Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko täällä paljon porukkaa ketä ei tunne ovulaatiota? Tunsin viime kierrosta erittäin hyvin, siksi en tässä kierrossa tikuttanut tms.. Mutta nyt sitten, ei mitään tuntemuksia tai "oireita". Kierto oli viimeksi 29, ennen ollu 28 päivää joten oviksen pitäisi olla tässä kierrossa ma (eilen) tai tänään. Noh saas nähdä kuin käy:shifty: toivon että normisti olen ovuloinut ja että petipuuhat just ollu "oikeina päivinä" :facepalm::p

Tunsin kahdessa ekassa luomukierrossa ja sen jälkeen en oo tuntenu kertaakaan (8 kiertoo). Tikuilla kuitenkin saan vahvan ovisplussan :) Yleensä kuitenkin limat ja himot on niin vahvat, että melkein niistä vois jo itessään päätellä kans :D
 
Mä en tunne myöskään mitään vatsassa. Ovis-plussan saan ja näköjään (eka kierto missä mittasin) lämmöt kun laskee ja nousee ok. Limoja tulee ja himoja. Muutoin ei oireita.
 
Dpo 9 meneillää... alkaa jotenki tuntua etteipä tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Alkuvuodesta aletaan katsoa,missä mättää, mättääkö missään. On tää väärin perkele!
Muoks!... kilppariarvot, normi verenkuva yms tsekattu. Kaikki ok sillä saralla. Kiertokin löytänyt paikkansa. Terolut kuuri valmiina, mutta en taida aloittaa,kun kierto ok. Kuin haittavaikutukset niin sekin tietty vähän lääkekammoista pelästytti
 
Täällä tuntuu ihan samalta, ettei tälläkään kertaa tärpännyt.. Dpo 11 ja testi niin nega kun mahollista. Vielähän tässä on 4 päivää aikaa, mutta kun mitään oireitakaan ei oo sitten yhtään. Oisko ollu mitä lie oviksen jälkeisiä tuntemuksia, en tiedä.:sorry: Nyt ootan ihan rauhassa niitä menkkoja lauantaille ja ens kierrossa kiellän itteeni ostamasta ainuttakaan tikkua etukäteen!
 
Onko täällä paljon porukkaa ketä ei tunne ovulaatiota? Tunsin viime kierrosta erittäin hyvin, siksi en tässä kierrossa tikuttanut tms.. Mutta nyt sitten, ei mitään tuntemuksia tai "oireita". Kierto oli viimeksi 29, ennen ollu 28 päivää joten oviksen pitäisi olla tässä kierrossa ma (eilen) tai tänään. Noh saas nähdä kuin käy:shifty: toivon että normisti olen ovuloinut ja että petipuuhat just ollu "oikeina päivinä" :facepalm::p
Missään kierrossa aiemmin en ole ovulaatiota tuntenut kuin tässä letrokierrossa ja nyt on yk8 menossa (tosin muutamassa kierrossa ovis jäi varmaan tapahtumatta). Ovislimatkin opin bongaamaan vasta joskus yk 5-6 kun aloitin säännöllisen greippimehun juonnin ja omalla kohdalla se kyllä lisäsi limoja :p Ovistestejä oon kyllä käyttänyt joka kierrossa. Tässä kierrossa selkeät oikeavoittoiset alavatsa kivut munasarjojen seudulla. Tylppää jomotusta päivin ja öin parin vrkn ajan. Lisäksi hirveä turvotuksen tunne, ihan kuin olisi todella paljon ilmaa suolessa mutta ei ole. Kaikki housut ahdisti ja mikään ei auttanut. Onneksi nyt kivut alkaneet helpottaa ja kananmunalimat loppuneet,joten oletan ja toivon oviksen tapahtuneen. :)
 
Ennen raskautta en tuntenut mitään ovistuntemuksia. Yhden lapsen jälkeen tuntuu selvästi kipuiluna alavatsalla, turvotuksena ja yhdyntäkipuina. Ja limoja osaa ehkä bongata nyt eri tavalla kuin eka kerralla, tai sitten nekin on vahvistuneet tässä ajan kuluessa.
 
