Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kukaan huomannut, että kierron puolivälissä ois lieviä flunssaoireita? Tää voi olla ihan kuviteltua, mutta oon kiinnittänyt huomiota, että ois aina kuun puolivälissä semmonen olo, että melkeen tulis flunssa, mutta ei sitten tuukaan. Voi toki nyt olla oikeestikin tulossa... Jännä juttu vaan, voisko liittyä lämpöjen muuttumiseen tai johonkin?
 
Liittyisin takaisin teidän seuraan. Ei tälläkään kertaa pitkään iloa plussasta riittänyt, tänään sain kuulla, että hCG laskusuunnassa... Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä tule saamaan onnistunutta raskautta.

Voi rähmä. Harmillista. Paljon tsemppiä sinne ja suuri halaus!
 
Tsemppi halaukset Mangustille!

Mulla on yleensä lähempänä loppu kiertoa tuota flunssa oloa.

Koko viime yö meni taas pissiessä vaikka minkälaisiin tikkuihin ja tihrusteltua viivoja. Aamulla kun heräsin oli kyl maha sen verran kipeä että varmasti menkat alkaa. Mutta aamupissin jälkeen olo helpotti joten en osaa vieläkään sanoa alkaako ne menkat tänään vai ei... mutta nuo testi unet ottaa päähän kun ei ne aiemminkaan ole tulleet todeksi :sorry:

PauliinaS kp31/30 dpo14 yk15
 
Ja ainiin! Seuraavan kerran ku joku kusipää alkaa utelemaan teiltä vauvabisneksistä ottakaa tiukka katsekontakti ja sanokaa: Niin Pirkko.. kertoisitko ensin omasta seksielämästäsi? Pelaako värkki ja saatko kuinka usein vai ollenkaan? Miten sun limakalvot? Onko kuivat niinku sun sielu?

Sit jos Pirkko vastaa näihin kysymyksiin niin ehkä sinunkaupat on tehty ja voit harkita haluatko vastata uteluihin.
 
Kp5 ja nyt lienee hyvä hetki kirjoittaa pukille... tai venukselle... tai kuka hitto tätä showta nyt sitten vetääkään :D

1. Raskaus nyt heti!
2. Jos ei niin maksimipituus kierrolle 28pv.
3. Ovulaatio!!! Camooon!!! Nyt se fucking ovulaatio!
4. -3kg
5. Joku hyvä kirja.

Tehkääpäs te muutkin :)

:D :D No ei oo paljoo pyydetty! Mä voisin allekirjottaa tän kans. Sit jos raskaus on liikaa pyydetty niin vähintään, jos etenis suunnitelmat edes jotenkin ton endon osalta et miten se saadaan taltutettua. Ja ehkä suklaata :)
 
Ja ainiin! Seuraavan kerran ku joku kusipää alkaa utelemaan teiltä vauvabisneksistä ottakaa tiukka katsekontakti ja sanokaa: Niin Pirkko.. kertoisitko ensin omasta seksielämästäsi? Pelaako värkki ja saatko kuinka usein vai ollenkaan? Miten sun limakalvot? Onko kuivat niinku sun sielu?

Sit jos Pirkko vastaa näihin kysymyksiin niin ehkä sinunkaupat on tehty ja voit harkita haluatko vastata uteluihin.

Repesin :D :D Miten sun limakalvot :D Mä kyllä niin kokeilen tätä ens kerralla!! Kerron sit miten meni :D
 
Nipsuliini, miten sulla todettiin endo? Oliko millaisia oireita?

Itsekin epäilen, että mulla ois endo..
Aina ollut melko kovat kk-kivut. Pillereillä pysy kurissa, mutta lopetin ne muiden syiden vuoksi. Siitä jo n. 10vuotta ja olihan tuossa välissä jos jonkin moista kipua :D En vaan ollut koskaan kuullutkaan koko endosta. Sitten tuli raskaus ja nyt sen ja imetyksen jälkeen kivut ovat yltyneet.

Nyt oli kk toisena päivänä hartiapistosta ja kamalia suolistokipuja(ulostamisesta puhumattakaan). Ja sitten nää mun tiputteluvuodot.. luin että nekin saattaisi johtua endosta.

