Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp38 ja ovistesti näyttää taas tältä.
Tykkäsin tosta ekasta virkkeestä, en jälkimmäisestä Sille migreenille näytänMä kyllä kysyn naikkarin käynnillä josko sais itsekin noi letrot.
Kiva, varmaa migreeni iskemässä taas. Jomottaa päätä siihen malliin!
Nii kai... Pakko sitä on pitää toiveita yllä.
Tykkäsin tosta ekasta virkkeestä, en jälkimmäisestä Sille migreenille näytän
Minulla ollut inseminaatiossa letrot silloin kun yksityisellä tehtiin inseminaatiot.Ei ollut hyvää vastetta ja migreeniä aiheutti letrot.Miten monta kierto sulla käytetään letroja?
Mirellan, mulla kans alkaisi seuraavaan kiertoon ekaa kertaa Letrozolet. Ensin yksi kierto kokeillaan ja jos on hyvä vaste, saan reseptille jatkoa varten. Mulla epäilynä etten ovuloi "spontaanisti", nyt vähän apuja siihen kokeillaan. Ainakaan tässä kierrossa en saanut digiovistestiin positiivista tulosta. Positiivisin mielin kuitenkin mennään eteenpäin :) Tällähetkellä terolutit menossa toiseksi viimeistä päivää, ja kun menkat alkaa pitäisi käydä letrot hakee lääkäriltä.
Mielelläni myös kuulisin kokemuksia letroista, vaikka niitä on tullutkin selattua sekö forumilta että googlesta
Liittyisin takaisin teidän seuraan. Ei tälläkään kertaa pitkään iloa plussasta riittänyt, tänään sain kuulla, että hCG laskusuunnassa... Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä tule saamaan onnistunutta raskautta.
Yksityisellä. Alkujaan menin heinäkuussa gynen vastaanotolle yksityiselle lapsettomuusklinikalle koska mulla oli ollut edelliset menkat toukokuussa (sitä ennen kaksi säännöllistä kiertoa) :) Sain terolutit 3kk ajaksi kierron säännöllistämiseen. Niiden loputtua yksi kierto ilman, ovisplussankin sain testiin. Tässä kuussa ei kuitenkaan ovisplussaa kp 18 mennessä joten nyt terolut-kuuri ja sen jälkeen letrot boostaamaan ovulaatiota. Jospa niiden avulla ovulaatio tapahtuisi joka kuukausi..Salainen sydän
Ootko missä hoidoissa, julkisella vai yksityisellä?
Liittyisin takaisin teidän seuraan. Ei tälläkään kertaa pitkään iloa plussasta riittänyt, tänään sain kuulla, että hCG laskusuunnassa... Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä tule saamaan onnistunutta raskautta.
Tsemppiä lisä ultraan:)Ei oo vielä hoitosuunnitelma niin pitkällä. Tai siis en muistanu lääkäriltä kysyä kuinka kauan letroilla mennään. Pitää varmaan kysäistä kunhan tää kierto katotaan ensin vaikuttaako mitää..
Tänään ultrattiin mut liian aikaisin koska viikon päästä taas uudestaan. Ei ollu munasolut vielä kasvaneet tarpeeksi
Mut onni tässä se että, on hyvä lääkäri joka ymmärtää ja osaa selittää asiat miten ne menee. :)