Raskaaksi 2017

Tsemppiä Heitsulle piinaluun, elät todella jänniä aikoja :happy:

Täällä tänään kp 16 ja pysyvä hymynaama digitestiin, jee pääsee aloittamaan pian taas piinailut! :grin Pitää vielä liuskatestillä testata tuleeko siihenkin o+, kun en nyt samasta pissasta muistanut testata :wacky: Tiistaina kp 12 folliultrassa lääkäri ennusti ovista viikonlopulle, tarkemmin lauantaille, että aika hyvin :p Myös kaikki sovellukset ennustaneet ovista tälle päivälle :grin Tallettelut jatkuu siis vkl ajan :)

salainensydän kp16/30 yk8
 
Täällä tänään kp 16 ja pysyvä hymynaama digitestiin, jee pääsee aloittamaan pian taas piinailut! :grin

Päästään yhdessä piinaileen! :D Laskin kans lh-huipun tälle päivälle, vaikka eilen aamulla viivat oli jo lähes yhtä vahvat, mut kun en saanu testattua enää illalla niin mennään sit tän aamun plussan mukaan!

Toivotaan et molemmille pärähtää vielä tälle vuodelle plussa! :)
 
Nipsuliini, kypsyttää munasolua. Ennen käytetty myös Clomeja mutta ne poistuneet markkinoilta ja mun lääkärin mukaan Letrozole/Femar jatkossa korvaa sen. On kuulema turvallisempi käyttää (monikkoraskauden riski pienempi ja vähemmän haittavaikutuksia) vaikka onkin alunperin ilmeisesti rintasyöpälääke :wideyed: Käytetään alkukierrossa yleensä kp 3-7. Googlettamalla ovulaation induktio saa myös tietoa :)

Käytetäänkö näitä vaan sillon, kun on todettu ongelma vai voiko tää hyödyntää myös ei-munasolu-ongelmallista? Et voiks tällä jotenkin parantaa tsäänssejä? :D
 
Osaisko joku auttaa? Kun selaan foorumia puhelimella ja näitä ketjuja kohdasta "osallistunut" niin saako pois näkyvistä niitä ketjuja mihin on osallistunut mutta mitä ei haluaisi enää nähdä? Ymmärsiköhän kukaan. Ei ole nimittäin kovin kiva nähdä uusia viestejä lasketunajan ryhmästä missä hetken ehti olla. :sad001
 
Käytetäänkö näitä vaan sillon, kun on todettu ongelma vai voiko tää hyödyntää myös ei-munasolu-ongelmallista? Et voiks tällä jotenkin parantaa tsäänssejä? :D

En tiiä parantaako mahdollisuuksia mut mulla ollu nyt tässä kierrossa letrozolet ekaa kertaa ja jännittäviä aikoja elelen. Nyt pitäis tänään tai huomenna alkaa menkat mut ei näy eikä mitään tuntemuksia. En aio kuitenkaan vielä testata kun ei haluta nähä taas kerran negaa siellä tikussa...Jos ens viikon puolelle malttais tällä kertaa odotella rauhassa.
 
En tiiä parantaako mahdollisuuksia mut mulla ollu nyt tässä kierrossa letrozolet ekaa kertaa ja jännittäviä aikoja elelen. Nyt pitäis tänään tai huomenna alkaa menkat mut ei näy eikä mitään tuntemuksia. En aio kuitenkaan vielä testata kun ei haluta nähä taas kerran negaa siellä tikussa...Jos ens viikon puolelle malttais tällä kertaa odotella rauhassa.

Jänniä aikoja!! Toivottavasti menkat ei ala ja saatte jouluplussan! :)
 
Poikienäiti, en usko että saa. En ainakaan itse löytänyt ratkaisua ja ”sain” seurata LA-ryhmää piinaavan pitkän ajan. Onneksi lopulta kaikki menivät salaisiin ketjuihin ja sain olla rauhassa. Pahoittelut koettelemuksesta!
 
Jee Nipsuliini, tosi jännää et päästään piinailemaan yhdessä! :joyful: Pidetään sormet ja varpaat ristissä että molemmille tulisi vielä iloinen uudenvuodenyllätys :)
Noista letroista vielä. Minun mielestä käytetään vain mikäli on ovuloinnissa ongelmaa, korjatkaa jos olen väärässä. Jos ovulaatio tapahtuu luomusti ilman ongelmia niin voi olla, että letrojen avulla kasvaa liikaa folleja mikä lisää monikkoriskiä. Näin olen ymmärtänyt.

Mirellan, pidän peukkuja että letroista olis ollut apua jo eka kierrossa ja saisit vielä plussan testiin! Oireettomuuskin voi olla ihan hyvästä :)
 
Osaisko joku auttaa? Kun selaan foorumia puhelimella ja näitä ketjuja kohdasta "osallistunut" niin saako pois näkyvistä niitä ketjuja mihin on osallistunut mutta mitä ei haluaisi enää nähdä? Ymmärsiköhän kukaan. Ei ole nimittäin kovin kiva nähdä uusia viestejä lasketunajan ryhmästä missä hetken ehti olla. :sad001
Tarkoitatko nyt siis eri asiaa kuin "Seuraamasi ketjut"? Koska niidenhän ilmoitukset ainakin saa poistettua.
 
Harmi jos ei saa. Toivottavasti ei näy kovin kauaa. Joo en tarkota sitä seuraamasi ketjut vaan kun tuolta saa valittua kohdan osallistui. Näyttää siis ne ketjut mihin olen joskus kirjoittanut.
 
IMG_20171216_212210.jpg


Kyllä se oli ovisplussa tänään! Digin lisäksi nyt vielä liuskatestillä todettu :p
 
Täällä taas nega ja 35kp plus kovat dpo päivät kaiken lisäksi 21dpo.Huomenna soitan meidän hoitopaikkaan että olen tehnyt neljä testiä ja kaikki on negoja kuukautis oireet aaltoilevasti tulee mutta vuotoa ei tule.Kysyn että mihin asti odotetaan ennen kun alan napsimaan primolut kuuria.
 
View attachment 63430

Onko pikkasen räikee viiva alemmassa ovistestissä?! :grin Ylempi kuivunut on se eilis iltainen, alempi äsken tehty. Koskaan en oo noin vahvaa viivaa ovistestiin saanut, taitaa letrot potkia aika hyvin :joyful:

Sori tämä törkee omanapailu :shy: :shy:
Kp 17/30, dpo 0? Yk8

Hieno plussa! :woot: Mut eikös plussapäivä oo -1dpo ja huomenna sitten nolla? Joka tapauksessa peitot heilumaan! :p
 
Hieno plussa! :woot: Mut eikös plussapäivä oo -1dpo ja huomenna sitten nolla? Joka tapauksessa peitot heilumaan! :p
Kirveli, eilen aamulla sain digiin pysyvän hymynaaman (ovisplussa) ja illalla klo 21 tein tuon kuvan ylemmän tikun joka sekin mun taoauksessa plussa. Eikös se niin ole, että ekasta plussasta (eli eilisestä) lasketaan, mutta mites kun tän päivän viiva on noin räikeä? :p Laskenko kuitenkin tästä päivästä? :bored: Joka tapauksessa tänään vielä ohjelmassa pupuilua, sit saa nämä kolme peräkkäistä päivää (+ kp 13 tallettelut) riittää kun mulla alkaa yövuorot :grin
 
Takaisin
Top