Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
RouvaKettunen,Pahoittelut kuukautisista.
Tsemppiä kaikkille eri kierron vaiheisiin.Nyt menossa 7dpo ja tämän vuoden ainut mahdollisuus saada plussa testiin.
 
RouvaKettunen,Pahoittelut kuukautisista.
Tsemppiä kaikkille eri kierron vaiheisiin.Nyt menossa 7dpo ja tämän vuoden ainut mahdollisuus saada plussa testiin.

Onko mitään mainittavia tuntemuksia vielä?

Mulla dpo 4? Ja on ollu nipistelyä alavatsassa oviksesta saakka, niinku viimekierrossakin...
 
Kp 22/31-37 jos lasketaan kemiallisesta. Flunssa kiusaa täysillä. Edelleen täällä taustalla kun ei voi kuin odottaa. Kunhan menkat alkaa niin saa aloittaa lääkkeet.
 
Mulla vaihtui tänään kp 1 :) eilen olin vielä niin varma raskaudesta, muutenkin sen verran säännölliset kuukautiset, eikä niitä eilen kuulunut kp 28/28. vielä mahdollisuus testata vuoden lopussa. Toivottavasti kaikilla meillä tärppää:wink
 
Onko mitään mainittavia tuntemuksia vielä?

Mulla dpo 4? Ja on ollu nipistelyä alavatsassa oviksesta saakka, niinku viimekierrossakin...
Ei kauheasti vielä oireita.Väsymystä hieman ja huimaamista sitten en tiiä onko kiinnittymisestä johyuvaa vai mistä.
 
Mulla tänään kp 49 eli 7 viikkoa kaavinnasta. Ei edelleenkään havaintoja oviksesta tai menkoista tai mistään. Nyt olen syönyt 4 päivää primoluteja siinä toivossa, että tulisi menkat ja uusi kierto käynnistyisi ja normaali kierto lähtisi rullaamaan. Vähän jännittää, että miten käy. Toivottavasti seuraavasta kierrosta löytyisi se ovis, että pääsis oikeesti piinailemaan teidän kanssa.

Onko täällä muita, joilla olisi kokemusta noista primoluteista? Terolutit on kai yleisempiä, mutta nyt jostain syystä mulle määrättiin primolutia. Jossain sanotaan, että primolutit olisi vahvempia ja primolutin pakkauksessa sanotaan myös, että niitä ei saisi syödä, jos epäilee olevansa raskaana, kun taas terolutit on ilmeisesti ainakin alkuraskaudessa ihan ok. Mun ei siis ilmeisesti ole lähtökohtaisesti tarkoitus syödä noita primoluteja kuin tää yksi kerta. Lääkäri käski ottaa yhteyttä, jos kierto ei lähde käyntiin tai ovista ei ilmaannu.
 
Mulla tänään kp 49 eli 7 viikkoa kaavinnasta. Ei edelleenkään havaintoja oviksesta tai menkoista tai mistään. Nyt olen syönyt 4 päivää primoluteja siinä toivossa, että tulisi menkat ja uusi kierto käynnistyisi ja normaali kierto lähtisi rullaamaan. Vähän jännittää, että miten käy. Toivottavasti seuraavasta kierrosta löytyisi se ovis, että pääsis oikeesti piinailemaan teidän kanssa.

Onko täällä muita, joilla olisi kokemusta noista primoluteista? Terolutit on kai yleisempiä, mutta nyt jostain syystä mulle määrättiin primolutia. Jossain sanotaan, että primolutit olisi vahvempia ja primolutin pakkauksessa sanotaan myös, että niitä ei saisi syödä, jos epäilee olevansa raskaana, kun taas terolutit on ilmeisesti ainakin alkuraskaudessa ihan ok. Mun ei siis ilmeisesti ole lähtökohtaisesti tarkoitus syödä noita primoluteja kuin tää yksi kerta. Lääkäri käski ottaa yhteyttä, jos kierto ei lähde käyntiin tai ovista ei ilmaannu.
Täällä yhdessä kierrossa oli primolutit vaikutti kyllä positiivisesti ja vuoto alkoi viimeisen tabletin jälkeen aika pian.Ei mitenkään erilaisia oireita lääkkeistä tullut kuukautiset olivat vain aika niukat.
 
