Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo 8 ehkä ja niin infernaalinen nännikipu että jouduin laittamaan laastarit nännien suojaksi jotta pystyy edes paitaa pitämään päällä! Yhdessä tai kahdessa kierrossa aikaisemmin ollut tällasta joten kiellän itseäni olettamasta mitään. Eilen yöllä kun makasin mahallani, tunsin vasemmalla puolella todella kovan repäisevän kivun jollaista en muista ennen tunteneeni. Yritän pysyä järjissäni, lauantaina olis enon syntymäpäivät joten silloin testaan aamupissasta ja jos (tai kun) nega niin juon silti maltilla tädin tuloon saakka (joka on neljänpäivän haitarin sisällä koska tää kierto on ollut niin sekava)...

Vihaan noita "koskas teille?" No saatana heti kun munasolu suostuu hedelmöittymään, yrityksen puutteesta ei ainakaan ole kiinni!
 
Mä oon vanhentunu sata vuotta viimesen viikon aikana ja en kyllä edes yllättyis, jos ovis jättää tulematta tässä kierrossa, kun oon ressannu niin paljon perjantain magneettikuvausta. Pelkään sitä kanyyliä niiiin paljon. Innolla odotan kyllä mitä kuvista sit löytyy.

Ennustaa ovista ens viikolle.
 
Mä oon vanhentunu sata vuotta viimesen viikon aikana ja en kyllä edes yllättyis, jos ovis jättää tulematta tässä kierrossa, kun oon ressannu niin paljon perjantain magneettikuvausta. Pelkään sitä kanyyliä niiiin paljon. Innolla odotan kyllä mitä kuvista sit löytyy.

Ennustaa ovista ens viikolle.

Koita ajatella sitä kanyylia hyttysen pistona :D Itse sairaanhoitajana yritän aina rupattelun lomassa huomaamatta pistää kanyylin ihmisille ja useimmiten onnistuu, höpöttelen asiasta mistä tiedän kyseisen ihmisen tietävän, kuten ammatista :) Tsemppiä kuvaukseen.

Tulethan kertomaan miten kuvaus meni? Älä jännitä turhaan, pötköttelet pienessä poterossa ja kuuntelet musikkia sekä röntgen hoitajan ohjeita.
 
Onko täällä kellään ollu niin että menkkojen aikasn tullu vuotoa vähä ja on plussannu?
Mä omanapaan nyt täysin:eli mulla alko 3.12 tulls ruskehtavaa todella vähä ja yleensä pyyhkiessä,tätä jatku puolitoista päivää,sitten alkoi tulla pyyhkiessä verta ja nyt tulee verta n. Teelusikallinen,ilman sidettä pärjää siis. Menkat piti alkaa 2 päivää sitten. O-testi vahvenee mutta r-testit negaa(kiinan kylläkin). Käyn aamusta ostaa apteekin oman ja tuhlaan yhden digin.
 
Tulin vaan vastaa kirpulle, o-testi näyttää lähes plussaa ainakin mulla menkkojen aikaan, testannut oon. Ja jostain luin, ettei sitä edes kannata tehdä menkkojen aikana. Tai joku mulle myös taisi näin kirjoitella kesällä täällä..
 
Kirppu: Ystävälläni tuli kahdet kuukautiset toki niukat mutta veristä vuotoa kuitenkin eikä tajunnut siksi olevansa raskaana.

Essi pessimisti täällä hei.... Eilen minulle sanottiin että vielä on helposti 15 vuotta aikaa tehdä lapsia.... Aloin siinä hetken mietiskellä ja iski semmoinen massiivi masennus ettei mitään tolkkua VIISITOISTA VUOTTA... Aina ajattelin että teen lapset nuorena mutta mitempä teet kun munasolut ja siittiöt ei halua tehdä yhteistyötä. :bored:

Noh... Eiköhän tästä nousta ja kun vuosi vaihtuu niin saa taas aloittaa puhtaalta pöydältä :grin
 
Kyllä apteekin testi näyttää puhdasta negaa. Verta tulee muttei niinku menkkojen aikana pitäs,vaan jää enemmän pyyhkiessä mitä valuu.
 
Kiitos kaikille tsempeistä <3 Mulle ei oo ikinä pistetty kanyyliä, joten en yhtään tiedä mitä odottaa! Mutta mulla on niin kauhee piikkikammo, että verikoekin tekee tiukkaa. Mulla ei myöskään kyynärtaipeessa näy yhtään suonta, jonka vuoks verikoekaan ei ikinä onnistu :D

Kuvaus on huomenna ysiltä, tuun raportoimaan sit jos selvisin hengissä! :D
 
Onko täällä kellään ollu niin että menkkojen aikasn tullu vuotoa vähä ja on plussannu?
Mä omanapaan nyt täysin:eli mulla alko 3.12 tulls ruskehtavaa todella vähä ja yleensä pyyhkiessä,tätä jatku puolitoista päivää,sitten alkoi tulla pyyhkiessä verta ja nyt tulee verta n. Teelusikallinen,ilman sidettä pärjää siis. Menkat piti alkaa 2 päivää sitten. O-testi vahvenee mutta r-testit negaa(kiinan kylläkin). Käyn aamusta ostaa apteekin oman ja tuhlaan yhden digin.

