Raskaaksi 2017

Hmmm.. vaikuttaako alkoholi ovikseen?

Nimimerkillä lh-huippu tänään ja firman pikkujoulut

Eikös sitä sanota et lasi punkkua on vaan hyvä asia, heh:) itse yritän välttää humaltumiseen asti juomista, mut lasi kaks viiniä tuli otettua viime lh-huipun aikoihin. Mulla tuota enempi määrä alkoa pistää kropan totaalisen sekaisin, etten uskalla ottaa riskiä et menis oviskin siinä samassa.
 
Miltä teidän kiinnittymiskivut tuntuneet?
Entäpä se jos on tullut verta vv, onko ollut ihan selkeää vai esimerkiksi vähän rusehtavaa tms?

Vai voisiko myös oviksen aikaan tulla tuhrua?
 
Anteeksi omanapailu, mutta nyt ketuttaa niin, että pakko purkaa!

Tänään oli siis kaavinta ja eipä tietenkään kaikki mennyt ihan helpolla. Ensinnäkin hemoglobiini tippui 134->90, kun vuotelin reilummin ja toiseksi, olivat onnistuneet saamaan reiän kohtuun ja vatsaonteloon holahti kaksi litraa nestettä! Joudun siis jäämään sairaalaan yöksi :sad001

Nyt odottelen lääkärin tapaamista että pääsen vähän kyselemään, että mitä, miksi ja mites jatkot...
 
Voi surkeus, jemilia! Toivottavasti toivut pian ja pääsette uuteen yritykseen! Tsemppiä!

Tuskin alkoholi vaikuttaa ovikseen. Eikös monet vahinkoraskaudet oo känni-illan tuotoksia..? Esikoinen tärppäsi firman pikkujouluiltana, edeltävästi oltiin puuhasteltu!

Kp 15 ja ovispäivä! Niin selkeät oireet ja kivut ettei tartte epäillä muuta! Sunnuntaista lähtien ollaan touhuttu joka päivä, kun ajattelin jo etten ovuloi tai ovis on ollu oireeton. Mulla on yleensä ovis kp 11-13, joten nyt oon niiiiiiiin saleen raskaana tästä kierrosta! Letrozolit käytössä.
 
Jemilia, kamalan kuuloinen kokemus sulla! :sad001 Ihan kun ei ois ollut tarpeeksi ikävää se että kohtuun oli jotain jäänyt niin sitten piti vielä käydä näiin.. Kovasti jakamista tilanteeseen ja toivotaan pikaista toipumista sinulle :Heartred

Rouva Kettunen, meillä samat kp:t :) Täällä tosin ovista vielä odotellaan, eilen sain ekan vilkkuvan hymynaaman kaksoishormonidigitestiin. Letrot oli mullakin (ekaa kertaa) käytössä tässä kierrossa.
 
Jemilia, kamalan kuuloinen kokemus sulla! :sad001 Ihan kun ei ois ollut tarpeeksi ikävää se että kohtuun oli jotain jäänyt niin sitten piti vielä käydä näiin.. Kovasti jakamista tilanteeseen ja toivotaan pikaista toipumista sinulle :Heartred

Rouva Kettunen, meillä samat kp:t :) Täällä tosin ovista vielä odotellaan, eilen sain ekan vilkkuvan hymynaaman kaksoishormonidigitestiin. Letrot oli mullakin (ekaa kertaa) käytössä tässä kierrossa.

Kuulostaa mun seuraavalta askeleelta noi letrot...
 
Mitä noi letrot tekee?
Nipsuliini, kypsyttää munasolua. Ennen käytetty myös Clomeja mutta ne poistuneet markkinoilta ja mun lääkärin mukaan Letrozole/Femar jatkossa korvaa sen. On kuulema turvallisempi käyttää (monikkoraskauden riski pienempi ja vähemmän haittavaikutuksia) vaikka onkin alunperin ilmeisesti rintasyöpälääke :wideyed: Käytetään alkukierrossa yleensä kp 3-7. Googlettamalla ovulaation induktio saa myös tietoa :)
 
Mulla oli ennen nuita letrozoleja, joka toinen kierto pitempi n. 38-40pv ja nyt kierto säännöllinen 29-30pv. Luin kannasta vanhempia kirjauksia ja siellä lukikin, että hieman PCO tyyliset munasarjat, whaat, mulla ei oo kyllä mitään PCO:n oireita o_O

Tänään pääsen ostamaan vauvanvaatteita kaverin vauvalle lahjaksi, vaikkei vielä itelle pääsekään ostamaan, kiva niitä on silti hypistellä :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top