Pahoittelut Mangustille <3

Minäki voisin ihan ykköseksi joulutoiveeksi heittää sen että vois vaikka pamahtaa vihdoin paksuks!

Kuulin että serkkuni saa KOLMOSET.... Sain semmosen nauru hepulin kun ite ei saa etes yhtä aikaseks niin jotkut puskee itestään KERRALLA KOLME.

Itellä kp7 menossa ja ovis (jos siis semmosta etes tulee...) olis joululle ettäääääää nyt pukki perhana kaikki taiat käyttöön! Täytyy nyt vain luottaa että vuosi 2018 tulee olemaan parempi ja saatas kaikki iha omat sinappi koneet.
 
S4nn4.. jep, tasan ei mee nallekarkit. Täälläkin lähipiiri ja kaverit pamahtelee paksuksi ihan tosta vaan ekasta kierrosta. Kyllä pännii.

Jouluksi pysyvä plussa olis kyllä ihan paras joululahja. Ja uudenvuodenlahja. Ja suomi100 lahja. Ja juhannuslahja ... jajajajaja pääsiäispupunlahja. Mitänäitänyton :D
 
Täällä kp 9 ja pikkuhiljaa toipunut viime kierron vitutuksesta. Ollut mieli todella maassa, tuntuu et kaikki muut saa vauvan,mut me ei. Just kaupungilla tuli vastaan kamala narkkimuija maha pystyssä, en voi ymmärtää :confused:
Voin kuvitella s4nn4n fiilikset tuosta kolmosuutisesta, voi luoja :dead::woot:
Toivotan kaikille plussatuulia joulupukilta! Ellei tässä kuussa tärppää niin sit ens vuonna oikein rytinällä
 
Meilläkin taas raskausuutisia kaveripiirissä, kyllä ne sattuu vaikka kuinka yrittää olla onnellinen toisten puolesta. :scratch

Täällä dpo 7 ehkä, oviksesta saakka ollut tuntemuksia mut niin oli viimekierrossakin. Nännikipu voimistuu vaan. Tänään itketti töissä kun yhdestä biisistä tuli mieleen keväällä äkisti menehtynyt isoäitini :sad010
Usko raskauteen on mitätön mut toiveet silti korkeella...on tää yhtä vuoristorataa. Välillä säälin mun miestä kun joutuu elää tällasen hormonihirviön kanssa:laughing001

Nyt toivotaan kunnon plussa-aaltoa tännekkin!

Huhhuh, kolmoset....Meillä on molempien suvuissa kaksosia ja mua hirvittää jo seki...:scared001
 
Samat täällä. Tuntuu haikarat lentävän oikein parvessa... ohi meiän talon :/

Vaikea on puristaa se "ihanaa, oon niin onnellinen teidän puolesta!!" ulos kun toinen riemuissaan julistaa ilosanomaa ja heiluttelee plussatestiä nenän edessä. Oikeasti tekisi vain mieli sanoa: ai tuoltako se plussatesti näyttää! En enää näiden 136 negatiivisen testin jälkeen oikein muistakaan millainen se positiivinen on!
Ja siis huom! Olen kertonut kyllä tästä melko pitkästä yrityksestä ystäväpiirille...
 
Minäkii liityn tänne keskusteluun kun on paljon aktiivisempaa :).
Täällä kp 32/32 (31 flo mukaan). Flo muistutteli että pitäis menkat merkata, mutta eipä ole alkanut vielä.. kp 31 r-testi nega mutta sen tein ehkä n. 1-2h piätyksestä eli vois vielä kääntyä plussaks :rolleyes:. Nii ja DPO 15 tai 16.
Yritystä on nyt 8kk.. Esikoinen saatiin helposti aikaseks mutta tämä kakkonen ei vaan onnistu.. :shifty: Alkaa toivo loppumaan vaikka eihän me olla yritetty niin pitkään kuin moni tässä ryhmässä on..
Huomenna tai ylihuomenna testaan aamu pissistä jos ei ala menkat yöllä tai huomis aamuna :nailbiting:.
Meillä ei oo käytössä edes vitamiineja... meinasin että jos ei plussaa tule niin ens kiertoon ne matkaan sitten..:bored:
 
