Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nannarii halaus ja voimia! Mulla todettiin kkm 6.10 ja lääkkeellä en tyhjennys 8.10. Se meni hyvin. Fyysisesti ainakin. Sytostecillä alkoi melko lievät supistelut joita kesti ehkä 15min. Sitten tuli meteriaali (kamalasti sanottu) ulos. Hoitaja kysyi haluanko nähdä vauvan alun ja oli pieni pavun näköinen jolla silmät. Ei käsiä vielä. Menehtynyt noin 8+ jotain viikoilla. Tuntuu olevan yleistä et nt-uktrassa huomataan ja kasvu pysähtynyt 8 viikolla.

Tämä niin järkyttävä kokemus että tuntuu ettei tapahtunut minulle, olin joku muu rauhallinen siinä. Vieläkin tuntuu että olinko edes raskaana...

Uutta raskautta ei ole vielä alkanut, kahdet menkat tullu.
 
Voimia nannaarii! Mäkin heinäkuisista tänne palasin. Vielä on tiputtelu vuotoa. Kauankohan vuoto keskenmenon jälkeen voi kestää. Nyy siis 1,5 viikkoa. Olisi kiva päästä uuteen yritykseen mahdollisimman pian.
 
Voimia nannarii♡ keskenmenot ovat kamalan surullinen asia ;(
Poikienäiti minulla ainakin vuoto kesti noin kaksi viikkoa, joista eka viikko vuoti hirveesti ja vielä kolmen-neljänkin päivän ajan tuli kaikenlaista paakkua ulos
 
Nannarii, pahoittelut ja rutistus, on se niin väärin! Minulla meni ihan kylmät väreet kun luin tekstiäsi, tuli mieleen oma syyskuinen nt-ultra ja se tuomio kkm. Tsemppiä huomiseen koitokseen.
 
Eli vielä voi siis kestää tovin. :/ Ihan tylsää. En oo vielä edes viitsinyt testata mitä testi näyttää. Kun sanottiin että testaa kun vuodon loppumisesta on viikko. Tuntuu vaan että ikuisuus menee siihen.
 
Alinah, olipa kivoja uutisia tohtorikäynniltä ja mahtava kuulla että asiat etenee! Sähän oli muistaakseni pudottanut painoa, taitaa olla painonlasku tehnyt tehtävänsä pco:n suhteen ;) Meitä lettroilijoita tuntuu olevankin nyt aika paljon, etenkin meitä ensikertalaisia :) Toivotaan kovasti että sielläkin ovis tapahtuisi hyvissä ajoin ja saataisiin molemmat letrokierron päätteeksi iloinen yllätys testiin :) Täällä menossa ekan letrokierron dpo 2.

Voi eiii nannarii :arghh::arghh: Suuret pahoittelut :Heartred

Kyllä mä vähän kanssa luulen että painon pudotus on se iloinen syy siihen että se pco on poissa. Hyvä vaan! :)
Kun kerroin naistenklinikalla siinä samalla kun alettiin ultraa että painoa tippunut näin paljon (8kg) yhteensä ja 5kg siitä viime käynnistä siellä naistenklinikalla niin lääkärin mielestä on nopea painon pudotus ollu vaikka minusta ihan normaalia.
No mutta lääkäri ja hoitaja oli todella tyytyväisiä ja iloisia tästä että oon saanut pudotettua painoa. :) Ja tsemppas jatkamaan, niinkun teenkin! Heti joulun jälkeen jatkuu! :)
 
Nannarii menee kyllä hetki ennenkuin ymmärtää. Mä en halua oikein vieläkään ajatella koko asiaa. Se että oot raskaana ja menet ultraan jossa huomataan ettet enää oikeasti olekaan. Järkyttävä pudotus. Mutta eiköhän tuo ajan kanssa helpota. Toivon pikaista plussaa sinulle vuodon jälkeen.
 
Nannarii, ihan hirveästi voimia sinulle <3 kauhea tilanne:sad001

Millon muilla olisi testailu, jos tän vuoden puolelle jäi vielä? Mulla alkais 1.1.2018 menkat, joten täytyy testailla 31.12 ihan varuiks jotta tietää kuinka viettää uv :grin
 
Täällä nyt o-plussa vahvana mutta jää hyödyntämättä. Miehen kansss niiiiiin iso riita joka ei hetkessä.selviinny ettei mitää mahdollisuutta pystyä hyödyntää :(
 
Täällä nyt o-plussa vahvana mutta jää hyödyntämättä. Miehen kansss niiiiiin iso riita joka ei hetkessä.selviinny ettei mitää mahdollisuutta pystyä hyödyntää :(
Voi hitsi, riidat on kyllä aina niin kurjia, oli isoja tai pieniä! Seuraava kierto on sit ainakin teiän:happy:
 
JJuliA niin on perseestä konsanaan ja se kruunaa kaiken että mies on todella pitkävihainen ja osaa äkkäillä ku pikkulapsi monen monta päivää eli ns. Tahallaan tekee myös sitä jatkaakseen. :( nyt ois ollu todells hyvät vv limatki tähän hommaan,aiemmin ei ole ollu juuri lainkaan :/kyllä vituttaa ja liian paljon :(
Muille isot plussa-aallot nyt jouluksi!♡
 
Millon muilla olisi testailu, jos tän vuoden puolelle jäi vielä? Mulla alkais 1.1.2018 menkat, joten täytyy testailla 31.12 ihan varuiks jotta tietää kuinka viettää uv :grin
Täällä ois sama homma. Sovellukset näyttää oviksen perusteella menkkoja alkavaksi 31.12-2.1 eli taidan myös siinä tämän vuoden viimeisinä päivinä testailla ellei menkat ole jo alkaneet :) No saatan testata kyllä niistäkin huolimatta :laughing002
 
Mä palaan heinäkuisista tänne (tai noh, tän vuoden puolella ei enää raskauduta). Tänään todettu kkm, papu oli menehtynyt jo reilu viikko sitten (8+5, nyt olisi ollut 10+1 jos olisi jatkunut). Epäilyt heräsivät kun oireet katosivat, onneksi pääsin ylimääräiseen ultraan ja selvyys asialle tuli.

Huomenna lääkkeellinen tyhjennys ja se pelottaa, mutta kyllä tämä tästä. Kohti uusia haasteita ja vauvakuumeiluja!

Uskon myös, että vaikka tätä ehti jo etukäteen itkeä niin olen nyt liian shokissa itkeäkseni. Melkein tosi seesteinen olo.

Nannarii otan osaa!:Heartred Toi kuulostaa niin mun kokemukselta! Mä odotin hetken toukokuista, mutta sekin todettiin just 10+1 keskeytyneeksi keskenmenoksi. Ja samalla tavoin mullakin heräsi epäilyt, kun oireet pikkuhiljaa lievenivät ja sitten katosivat siinä viikon 9-10 aikana. Ja niin ymmärrän ton omituisen seesteisen olon. Mullakin oli aluksi. Rajummat itkut tuli sitten vasta vähän myöhemmin
 
Takaisin
Top