Aukkarissa käyty, auki oli johtimet. Vasemmalla taisi olla 12mm folli, ja sieltä myös oli pco hävinnyt. Limakalvo on kuulemma vähän liian ohut siihen nähden että löyty toi 12mm folli.
Sain letrozolit käyttöön, ei tarvinnut edes kysyä saisinko kun lääkäri mainitsi että ne otetaan käyttöön.

Ovulaatio oli tapahtunut viime kierrossa silloin kp38 kun progesteron arvo oli kuulemma ollu 30. :)
Sain myös reseptin teroluteille kun tässä kierrossa syön ja ensi kierrosta sit aloitan letrot. :)


Eli nyt ei oo tällä hetkellä ainakaan pcota mulla kun se diagnosoitiin vasemmalla lokakuun puolessa välissä. :)

Alinah kp9
 
Hienoa, alinah nyt alkaa kuulostaa siltä, että asiat lähtee rullaamaan. :) Toivotaan hyvää vastetta dropeille!

Kerrotko vielä (tai kuka vaan tietää ja ehtii) mihin nuo lääkkeet on tarkoitettu? Noi nimet pyörii useasti täällä foorumilla ni ois kiva olla perillä itsekin.
 
Tällä yritetään vissiinkin saada ovista tapahtuu ainakin mulla ja aikaisemmin kun nyt ne tapahtuu joskus kp30-kp38. Eikä edes välttämättä joka kierrossa mulla tapahdu, sitten lääkäri sanoi vaan että ei kannata säikähtää jos apteekissa lääkettä hakiessa farmaseutti alkaa puhuu jostain syövästä kun tätä käytetään myös rintasyövän kanssa kuulemma.
 
Mäkään en tunnistanut ovista ennen ekaa raskautta /synnytystä. Nyt ei jää huomaamatta, sen verran tuikkii aina!

Jes, alinah! Hyvä et tuubat oli auki! Onnea letrojen kanssa!

Dpo 5, viikko pitää vielä kärvistellä ennen testausta. Ei oireita.
 
Mä palaan heinäkuisista tänne (tai noh, tän vuoden puolella ei enää raskauduta). Tänään todettu kkm, papu oli menehtynyt jo reilu viikko sitten (8+5, nyt olisi ollut 10+1 jos olisi jatkunut). Epäilyt heräsivät kun oireet katosivat, onneksi pääsin ylimääräiseen ultraan ja selvyys asialle tuli.

Huomenna lääkkeellinen tyhjennys ja se pelottaa, mutta kyllä tämä tästä. Kohti uusia haasteita ja vauvakuumeiluja!

Uskon myös, että vaikka tätä ehti jo etukäteen itkeä niin olen nyt liian shokissa itkeäkseni. Melkein tosi seesteinen olo.
 
Alinah, olipa kivoja uutisia tohtorikäynniltä ja mahtava kuulla että asiat etenee! Sähän oli muistaakseni pudottanut painoa, taitaa olla painonlasku tehnyt tehtävänsä pco:n suhteen ;) Meitä lettroilijoita tuntuu olevankin nyt aika paljon, etenkin meitä ensikertalaisia :) Toivotaan kovasti että sielläkin ovis tapahtuisi hyvissä ajoin ja saataisiin molemmat letrokierron päätteeksi iloinen yllätys testiin :) Täällä menossa ekan letrokierron dpo 2.

Voi eiii nannarii :arghh::arghh: Suuret pahoittelut :Heartred
 
Voi ei nannarii_ olen pahoillani! :sad001 Toi on se, mitä kukaan meistä ei haluaisi joutua kokemaan. Toivotaan että keho palautuu nopeasti koettelemuksesta ja pääsette pian jännäämään uutta plussaa. :Heartred
 
Takaisin
Top