Pääsisäispupun lahja.. Ihana :D

Laskin että lähipiiriin vauvauutisia tuli 2017 aikana 9 kpl.... Hitto mää syön pääni jos joku vielä tälle vuotta ilmottaa että hei meille tulee vauva :D Ei siinä... Kivaa että muilla onnistuu mutta lähes aina kun joku kertoo uutiset niin kysytään ETTÄ MILLON TEILLE? Ja sitten tulee se kuuluisa hetki kun arvot mitä vastaat... Tähän mennessä olen vastannut ettei voi tietää... Fiksut ymmärtää siinä vaiheessa pitää leipäläpensä ummessa mutta pari tuttua on alkanut inttää että miten niin ei voi tietää ja voi pojat kun se sitten ottaa pattiin mutta minkä teet.

Päätin että jos ei ole vauvaa kuulunut siihen mennessä kun täytän kolmekymmentä niin otan koiranpennun ja tyydytän siihen kaikki hoivaviettini rippeet :D

Nuista 136 negatestistä niin minä jouduin lopettaa negojen testaamisen kun alkoi niin jurppimaan kun joka kerta se yksi viiva sieltä tuijotti takaisin.... En ole tainnut tehdä mitään testiä 8 kuukauteen :rabbit Oviksenkin tikuttelu oli niin hemmetin vaikeaa... Kerran sain kiinni. :taunt005
 
Meneekö o-testit miten äkkiä vanhoiksi? Mulla on 9/2017, onkohan jo vanhoja. Huonommin niissä pissi kulkee siis nousee sinne testialueelle kuin uudemmissa.
 
Jep, samoilla linjoilla täällä, jos joskus vielä itse saan plussan ja raskaus etenee niin pitkälle, että kerron siitä esim työpaikalla niin kerron hienovaraisesti (vaikka tulenkin olemaan super iloinen), koska hirveä hehkutus raskautuneilta on tuntunut itsestä niin pahalta.

Kävin tänään lääkärissä ja sain kaavinta ajan nukutuksessa ensi viikolle. Kohdusta löytyi niin paljon rippeitä, että lääkäri epäili ettei tule pelkällä imulla vaan tarvitaan järeämmät otteet. Aivan kuten aiemminkin. Jos olisivat aiemmin uskoneet ei olisi mennyt tätä 14 viikkoa ihan hukkaan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeiseen odotteluun.

Toivottavasti viimeistään ensi vuoden alussa PYSYVIÄ PLUSSIA tulee kun sieniä sateella tänne ryhmään! Ja tsemppiä piinaviikoilla oleville jo tämän vuoden plussaan :)
 
Minulla alkoi vihdoin isompi vuoto 2.12. Vielä olisi pieni mahdollisuus tämän vuoden puolella minullakin plussata. Joskin tällä hetkellä tuntuu, että vaikka sen plussan saisi, niin ikinä ei saa raskautta siitä plussasta etenemään yhtään pidemmälle...
 
Meneekö o-testit miten äkkiä vanhoiksi? Mulla on 9/2017, onkohan jo vanhoja. Huonommin niissä pissi kulkee siis nousee sinne testialueelle kuin uudemmissa.

En usko että ovat vielä käyttökelvottomia, mä tikutin esikoista kolme vuotta vanhoilla tikuilla ja sain oviksen kiinni joka kerta. Nyt samat tikut edelleen käytössä (niitä jäi kauhee läjä) ja nyt alkavat olla niin vanhoja, että pissi nousee tosi hitaasti ja väri ei aina levity. Luotan silti enemmän fyysisiin tuntemuksiin, ja kontrolliviiva niissä on kuitenkin näkynyt ihan normaalisti.
 
Takaisin
Top