Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
8c865ced2b71c1066868d66846934460


Kp38 ja ovistesti näyttää taas tältä.
 
Letrozoleista... Meillä on ollut käytössä jo useamman kierron. Välillä sellaisia kiertoja etten oo käyttänyt, sit taas pari kiertoa putkeen. Ekat kolme päivää on ihan tajuton päänsärky..

Hei, mun ei pitäny kyttäillä oireita. No, ei nytkään tartte kytistellä, mut tuikkii välillä niiiiiiiin paljon tonne pimpsaan, et mietin jo että livahtiko se sukkapuikko sinne :facepalm: Perusnippailuja en enää laske oireiksi kun ovat päättyneet tädin tuloon.. Dpo 7.
 
Mä kyllä kysyn naikkarin käynnillä josko sais itsekin noi letrot.

Kiva, varmaa migreeni iskemässä taas. Jomottaa päätä siihen malliin!
 
Tein kuitenkin nyt varuiksi tämän CB kaksoishormooni pois alta, antoi taas hymynaaman. Laitan sen kp22 saadun hymynaaman myös tähän alle. Jos tää on nyt ovis niin tiedossa joku 50 päivän pituinen kierto taas!

Eli tämä eka kuva nyt tänään kp38

9411333fffa79766c26b56a5d3a4cbff


Kp22

2c46b67a80a528d267c74a3302aa61eb


Joo vaikka ei vissiin saisi testailla enään toista kertaa kierrossa, mut mä testasin nyt kuitenkin..

Tässä on muuten käyrää!

7aa7a878a5563fcdc0f7fdc1ca3d5f8e
 
Minulla ollut inseminaatiossa letrot silloin kun yksityisellä tehtiin inseminaatiot.Ei ollut hyvää vastetta ja migreeniä aiheutti letrot.Miten monta kierto sulla käytetään letroja?

Ei oo vielä hoitosuunnitelma niin pitkällä. Tai siis en muistanu lääkäriltä kysyä kuinka kauan letroilla mennään. Pitää varmaan kysäistä kunhan tää kierto katotaan ensin vaikuttaako mitää..

Tänään ultrattiin mut liian aikaisin koska viikon päästä taas uudestaan. Ei ollu munasolut vielä kasvaneet tarpeeksi :(
Mut onni tässä se että, on hyvä lääkäri joka ymmärtää ja osaa selittää asiat miten ne menee. :)
 
Mirellan, mulla kans alkaisi seuraavaan kiertoon ekaa kertaa Letrozolet. Ensin yksi kierto kokeillaan ja jos on hyvä vaste, saan reseptille jatkoa varten. Mulla epäilynä etten ovuloi "spontaanisti", nyt vähän apuja siihen kokeillaan. Ainakaan tässä kierrossa en saanut digiovistestiin positiivista tulosta. Positiivisin mielin kuitenkin mennään eteenpäin :) Tällähetkellä terolutit menossa toiseksi viimeistä päivää, ja kun menkat alkaa pitäisi käydä letrot hakee lääkäriltä.

Mielelläni myös kuulisin kokemuksia letroista, vaikka niitä on tullutkin selattua sekö forumilta että googlesta :rolleyes:

Salainen sydän

Ootko missä hoidoissa, julkisella vai yksityisellä?
 
Liittyisin takaisin teidän seuraan. Ei tälläkään kertaa pitkään iloa plussasta riittänyt, tänään sain kuulla, että hCG laskusuunnassa... Tällä hetkellä tuntuu, etten ikinä tule saamaan onnistunutta raskautta.
 
Salainen sydän

Ootko missä hoidoissa, julkisella vai yksityisellä?
Yksityisellä. Alkujaan menin heinäkuussa gynen vastaanotolle yksityiselle lapsettomuusklinikalle koska mulla oli ollut edelliset menkat toukokuussa (sitä ennen kaksi säännöllistä kiertoa) :) Sain terolutit 3kk ajaksi kierron säännöllistämiseen. Niiden loputtua yksi kierto ilman, ovisplussankin sain testiin. Tässä kuussa ei kuitenkaan ovisplussaa kp 18 mennessä joten nyt terolut-kuuri ja sen jälkeen letrot boostaamaan ovulaatiota. Jospa niiden avulla ovulaatio tapahtuisi joka kuukausi.. :rolleyes:

Voimia Mangusti :Heartred
 
Mangusti,Pahoittelut <3
Ei oo vielä hoitosuunnitelma niin pitkällä. Tai siis en muistanu lääkäriltä kysyä kuinka kauan letroilla mennään. Pitää varmaan kysäistä kunhan tää kierto katotaan ensin vaikuttaako mitää..

Tänään ultrattiin mut liian aikaisin koska viikon päästä taas uudestaan. Ei ollu munasolut vielä kasvaneet tarpeeksi :(
Mut onni tässä se että, on hyvä lääkäri joka ymmärtää ja osaa selittää asiat miten ne menee. :)
Tsemppiä lisä ultraan:)
 
Takaisin
Top