RouvaKettunen
Puuhakas puhuja
Kp 1, kierto jäi lyhyeksi, 24. päivää. Mut vielä on mulla mahdollisuus plussata tänä vuonna. Meitä onkin iso sakki testaamassa vuoden viimeisinä päivinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RouvaKettunen,Pahoittelut kuukautisista.
Tsemppiä kaikkille eri kierron vaiheisiin.Nyt menossa 7dpo ja tämän vuoden ainut mahdollisuus saada plussa testiin.
Ei kauheasti vielä oireita.Väsymystä hieman ja huimaamista sitten en tiiä onko kiinnittymisestä johyuvaa vai mistä.Onko mitään mainittavia tuntemuksia vielä?
Mulla dpo 4? Ja on ollu nipistelyä alavatsassa oviksesta saakka, niinku viimekierrossakin...
Täällä yhdessä kierrossa oli primolutit vaikutti kyllä positiivisesti ja vuoto alkoi viimeisen tabletin jälkeen aika pian.Ei mitenkään erilaisia oireita lääkkeistä tullut kuukautiset olivat vain aika niukat.Mulla tänään kp 49 eli 7 viikkoa kaavinnasta. Ei edelleenkään havaintoja oviksesta tai menkoista tai mistään. Nyt olen syönyt 4 päivää primoluteja siinä toivossa, että tulisi menkat ja uusi kierto käynnistyisi ja normaali kierto lähtisi rullaamaan. Vähän jännittää, että miten käy. Toivottavasti seuraavasta kierrosta löytyisi se ovis, että pääsis oikeesti piinailemaan teidän kanssa.
Onko täällä muita, joilla olisi kokemusta noista primoluteista? Terolutit on kai yleisempiä, mutta nyt jostain syystä mulle määrättiin primolutia. Jossain sanotaan, että primolutit olisi vahvempia ja primolutin pakkauksessa sanotaan myös, että niitä ei saisi syödä, jos epäilee olevansa raskaana, kun taas terolutit on ilmeisesti ainakin alkuraskaudessa ihan ok. Mun ei siis ilmeisesti ole lähtökohtaisesti tarkoitus syödä noita primoluteja kuin tää yksi kerta. Lääkäri käski ottaa yhteyttä, jos kierto ei lähde käyntiin tai ovista ei ilmaannu.
Meneekö o-testit miten äkkiä vanhoiksi? Mulla on 9/2017, onkohan jo vanhoja. Huonommin niissä pissi kulkee siis nousee sinne testialueelle kuin uudemmissa.