Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pääsisin testaileen uuden vuoden aattona jos ei menkkoja kuulu... ja mun ulkomaalainen kaveri laittoi linkkiä naisten nimistä jotka ovat raskaana vuonna 2018 ja siellä myös mun nimi (englannin kielinen versio) komeili. Toivotaan ettei tarttis 12kk odottaa...

ÄLLÖVAROITUS!

Nyt on sen verran reippaat kk että kyllä koko limakalvo uusiutuu. Viime kk ei näin paljoa tullut "klimppejä" ja on kyl mahakin kipeänä.


Laskeskelin juuri ovulaation ajankohtaa... noin 15pv pitäis olla. Juurikaan etukäteen ei talletteluja pääse tekeen kun mies työmatkalla. Täytyy vaan toivoa ettei ovulaatio aikaistu ja mies sais työt tehtyä pvä tai parin etuajassa.

PauliinaS kp2 yk16
 
Mrs.R, viikon sisällä pitäisi päästä imukaavintaan :(

Toivottavasti saat kierron käynnistymään :) Mä laskin samaa, että vuoden 2018 ryhmään täytyy sitten siirtyä odottelemaan plussaa.

Jemilia, mä olin imukaavinnssa reilu 6 vko sitten. Musta se oli sinänsä helppo toimenpide ja jo seuraavana päivänä olo oli fyysisesti ihan normaali ja menin töihinkin. Eli sinänsä sitä kaavintaa ei kannata pelätä:)
 
Mulla vielä mahdollisuus tämän vuoden plussaan. Menee siihen uudenvuoden aattoon :D viimeiseen mahdollisuuteen oikein sitten.
Usko raskautumiseen ei kyllä ole korkea :grin
 
Jemilia, mä olin imukaavinnssa reilu 6 vko sitten. Musta se oli sinänsä helppo toimenpide ja jo seuraavana päivänä olo oli fyysisesti ihan normaali ja menin töihinkin. Eli sinänsä sitä kaavintaa ei kannata pelätä:)

Mukava kuulla että sinulla oli hyvä kokemus :) Minulle on tehty yksi kaavinta nukutuksessa edellisellä kerralla ja sen jälkeen oli pää ihan sekaisin. Toivon että tuo imukaavinta olisi nopeasti ohi ja pääsisin minäkin seuraavana päivänä töihin.
 
Vaiana, sama täällä. Tänään kp 1(yk8) ja jos kierto samaa luokkaa mitä ollut (29-30) niin saa vuoden viimeisenä päivänä testailla :p 5 päivän letrokuuri kp3-7 haettu tänään lääkäristä, sen takia toiveet korkealla. No, uutenavuotena tiputaan sitä korkeelta ja hyvä syy vaikka nollata kunnolla! :cool:
Ps. Folliultra ois sitten 12.12 :woot:
 
Niin tässä alkaa olla viimeiset tsäänssit tälle vuodelle. Toivon mahdollisimman monta jouluplussaa tähän ketjuun! :smiley-angelic003 Meitsi mukana jännäämässä, kunhan vaan ovis tulis suht ajallaan...
 
Mä liityn teidän kanssa samaan klubiin Vaiana ja salainensydän! Jännätään sitten kimpassa, että missä merkeissä vuosi vaihtuu.:)

Oon ollut viime päivät taas taka-alalla ja seuraillut keskustelua. Jotenkin vaan ollut niin puhti pois, etten ole saanut kommentoitua. Ja mieli maassa, kun tuli aloitettua negatestailu jo hyvissä ajoin. Nyt dpo 11 ja aamulla puhdas nega, jossa ei kyllä tulkinnanvaraa ole. Siispä odottelua, jospa yk 6:ssa olisi taikaa.
 
Ite myös olen joka päivä monta kertaa lukenut kirjoituksia mutta jotenkin en vain ole vastanut.Itsellä ei mitään erikoista kuulu kun ei hoitoja ole.Nyt vain menossa 5dpo ja piinapäivät menee lentäen ohi.Minulla sama juttu että rtestiin ei ole mahdollisuuksia oikein paljon enää.Jos ei näistä piina päivästä nappaa niin sitten rtesti päivät menevät vasta ens vuoden puolelle.ovis plussan saan vielä ehkäpä vielä tänä vuona ;)
 
No meitä on paljon jännääjiä sitten! :) toivottavasti kaikilla ovikset ajallaan ja saadan sitten uv-aattona katsella kahta mojovaa viivaa kaikki!
 
Mulla on sama tavoite, kun Mrs. Smithillä. Aloitin eilen primolutit ja menkat vois ehkä alkaa niillä ens viikonloppuna. Jos sitten ovis tulis normaalisti, se vois osua johonkin joulun tienoille:rolleyes:
 
Pari päivää olin pois ja vitsi miten paljo viestejä! Salainensydän:Kuulostaa hyvältä, tsemppiä sinne ultraan!

Mulla oli ehkä sittenkin ovis 4päivää myöhässä. Periaatteessa se tuli oikeaan aikaan jos menkat ei ois alkanu kakspäivää aiemmin kun piti. Vasen nänni on kipeä ja ke oli paineentunnetta sekä repäisykipuja. Touhuilut meni vähän niin ja näin. Miehellä opiskeluista stressi huolella päällä ja makuuhuoneessamme pääasiassa nukutaan...
Nännikipua ei ole ollut ainakaan kahteen kiertoon joten siitä oon iloinen. Tädin kyläilyä en kyllä osaa yhtään ennustaa.

Jouluna ois todella aikaiset viikot kertoa kellekkään, mutta koska olen syvästi kraavikalan ja viinin ystävä, on perheille varmaan kerrottava. Toiveet korkealla mutta usko raskautumiseen matalalla.

Rintta kp20/28-30, dpo2? yk6
 
Takaisin
Top