Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah, olipa kivoja uutisia tohtorikäynniltä ja mahtava kuulla että asiat etenee! Sähän oli muistaakseni pudottanut painoa, taitaa olla painonlasku tehnyt tehtävänsä pco:n suhteen Meitä lettroilijoita tuntuu olevankin nyt aika paljon, etenkin meitä ensikertalaisia :) Toivotaan kovasti että sielläkin ovis tapahtuisi hyvissä ajoin ja saataisiin molemmat letrokierron päätteeksi iloinen yllätys testiin :) Täällä menossa ekan letrokierron dpo 2.
Voi eiii nannarii :arghh::arghh: Suuret pahoittelut
Voi hitsi, riidat on kyllä aina niin kurjia, oli isoja tai pieniä! Seuraava kierto on sit ainakin teiänTäällä nyt o-plussa vahvana mutta jää hyödyntämättä. Miehen kansss niiiiiin iso riita joka ei hetkessä.selviinny ettei mitää mahdollisuutta pystyä hyödyntää
Täällä ois sama homma. Sovellukset näyttää oviksen perusteella menkkoja alkavaksi 31.12-2.1 eli taidan myös siinä tämän vuoden viimeisinä päivinä testailla ellei menkat ole jo alkaneet :) No saatan testata kyllä niistäkin huolimattaMillon muilla olisi testailu, jos tän vuoden puolelle jäi vielä? Mulla alkais 1.1.2018 menkat, joten täytyy testailla 31.12 ihan varuiks jotta tietää kuinka viettää uv
Mä palaan heinäkuisista tänne (tai noh, tän vuoden puolella ei enää raskauduta). Tänään todettu kkm, papu oli menehtynyt jo reilu viikko sitten (8+5, nyt olisi ollut 10+1 jos olisi jatkunut). Epäilyt heräsivät kun oireet katosivat, onneksi pääsin ylimääräiseen ultraan ja selvyys asialle tuli.
Huomenna lääkkeellinen tyhjennys ja se pelottaa, mutta kyllä tämä tästä. Kohti uusia haasteita ja vauvakuumeiluja!
Uskon myös, että vaikka tätä ehti jo etukäteen itkeä niin olen nyt liian shokissa itkeäkseni. Melkein tosi seesteinen olo.