Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Totta, kysymykset siitä että oletko raskaana tai koskas te alatte lapsia tekemään, saa minutkin raivon partaalle. Juuri muutama kuukausi sitten sain töissä raivarit kun siellä eräs kysyi, että koska me alamme TEKEMÄÄN lapsia. Oli tuo syyskuinen keskenmeno juuri silloin tapahtunut, niin tuntui hurjan pahalta.

Tsemppiä teille hoitoihin.

Huhhhuh, voin vain kuvitella [emoji53]
 
Kenen ovikset ne olikaan lähteneet sinne vegasiin niin ovat tainneet saada seuraa. Ei mainittavia limoja tässä kierrossa, ovistesti nega jonka ois kyllä pitäny olla pos. Ottaa päähän, kerrankin on touhuilut osunu oikeeseen. Selasin nimittäin kalenteria ja ollaan edellisissä kierrossa oltu vähän myöhässä luulisin. Nyt kerrankin kun on touhuiltu hyvin niin ovis loistaa poissaolollaan. :banghead::banghead::banghead:
Laskujen mukaan seuraava ovis on jouluaattona, wuhuu:sad001
Voihan ovis!:shifty:
 
Mies sanoi osuvasti eilen et nyt hän ymmärtää sanonnan "lapsia ei tehdä, niitä saadaan". Välillä ihan sydän särkyy miehenkin puolesta, hänestä tulis todella hyvä ja rakastava isä. Alkuun häntä ajatus lapsesta pelotti, syynä oma isäsuhde. Ihanaa et on löytänyt maailman parhaimman miehen vierelleen käymään tätä kaikkea läpi. Huh, onpas tunteet taas pinnassa [emoji23]
Terhie, juurikin näin! Jotenkin on itselle ollut silmiä avaava kokemus, ettei sitä niin helposti vaan raskaaksi tullakaan. Elävänä vieläkin mielessä yläasteen terveystiedon tunti, jolloin puhuttiin seksistä ja ehkäisystä. Muistan opettajan puhuneen kuin pelkästä katseesta tytön ja pojan välillä voisi tulla raskaaksi. Elävässä elämässä asia on toisin, kunpa olisin vain arvannut..
 
Kenen ovikset ne olikaan lähteneet sinne vegasiin niin ovat tainneet saada seuraa. Ei mainittavia limoja tässä kierrossa, ovistesti nega jonka ois kyllä pitäny olla pos. Ottaa päähän, kerrankin on touhuilut osunu oikeeseen. Selasin nimittäin kalenteria ja ollaan edellisissä kierrossa oltu vähän myöhässä luulisin. Nyt kerrankin kun on touhuiltu hyvin niin ovis loistaa poissaolollaan. :banghead::banghead::banghead:
Laskujen mukaan seuraava ovis on jouluaattona, wuhuu:sad001
Voihan ovis!:shifty:
Rinta, munkin ovis otti tässä kuussa äkkilähdön jonnekin, ehkä just sinne Vegasiin :grin Enpä häntä viitsinyt jäädä odottelemaan kun ei tullut sovittuna ajankohtana, vaan luovutin ja aloitin terot. Toivotaan että ensi kuussa vaivautuu tulemaan uudemman kerran :confused:
 
Ja nyt taas näyttää että kp1 on täällä!! Ja ihan hirveet nää oireet! Meinasin pyörtyä aamulla. Ei siis satu vaan muuten vaan pimeni. Ja sit oksettaa aivan jumalattomasti!! Viittisköhän tuhlata testiä huomenna... eiks se oo aika selvä peli jos verta tulee ku esterin perseestä pardon my frech :D
 
Ja nyt taas näyttää että kp1 on täällä!! Ja ihan hirveet nää oireet! Meinasin pyörtyä aamulla. Ei siis satu vaan muuten vaan pimeni. Ja sit oksettaa aivan jumalattomasti!! Viittisköhän tuhlata testiä huomenna... eiks se oo aika selvä peli jos verta tulee ku esterin perseestä pardon my frech :D

