Raskaaksi 2017

Tuun tänne huuteleen kun tiedän että täällä varmasti on asiasta tietäviä, ihan mielenkiinnosta eli miten nää ovislima hommelit menivätkään?

Eli jos puhutaan ovistuntemuksista, koska ne yleensä tulevat ja mitä se liman muuttuminen kertoi oviksen ajankohdasta? Google on kaveri, koitin etsiä tietoa mutta kovin viisaaksi en tullut asian suhteen. :banghead:
 
Terhie, kuulostaapa ihanalta! :) ja onnea ovisplussasta! Ehkäpä tuo irtioton rentouttaminen johtaisi myös siihen seuraavaan plussaan :wink
 
Tuun tänne huuteleen kun tiedän että täällä varmasti on asiasta tietäviä, ihan mielenkiinnosta eli miten nää ovislima hommelit menivätkään?

Eli jos puhutaan ovistuntemuksista, koska ne yleensä tulevat ja mitä se liman muuttuminen kertoi oviksen ajankohdasta? Google on kaveri, koitin etsiä tietoa mutta kovin viisaaksi en tullut asian suhteen. :banghead:

Hmmm... mulla ainakin vv muuttui kirkkaaksi eilen ja tänään o-testissä kaksi viivaa. Käsittääkseni "limoja" tulee nyt parina päivänä. Eikö ovis plussan jälkeen tule päivän parin sisällä? Mä olen nyt tosiaan ekaa kertaa meidän pitkän yrityksen jälkeen saanut edes tikutettua plussan testiin! Jeeei!:smiley-bounce005
 
Hmmm... mulla ainakin vv muuttui kirkkaaksi eilen ja tänään o-testissä kaksi viivaa. Käsittääkseni "limoja" tulee nyt parina päivänä. Eikö ovis plussan jälkeen tule päivän parin sisällä? Mä olen nyt tosiaan ekaa kertaa meidän pitkän yrityksen jälkeen saanut edes tikutettua plussan testiin! Jeeei!:smiley-bounce005

Ovis saapuu kai tyyliin 12-48 tunnin aikana LH-huipusta. Varmaan riippuu just millon on testannut ja kuinka herkkä testi on kyseessä.
 
No eipä mun Sote-tutka ole sitten ollut väärässä laisinkaan, täällähän on koko kaarti edustettuna!:)

Mullakin geleet jää kyllä nyt hyllylle, kierrossa on tapahtunut nyt vähän liian jänniä juttuja niiden myötä. Tai eihän sitä Rintta koskaan tiedä, jos laihat ovikset onkin olleet vain seurausta siitä, että Geleet on kasvattaneet jotkut super-hedelmälliset munasolut, jotka irtoaa vasta tässä kierrossa!0:) Mutta hyllylle jäävät kyllä nyt siitä huolimatta.:D
 
Oho, täälläpä on paljon erilaisia hoitajia! Olikohan tyylin yksi, joka ilmoitti olevansa jollain muulla alalla? No mä vähän tasapainotan, enkä ole minkään tai kenenkään hoitaja:grin

Onnea ovisplussasta terhie! Mä muistan, kun sain ekan ovisplussani metsästettyä niitä pari kiertoa tuloksetta ja
voi vitsi, että olin helpottunut.

Hitsi, mäkin olen miettinyt, mitä tekisin geleiden kanssa. Söin niitä vähän tässä keskenmenon jälkeisessä kierrossa, mutta tää nyt oli muutenkin niin omituinen ”kierto” keskenmenon takia, ettei tästä voi oikein päätellä mitään suuntaan tai toiseen. Olin jo ajatellut vedellä geleitä seuraavassa kierrossa, mutta ehkä pitäisi kuitenkin kokeilla yksi kierto ilman?o_O

Tänään oon kärsinyt hirveästä päänsärystä. Torstai-iltana otin viimeiset primolutit, joten ehkä tää johtuu siitä. Mulla on joskus ollut samanlaista päänsärkyä pari päivää ennen menkkoja, joten ehkä ne on nyt tuloillaan.
 
Miitu , mitämitä?? :S :eek: Ovislimat muutamaa päivää ennen lh huippua munanvalkuaista muistuttavaa limaa. Ja oviksen jälkeen alkaa kuivemmaksi.


Mulla kans tais geleet laittaa kierron sekasin. Tai sitten joku muu.. en tiiä. Tässä kierrossa tuli rusehtavaa kp 9 ja 10 paperiin yhdellä wc reissulla ja kp13 kerran paperiin vaaleanpunaista vv. Jotenkin tuntuu että noi geleet vaikuttaa noihin välivuotoihin tai tiputteluihin tai mitä sitten olikin : s
 
Miitu , mitämitä?? :S :eek: Ovislimat muutamaa päivää ennen lh huippua munanvalkuaista muistuttavaa limaa. Ja oviksen jälkeen alkaa kuivemmaksi.


Mulla kans tais geleet laittaa kierron sekasin. Tai sitten joku muu.. en tiiä. Tässä kierrossa tuli rusehtavaa kp 9 ja 10 paperiin yhdellä wc reissulla ja kp13 kerran paperiin vaaleanpunaista vv. Jotenkin tuntuu että noi geleet vaikuttaa noihin välivuotoihin tai tiputteluihin tai mitä sitten olikin : s

Apua, siis mulla oli jossain vaiheessa tätä kiertoa ihan samanlaista, vaikka ikinä ennen ei ole ollut mitään välivuotoja:eek: Laitoin sen keskenmenon jälkeisen omituisen kierron piikkiin, mut ehkä ne olikin ne geleet??:confused: Taidan sittenkin jättää ne pois seuraavasta kierrosta.
 
