Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kysymys ja ÄLLÖ varoitus: Ollut paljon valkovuotoa/limoja, ajattelin olevan raskausoire mutta testithän ovat olleet nyt negaa (ja tulin tulokseen etten varmaan ole ovuloinu), no tänään juuri äsken pikkuhousuihin tuli aivan kuin "limatulppa" :eek: Missä vaiheessa kiertoa tälläinen voi tulla? Tai mitä se käytännössä on? Sitkeä limainen ns klöntti. Mulla ei ole koskaan tälläistä tullut paitsi loppuraskaudessa.

Mulla oli juuri viime kierto luultavasti ovuloimaton (limat oli mutta ei mitään muita oireita) ja kierto venyi 35 päiväiseksi. Siinä alkukierrossa tuli yhtenä päivänä juotua alkoholia reiluhkosti, ja puolivälissä olin kuumeessa monta päivää, varmaankin nämä on sen oviksen estäneet..

Miitu, sinuna ottaisin varman päälle ja puuhastelisin miehen kanssa seuraavat päivät. Mulla tuo tulpan lähtö meinasi hedelmällisten päivien alkua. Tulpasta 3-4 päästä ovulaatio oli mulla [emoji4]. Hommiin vaan [emoji5].

Herttarouva, Ihanko totta? :rolleyes: Kai se täytyy sitten mies kellistää! Onneksi tulee tänään aikaisemmin iltavuorosta kotiin ja alkaa myös viikonloppu vapaat huomenna. Tiedetään sitten kuinka viettää ne. :wink

Miitu, laitoin jo tänään viestiä (vai eilen?:D en enää muista) et kp22 ja kp25, eli eilen, tuli kans limoja ja just tuommosia limaklönttejä, joo yäk. Mut siis, tänään alkoi sitten menkat, et mitä lie. Samanlaista tulee siis ovulaation aikoihin, mut ei koskaan kyllä ennen menkkoja ole tuollaisia tullut.

Mut siis tosiaan sun kohdalla vois olla että alkaa hedelmälliset päivät ja ovis tulossa. Mulla kans joskus, ei aina, just ennen ovulaatiota monesti tulee semmonen limatulppa, et vois olla tuota mistä herttarouva puhui.:)

Pienen googlettelun jälkeen löysin jemna, että toisilla tuota voi tulla ennen menkkojakin että hanat ns aukee :grin Mutta enimmäkseen luin nyt herttarouvan kommentista innostuneena että enteilisi ovista. Kyllä nyt täytyy peittoja heilutella oikein ahkeraan! Eikä se ikävää hommaa ole, että ei sitä turhaankaan voi tehdä. :wink Mulla ei ole koskaan tuollaista tullut aiemmin.

Toivotaanpa että on hyvä merkki, että nyt tulee joku superovis ja tuut sitten tässä kuussa raskaaksi, Miitu!:wink:grin Mut kiva kun löysit tietoa tuosta menkkoja edeltävästäkin limasta, tiedänpä minäkin ensi kerralla että voi tuommosta ilmetä ennen niitä.:D

Miula oli ns "limatulppa" päivää ennen menkkojen alkua nyt. eli toissa päivänä, eilen alko sit menkat.

Hirveesti ootte kirjoitellut tään päivän aikana, loistavaa. :)

Janniliini, Ooh että sellainen kokemus sielläkin! Kyllä ne menkatkin kelpais, menipäs nyt jännäksi kun ei yhtään tiedä mitä odottaa. :nailbiting:

Ompas Miitulla tosiaan jännät paikat! :woot: samaa mieltä Janniliinin kanssa että kannattaa kellistää mies! aina varman päälle :wink

Lähettäskö joku sen tädin mun luo kyläilee? täällä meinaan kp 44/33-42 :shifty:
Viime kiertohan oli sen 34 päivää eikä reilu 50 kun sen laskin ekan ruskean tuhrupäivän mukaan. Mulla alkaa pikku hiljaa mennä järki näitten mun kiertojen kanssa :eek:

Janniliini, Näin oli tarkoitus! :wink

Kirahvi, Missä täti luuhaa :bored: Tiedän niin miltä tuntuu nuo pitkät kierrot.. Jospa siellä tapahtuisi pian jotain suuntaan tai toiseen!

kirahvi, onpa ärsyttävää, jospa se tulis pian!

Mulla ei ollutkaan o-testit loppuneet vaan niitä löytyi tuolta kaapista, tein siis vielä tänään. Oli se yhtä vahva tai hitusen tummempi niinkuin molemmat testit eilenkin eli ohjeiden mukaan selvästi plussa. Jotenkin vain huolestuttaa, että riittääkö se, kun aiemmin olen saanut aina tosi vahvan plussan :bored: Taidan nyt kuitenkin jättää testaamisen tähän ja toivoa että kroppa toimii. Laskennallisesti tänään dpo 0. Pikkukaverit laitettu matkaan :sex:wav

btw, kertokaahan mitä fonttia/kokoa nuo teidän allekirjoitukset on, kun mun näkyi ensin niin pienellä ja nyt kauheen isolla :grin

Ei kait sitä enää voi edes toivoa että olis mahiksia raskauteen? Kun tuppaa ne tallettelut olee vähissä siinä arvioidun oviksen ajankohdan jälkeen.. heti kun ne hirmuset himot ja limat loppuu ni loppu kierto on todella hiljasta.. :rolleyes: onks muilla näin? jotenkin on niin uupunut siihen ahkeraan tahtiin :D

Takaisin