Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti sieltä tulis hyviä uutisia, ainaki oot nyt hoidonpiirissä :) Joo, sana ovulaatio on nyt meidän taloudessa kielletty sana :DTsemppiä pipsu! Mulla oli kans ku:n jälkeen kova ahdistus testeistä ja tuloksista, mutta kyllä se meno siitä rauhottui, kun huomasi että tässähän kestää! :D Välillä tuntuu ettei meille ikinä tuu lasta. Nyt jotenkin oon ripustanu kaiken toivon siihen tammikuun lääkärikäyntiin, ehkä ne tarjoo jonkun ihmeratkasun, jonka myötä heti raskaudutaan! :D
Nauttikaa joulusta ja toisistanne ja ties vaikka stressitason vähentäminen ois just se juttu mitä keho tarvii :)
Kiitos,Onhan tämä raskas taival ollut.Tsemppiä Heitsu, teillä on ollut rankka matka! Ja kaikille muillekin haaveileville tsempit! Toivon kovasti teille vauvaonnea ensi vuonna. En ole kirjoitellut tänne, kun seuraava ei ole vielä aktiivisessa yrityksessä. Mutta esikoista edelsi viisi pitkää plussatonta lapsettomuuden vuotta. Rankemmat hoidot jätettiin kesken, kun ei oma pää enää kestänyt. Kun alkoi parin vuoden miettimisen jälkeen olla olo, että ehkä nyt pystyttäisiin jatkaa taas, niin meillä olikin jo tullut luomuna kyytiläinen matkaan. Halusin siis vaan lohduttaa, että kaikki on mahdollista :) ja kakkonen sai alkunsa heti siihen perään, kun päätettiin ehkäisyn kanssa, että mieluummin ennemmin kuin ei koskaan. Joten kovasti toivon muillekin näitä pieniä ihmeitä! Ja ehkäpä liityn siihen 2018-ketjuun sitten :)
pipsu toivotaan että pieni tauko tekee hyvää ja auttaa usein se plussa sillon pärähtää :)
Mirellan eikä! ompa kurjaa kun joutui perumaan ajat!! toivottavasti kuitenkin ovis tuli hyödynnettyä ja pääsisit pian jännäilemään !
Mrs.Smith ootko varma että ovuloit sitten ? Jos ei pissatestiin tuu viivoja ollenkaan? :S eikös lh voi nousta hitusen korkeemmalle mutta ei saa munasolua irroitettua.. kierrot pitkittyy jne.. ja sit tulee niitä kystia tms? Mä mietin itellä vaan, että kun ovistestit ei koskaan oo räikyvän plussia vaan korkeintaan saman vahvuisis... että ovuloinkohan ollenkaan : S
Vauvahaaveissa, pahoittelut tsemppiä!
Rintta siellähä on jännät paikat.. :P mä en varmaan malttais odottaa! Kääk x) tsemppiä piinaan!
Voi marce tiedän tunteen! Meillä 1v6kk hokee kokoakan ”vauvva”.. en tiedä mistä on moinen päähänpinttymä tullut x) on ne ihania minkä ikäisiä sun lapset on?
on : täällä negaillaan kp 32/27-39... dpo 9-11 , en tiiä. Toivotasn että kierto päättys pian niin ei tartteis jouluna kärsiä menkoista , tai tulis nyt ees se plussa :S normaalisti dpo13 alkas, joten eiköhän nii odotella tälläkin kertaa :) oireita ei oo oikeestaan suuntaan eikä toiseen.. jos ei ettimällä eti :)