Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heip, täällä olisi yksi kuumeilija mukaan joukkoon, sivusta seuraillut jonkun aikaa :) Meillä on yritystä ollut maaliskuulta asti ja riesana on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, lyhyinkin kierto on ollut 37 päivää tänä vuonna.
 
91CB7590-DA4C-47D8-A1EC-BC2BE30CBF88.jpeg

Tein vielä toisen. Ensimmäinen haamulainen ikinä mun elämässä :wideyed: voihan tää olla joku kohdun ulkoinen kun on jo dpo14..
 
Munkin silmään Hiljasen jälkimmäisessä testissä on selvä haamulainen, toivottavasti vahvistuu! :)
 
Muutaman päivän kerkesin olla pois, täällä on tapahtunu hirveesti. Pitkiä kiertoja ja tätejä paljon:banghead:
Täällä ei mitään ihmeellistä, ovis kai su tulossa, talleteltu on nyt ahkerasti. Tänään oli vähän oviskipuja, limat on vähän laimeemmat ku viimekierrossa...
Aattelin tikuttaa huomenna varmuudenvuoksi.:p
 
Hiljainen jollain nousee hormoni nopeampaa toisilla hitaampaa. Kyllä mullakin oli haalea dpo 14 joka siittä lähti päivittäin tummumaan. Tsemppiä! Testaa ylihuomenna niin veikkauksia et jo tummunut.
 
Tiedättekö voiko cb:n digitaalisia yhden hormoonin ovulaatiotestejä käyttää useamman kierron, tai siis sitä testilaitetta ?

Mun käsittääkseni ei. Ainakin siinä ohjeistetaan, että kun se antaa plussan niin sillä ei pitäis enää testata. En oo kokeillu sen jälkeen.
 
Täällä vähän mielenkiintonen tilanne. Luulin, että eilen oli kp 1. Vuotoo ei tullut koko päivänä sen aamun jälkeen, illalla jotain minimalista värjäytymää pyyhittäessä. Eli kp 1 ei ollut eilen. Pikkujoulut nyt takana ja tyhjensin kyllä koko juomapöydän, että tuota.. ehkä ne kuukautiset alkaa sitten tänään?
 
Nipsuliini: ootko tehnyt testiä vielä?

Mulla on niin kovin huojentunut olo siitä, että täällä on ainakin raskautumisen yritys päällä. Aamupissasta tehty testi oli vahvistunut ja digitestikin näytti positiivista. Lähtötilanne ei ole kaksinen, niin kyllä tämä herkäksi vetää ihmisen. Mulla on huono AMH-arvo, kilpirauhasen vajaatoiminta ja monta vatsan alueen leikkausta takana. Toivon sydämestäni, että tästä tulee jotain ja samoin toivon, että täällä muutkin pian saisivat oman plussansa :Heartred
C36BDA37-C5A0-407D-8575-7AF52A2E1021.jpeg
 
Go Nipsu!!!! :D kyllä se niin on että negatesti = kukaan ei ole ainakaan niin kiinni että aineenvaihduntaa kyytiläisen ja emoaluksen välillä olisi mitenkään mainittavissa määrin.

Oliko hyvät bileet?
 
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!

Ja onnittelut Hiljaiselle! Hienosti vahvistunut viivat. Vauvaliima pikkuiselle että pysyy kyydissä koko 9kk ja saat oman pikku tuhisian syliin asti.

Täällä hiljais eloa. Ei oikeen mitään tuntemuksia muuta kun yritän tottua tuohon roikkuvaan vatsaan joka tuli heti sen 5kilon painon pudotuksen jälkeen. Nyt urakalla ruvettava hommiin jos vaikka sais löysät pois

PauliinaS kp27 dpo10? Yk15
 
Kp55 ja pännii!!! Menkat on kadoksissa, plussa on kadoksissa (eilen nega pissasta) ja tilalle sain ihan tosi inhottavan KUVOTUKSEN! Tää olis enemmän ku fine jos olisin raskaana. Mutta mulla on ollu tätä aiemminkin... :( enkä ollu sillonkaan raskaana.

Että näin.
 
Mrs Smith olikos sulla kans korkeet hormoni arvot? Pitäiskö kokeilla ruokavalion avulla laskee niitä ja vähäks aikaa lopettaa kaikki lisä valmisteet? Mulla ainakin auttoi siihen että hormonit nyt ok mutta mulla on koko ajan kyl kiertokin ollu aikas tasainen. Harmittaa sun puolesta! Tiedän että noin pitkät kierrot on erittäin ärsyttäviä!
 
Takaisin
Top