Raskaaksi 2017

Tsemppiä pipsu! :Heartred Mulla oli kans ku:n jälkeen kova ahdistus testeistä ja tuloksista, mutta kyllä se meno siitä rauhottui, kun huomasi että tässähän kestää! :D Välillä tuntuu ettei meille ikinä tuu lasta. Nyt jotenkin oon ripustanu kaiken toivon siihen tammikuun lääkärikäyntiin, ehkä ne tarjoo jonkun ihmeratkasun, jonka myötä heti raskaudutaan! :D

Nauttikaa joulusta ja toisistanne ja ties vaikka stressitason vähentäminen ois just se juttu mitä keho tarvii :)
Toivottavasti sieltä tulis hyviä uutisia, ainaki oot nyt hoidonpiirissä :) Joo, sana ovulaatio on nyt meidän taloudessa kielletty sana :D
 
Täällä aamulla testailtiin nega ei minkään sorttista haamua tullut.Nyt menossa siis 14dpo ja 28kp.Kierto yleensä ollut 28-33kp.Tulevalla viikolla siis kuukautiset alkaa jos ei jopa tänään.Tämän vuoden plussaukset minun osalta oli tässä.Ei saatu plussaa tänä vuonna.
 
Tsemppiä Heitsu, teillä on ollut rankka matka! Ja kaikille muillekin haaveileville tsempit! Toivon kovasti teille vauvaonnea ensi vuonna. En ole kirjoitellut tänne, kun seuraava ei ole vielä aktiivisessa yrityksessä. Mutta esikoista edelsi viisi pitkää plussatonta lapsettomuuden vuotta. Rankemmat hoidot jätettiin kesken, kun ei oma pää enää kestänyt. Kun alkoi parin vuoden miettimisen jälkeen olla olo, että ehkä nyt pystyttäisiin jatkaa taas, niin meillä olikin jo tullut luomuna kyytiläinen matkaan. Halusin siis vaan lohduttaa, että kaikki on mahdollista :) ja kakkonen sai alkunsa heti siihen perään, kun päätettiin ehkäisyn kanssa, että mieluummin ennemmin kuin ei koskaan. Joten kovasti toivon muillekin näitä pieniä ihmeitä! :Heartred Ja ehkäpä liityn siihen 2018-ketjuun sitten :)
 
Tsemppiä Heitsu, teillä on ollut rankka matka! Ja kaikille muillekin haaveileville tsempit! Toivon kovasti teille vauvaonnea ensi vuonna. En ole kirjoitellut tänne, kun seuraava ei ole vielä aktiivisessa yrityksessä. Mutta esikoista edelsi viisi pitkää plussatonta lapsettomuuden vuotta. Rankemmat hoidot jätettiin kesken, kun ei oma pää enää kestänyt. Kun alkoi parin vuoden miettimisen jälkeen olla olo, että ehkä nyt pystyttäisiin jatkaa taas, niin meillä olikin jo tullut luomuna kyytiläinen matkaan. Halusin siis vaan lohduttaa, että kaikki on mahdollista :) ja kakkonen sai alkunsa heti siihen perään, kun päätettiin ehkäisyn kanssa, että mieluummin ennemmin kuin ei koskaan. Joten kovasti toivon muillekin näitä pieniä ihmeitä! :Heartred Ja ehkäpä liityn siihen 2018-ketjuun sitten :)
Kiitos,Onhan tämä raskas taival ollut.
 
Kellään ollu endoa? Millaisia oireita,mistä tunnistit että se on?
Täällä epäilen itellä sitä.. vuotoa tullut viikon,enemmän ja vähemmän,välillä ruskehtavaa,alaselkä 4 päivää olli niin kipeä että en ole voinut tehdä oikein mitää,selkä jäykkä kuin rauta,alavatsaan sattuu,nipistelee,enemmän oikealle puolelle.. navan alapuolelta kun painelee niin lievää kipua tuntuu. Koskaan tällästä ei ole ollu..
 
Täällä taustalla hengailen. Tervetuloa kaikki uudet :) Odotan koska kierto käynnistyy niin saa jännittää teidän muiden kanssa. Kovasti on ollut kiireitä ja muuta mielessä. Pientä harmitusta aiheutti lasten juhlissa nähty viikon ikäinen vauva. Jospa ensi vuonna onnistaisi. Lapset välillä kysyy joko he saavat siskon (2poikaa ennestään) kpl? /31-34 yk 23.
 
pipsu toivotaan että pieni tauko tekee hyvää ja auttaa :wink usein se plussa sillon pärähtää :Heartred :)

Mirellan eikä! ompa kurjaa kun joutui perumaan ajat!! :sad001 toivottavasti kuitenkin ovis tuli hyödynnettyä ja pääsisit pian jännäilemään !

Mrs.Smith ootko varma että ovuloit sitten ? Jos ei pissatestiin tuu viivoja ollenkaan? :S eikös lh voi nousta hitusen korkeemmalle mutta ei saa munasolua irroitettua.. kierrot pitkittyy jne.. ja sit tulee niitä kystia tms? Mä mietin itellä vaan, että kun ovistestit ei koskaan oo räikyvän plussia vaan korkeintaan saman vahvuisis... että ovuloinkohan ollenkaan : S

Vauvahaaveissa, pahoittelut :sad001 tsemppiä!

