Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä ne iltapvä juilimiset kertoi siitä että täti oli jo oven takana....
PauliinaS kp1/30 yk16
Tänään kävin lääkärillä kun menkat ei oo alkanu syyskuisen keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Noh kohtuunhan on jäänyt jotain!
Yritin yli kuukausi sitten päästä jo hoitoon sinne mistä sain silloin tyhjennyslääkkeet, mutta silloin naikkonen sano vaan puhelimessa, että tarvitset uuden lähetteen vaikka kerroin, että epäilin jo silloin jostain syystä että kaikki ei ole kunnossa.
Kyllä ottaa päähän kun tässä on nyt vaan menny ihan turhaa aikaa tunaroinnin vuoksi. Kyllä ärsyttää!! Nyt odotellaan sitten aikaa kaavintaan.
Noh mutta tsemppiä teille ovulaation metsästämiseen! Seurailen ainakin taustalla...
Tsemppiä sinne magneettikuvauksiin. Itse oon ollut selän takia. Jännitti ja pelotti, mutta loppuen lopuksi meni nopeasti ohi, vaikka puoli tuntia siellä makoilin. (Selkä kivuille ei löytynyt tuolloin syytä ja nyt luinkon että myös endo voi aiheuttaa iskiaskipua..jaahas ja hmmm)
Toivottavasti sulla selviää tilanne ja mahdollisesti pääset/joudut sitten leikkaukseen poistelemaan sitä perhanan endoa!
Mulla ei tietääkseni ole suvussa endoa, mutta voihan he olla myös täysin ummikkoja, eikä tietoisia koko endosta :D
Omalla 14v siskolla on jo nyt tosi kovia kuukautiskipuja kyllä.. jos minulta löydetään, niin raahaan hänet myös tarkastelemaan tilannetta. Ei tarvitse turhaan kärvistellä
Mä taidan siirtyä kokonaan tonne pitkään yrittäneiden ketjuun, hyvää jatkoa muille. (Ei tää voi olla näin vaikeeta tms. )
Alinah! Voisitko kuitenkin kertoa myös tänne sitten kun teillä tärppää olisi mukava kuulla!