ketä ei tunne ovulaatiota? Tunsin viime kierrosta erittäin hyvin, siksi en tässä kierrossa tikuttanut tms.. Mutta nyt sitten, ei mitään tuntemuksia tai "oireita". Kierto oli viimeksi 29, ennen ollu 28 päivää joten oviksen pitäisi olla tässä kierrossa ma (eilen) tai tänään. Noh saas nähdä kuin käy:shifty: toivon että normisti olen ovuloinut ja että petipuuhat just ollu "oikeina päivinä" :facepalm::p
 
Onko täällä paljon porukkaa ketä ei tunne ovulaatiota? Tunsin viime kierrosta erittäin hyvin, siksi en tässä kierrossa tikuttanut tms.. Mutta nyt sitten, ei mitään tuntemuksia tai "oireita". Kierto oli viimeksi 29, ennen ollu 28 päivää joten oviksen pitäisi olla tässä kierrossa ma (eilen) tai tänään. Noh saas nähdä kuin käy:shifty: toivon että normisti olen ovuloinut ja että petipuuhat just ollu "oikeina päivinä" :facepalm::p

Mulla oli muutamassa kierrossa niin hitonmoiset oviskivut oikealla, etten voinut erehtyä. Tikuilla vielä asian varmistin. Nyt pari kiertoa ollut vaan pientä tuntemusta vasemmalla, ja tikuissa kuitenkin aika vahvat viivat. En ois varmaan ilman testejä edes bongannut.:) En sitten tiedä, että miksi tällaiset puolierot!:eek:
 
Mä synnytyksen jälkeen tunsin selväTi. Nyt 1,5v synnytyksestä taas en tiiä oikein tarkalleen kun samat oviskivut tulee kahteen-kolmeen kertaan kierrossa :D kp 10, 14 ja 20 -25 tienoilla.. ja ovistesti näyttää plussaa keskikierrossa ja loppukierrosta.

Nyt tilasin sen kaksoishormonotestin tähän kiertoon :) kp8 menossa ja vielä ei oo ees kasvukipuja.
 
Takaisin
Top