Rintta siellähä on jännät paikat.. :P mä en varmaan malttais odottaa! Kääk x) tsemppiä piinaan!

Voi marce :Heartred tiedän tunteen! Meillä 1v6kk hokee kokoakan ”vauvva”.. en tiedä mistä on moinen päähänpinttymä tullut x) on ne ihania:Heartred minkä ikäisiä sun lapset on? :Heartred

on : täällä negaillaan kp 32/27-39... dpo 9-11 , en tiiä. Toivotasn että kierto päättys pian niin ei tartteis jouluna kärsiä menkoista , tai tulis nyt ees se plussa :S normaalisti dpo13 alkas, joten eiköhän nii odotella tälläkin kertaa :) oireita ei oo oikeestaan suuntaan eikä toiseen.. jos ei ettimällä eti :)
 
pipsu toivotaan että pieni tauko tekee hyvää ja auttaa :wink usein se plussa sillon pärähtää :Heartred :)

Mirellan eikä! ompa kurjaa kun joutui perumaan ajat!! :sad001 toivottavasti kuitenkin ovis tuli hyödynnettyä ja pääsisit pian jännäilemään !

Mrs.Smith ootko varma että ovuloit sitten ? Jos ei pissatestiin tuu viivoja ollenkaan? :S eikös lh voi nousta hitusen korkeemmalle mutta ei saa munasolua irroitettua.. kierrot pitkittyy jne.. ja sit tulee niitä kystia tms? Mä mietin itellä vaan, että kun ovistestit ei koskaan oo räikyvän plussia vaan korkeintaan saman vahvuisis... että ovuloinkohan ollenkaan : S

Vauvahaaveissa, pahoittelut :sad001 tsemppiä!

Rintta siellähä on jännät paikat.. :P mä en varmaan malttais odottaa! Kääk x) tsemppiä piinaan!

Voi marce :Heartred tiedän tunteen! Meillä 1v6kk hokee kokoakan ”vauvva”.. en tiedä mistä on moinen päähänpinttymä tullut x) on ne ihania:Heartred minkä ikäisiä sun lapset on? :Heartred

on : täällä negaillaan kp 32/27-39... dpo 9-11 , en tiiä. Toivotasn että kierto päättys pian niin ei tartteis jouluna kärsiä menkoista , tai tulis nyt ees se plussa :S normaalisti dpo13 alkas, joten eiköhän nii odotella tälläkin kertaa :) oireita ei oo oikeestaan suuntaan eikä toiseen.. jos ei ettimällä eti :)

Pääsi onneksi hyödyntämään oviksen. :)
Reilun viikon päästä pääsee jännäilemään.
 
Olen pitänyt vähän taukoa täältä, mutta teki näköjään ihan hyvää. Ovistestailutkin jääneet moneksi kuukaudeksi ja vitamiinien ottokin meinas alkaa olemaan liiankin unohtelevaista. Mutta siis eilen testasin haamuviivan one steppiin ja tänään vähän vahvemman mutta tosi hailuran vielä. Onko teillä kokemusta noista one stepeistä että pitäisikö olla jo vahvemmat viivat kun ovat niin herkkiä. Testasin siis n.2pv ennen oletettuja menkkoja. Ja just olen vetänyt tietysti homejuustoa, graavilohta ja fetaa. Toinen siis toiveissa, mutta ikäeroa tulee yli 3v niin vähän hukassa kaiken kanssa vielä. Ja vielä niin epäileväinen olo noiden testien jälkeen.
910fe2129092de5f9730a8b6ec94f867

Muoks. Ylin siis aamulla testattu (kp24/26) ja alin la-aamulla ja keskimmäinen la-illalla (kp25/26).
 
Manna: Miulla myös nuo one stepit näytti ihan haamujen haamua oletettuna kuukautisten alkamispäivänä ja digi näytti silloin 1-2 viikkoa. Ja viikkoa myöhemmin viiva oli paljon vahvempi, muttei lähellekään kontrolliviivan vahvuinen, digi näytti 2-3 viikkoa. Eli minä sanoisin että nuo one step testit on aika hailuroita vaikka vahvasti raskaana onkin. Onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle kyytiläiselle! :Heartred

Huutelen muuten tuolta elokuisten ryhmästä. :-)
 
Sama kokemus onestepeistä kuin Mutterilla! Sain pienen varjopaikan onesteppiin kun digi näytti jo 1-2 viikkoa, joten herkkiä nuo eivät ole. Edes noin vahvaa plussaa en ehtinyt saada, eli paljon onnea plussasta! :)
 
Mäkin oon siinä käsityksessä, että nuo one stepit ei kovin helposti vahvaa viivaa anna, joten kannattaa varmaankin toisella testillä varmistaa. Varovaiset onnittelut plussasta :)
 
Kääk:woot: Tein vaan nähdäkseni negan ja meinasin pöntöltä pudota ku tämän näin.:happy: Nyt jännittää kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka lisää km riskiä.

Varoivaiset onnittelut Manna!

Puhallan hurjasti plussatuulia kaikille, hengailen täällä vielä hetken:rolleyes:

Kp30, dpo12, yk6
 

Liitteet

  • IMG_20171211_104056.jpg
    IMG_20171211_104056.jpg
    114.9 KB · Katsottu: 222
Takaisin
Top