Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko jakaa tänne. Eilen illalla pienessä tylsyydessäni tein Facebookin nametest-sivulla näitä "testejä" ja sain tämmöisiä vastauksia :grin Taitaa olla tuo monta lasta tälle vuodelle tosiaan toive vain.
 

Liitteet

  • IMG_20171126_115649.png
    IMG_20171126_115649.png
    225.2 KB · Katsottu: 140
  • IMG_20171126_115433.png
    IMG_20171126_115433.png
    178.8 KB · Katsottu: 139
Huh, olipa tullut paljon viestejä. Kaikki luettu, mutta en ehkä muista kaikille vastata :D

Tosi kurjaa toi kysely ja ahdistelu lasten teosta. :( itsellä pomo (!!!) kysyi juuri pari viikkoa sitten, kun tavattiin tammikuisen töihin paluun merkeissä, että noh meinataanko toista alkaa tekemään. :shifty:

Mrs Smith, no nyt.. oot saanut kyllä odotella tätä kp1 tulevaksi. Testaa kuitenkin :wink Mites lämmöt?

Nyt tsemppiä kaikille muillekin omiin kierron vaiheisiin! Plussatuulia tänne puhallan +++++

On: tänään on sitten kp1 ja yk4 alkakoon. Jos saisi jouluplussan sitten<3
Aion varata ajan gynelle, tuon joka kiertoisen (tosin vasta 4kiertoa ollut sitten esikoisen syntymän ja imetyksen lopetuksen) tiputtelua takia. Alkaa viikkoa ennen menkkoja tiputtelemaan.
 
Mä oon kertonut jo omalle äidilleni että tätä pikku kakkosta yritetty jo yli vuosi. Hän on kuitenkin ei kyseleväö sorttia joten sen takia varmaan avauduinkin :p
Anoppi taasen on kova kyselemään että millois olis lisää lapsen lapsia tulossa. Olen nyt päättänyt että jos kyselee vielä niin pamautan suoraan että eipä oo vielä 15kk tullu vaikka kuinka haluais. :mad:
 
Huh, paljon luettavaa tullut! Suurimman osan unohdin jo yövvuoroista johtuvan univajeen vuoksi.

Onnea Hiljanen!

Hienoa Nipsuliini että oli onnistunut ilta!

Tervetuloa uudet minunkin puolesta:)

Mulla anoppi puhuu koko ajan että sitten kun tulee lapsenlapsia ja koiralle jo puhuu mummolasta!! :wtf: Vähä tuntuu pahalta vaikka meillä ei ole pirkää yritystä takana mutta olisin jo vuosi sitten ollut valmis yrittämään ja ikä stressaa ja listaa vois jatkaa pitkään.
Eilen ehkä teelusikallinen rukseahkoa verta mutta ei mitään muuta. Ei edes menkkakipuja :wideyed: Ja tänään viimeistään pitäis tätin tulla. Perjantaina tai torstaina testasin erittäin varman negan.
Olis varmaan pitäny hakeutua naistentaudeille töihin niin olisi tietoa omasta takaa niin hyvässä kun pahassa :woot:
 
Vaiana mitä vastasit pomollesi?

No tää on vähän kinkkinen tilanne, kun hän on entinen työkaveri, joka eteni pomoksi :D tuntee mut jo sillee, että vaikea valehdella. Sanoin vain, että varmasti joskus.
Tuntuu, että siellä ollaan varpaillaan siitä milloin taas jään pois:shifty: ollut ennen siis vähän terveysongelmia=poissaoloa, raskaus=poissaoloa jne.
Mutta samapa mulle :grin työ ei ole se minun elämän tärkein juttu ja keskityn kuitenkin sen ulkopuoliseen elämään täysillä. Ajattelivat töissä mitä vaan.
 
Täällä edelleen odotellaan menkkoja.. tänään tullut ruskeeta tuhrua. Sais jo alkaa! Eilen testasin negan ja tänään en enää edes viittiny, odottelen vaan että alkais jo.

Kp 31/29-39, yk 9, dpo 15
 
Rfsu n digillä nega :( ei menkkojakaan näy,mut kaippa sitä kierto on taas päin helvettiä. Vitsi et turhauttaa niin maan perusteellisesti. Huomis aamulle vielä testi ellei menkat ehdi alkaa.
 
Hitto, kirjoitin pitkän vietin,mut katosi jonnekin.
Ei vieläkään menkkoja, rtesti nega. Mä vihaan tätä odottelua! Lukenut tarinoita "nega muuttui plussaksi" :D
Niin kauan, ku menkkoja ei näy niin on toivoa!
Tyhmä kysyy, että miten tarkan ovulaatioajankohdan voi edes tietää? Testin plussahan kertoo vasta lh-huipusta, ei itse ovulaatiosta? Eikö se voi tulla parikin päivää huipun jälkeen? Mä en mielestäni saa ikinä supervahvaa plussaa, mut ainakin tässä kuussa 10.11 oireet olivat ehkä ekaa kertaa vahvat.
 
No eipä kauaa tarvinut odotella kp 1 is here! :(
Mä en aio ens kierrossa ajatella koko raskautumista, raskaustestien ostaminen kielletty jne. Tää on niin epäreilua, mä vihaan tätä!
 
Muskalle ja muille tiirailevaksi tämän päivän testi ;)Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä samalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.
 

Liitteet

  • sketch-1511776037189.png
    sketch-1511776037189.png
    554.1 KB · Katsottu: 138
Takaisin
Top