Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista ja tädeistä! Aina tulee seuraava kierto ja uusi mahdollisuus..

Heitsun ovis lähellä, peukut ja varpaat pystyssä et nyt tärppää!

Niiiiiiiin perseestä nuo lapsenteosta kyselijät! Meillä muutamat kaverit tietää yrityksestä, mutta ovat lopettaneet kysymykset jo aikoja sitten kun plussaa ei kuulu. Pari kaveria on varovaisesti kertoneet omasta plussastaan, luulevat et pahoitan mieleni kun meille ei vauvaa näytä tulevan. Onneksi töissä ei kukaan kysele kun on jo kaksi lasta, mut ekan jäljiltä kyssärit toisesta alkoi samantien kyn palasin takasin duuniin. Silloin yritys tuntu loputtomalta ja kysymystulva itketti. Nyt on yk 30+ eikä enää jaksa pettyä. Plussa olis vaan onnellinen yllätys!

Oho, dpo 6, ihan huomaamatta on päivät menny. Viikonloppuna oli erittäin railakkaat pikkujoulut. Syöty ja juotu on niin paljon, et aloitin herkkulakon! Jos ei muuta niin aina on kiva olla pari kiloa laihempi!

Ei oireita. Testaankin vasta jos menkat on myöhässä.
 
Terhie,En taida olla sitten olla ainut kun kelle sattuu näin.Testattu on että ovis tapahtuu kyllä joka kuukausi hormooniverikokeina ja ultrassa myös se todettu.Nyt vain piinailaan!
 
Heitsu, nyt sitten vain kaikki sormet ja varpaat ristiin et tärppää :)
Oletteko te jo kuinka pitkään yrittäneet?
Me päästään vasta helmikuussa etenemään "seuraavaan vaiheeseen", silloin siis vuosi virallista yritystä takana. Mulla kaikki verikokeet pitäisi olla ok, terot odottaa apteekissa. Lääkäri kehotti hakemaan,jos nyt tässä kierrossa ei tärppää. Eikä tärpännyt. Kierto on nyt onneksi tasottumaan päin, mut ei kai siitä kuurista haittaakaan olisi? :confused:
 
Heitsu, nyt sitten vain kaikki sormet ja varpaat ristiin et tärppää :)
Oletteko te jo kuinka pitkään yrittäneet?
Me päästään vasta helmikuussa etenemään "seuraavaan vaiheeseen", silloin siis vuosi virallista yritystä takana. Mulla kaikki verikokeet pitäisi olla ok, terot odottaa apteekissa. Lääkäri kehotti hakemaan,jos nyt tässä kierrossa ei tärppää. Eikä tärpännyt. Kierto on nyt onneksi tasottumaan päin, mut ei kai siitä kuurista haittaakaan olisi? :confused:
Meillä on neljä vuotta yritystä takana.Inseminaatio hoidot toi plussan viides inseminaatio onnistui se raskaus päättyi kohtukuolemaan.Nyt yritetään uudestaan ja nyt tehty kaksi inseminaatiota ja yksi ovulaatioinduktio ei plussaa.Nyt ollaan IVF jonossa ja helmikuussa suunnitteluaika pitkällä kaavalla tehdään IVF.Tuohon terolut asiaan oon huono vastamaan.Meillä diagnoosi on selittämätön lapsettomuus.
 
Meillä on neljä vuotta yritystä takana.Inseminaatio hoidot toi plussan viides inseminaatio onnistui se raskaus päättyi kohtukuolemaan.Nyt yritetään uudestaan ja nyt tehty kaksi inseminaatiota ja yksi ovulaatioinduktio ei plussaa.Nyt ollaan IVF jonossa ja helmikuussa suunnitteluaika pitkällä kaavalla tehdään IVF.Tuohon terolut asiaan oon huono vastamaan.Meillä diagnoosi on selittämätön lapsettomuus.

Huh, kuulostaapa aika raskaalta, tsemppiä ihan älyttömästi! Ystäväni synnytti juuri neljän vuoden yrityksen jälkeen terveen tytön. (Tietty rankkojen hoitojen läpikäyneinä)
 
Huh, kuulostaapa aika raskaalta, tsemppiä ihan älyttömästi! Ystäväni synnytti juuri neljän vuoden yrityksen jälkeen terveen tytön. (Tietty rankkojen hoitojen läpikäyneinä)
Kiitos,Jospa se tärppää viimeistään sitten ivf hoidon kautta jos ei ennen sitä.
 
