Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitto, bongasin venyvän ja kirkkaan liman kun testasin kn ja nyt mietin et kiva jos onki ovis enkä oo tikutellut! Mieskin lähti töihin tunti sitten. Kyllä yritettiin touhuta, mutta ei tänään onnistunut. Tää on niin tätä mun tuuria! Helkutti!
 
Muokattu viimeksi:
Nipsuliini ota kaikki ilo irti pikkujouluista! [emoji6]

Aikoinaan olen tuntenut vihlauksen ovulaation aikaan mutta en muista enään muutamaan vuoteen tunteneeni mithän.

Täti pitäis tulla viimeistään sunnuntaina mutta toivottavasti ei. Mahassa erilaiset jomotukset loppunu mutta turvotus on ihan järkyttävää jota ei ole ennen ollu näin pahana!

Mulla myös! Ei meinaa housut mahtua kiinni!
 
Hitto, bongasin venyvän ja kirkkaan liman kun testasin kn ja nyt mietin et kiva jos onki ovis enkä oo tikutellut! Mieskin lähti töihin tunti sitten. Kyllä yritettiin touhuta, mutta ei tänään onnistunut. Tää on niin tätä mun tuuria! Helkutti!

Milloin mies tulee takas? ;)
 
Kp 1. Eilen alko jo päänsärky minkä tunnistin heti menkkoja edeltäväks. Silti tuli yllätyksenä, että ne tuli pari päivää etuajassa. No, tässä oli mun ensimmäinen 28 päivän kierto eli ehkä mun keho vihdoin tälleen vuoden jälkeen toipunu e-pillereistä!

V*tuttaa ku pientä apinaa, mutta eiköhän illalla jo parempi mieli.

Ja illalla alko ahdistus, kun ton päänsäryn myötä tajusin et tää kierto oli tässä ja tajusin et joudun siihen magneettikuvaan! Oon aatellu, että kuhan vauva ois kyydissä niin sitä ei tarvita.

Tsemppiä kaikille! On tää vaan niiiiin vaikeeta :(

Kp 1/28-39, yk 10
 
Tsemppiä Nipsuliini, eka päivä on aina pahin :( Oliko näin, että nyt ei ollut sitä tiputtelua, sekinhän on toisaalta hyvä juttu :) Siellä magneetissa on ihan mukava pötkötellä, voi vaikka pienet päikkärit ottaa, no stress ! :)
 
Tsemppiä Nipsuliini, eka päivä on aina pahin :( Oliko näin, että nyt ei ollut sitä tiputtelua, sekinhän on toisaalta hyvä juttu :) Siellä magneetissa on ihan mukava pötkötellä, voi vaikka pienet päikkärit ottaa, no stress ! :)

Kiitos! Joo tässä kierrossa ei ollu taas yhtään tiputtelua. Jäin miettiin, kun sitä on ollu nyt neljässä kierrossa vaan joka toisessa, että liittyykö se jotenki siihen kummalta puolen ovis on? Täytyy kattoo onks taas tässä kierrossa sit.
 
Kp34 ei mitään erikoista, paino pysähtynyt. Nyt ei oo liikkunut pariin päivään.. No eiköhän se kohta taas tipahda! :)
 
Kuulin just, että yks tuttu oli raskautunu pillereistä huolimatta, vielä ihan aikuinen nainen eikä ihan nuori tyttönen, kyllä olen kateellinen :shifty:
 
Niin, olisikin raskautuminen niin helppoa. Meillä ei kyllä ikinä oo ollu mitään ehkäisyä käytössä eikä ehkäisyä otetakaan kun ei näköjään tärppää edes.
 
Samaa mieltä kuin Mrs.Smith. Meille mieheni kanssa kävi samoin suhteemme alussa, vaikkakin kondomin läpi.. Keskeytykseenhän (lääkkeillä) se päätyi, ikävä kyllä. Vaikka lääkärikin on sanonut ettei ole haittaa raskautumiselle, asia on siitä huolimatta ollut paljon enemmän mielessä tän yrityksen aikana. Että jos karma kostaa mulle nyt tässä asiassa.. Silti toivoisin että oispa raskautuminen helpompaa. :shy:
 
Mun lähipiirissä ei ole "vauvan teko"-ikäisiä ja kaverit kun on yli 40 ja osa 50. En tiedä miltä tuntuisi jos olisi ja joku tulisi raskaaksi. Ehkä olis ihan OK kun mulla on jo lapsia ja nuorin 1v et pieni vielä. Mut ymmärrän kateuden täysin jos ensimmäistä vasta toivoo ja toistakin. Ja riippuu aina tilanteesta. Jos meille ei enää lasta suoda on kyllä kova paikka mulle. Pelottaa. Oon kyllä jo paljon saanut janoon kovin kiitollinen. Silti yhtä vielä toivoisin.

Nyt kp 5. Vuoto loppui eilen illalla. Kotiin kun päästään reissusta niin alkaa o tikutus. Luulen plussan olevan 4.12 ma, mies on sen ed vkl keikoilla ja yleensä väsynyt et toivottavasti saisin kellistettyä kuitenki su jo. Kauheeta ku ihminen miettii jo nyt tämmöisiä...
 
Tsemppiä Nipsuliini, eka päivä on aina pahin :( Oliko näin, että nyt ei ollut sitä tiputtelua, sekinhän on toisaalta hyvä juttu :) Siellä magneetissa on ihan mukava pötkötellä, voi vaikka pienet päikkärit ottaa, no stress ! :)
Olen samaa mieltä! Tsemppiä Nipsuliini!
 
Täällä tänään vaihtui kp1, täti tuli oikein rytinällä..

Itsekin hieman kadehdin muutamaa ystävää, jotka oikein mainostavat, että jättivät ehkäisyn vähäksi aikaa ja yrittäminen alkoi vasta myöhemmin ja heti raskautuivat:shifty: Meillekkin kävi vahinko keväällä pillereistä huolimatta(oli silloin pitkä ajanjakso jolloin oksentelin ja maha oli jatkuvasti sekaisin, arvelisin että sillä ollut vaikutusta..), mutta oltiin kyllä aika shokissa. Keskenmenoon se sitten päättyi, huomenna olisi ollut laskettu aika..:sad001

Meillä Nipsuliini taitaa mennä vähän synkassa kierto tällä hetkellä..:joyful:
 
25A224D6-7262-449C-B714-A6248B7D77DE.jpeg
Tää on nyt taas tätä vuoden yrittäneen sekoilua, mutta näkeekö kukaan tässä testissä mitään? En oo koskaan saanut ees haamua ja nyt on jo dpo14 ja en oo varma näkisinkö tossa testissä jotakin vai kuvittelenko vaan.
 
Takaisin
Top