Apua, siis mulla oli jossain vaiheessa tätä kiertoa ihan samanlaista, vaikka ikinä ennen ei ole ollut mitään välivuotoja:eek: Laitoin sen keskenmenon jälkeisen omituisen kierron piikkiin, mut ehkä ne olikin ne geleet??:confused: Taidan sittenkin jättää ne pois seuraavasta kierrosta.

Mä aattelin kans pitäö nyt vähän taukoa niistä. En keksi muuta syytä tuolle :|
 
Täällä kans huonoja kokemuksia geleistä, muutenki kesällä vedin yhtä sun toista "raskautta edesauttavia" juttuja ja kierrot seilas miten sattuu ja tiputtelua oli myös.
Täällä pahasti näyttää, että plussa jäi tälle vuodelle saamatta, kp26 tuli jo ekat tiputtelut :/ En ees uskalla ajatella paljonko rahaa oon/ollaan käytetty keväisen kohdunulkoisen jälkeen tähän hommaan, testeihin, lisäravinteisiin ja lääkäri käynteihin. Mentiin miehen kans jotenki ihan sekaisin ja aateltiin, että vaan uus raskaus parantais ikävästä kokemuksesta ja yritettiin hoitaa homma vaan mahdollisimman nopeasti pois alta.. Nyt alkanu hiljalleen tajuamaan, että tässä voi mennä hyvinkin pitkään eikä sille vaan voi mitään, pitää yrittää nauttia niistä asioista mitä elämässä on, vaikka se välillä niin hemmetin vaikeeta onkin :) Sovittiin, että pidetään nyt pari kuukautta taukoa tästä hommasta, toki ehkäisyä ei oteta käyttöön, mutta ei enää oviksen metsästystä ja piinapäiviä (ainakin yritys on kova :wink ) Toivottavasti tähän ketjuun niitä loppuvuoden plussia vielä tulis, peukut pystyssä ! :)
 
Pipsu: toivottavasti "tauko" yrityksestä ajatuksen tasolla tuo toivottua tulosta :wink

Mie saan testailla vielä ennen joulua, tässä kierrossa ollu letrozolet käytössä mutta en saanu tikkuun ovista ja ultraus meni pieleen kun lääkäri joutui peruuttamaan ajat. :sad001 limojen perusteella kuitenkin paikansin päivät jolloin ovis olis.

Mutta talletteluista ei ainakaan oo kiinni tässä kierrossa.
 
Pipsu: toivottavasti "tauko" yrityksestä ajatuksen tasolla tuo toivottua tulosta :wink

Mie saan testailla vielä ennen joulua, tässä kierrossa ollu letrozolet käytössä mutta en saanu tikkuun ovista ja ultraus meni pieleen kun lääkäri joutui peruuttamaan ajat. :sad001 limojen perusteella kuitenkin paikansin päivät jolloin ovis olis.

Mutta talletteluista ei ainakaan oo kiinni tässä kierrossa.

Onnea testiin :) Mä kokeilin tässä kierrossa letrozolin lisäksi pregnyliä, itellä kun kans ollu vähän epävarmuutta tuon ovulaation suhteen, testeillä en useinkaan oo saanu sitä kiinni, kuten en tässäkään kierrossa..
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä pipsu! :Heartred Mulla oli kans ku:n jälkeen kova ahdistus testeistä ja tuloksista, mutta kyllä se meno siitä rauhottui, kun huomasi että tässähän kestää! :D Välillä tuntuu ettei meille ikinä tuu lasta. Nyt jotenkin oon ripustanu kaiken toivon siihen tammikuun lääkärikäyntiin, ehkä ne tarjoo jonkun ihmeratkasun, jonka myötä heti raskaudutaan! :D

Nauttikaa joulusta ja toisistanne ja ties vaikka stressitason vähentäminen ois just se juttu mitä keho tarvii :)
 
Täällä sekalaisissa tunnelmissa.... kp16 ja lämmöt edelleen alhaalla ja hieman sahailee. Mikroskooppi näytti kaksi päivää ff ja tänään suureksi yllätyksekseni pf eli estrogeenitaso laskenut eilisestä! (Mun ongelma on ilmeisesti ollut estrogeenidominanssi päätelleen siitä et en juurikaan ole negatiivista tulosta saanut mikroskoopilla...)
Toivo siis elää koska estrogeenin pitäisikin laskea oviksen jälkeen.

Jospa huominen toisi korkean aamulämmön!!

Ja en siis ole testannut pissatesteillä koska en ole saanut kertaakaan ovisplussaa (yritys alko 03/17) kiinni enkä jaksa enää niitä testejä.
 
Mä en oo koskaan tuntenut ovista... vatsaa on vähän särkeny parina päivänä ja "eggwhitea" on näkyny jonkin verran. Nojaa kuitenkin eniten aamulämpöön ja en usko että ovuloin ellei se nouse.
 
Takaisin
Top