Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuli tuhnua aamulla. Onkohan km johtuvaa sekoilua. Ikään ei oo tuhnuja tullu jos ei menkkoihin liity. Nyt jokunen päivä oletettiin oviksen ajankohtaan.
 
Kiitos sympatioista. <3 Muska77, kyllä sen hormonin pitäisi koko ajan nousta raskaudessa, nopeuksissa sitten on isoja heittoja. Nyt on käynyt tulemaan tuhruvuotoa ja hiukan kirkastakin verta, että sikäli jo itselläkin helpompi uskoa. hCG testattiin viimeviikkoisen päivystyskäynnin jälkimainingeissa, oli kovaa oikeanpuoleista alavatsakipua. Syytä kivuille ei löytynyt, mutta siinä kävi hCG hiipumaan, että kai se siinä meni kesken. Epäily on, että oli kohdunulkoinen, varmuudella ei tiedä, kun niin varhaiset viikot.

Tämän hetken toivelistalla olisi kunnon iso vuoto ja hCG:n nollautuminen. Lähempänä joulua sitten tehokas ovulaatio, josta seuraa onnellinen raskaus...

Tällä hetkellä kyllä tuntuu, että joku tuolla ylhäällä haluaa oikein vimmatusti kiusata minua. :( Esikoista ei kuulu, mutta kahdesti lupaillut juuri sen verran, että saa toiveet taas ylös, sitten siitä on kiva pudottaa. Eikä siinä vielä kaikki - hankin ison kasan lohtusyöpöteltäviä ruokia kurjaan olooni, mutta ei sekään käy, vaan pitää olla flunssa ja makuaisti täydellisen hukassa, ettei sitäkään pientä iloa saa. Eli jos nyt toivon ison vuodon alkamista, niin luultavasti jään tähän turhauttavaan limboon vielä ensi vuodeksi...
 
Magnusti, onko sulla HCG:n kontrolliverikokeet tulossa?

Mrs.Smith, hieno lista, mulle myös tuo raskaus ja heti tai vaihtoehtoisesti -3 kg! Haaveilen myös 3d-kulmakarvoista! Ja nehän sopii molempien edellä mainittujen kanssa!

Joka toinen sekunti mä oon satavarma raskaudesta ja sit taas iskee epätoivo. Alavatsalla tuntuu viiltelyä, pimpsavihlaisut loppui eiliseen. Ja tissit tuntuu jättiläisiltä! Ostin kaksi halpistestiä kun en nyt kuitenkaan malta olla testaamatta. Jos nyt viikonlopulle yrittäisi niitä säästää. Dpo 8 tai 9.
 
Heti aamusta oli vaikeita pähkäilyjä täällä... tilatakko CBn tupla h ovistestejä vai sylkitesti laitteen :facepalm::hilarious: menin ja tilasin nyt sen sylki laitteen kun se on alusta asti kiinnostanu ja kun täällä niitä kuvia siitä näytettiin.
Katotaan sit jos ei sitä plussaa kuulumaan ja sylki testi näyttää mitä sattuu että pitääkö sit viel se CB tilata
 
Pauliina!! Kerro sitten mitä tuloksia saat syljellä :) mua pännii kun mulla se näyttää ihan mitä sattuu koska mun hormoonit heittää niin sikana!
 
a7bfbc3b1d83e08e742a273ca1506bd1


Tässä mun taidonnäyte menkkojen aikaan kun linssin pitäisi olla tyhjä :( :(
 
Tänään kävin lääkärillä kun menkat ei oo alkanu syyskuisen keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Noh kohtuunhan on jäänyt jotain!

Yritin yli kuukausi sitten päästä jo hoitoon sinne mistä sain silloin tyhjennyslääkkeet, mutta silloin naikkonen sano vaan puhelimessa, että tarvitset uuden lähetteen vaikka kerroin, että epäilin jo silloin jostain syystä että kaikki ei ole kunnossa.

Kyllä ottaa päähän kun tässä on nyt vaan menny ihan turhaa aikaa tunaroinnin vuoksi. Kyllä ärsyttää!! Nyt odotellaan sitten aikaa kaavintaan.

Noh mutta tsemppiä teille ovulaation metsästämiseen! Seurailen ainakin taustalla...
 
Tänään kävin lääkärillä kun menkat ei oo alkanu syyskuisen keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Noh kohtuunhan on jäänyt jotain!

