Kirveli
Näppärä viestien naputtelija
No, eipä tätä hommaa onneks tikuilla ajeta, joten tallettelua ohjelmassa tää viikko
Juu, varmemmin se lapsenteko onnistuu vähän toisenlaisella tikulla, höhö. Talletteluiloa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No, eipä tätä hommaa onneks tikuilla ajeta, joten tallettelua ohjelmassa tää viikko
Onnea Manna ja Rintta :)
Miitu Ooooi onnea! Sä olet jo ehtinyt synnyttääkin ! Ihanaa! :) No ooops sitten x) Hmmm, ovikselta kyllä kulostaa! Kääks :D
salainensydän , minustakin on jännä käydä ultrassa vaikkei siellä ketään olisikaan. Jännä se on nähdä mitä siellä millonkin tapahtuu! Toivotaan että ovis tulee sovitusti ja pääsette tallettelemaan tsemppiä!
Nipsuliini, nyt vaan jokatoinen pv talletteluja , niin pitäisi riittää ilman tikkujakin :) tsemppiä!
kirveli , aiettä, repesin :D hahahahah ! Mutta niinhän se on x)
Rintta , ai mitä vuotoa sulla oli ja milloin? Ja sit kuitenkin tuli plussa? onnea vielä
on: ei mainittavaa. Ei menkkoja eikä plussaa eikä mitään. Kp33.... kauankohan tää meinas kestää tällä kertaa :D
Kp27, dpo9 tuli pyyhkiessä kirkasta verta noin teelusikallinen ja sitten loppupäivän tiputteli rusehtavaa vuotoa. Siihen se sitten loppui. Käly kertoi et hällä oli sama. Luin netistä et jos vuoto on kivutonta ja sitä ei tule paljoa niin ei ole syytä huoleen.
Kiitos onnitteluista.
Toivottavasti sulla alkais sitte ees menkat, kierron venyminen on turhauttavinta!
Kiitti!Joo mullakin esikoisesta tuli alkuraskaudessa päivä samalla tavalla verta ja oli vaaratonta :) tsemppiä!
Rintta ja Manna, hurjasti onnea!
Rintta, mullakin on kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen saanut ohjeeksi, että plussan jälkeen lääkitystä lisätään kertoimella 1.25 eli jos on ottanut ennen plussaa yhden tabletin (1mg) niin sitten siihen päälle vielä plussan jälkeen 1/4 tabletti.
Nipsuliini..aiks,just kuulostaa samalta mitä mulla on nyt oireita [emoji53]
Tsemppiä tähän kaikkeen ja toivotaan ettei letroja tarvitse.Mielestäni kannattaisi mennä sinne sprema-analyysiin ne kuuluu niihin pakollisiin tutkimuksiin ette pääse siitä yli eikä ympäri ilman sitä tutkimusta vaikka nyt tuntuu siltä.Folliultrassa käyty :) Letroilla hyvä vaste, selkeästi yksi isompi 11mm johtofolli oikealla puolella. Just siellä puolella mulla oli eilen tylppää jomotusta ja mietin oisko kasvukipuja Limakalvo kiertopäiviin nähden hyvässä kasvussa 5mm. Lääkäri ennusti ovista lauantaille, samaa näyttää kaikki mun sovellukset Sanoi että aloita huomenna ovulaatiotestit, en viitsinyt sanoa et oon aloittanut jo Tänään siis digissäkin vielä tyhjä ympyrä. Sain letrot reseptille varuilta ensi kiertoa varten, mutta jospa sitä ei tulisikaan Miehelle lääkäri suositteli sperma-analyysia mutta jollain tavalla se tuntuu musta "turhalle" kun oon satavarma et "vika" on minussa ja meillä on kuitenkin takana suhteemme alkuajoista yksi abortti..
Mulle sanoi lääkäri, että yrittäessä tsh pitää olla alle 2, mielummin lähellä yhtä. Ja neuvolassa sanoivat nyt että raskauden ajan tsh täytyy olla alle 2,5. Ei mulla kummallisempia neuvoja ole, jos lohduttaa niin mulla on kaks tätiä joilla myös vajaatoiminta (autoimmuuni), toisella yksi ja toisella kolme lasta. Lääkitys kun on kohillaan niin pitäis olla samalla viivalla muiden kanssa!Mulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja kiinnostunut oon kyllä kaikesta mikä vois edesauttaa raskaaksi tulemista tän sairauden kanssa.
Kilpparipotilaiden kannattaa harkita ruokavaluomuutoksia, etenkin jos kyse autoimmuunisairaudesta. Gluteeniton ja maidoton voi alentaa kehon tulehdusta ja helpottaa alkion kiinnittymistä.
Mulla meni niin pitkälle, että yhtäkään raskautta ei alkanut ilman kortisonia (mikä kuulostaa omaankin korvaan aika hurjalta).