Ompa tullut paljon viestejä ja tämä ryhmä on aktivoitunut sitten viime vilkaisun. Aivan loistavaa vertaistukea! Kiitos![emoji4]

Kahlattu monta sataa viestiä läpi.

Meillä tosiaan se tilanne että nyt tässä kierrossa letrozolet käytössä ekaa kertaa, muuten luomuna mennään. Miehen siittiöt oli hyvälaatuisia. Käytiin yksityisellä puolella lapsettomuusklinikalla tutkimuksissa ja nyt huomenna olis uusi ultraus, jossa katotaan onko folliikkeli tarpeeksi iso. Letrozolet kirjoitettiin kun lääkäri arveli että ei ollu viime kierrossa tarpeeksi isoa munasolua ja niitten pitäisi auttaa ovulaation tapahtumista.

Lisäksi testaan nyt ovulaation cb hymynaama testillä nii luulis tuloksen olevan luotettava. [emoji28]

Ketkä täällä syöny letrozoleja? Kokemuksia?

Yli vuosi yritetty ja joka kuukausi saanu tihrustaa neuvoja raskaustesteistä, se on turhauttavaa. Niihin kyllä saanu uppoamaan kiitettävästi rahaa.

Onnea kaikille jotka plussanneet! <3

toivottavasti se omakin ensimmäinen plussa joskus saapuisi
 
Ompa tullut paljon viestejä ja tämä ryhmä on aktivoitunut sitten viime vilkaisun. Aivan loistavaa vertaistukea! Kiitos![emoji4]

Kahlattu monta sataa viestiä läpi.

Meillä tosiaan se tilanne että nyt tässä kierrossa letrozolet käytössä ekaa kertaa, muuten luomuna mennään. Miehen siittiöt oli hyvälaatuisia. Käytiin yksityisellä puolella lapsettomuusklinikalla tutkimuksissa ja nyt huomenna olis uusi ultraus, jossa katotaan onko folliikkeli tarpeeksi iso. Letrozolet kirjoitettiin kun lääkäri arveli että ei ollu viime kierrossa tarpeeksi isoa munasolua ja niitten pitäisi auttaa ovulaation tapahtumista.

Lisäksi testaan nyt ovulaation cb hymynaama testillä nii luulis tuloksen olevan luotettava. [emoji28]

Ketkä täällä syöny letrozoleja? Kokemuksia?

Yli vuosi yritetty ja joka kuukausi saanu tihrustaa neuvoja raskaustesteistä, se on turhauttavaa. Niihin kyllä saanu uppoamaan kiitettävästi rahaa.

Onnea kaikille jotka plussanneet! <3

toivottavasti se omakin ensimmäinen plussa joskus saapuisi
Mulla toinen kierto, missä letrozol käytössä, lieviä "kuumia-aaltoja" ja migreeni kuukautisten aikaan, mutta sitä on ollut kyllä muutenkin :) Ja kierto oli tasan 30pv ilman tiputtelua, mitä mulla yleensä saattanu olla viikonkin..
 
Ompa tullut paljon viestejä ja tämä ryhmä on aktivoitunut sitten viime vilkaisun. Aivan loistavaa vertaistukea! Kiitos![emoji4]

Kahlattu monta sataa viestiä läpi.

Meillä tosiaan se tilanne että nyt tässä kierrossa letrozolet käytössä ekaa kertaa, muuten luomuna mennään. Miehen siittiöt oli hyvälaatuisia. Käytiin yksityisellä puolella lapsettomuusklinikalla tutkimuksissa ja nyt huomenna olis uusi ultraus, jossa katotaan onko folliikkeli tarpeeksi iso. Letrozolet kirjoitettiin kun lääkäri arveli että ei ollu viime kierrossa tarpeeksi isoa munasolua ja niitten pitäisi auttaa ovulaation tapahtumista.

Lisäksi testaan nyt ovulaation cb hymynaama testillä nii luulis tuloksen olevan luotettava. [emoji28]

Ketkä täällä syöny letrozoleja? Kokemuksia?