No voe perse :mad:
Mulla kans jännät paikat, huomenna pitäisi kans jonku laskuopin mukaan alkaa. Joka kerta vessassa käydessä sydän kurkussa. On tääki touhua "pyörittelee silmiä"
 
Ja nyt taas näyttää että kp1 on täällä!! Ja ihan hirveet nää oireet! Meinasin pyörtyä aamulla. Ei siis satu vaan muuten vaan pimeni. Ja sit oksettaa aivan jumalattomasti!! Viittisköhän tuhlata testiä huomenna... eiks se oo aika selvä peli jos verta tulee ku esterin perseestä pardon my frech :D

Oon lukenut niitäkin tarinoita, että on ollu normaalia runsaammat menkat ja silti ollu raskaana. Siks mä testaan aina, vaikka menkat ois alkanu :D

Mutta huh! Jospa tästä alkais hyvä kierto ja ovis löytyis ja pari viivaa pakettiin! :)
 
Oon lukenut niitäkin tarinoita, että on ollu normaalia runsaammat menkat ja silti ollu raskaana. Siks mä testaan aina, vaikka menkat ois alkanu :D

Mutta huh! Jospa tästä alkais hyvä kierto ja ovis löytyis ja pari viivaa pakettiin! :)

Oon joo ihan noilla linjoilla :D kp1 ja tästä sinne synnytykseen. Laskettuaika syyskuussa, tsek :D tää kierto on MUN! (kaks kaljaa puhuu)
 
Täältä saa kyllä mahtavaa vertaistukea!

Mrs.smith hyvä kun vihdoin alko uus kierto ni pääsee taas yrittää!

Rintta mulla on aivan sama täs kuussa! Kerranki päässy kunnolla touhuilee oikeesee aikaan, ja limat poissa ja ovistestit negaa. Pöh!

Totta, vertaistuki on parasta. Itse tajusin osallistua vasta toisen km jälkeen tänne keskusteluihin, vaikka olen jo pidempään lukenut näitä palstoja.
 
Näkeekö gyne jostain ovuloiko yleensä vai ei välttämättä aina? Muistan kun ensimmäistä yritettiin melkein vuosi ja kävin sen vuoksi gynellä joka sanoi etten ovuloi joka kk. Mistä sen näkee? Ja jos tulee o plussa niin ei kai sekään varmaa tapahtuiko se...
 
Miks unet ei voi olla totta! Pomppasin sängystä ylös jo ennen kuutta kun niin ihmeellisiä unia koko yön. Ensin pissin tilkuun ja plussahan sieltä tuli. Mieskin iloitsi että heti ekasta tärppäs ja rupesin motkottaan että yk 15 nyt on menossa. Sit alkoi menkat heti päälle mut neuvolassa sanottiin että toinen on vielä hienosti matkassa (suvussamme on kaksosia). Sit hukkasin mun esikoisen ja pikkusiskoni markkinoille. Ja kassini. Lopulta löysin kaikki hukkaamani ihmiset ja tavarat istumalla jätskillä ja nauramassa mulle kun hiki hatussa etsin heitä maha pystyssä ja iso matto rulla kainalossa... missähän välissä sen matonkin olin ostanut kun lompakko ja känny oli siinä kassissa :)

Jos malttaisi odottaa niitä menkkoja ennenkuin testaa... vähän jo meinaa juilia mahaa...