Noh, päätin että menen sinne gynelle vasta tammikuussa, kun saan lomarahat yms. Otetaan joulukuu rauhassa. Saa nähdä mitä sieltä sitten sanotaan :)
 
Nipsuliini, miten sulla todettiin endo? Oliko millaisia oireita?

Itsekin epäilen, että mulla ois endo..
Aina ollut melko kovat kk-kivut. Pillereillä pysy kurissa, mutta lopetin ne muiden syiden vuoksi. Siitä jo n. 10vuotta ja olihan tuossa välissä jos jonkin moista kipua :D En vaan ollut koskaan kuullutkaan koko endosta. Sitten tuli raskaus ja nyt sen ja imetyksen jälkeen kivut ovat yltyneet.

Nyt oli kk toisena päivänä hartiapistosta ja kamalia suolistokipuja(ulostamisesta puhumattakaan). Ja sitten nää mun tiputteluvuodot.. luin että nekin saattaisi johtua endosta.

Noh, päätin että menen sinne gynelle vasta tammikuussa, kun saan lomarahat yms. Otetaan joulukuu rauhassa. Saa nähdä mitä sieltä sitten sanotaan :)

Mulla endo löydettiin lapsettomuuslääkärikäynnillä, kun ultrattiin. Endoa ei mitenkään osattu edes epäillä, kun oireita ei ollu nimeksikään. Lääkäri näki (en muista tarkalleen missä) jotain sinistä/sinertävää kasvustoo. Mutta mitään isoja kasvaimia tms ei näkyny.

Mä kans söin 15 vuotta e-pillereitä ja lopetin ne vuosi sitten ja se sit päästi tän valloilleen. En ite osannu tosiaan edes epäillä tämmöstä, mutta nyt on oireita tullu jo enemmän.

Tota hartiapistosta mulla on ollut keväästä asti ja luulin et se vaan oli siitä kohdunulkosesta, mutta se olikin sit tää endo. Nyt on tullu myös menkkojen aikaan kovat alaselkäkivut ja nyt myös mahakivut ja runsaat menkat. Mulla kans tiputtelee toisinaan ennen menkkoja.

Ja mä kävin tosiaan viikkoo aiemmin ultrassa toisella lääkärillä, joka ei huomannu mitään ja sit tää lapsettomuuslääkäri vasta huomas sen, että tuntuu ettei sitä oo kovin helppo huomata ellei sit ois joku iso kasvain tms päässy kehittyyn.

Oon menossa ens viikolla siihen magneettikuvaan millä kartoteaan että mitä siellä oikein tapahtuu.

Sun oireiden perusteella kuulostaa kyllä tutulta! Onks teillä lähisuvussa endoa? Kannattaa sit mennä sinne gynelle, kun menkat on varmasti ohi, että näkee jos siellä on jotain sinertävää! Tsemppiä! :)
 
5e401d4cd2f94093078d96a79e54d39f
 
Magnusti voi ei. Tarkoittaako hormonin lasku aina km. Oon pahoillani. Voimia!

Mä en hoksannutkaan että Magnusteja on täällä 2. Toinen mamma lopulla. Ihmettelin että eikö Magnusti raskautunut ja silti odotti odotusta. Käytiin täällä eläinpuistossa ja oli myös Magnusteja, söpö eläin.

Täällä tänään 12h (reilun) matkustuspäivä edessä...huoh.
 
Mangusti voimia.

Kauheasti tuli luettua viestejä. Pahoittelut tädistä ja negoista. Onnea plussanneille.

Mrs. Smith nuo pitkittyneet kierrot ovat ärsyttäviä. Täällä hiukan samoja ongelmia.

Omaa napaa kp ?/30-34 yk 23? Katsotaan koska täti kurvaa paikalle. Kemiallinen raskaus takana ja resepti odottaa apteekissa. Nyt ei voi kuin odottaa menkkoja. Enkä varmasti testaa mitään tänä vuonna. Sen verran ärsytti neuvolan puheet liian aikaisin testaamisesta.
 
Mangusti voimia.

Kauheasti tuli luettua viestejä. Pahoittelut tädistä ja negoista. Onnea plussanneille.