Yli vuosi yritetty ja joka kuukausi saanu tihrustaa neuvoja raskaustesteistä, se on turhauttavaa. Niihin kyllä saanu uppoamaan kiitettävästi rahaa.

Onnea kaikille jotka plussanneet! <3

toivottavasti se omakin ensimmäinen plussa joskus saapuisi
Minulla ollut inseminaatiossa letrot silloin kun yksityisellä tehtiin inseminaatiot.Ei ollut hyvää vastetta ja migreeniä aiheutti letrot.Miten monta kierto sulla käytetään letroja?
 
Mulla on tänään ollu vasemmalla puolen niin kovat menkkakivut, että oon itkeny puolet päivästä. Oon ottanu neljä buranaa ja tuntuu että ei oo auttanu. Tää on mulle ihan uutta, koska yleensä ei oo kun pientä jomotusta hetkellisesti. Pelottaa vaan, että millä vauhdilla se endo oikein kasvaa ja leviää. Tää kipu on tänään ollu ihan järkyttävää. Ens viikon perjantaina se magneettikuvaus. Ja vastaukset saan vasta joskus tammikuun aikana, en edes tiedä vielä millon kun joudun siirtään sen ajan.

Sori purkaus. Mies on työreissulla ja tuntuu niin yksinäiseltä tän kivun kanssa.

Kp 1/29-39, yk 10
 
Mulla on tänään ollu vasemmalla puolen niin kovat menkkakivut, että oon itkeny puolet päivästä. Oon ottanu neljä buranaa ja tuntuu että ei oo auttanu. Tää on mulle ihan uutta, koska yleensä ei oo kun pientä jomotusta hetkellisesti. Pelottaa vaan, että millä vauhdilla se endo oikein kasvaa ja leviää. Tää kipu on tänään ollu ihan järkyttävää. Ens viikon perjantaina se magneettikuvaus. Ja vastaukset saan vasta joskus tammikuun aikana, en edes tiedä vielä millon kun joudun siirtään sen ajan.

Sori purkaus. Mies on työreissulla ja tuntuu niin yksinäiseltä tän kivun kanssa.

Kp 1/29-39, yk 10
Voi ei :( Oliko r-testi täysin nega, ettei ole mitään siihen liittyvää ? Tsemppiä ! Nuo työmatkat on kyllä kurjia, varsinkin ku ne aina tuntuu sattuvan väärään aikaan :)
 
Mulla on tänään ollu vasemmalla puolen niin kovat menkkakivut, että oon itkeny puolet päivästä. Oon ottanu neljä buranaa ja tuntuu että ei oo auttanu. Tää on mulle ihan uutta, koska yleensä ei oo kun pientä jomotusta hetkellisesti. Pelottaa vaan, että millä vauhdilla se endo oikein kasvaa ja leviää. Tää kipu on tänään ollu ihan järkyttävää. Ens viikon perjantaina se magneettikuvaus. Ja vastaukset saan vasta joskus tammikuun aikana, en edes tiedä vielä millon kun joudun siirtään sen ajan.

Sori purkaus. Mies on työreissulla ja tuntuu niin yksinäiseltä tän kivun kanssa.

Kp 1/29-39, yk 10

Sori en muista. Oliko sulla terolutit? Tsemppiä <3
 
http://aijaa.com/X4XlXg

Ei näy hyvin, mutta kyllä omaan silmään tohon pregchekin testiin tuli hailura punertava viiva. Mutta en usko sen pitävän paikkaansa koska apteq 10miu aamupissasta näytti negaa ja iltapissasta mistä toi pc tehty niin samasta pissasta rfsu 10miu näytti negaa!

Enkä edelleenkään tiedä mikä se mun progesteron arvo mahtoi olla!
Enkä varmaa osta enään ikinä pc testejä!

Odottelen tätiä nyt sitten ihan kiltisti paikalle..
 
Ompa tullut paljon viestejä ja tämä ryhmä on aktivoitunut sitten viime vilkaisun. Aivan loistavaa vertaistukea! Kiitos![emoji4]

Kahlattu monta sataa viestiä läpi.