PauliinaS kp28 dpo11? Yk15
 
PauliinaS: Mä nään kanssa välillä niin ihania unia. Tähän saakka unet on rajoittunu raskausaikaan suurimmaks osaks. Kerran oon nähnyt kaks eri-ikäistä pellavapäistä poikalasta. Työkaveri oli nähny unta et tästä kierrosta raskaudun ja elokuussa tulee kaksospojat:p

Viimeyö oli levoton mullakin. Näin unta et myöhästyin jostain tärkeästä tapaamisesta koska en osannu valita vaatteita enkä hiuspantaa. Panta piti olla koska jostain syystä mulla oli todella lyhyt otsis...Pomo nalkutti taustalla.:bored:

Tää mun kierto menee vaan kummallisemmaks, tänään ehkä tuli limat. Vaikka eilen ois pitäny olla jo oviski. Mut toisaalta tämän kierron menkat alko 2 päivää liian aikasin, en tiiä, ehkä oviski on vasta tuloillaan....:shifty:
 
Mä näin kans ihan sekoja raskauteen liittyviä unia viime yönä. Toisaalta voi vaikuttaa elokuva "mitä odottaa, kun odotat" :D
Vielä ei ole menkat alkanut, mut vähän mahassa juilii siihen malliin,.että taitavat alkaa :rolleyes:
Kp taitaa olla 29/29, vähän on heitellyt tässä niin ei pysy perässä.

Mut kaksi vko oviksesta, kerranki senki perkeleen sain tikutettua. Koskaan en kyllä ihan superpaksua viivaa saa. Huh, nyt sormet ja varpaat ristiin ettei menkat ala. Testiä en tee varmaan ennen iltaa, viime kuussa meni omaisuus turhaan testaukseen. Tosin vkolla tein yhden, mut ei kerrota kenellekkään ;)
 
Muokattu viimeksi:
Toi on kauhea tilanne.. Meillä ennen esikoisen saamista kyseltiin harvase päivä, että millonkas me aletaan lapsia tekemään.. millon tulee perheenlisäystä.. jne. 4v yritettiin, ja joka kerta purin huulta ja nielin itkua , kun joku kysyi, että ”millon ALATTE TEKEMÄÄN lapsia??! ”

Nyt sama homma kun toista yritetään. 1,5v mittarissa , yksi km kesällä. ”Millonkas ALATTE TEKEMÄÄN toista? Eikö olisi jo aika, on jo niin hyvän ikäinen tuo esikoinen.. ”

Ja mun mummo varsinkin.. ”meinasitko millon tehdä toisen? Äkkiä pitäisi ettei tule ihanhirmu suurta ikäeroa ja on seuraa toisilleen...!”

Tekisi mieli itkeä ja huutaa että kuule kokoajan yritetään mutta kun ei niitä niin vaan tehdä ja suunnitella millon ne syntyy ! :’( <\3

Jospa se tästä joskus. Onneks on paino pudonnut nyt 6kg , varmaan auttaa jo vähän asiaa, tästä jatketaan :)
 
Toi on kauhea tilanne.. Meillä ennen esikoisen saamista kyseltiin harvase päivä, että millonkas me aletaan lapsia tekemään.. millon tulee perheenlisäystä.. jne. 4v yritettiin, ja joka kerta purin huulta ja nielin itkua , kun joku kysyi, että ”millon ALATTE TEKEMÄÄN lapsia??! ”

Nyt sama homma kun toista yritetään. 1,5v mittarissa , yksi km kesällä. ”Millonkas ALATTE TEKEMÄÄN toista? Eikö olisi jo aika, on jo niin hyvän ikäinen tuo esikoinen.. ”

Ja mun mummo varsinkin.. ”meinasitko millon tehdä toisen? Äkkiä pitäisi ettei tule ihanhirmu suurta ikäeroa ja on seuraa toisilleen...!”

Tekisi mieli itkeä ja huutaa että kuule kokoajan yritetään mutta kun ei niitä niin vaan tehdä ja suunnitella millon ne syntyy ! :’( <\3

Jospa se tästä joskus. Onneks on paino pudonnut nyt 6kg , varmaan auttaa jo vähän asiaa, tästä jatketaan :)

Tsemppiä, ja hirmuisesti voimia :(
Voi, kun tän elämän voisikin suunnitella,lapset ja niiden lukumäärät myös. Onneksi tahattomasta lapsettomuudesta puhutaan nykyään, iso hatunnosto itse presidenttiparille.
 
Takaisin
Top