Mulla tuli kans viime kierron lopuks kunnon louraus verta, luulin että menkat alko, mutta ei tullutkaan enempää. Sit ne alko siitä vissiin kolmen päivän päästä ja olivat myöhässä. Söin siinä kierrossa gelee royaleja ja mietin, että ne saatto vaikuttaa?

Ootko sää napsinu jotain lisiä mitä muuten et?
 
Angstivaroitus!

Täälläkin entiset koulukaverit pyöräyttelee jo toisia lapsiaan pihalle ja itse angstailen kuukaudesta toiseen..Sukulaiset kyselee kans et millonkas työkkii, mut kummasti lähipiiri yrittää jarrutella. Ollaanhan me aika nuoria juu(23 ja 24), mutta vetää mielen matalaks kun suurinpiirtein sanotaan et onhan teillä vielä hyvin 10v aikaa, elkää kiirehtikö! Kaikki tietysti omalla tavallaan, mut ärsyttää tämmöset tuppuuttelijat, että opinnot, työt, talot ja autot sekä lainat koirat ja miljoonasäästöt ennen vauvaa pitää olla, jos ei oo niin elämä on pilalla. Mieskin alkaa olemaan jo vähän siihen suuntaan, että jos nyt ei sittenkään vielä... Oon tosi surullinen sen takia. Kesällä olevinaan lupautui tähän vauvajuttuun, mutta nyt ei enää haluakkaan..Alkoi tässä jonkun aikaa sitten nimittäin tekemään välillä niin, että yllättäen vetää ulos ja tulee mahalle tms.. ;( voi surku, ei tässä tiiä mitä tekis tai sanos kun ei pakottaakaan voi toista.. Anteeksi kovasti omanapailu, oli pakko purkaa johonkin
 
Ahistaa jo valmiiksi joulu, se on tunnetusti sitä uteluiden aikaa tai vielä ärsyttävämpää tuhahdellaan, että eikö se olis jo korkea aika ku oot jo yli kolmekymmentä.. Kattelin jo äkkilähtöjä, jos oiski vaan lähteny kahestaan jonnekki reissuun, mutta sisarusten pientenlasten jouluiloa on kuiteski mukava seurata :) Onneksi miehen veli on vielä pahempi hönssyli ja siellä päässä on varmaan jo menetetty kaikki toivo lapsenlapsista ..
 
Nipsuliini: vehnänalkioöljy mulla on käytössä foolihapon ja raskaus&imetys tablettien lisäksi mutta niin oli jo viime menkkojen aikaankin.

Mulla kun näyttää r-testit negaa niin voiko olla niin hullusti että jos tekisin digin niin voiko se näyttää mutta normaalitestit ei?
 
Chenet; hankala tilanne teillä. Kuitenkin suosittelisin keskustelemaan miehen kanssa asia selväksi, ettei käy niin että vauva-arjen pyörteissä mies kokee, että hänet pakotettiin tai huijattiin tähän. Molempien pitää haluta lasta, se sitouttaa ja kasvattaa vanhemmaksi lapselle.

Tosiaan olette nuoria ja siinä mielessä olette hyvässä tilanteessa tulevaisuutta ajatellen. Monet parit löytävät toisensa vasta siellä lähempänä kolmeakymppiä ja sitten tuleekin jo kiire lapsentekoon. :)
 
Chenet, varsin hyvin kyllä ymmärrän sun tunteet.. :Heartred Me ollaan mun miehen kanssa pidetty yhtä aika lailla 6,5 vuotta. (Ensi tapaamisesta on ensikuussa 7 vuotta :love017 ) Minä tuolloin 21 ja mies pari vuotta nuorempi. Mulla iski vauvakuume ekan kerran 23-24 vuotiaana. Miehelle siitä silloin vaivihkaa puhuin, mutta hän ei ollut järin innokas (lue:ei siis MISSÄÄN nimessä!!) vauva-ajatukseen. Itse pääsin kuumeesta yli,koska ajattelin että tottakai haluan että lapsi on molempien puolelta toivottu ja molemmat lapsen kasvatukseen sitoutuvat. Ajattelin antaa miehelle aikaa. Yllättävän huomaamatta meni vuosia, ennenkuin tämän vuoden alusta minun kuume nosti taas päätään :shy: Taas vaivihkaa miehelle puhuin, hieman pelkäsin tulevan torjutuksi toiveineni. Pari päivää perusteellisesti keskusteltiin ja mies näytti vihreetä valoa. Olin tuolloin 26, perusteluni miehelle oli että mun munasoluilla on parasta ennen- päiväys, ja kolmenkympin rajapyykki häämöttää :p Lisäksi hormoniehkäisy ollut kokoajan käytössä joten halusin kropan toipuvan siitäkin. Sitähän tässä on koko vuosi odotettu, ei vielä raskausplussaa :oops:

Tietysti teidän tilanteesta tekee hankalampaa se, että mies on jo lupautunut yrittämään ja nyt sitten pyörtää puheitaan.. Jaksamishalit sinulle :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Digi tehty ja tulos: Ei raskaana eli tää nyt vaan on todennäkösesti jotain häiriötä elimistössä ja siks menkat ei kunnolla tule. Alavatsaa nipistelee ja sattuu välillä.
 
Takaisin
Top