Oon testaillut 14dpo ja sen jälkeen yhdesti.Ehkäpä vielä huomenna testaan sen jälkeen en tiiä mitäs teen.Koskas meinaat testailla? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon testaillut 14dpo ja sen jälkeen yhdesti.Ehkäpä vielä huomenna testaan sen jälkeen en tiiä mitäs teen.Koskas meinaat testailla? :)
Toivotaan,ois kyllä ihanaa että luomu plussa tulisi.Edellinen plussa oli inseminaatiosta ja ivf suunnittelu ois helmikuussa.Minusta tuossa on kyllä aineksia, Heitsu :)
Täällä tänään kp 16 ja pysyvä hymynaama digitestiin, jee pääsee aloittamaan pian taas piinailut!
Nipsuliini, kypsyttää munasolua. Ennen käytetty myös Clomeja mutta ne poistuneet markkinoilta ja mun lääkärin mukaan Letrozole/Femar jatkossa korvaa sen. On kuulema turvallisempi käyttää (monikkoraskauden riski pienempi ja vähemmän haittavaikutuksia) vaikka onkin alunperin ilmeisesti rintasyöpälääke Käytetään alkukierrossa yleensä kp 3-7. Googlettamalla ovulaation induktio saa myös tietoa :)
Käytetäänkö näitä vaan sillon, kun on todettu ongelma vai voiko tää hyödyntää myös ei-munasolu-ongelmallista? Et voiks tällä jotenkin parantaa tsäänssejä? :D
En tiiä parantaako mahdollisuuksia mut mulla ollu nyt tässä kierrossa letrozolet ekaa kertaa ja jännittäviä aikoja elelen. Nyt pitäis tänään tai huomenna alkaa menkat mut ei näy eikä mitään tuntemuksia. En aio kuitenkaan vielä testata kun ei haluta nähä taas kerran negaa siellä tikussa...Jos ens viikon puolelle malttais tällä kertaa odotella rauhassa.
Tarkoitatko nyt siis eri asiaa kuin "Seuraamasi ketjut"? Koska niidenhän ilmoitukset ainakin saa poistettua.Osaisko joku auttaa? Kun selaan foorumia puhelimella ja näitä ketjuja kohdasta "osallistunut" niin saako pois näkyvistä niitä ketjuja mihin on osallistunut mutta mitä ei haluaisi enää nähdä? Ymmärsiköhän kukaan. Ei ole nimittäin kovin kiva nähdä uusia viestejä lasketunajan ryhmästä missä hetken ehti olla.
View attachment 63430
Onko pikkasen räikee viiva alemmassa ovistestissä?! Ylempi kuivunut on se eilis iltainen, alempi äsken tehty. Koskaan en oo noin vahvaa viivaa ovistestiin saanut, taitaa letrot potkia aika hyvin
Sori tämä törkee omanapailu
Kp 17/30, dpo 0? Yk8
Kirveli, eilen aamulla sain digiin pysyvän hymynaaman (ovisplussa) ja illalla klo 21 tein tuon kuvan ylemmän tikun joka sekin mun taoauksessa plussa. Eikös se niin ole, että ekasta plussasta (eli eilisestä) lasketaan, mutta mites kun tän päivän viiva on noin räikeä? Laskenko kuitenkin tästä päivästä? Joka tapauksessa tänään vielä ohjelmassa pupuilua, sit saa nämä kolme peräkkäistä päivää (+ kp 13 tallettelut) riittää kun mulla alkaa yövuorotHieno plussa! Mut eikös plussapäivä oo -1dpo ja huomenna sitten nolla? Joka tapauksessa peitot heilumaan!