Raskaaksi 2017

Jaahas, täti tuli kylään, eli kaikki mun hienot raskausoireet oli vaan menkkakipuja. Aion kyl testata, nii outo kierto. Tähän kiertoon loppu kyllä mun geleiden syönti. Takana kaks 28 päiväistä ja kolme 30 päivästä ja nyt tämä 27 päiväinen kierto. Kunnon ovisoireita ei tullu. Joku on kropan sekottanu. Vituttaa ankarasti!:banghead:
Kp27/1 dpo9...

Ihanaa nipsuliini että sait noin hyvää hoitoa!:happy:

Voi ei! :sad001 Mä söin yhden kierron geleitä ovikseen asti, en sinällään huomannu mitään eroo missään, mutta mun menkat alko myöhässä ja niitä edelsi semmoset valemenkat eli kerran tuli kunnolla verta ja loppu siihen ja alkoi kunnolla vasta kolmen päivän päästä. En sit tähän kiertoon uskaltanu enää ottaa.
 
Nipsuliini mahtava juttu että jäi positiivinen kokemus! Harmi että tuloksissa kestää, mutta toivottavasti tulisivat edes vähän aiemmin oma kantaan :)
 
Rintta, höh pahoittelut :sad001 toivottavasti ensi kierrosta tärppää.

Nipsuliini, kiva että jäi hyvä kokemus :)
 
Rintta hoi! Täällä nyt runsas kierto Geleitä käytetty ja kierto 28 pv, ovis osittain hukassa (aika laihat viivat normiin verrattuna) ja menkat tosi niukat.:0 Kukas osaa vastata, meneekö enemmän sekasin jos lopetan kesken kierron (nyt kp 6)?:)
 
Rintta hoi! Täällä nyt runsas kierto Geleitä käytetty ja kierto 28 pv, ovis osittain hukassa (aika laihat viivat normiin verrattuna) ja menkat tosi niukat.:0 Kukas osaa vastata, meneekö enemmän sekasin jos lopetan kesken kierron (nyt kp 6)?:)
Tuskin menee. Ite en ainakaan halua enää syödä. Kahdessa kierrossa oli tosi vahva ovis ja sitten niin pliisu että...
 
Rintta, mulla oli yk 3 geleet käytössä ja ihan sekaisin meni koko kierto. Ei ovista, ei menkkoja. Uusi kierto käynnistettiin teroilla, kp:t oli kokonaisuudessaan 87 :wtf: En siis jatkanut geleejä :grin
 
Hei,
hurjasti tullut viestejä kun ajattelin joulun yli pitää taukoa kaikesta. Flo-sovellusta en ole avannu kertaakaan, laskenu päiviä tai mitään muutakaan mutta tänne lopulta päädyin.
Todella kiva Nipsuliini että meni hyvin ja jäi positiivinen kokemus. Hoitajana voin kertoa että välillä tuntuu pahalta kun potilaaseen sattuu kanyylin laitto vaikka mitä vippaskonsteja yrittää!
Nyt täytyy sanoa että vaikka plussaan menisi pari kuukautta niin ei haittaa kun kävin tänään ostamassa perheauton valmiiksi ja sitä tulee sitte hetki makseltua :woot: pääasia ettei koiraa tarvis sitte muksun kans laittaa takapenkille.
Kurjaa Chenet että tullut takapakkia mutta pitää puhua asiasta. Olen välillä pakottanu miehen puhumaan (voin tehdä sen kun hänen äiti teki samaa) ja kun suostumus tuli niin on ollu mukavaa yhdessä odottaa ja jännittää. Meillä ei ainakaan mies oikein sisäistä asiaa vielä kun ei ole mithän konkreettista.

Täytyy sanoa että tämä ryhmä on todella tiivis mutta uudet mahtuu aina mukaan. Lue: täältä ei voi pysyä pois! :happy:
Ootte kyllä huippu tyyppejä ja tämän kaltaista vertais tukea ei voita mikään!
Huomaa että mulla on nyt hyvä mieli ja en jaksa stressata mistään. :wink Nyt koiran kanssa loskaan lenkille hyvillä mielin!
 
Oot Hallanderus oikeassa tän ryhmän ja vertaistuen suhteen. Täällä saa kirota pahaa maailmaa ja jännittää itsensä ja kohtalotoveriensa puolesta!:) Ihan vaan mielenkiinnosta on pakko kysäistä, että moniko täällä tunnustaa olevansa hoitoalalla? Jotenkin rivien välistä oon monen kohdalla ajatellut, että siinäpä on varmasti kollega.:D Täällä siis yksi sh.
 
Eilen tuli siis ihan kirkasta verta vähän, sitten rusehtavaa tosi vähän. Nyt yön ja aamun aikana ei mitään, kohdunkaula on kova ja ihan supussa. Mitä helvettä mun kohtu puuhaa??? Ei myöskään mainittavia kipuja, viimekierrossa juili kaksi päivää, ei tuttua ennakkovaroitusta. En ole varma voinko geleitä suositella, ei ilmeisesti sopinut mulle ainakaan.
 
Takaisin
Top