Mrs. Smith nuo pitkittyneet kierrot ovat ärsyttäviä. Täällä hiukan samoja ongelmia.

Omaa napaa kp ?/30-34 yk 23? Katsotaan koska täti kurvaa paikalle. Kemiallinen raskaus takana ja resepti odottaa apteekissa. Nyt ei voi kuin odottaa menkkoja. Enkä varmasti testaa mitään tänä vuonna. Sen verran ärsytti neuvolan puheet liian aikaisin testaamisesta.

Siis ne oli ihan mulkkuja siellä neuvolassa!!
 
Minäki sain silloin täs syksyllä sen raskaana 1-2 digiin, mut sit alkoiki vuoto seuraavana päivänä ja se kierto oli muutenkin sit joku 65 päivää niin vähän vaikee olla testaamatta liian aikasin kun kierrot mitä sattuu itsellä ainakin.. Että kemiallinen sekin siis oli..
 
Mulla endo löydettiin lapsettomuuslääkärikäynnillä, kun ultrattiin. Endoa ei mitenkään osattu edes epäillä, kun oireita ei ollu nimeksikään. Lääkäri näki (en muista tarkalleen missä) jotain sinistä/sinertävää kasvustoo. Mutta mitään isoja kasvaimia tms ei näkyny.

Mä kans söin 15 vuotta e-pillereitä ja lopetin ne vuosi sitten ja se sit päästi tän valloilleen. En ite osannu tosiaan edes epäillä tämmöstä, mutta nyt on oireita tullu jo enemmän.

Tota hartiapistosta mulla on ollut keväästä asti ja luulin et se vaan oli siitä kohdunulkosesta, mutta se olikin sit tää endo. Nyt on tullu myös menkkojen aikaan kovat alaselkäkivut ja nyt myös mahakivut ja runsaat menkat. Mulla kans tiputtelee toisinaan ennen menkkoja.

Ja mä kävin tosiaan viikkoo aiemmin ultrassa toisella lääkärillä, joka ei huomannu mitään ja sit tää lapsettomuuslääkäri vasta huomas sen, että tuntuu ettei sitä oo kovin helppo huomata ellei sit ois joku iso kasvain tms päässy kehittyyn.

Oon menossa ens viikolla siihen magneettikuvaan millä kartoteaan että mitä siellä oikein tapahtuu.

Sun oireiden perusteella kuulostaa kyllä tutulta! Onks teillä lähisuvussa endoa? Kannattaa sit mennä sinne gynelle, kun menkat on varmasti ohi, että näkee jos siellä on jotain sinertävää! Tsemppiä! :)

Tsemppiä sinne magneettikuvauksiin. Itse oon ollut selän takia. Jännitti ja pelotti, mutta loppuen lopuksi meni nopeasti ohi, vaikka puoli tuntia siellä makoilin. (Selkä kivuille ei löytynyt tuolloin syytä ja nyt luinkon että myös endo voi aiheuttaa iskiaskipua..jaahas ja hmmm)
Toivottavasti sulla selviää tilanne ja mahdollisesti pääset/joudut sitten leikkaukseen poistelemaan sitä perhanan endoa!

Mulla ei tietääkseni ole suvussa endoa, mutta voihan he olla myös täysin ummikkoja, eikä tietoisia koko endosta :D
Omalla 14v siskolla on jo nyt tosi kovia kuukautiskipuja kyllä.. jos minulta löydetään, niin raahaan hänet myös tarkastelemaan tilannetta. Ei tarvitse turhaan kärvistellä<3
 
Ja ainiin! Seuraavan kerran ku joku kusipää alkaa utelemaan teiltä vauvabisneksistä ottakaa tiukka katsekontakti ja sanokaa: Niin Pirkko.. kertoisitko ensin omasta seksielämästäsi? Pelaako värkki ja saatko kuinka usein vai ollenkaan? Miten sun limakalvot? Onko kuivat niinku sun sielu?

Sit jos Pirkko vastaa näihin kysymyksiin niin ehkä sinunkaupat on tehty ja voit harkita haluatko vastata uteluihin.

Heh, tätä on pakko kokeilla. Nauroin ihan kippurassa :D
 
Takaisin
Top