Yritin yli kuukausi sitten päästä jo hoitoon sinne mistä sain silloin tyhjennyslääkkeet, mutta silloin naikkonen sano vaan puhelimessa, että tarvitset uuden lähetteen vaikka kerroin, että epäilin jo silloin jostain syystä että kaikki ei ole kunnossa.

Kyllä ottaa päähän kun tässä on nyt vaan menny ihan turhaa aikaa tunaroinnin vuoksi. Kyllä ärsyttää!! Nyt odotellaan sitten aikaa kaavintaan.

Noh mutta tsemppiä teille ovulaation metsästämiseen! Seurailen ainakin taustalla...

Voi hemmetti! :( Outoo etteivät ottaneet samaan paikkaan uudestaan samasta asiasta. Mulla keväällä oli kohdunulkonen ja pari kuukautta myöhemmin kun soitin vielä saman asian tiimoilta niin sanoivat, että puol vuotta pääsee aina samasta asiasta tarkastukseen. Tää oli Jorvissa.

Toivottavasti saatte ajan pian ja homma ois ohi! Kyllä mää soittaisin joka päivä ja menisin linjoja pitkin. Toi on kyllä tosi törkeetä ja ajattelematonta niiltä!

Tsemppiä!
 
Tsemppiä sinne magneettikuvauksiin. Itse oon ollut selän takia. Jännitti ja pelotti, mutta loppuen lopuksi meni nopeasti ohi, vaikka puoli tuntia siellä makoilin. (Selkä kivuille ei löytynyt tuolloin syytä ja nyt luinkon että myös endo voi aiheuttaa iskiaskipua..jaahas ja hmmm)
Toivottavasti sulla selviää tilanne ja mahdollisesti pääset/joudut sitten leikkaukseen poistelemaan sitä perhanan endoa!

Mulla ei tietääkseni ole suvussa endoa, mutta voihan he olla myös täysin ummikkoja, eikä tietoisia koko endosta :D
Omalla 14v siskolla on jo nyt tosi kovia kuukautiskipuja kyllä.. jos minulta löydetään, niin raahaan hänet myös tarkastelemaan tilannetta. Ei tarvitse turhaan kärvistellä<3

Joo oon lukenut myös, että endo voi olla täysin oireeton, että ei välttämättä edes tiedä kantavansa. Kyllä kannattaa tarkistaa! Kyllä mää olisin alkanut yrittään lasta jo paljon aiemmin, jos olisin tiennyt, että tämmönenkin ongelma löytyy.

Toivottavasti syy sunkin kivuille löytyy ja olis jotain helpompihoidettavaa kuin endo!
 
Pahoittelut Mangusti!:sad001

Onpa älytöntä Jemilia! Niin ymmärrän ton sun turhautumisen tohon ajan kulumiseen. Saitko nyt jotain, millä kohtu tyhjenis kokonaan ja kierto lähtis käyntiin? Mulla on vähän samanlainen tilanne, eli menkat ei ole alkaneet vielä lokuussa todetun keskenmenon jälkeen. Kävin tiistaina gynellä (ihan yksityinen) ja sain reseptin primoluteihin kierron käynnistämiseksi. Ultran mukaan mulla oli kuitenkin kohtu tyhjentynyt ihan hyvin, mutta munasarjat oli ihan lepotilassa, joten siitä kai toi kierron venyminen. Toivottavasti noi primolutit nyt käynnistäis kierron ja munasarjat heräis levostaan.

Mun toivelista joulupukille: menkat ja uusi kierto, jossa on kunnon ovis sekä siitä raskaus.

Hemmetti, tajusin just päiviä laskiessa, että mun mahdollisuudet tehdä uus plussatesti enää tänä vuonna on aikalailla täysin pyöreä 0:banghead: Kyllä ottaa päähän:banghead::banghead:
 
Mrs.R, viikon sisällä pitäisi päästä imukaavintaan :(

Toivottavasti saat kierron käynnistymään :) Mä laskin samaa, että vuoden 2018 ryhmään täytyy sitten siirtyä odottelemaan plussaa.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään starttasi uusi kierto ja näyttää nyt tasoittuneen 37 päivään, ei toki yhtään haittaisi, jos olisi himpun verran lyhkäsempi.. Munkaan on turha enää toivoa plussaa tälle vuodelle, kun oviskin ajoittuu todennäköisesti vasta joulun tienoille. Toivottavasti ensi vuonna olisi parempi onni! :)

turotus kp1/37 yk7
 
Takaisin
Top