Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chenet: Tosi kurja tilanne teillä! Onkohan mies pelästynyt kun kaikki toitottaa vaan et mikä kiire teillä on? Ei taida auttaa muuta ku puhua. Toivottavasti miestä vain jännittää. :arghh:

Täällä nännikipu jatkuu, repäisyjä tuntuu alavatsassa ja tisdit ehkä vähän kipeät, eli olen valeraskaana! Oireita on niin helppo keksiä! Kaikkia näitä oireita on ollu muissakin kierroissa...:banghead:

Kp26/28-32 dpo9
 
Pipsu, muakin ahdistaa jo valmiiksi tuo joulu ja utelevat sukulaiset, kun ikää alkaa olla se maaginen 30 (ihan kuin se elämä loppuisi siihen!) Itselläni on se hyvä puoli, että olen joulun töissä, joten jos ei huvita niin voin olla ”niin väsynyt” etten jaksa lähteä ajelemaan ympäriinsä sukulaisille.
 
Rintta, toivotaan että nuo lupaavat oireet tuo plussan. Tsemppiä odotteluun!
 
Chenet: Tosi kurja tilanne teillä! Onkohan mies pelästynyt kun kaikki toitottaa vaan et mikä kiire teillä on? Ei taida auttaa muuta ku puhua. Toivottavasti miestä vain jännittää. :arghh:

Täällä nännikipu jatkuu, repäisyjä tuntuu alavatsassa ja tisdit ehkä vähän kipeät, eli olen valeraskaana! Oireita on niin helppo keksiä! Kaikkia näitä oireita on ollu muissakin kierroissa...:banghead:

Kp26/28-32 dpo9
Hih, mullaki dpo9, aattelin testata sunnuntaina dpo 12, niin voi masistella rauhassa ja ehtii kasata ittensä alkavaan työviikkoon :)
 
Angstivaroitus!

Täälläkin entiset koulukaverit pyöräyttelee jo toisia lapsiaan pihalle ja itse angstailen kuukaudesta toiseen..Sukulaiset kyselee kans et millonkas työkkii, mut kummasti lähipiiri yrittää jarrutella. Ollaanhan me aika nuoria juu(23 ja 24), mutta vetää mielen matalaks kun suurinpiirtein sanotaan et onhan teillä vielä hyvin 10v aikaa, elkää kiirehtikö! Kaikki tietysti omalla tavallaan, mut ärsyttää tämmöset tuppuuttelijat, että opinnot, työt, talot ja autot sekä lainat koirat ja miljoonasäästöt ennen vauvaa pitää olla, jos ei oo niin elämä on pilalla. Mieskin alkaa olemaan jo vähän siihen suuntaan, että jos nyt ei sittenkään vielä... Oon tosi surullinen sen takia. Kesällä olevinaan lupautui tähän vauvajuttuun, mutta nyt ei enää haluakkaan..Alkoi tässä jonkun aikaa sitten nimittäin tekemään välillä niin, että yllättäen vetää ulos ja tulee mahalle tms.. ;( voi surku, ei tässä tiiä mitä tekis tai sanos kun ei pakottaakaan voi toista.. Anteeksi kovasti omanapailu, oli pakko purkaa johonkin

Chenet, pakko sano, että mielummin olisin tossa sun tilanteessa. Meilläpä olis miehen kanssa noi opinnot, työt, talot, autot, lainat ja koirat hanskassa. Häätkin on jo juhlittu. Olen hitto vie koko elämäni järjestänyt valmiiksi vauvaa varten, mutta minäpä sain vain keskenmenon. Ja päälle joutuu kuutelemaan jatkuvasti jotain vihjailuja, että eikös teillä jo olisi kaikki valmista vauvalle.

Pahoittelut tästä angstista. Syömäni primolutit saavat kaiken ärsyttämään.
 
Juu eiköhän se ole ihan sama oli nuori tai vanha nii aina kun kysytään no koskas teille tulee nii menee hermo. Nykyään kun kysytään koska toinen tulee nii oon alkanu vastaan että sitten kun luoja suo.
 
Täällä 11dpo ja sunnuntai-keskiviikona pitäisi alkaa kuukautiset.Oireena vain kauhea väsymys ja ketutus aivan kaikesta.
 
Ikivanhoilla ovistikuilla tuli tänään illalla lupaavaa viivaa ja limaakin hiukan bongasin alakerrasta, joten varmuuden vuoksi keräsin siemenet talteen. :p Miesparka on vähän kipeenä, mut tunnollisesti hän uhrautui tähän toimenpiteeseen! Nyt toivotaan että oviksen merkit vahvistuisi tulevina päivinä. :rolleyes:
 
Täällä kp13 ja kolmas päivä kun digitestin hymynaama vilkkuu. Talletteluja tehty ahkeraan ;D
Tulisipa jo huomenna pysyvä hymynaama.
Taidankin päästä (mikäli ovis nyt jo tekee tuloaan) uudenvuoden sijasta jännäilemään jouluplussaa:shy:

Chenet, on kyllä todella kurja tilanne sulla. Ehdottomasti myös sen kannalla että nyt piakkoin puhumaan asiat perusteellisesti läpi. Toivottavasti menee hyvin :)
 
Magneettikuvasta selvitty! Sain rauhottava ja mulla oli emlat. Rauhottava tosin vasta alko vaikuttaan vasta kanyylin jälkeen, mut se on kuulemma normaalia et se vaikuttaa vasta kun rentoutuu :D

Mut hoitaja oli ihan mahtava! Jäi lopulta ihan plussalle tää kokemus ja voisin mennä uudestaan! Nyt on vaan niin hyvä fiilis ja jään innolla oottaan mitä kuvista löytyy.
ImageUploadedByVau Foorumi1512722313.812636.jpg
 
Magneettikuvasta selvitty! Sain rauhottava ja mulla oli emlat. Rauhottava tosin vasta alko vaikuttaan vasta kanyylin jälkeen, mut se on kuulemma normaalia et se vaikuttaa vasta kun rentoutuu :D

Mut hoitaja oli ihan mahtava! Jäi lopulta ihan plussalle tää kokemus ja voisin mennä uudestaan! Nyt on vaan niin hyvä fiilis ja jään innolla oottaan mitä kuvista löytyy. View attachment 63200

Milloin kuulet vastaukset ? :)
 
Jaahas, täti tuli kylään, eli kaikki mun hienot raskausoireet oli vaan menkkakipuja. Aion kyl testata, nii outo kierto. Tähän kiertoon loppu kyllä mun geleiden syönti. Takana kaks 28 päiväistä ja kolme 30 päivästä ja nyt tämä 27 päiväinen kierto. Kunnon ovisoireita ei tullu. Joku on kropan sekottanu. Vituttaa ankarasti!:banghead:
Kp27/1 dpo9...

Ihanaa nipsuliini että sait noin hyvää hoitoa!:happy:
 
Takaisin
Top