Meillä tosiaan se tilanne että nyt tässä kierrossa letrozolet käytössä ekaa kertaa, muuten luomuna mennään. Miehen siittiöt oli hyvälaatuisia. Käytiin yksityisellä puolella lapsettomuusklinikalla tutkimuksissa ja nyt huomenna olis uusi ultraus, jossa katotaan onko folliikkeli tarpeeksi iso. Letrozolet kirjoitettiin kun lääkäri arveli että ei ollu viime kierrossa tarpeeksi isoa munasolua ja niitten pitäisi auttaa ovulaation tapahtumista.

Lisäksi testaan nyt ovulaation cb hymynaama testillä nii luulis tuloksen olevan luotettava. [emoji28]

Ketkä täällä syöny letrozoleja? Kokemuksia?

Yli vuosi yritetty ja joka kuukausi saanu tihrustaa neuvoja raskaustesteistä, se on turhauttavaa. Niihin kyllä saanu uppoamaan kiitettävästi rahaa.

Onnea kaikille jotka plussanneet! <3

toivottavasti se omakin ensimmäinen plussa joskus saapuisi
Mirellan, mulla kans alkaisi seuraavaan kiertoon ekaa kertaa Letrozolet. Ensin yksi kierto kokeillaan ja jos on hyvä vaste, saan reseptille jatkoa varten. Mulla epäilynä etten ovuloi "spontaanisti", nyt vähän apuja siihen kokeillaan. Ainakaan tässä kierrossa en saanut digiovistestiin positiivista tulosta. Positiivisin mielin kuitenkin mennään eteenpäin :) Tällähetkellä terolutit menossa toiseksi viimeistä päivää, ja kun menkat alkaa pitäisi käydä letrot hakee lääkäriltä.

Mielelläni myös kuulisin kokemuksia letroista, vaikka niitä on tullutkin selattua sekö forumilta että googlesta :rolleyes:
 
Voi ei :( Oliko r-testi täysin nega, ettei ole mitään siihen liittyvää ? Tsemppiä ! Nuo työmatkat on kyllä kurjia, varsinkin ku ne aina tuntuu sattuvan väärään aikaan :)

Joo raskaustestit oli täysin negat, en usko että kyse ois siitä. Sillon kohdunulkosen aikaan kivut oli erilaisia.

Ja mies on tosiaan reissannut koko syksyn ja on aina tarvinnu kalenterit kädessä suunnitella oviksia ja työmatkoja :D On tää melkonen projekti!
 
Täällähän oli miljoona viestiä luettavana! Ihanaa kun ketju on aktiivinen!

Uusille sydämelliset tervetuloa ja toivotaan ettei kenenkään tarvitse jäädä tänne pidemmäksi aikaa notkumaan!

Nuista kyselijöistä... minulta kysytään viikossa noin 2 kertaa. Työkaverit pahimpia. Eilen yksi vanhempi ihminen kysyi minulta että kauan ollaan yritetty ja kun kerroin niin laukas ettei teille sitten lapsia tulekkaan...:bored: Hieman mykistyin. Yksi työkaveri ahdistelee KOKO ajan... kyttää mitä syön ja juonko kahvia yms... olen myös saanut häneltä ei kaivattuja neuvoja. Oikeastaan enää naurattaa kun minun elämä kiinnostaa jotakin niin paljon :wacky:

Omanapa luvassa. Vuoden jälkeen renkaan lopettamisesta alkoi tietyssä kohti kiertoa aina kipeytyä nännit ja siitä 13 päivää niin alkaa aina kuukautiset. Nyt menossa ko 39 ja menkat olisi pitänyt alkaa tänään mutta nännit kipeytyi vasta 7 päivää sitten että tämä kierto sitten venyy. Eilen tuli ihan vähän veren sekaista vuotoa ja odotinkin että nytkö ne kuukautiset alkaa mutta ei. 6 päivää niin alkais uus kierto ja uudet kujeet.

Mietein tuossa että vaikka yritystä on yli vuosi niin SILTI joka kierron lopussa jaksaa herätellä toiveita vaikka tähän asti on aina vain petyttyo_O Tämän kierron olin laskematta tärppi päiviä ja oli kyllä helpompi olla henkisesti. Nyt kun malttaisi vain jatkaa samalla radalla ja saada joku ihmeen mielenrauha asian tiimoilta niin ehkä meille vauva joskus suodaan :p

Tulipas pitkä romaani taas :joyful:
 
Takaisin
Top