Raskaaksi 2017

Poikienäiti pahoittelut ja halaus!

Tuntuu, että harmittavan moni joutuu palaamaan tänne. Hoitohenkilökunnalle km varmaan jokapäiväistä hommaa niin paljon niitä kaiketi tapahtuu.
 
Täällä 18dpo yleensä 17dpo päiviin päättyy nämä dpo päivät.Aaltoilevasti menkka oireita on mutta ei vuotoa.Kiertokin yleensä on 28-33kp.Nyt menossa 32kp.14dpo kohdalla oli testi nega.
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja kivaa palata tänme kuumeilemaan ihan oikeesti.. ja alkaa tajuta, että ehkä meki voidaan saada ihan oikeasti meille se 3. kauan kaivattu lapsi! ❤

Täällä oli sitä keskustelua siitä, et saako olla suruissaan yms yms jos ei esim toista lasta meinaa alkaa kuulua millään. Itse oon sitä kieltä, että ei ole toisilla lupaa arvostella/vähätellä sitä miltä kenestäki tuntuu "lapsettomuus", vaikka yks tai useampi lapsi jo ois. Mullakin syli tuntuu tyhjältä, vaikka 2 lasta jo löytyyki. Tuntuu, ettei meidän perhe ole vielä täysi, kun sitä yhtä niin odotetaan! Haaveena mulla on ollu suurperhe, mutta aika näyttää täyttyykö mun toive koskaan

Mullakin on kyllä siis kokemusta ihan oikeasti myös lapsettomuudesta, ei vaan nyt tätä kolmosta kuumeillessa. Eli ekaa plussaa odoteltiin aikanaan 4,5 vuotta. Se se oli pitkä aika ja ku vihdoin oltiin miehen kanssa laitettu takarajaksi hoitoon hakeutumiselle sen vuoden loppu, niin kesällä raskauduin! Tästä syntyi meidän esikoinen, kakkosta en edes alkanut kuumeilemaan kun ajattelin sen kestävän vähintään yhtä kauan kuin esikoisen, mutta poika tärppäski sit ku esikoinen oli 1,7 v ❤❤ kolmannelle annettiin mahdollisuus heti kakkosen syntymäm jälkeen, mut imetyksen lopetus sekoitti mun hormoonit lopullisesti ja painon nousu räjähti käsiin. No, tässä nyt tiputtelen painoani samalla ku kuumeillaan kolmosta!

Sori, niiiiiin pitkäksi veny tää mun stoori
 
Niin ja hei, nyt mies lähti sitten kirurgiseen sairaalaan kun epäillään jotain umpisuolitulehdusta. Kävi päivystyksessä, ohjattiin ensin hoitajalle ja hoitaja ohjas sitten lääkärille kun tulehdus arvo on 200. Sieltä sitten lääkäri pisti lähetteen kirurgiseen ja sinne se lähti taksilla kun toi ensin auton kotiin, viikon ollu vatsa kipeä, löysällä eikä mitään pysty syömään. Kuume ollu 39 astetta, hitsi kun ei ketään saatu katsomaan tota lasta. Olisin muuten lähtenyt tueksi, tai kun ei mulla edes ole ajokorttia ja just nyt ois ollu sellainen tilanne kun sellasta ois tarvinnut ite...
 
Täällä taas nega 19dpo ja 33kp.Testasin niillä raskauskeijun erittäin herkkillä testeillä mistä on kuulut vähän huonoa kokemusta.Testailen apteekin testeillä sunnuntaina jos ei vuotoa näy.
 
Takaisin
Top