Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omaa napaa. Nyt kyllä turhauttaa taas. dpo19/kp37 menossa eikä menkkoja kuulu. Aamulla r-testi selvä nega, ovistestissäkin vain viivanpaikka/tosi haalea viiva. Jos olisin raskaana, niin kyllä näillä kierron päivillä jo jotain pitäis näkyä. Näköjään siis vaan kroppa pelleilee taas ja pitkittää syystä x kiertoa. Kai mä stressaankin nyt, kun joka veskikerralla pitää varautua ylläritätiin. Nännejä kyl edelleen aristaa vähän ja pientä turvotusta ja paineen tunnetta on vatsassa. Varmaan jotain korvien välisiä oireita. Plaah, tulis nyt sit edes menkat, ettei tarvii enää vaivata päätä. Nyt jo tämän vuoden toisiksi pisin kierto. Normaalisti 28-32.
 
Testit näyttää negaa ja mieli on taas niin maassa kun voi olla. Kiinnittymisen aikaan tullut pieni vuoto anto niin paljon toivoo ja mulla oli tissitkin kipeet jo pari päivää sit ja mulla ei ikinä oo tissit kipeet! Meillä on huomenna pikkujoulut ja nyt en tiedä et pitääkö sit vaan hyväksyä et nega on nega vai ylläpitää toivoo kunnes menkat on täällä? Flo ennustaa niitä sunnuntaille.

Kp 28/29-39, yk 9, dpo 12
 
Kaikki tsempit negailijoille :( <3 nipsuliini jos olisin sä niin testaisin vielä huomenna aamulla ja jos on vieläkin nega niin ottaisin ne pikku joulut universumin vahingonkorvauksena :) bailaisin kuin pieni apina.

Hyvä suunnitelma! :D Kävin jo purkamassa suurimmat agressiot salilla.

Haikee fiilis vaan kun viime vuonna samojen pikkujoulujen jälkeen jätettiin pillerit pois. Eli nyt lauantaina meillä tulee vuosi täyteen ilman ehkäsyä. Toki alettiin yrittään vasta yhden luomukierron jälkeen eli tammikuussa. Mut vuosi menny jo :( Sillon sitä ajatteli et ens pikkujoulujen aikaan meillä on jo vauva tai vähintään tuloillaan. Ollaankohan ens vuonna samaan aikaan vieläkin kaksin :(
 
Nipsuliini mulla on aika sama tilanne. Yritys alkoi vuosi sitten ja mitään ei ole vuodessa tapahtunut. Mulla alkaa menkat huomenna tai lauantaina (tunnen sen kehossani) ja lauantaina aion bailata pikkujouluissa maailman tappiin asti ja takaisin. Me ollaan menossa IVF-hoitoon tammikuussa, joten oon nyt asennoitunut siihen, että vasta silloin asiat voi mennä eteenpäin :shy:
 
Nipsuliini mulla on aika sama tilanne. Yritys alkoi vuosi sitten ja mitään ei ole vuodessa tapahtunut. Mulla alkaa menkat huomenna tai lauantaina (tunnen sen kehossani) ja lauantaina aion bailata pikkujouluissa maailman tappiin asti ja takaisin. Me ollaan menossa IVF-hoitoon tammikuussa, joten oon nyt asennoitunut siihen, että vasta silloin asiat voi mennä eteenpäin :shy:

Tsemppiä hoitoihin! Toivottavasti tärppää ekalla :) Se on hyvä bilettää nyt koko yö niin voi sit tammikuussa hyvin jäädä mammatauolle ;)
 
Huippuja painonpudotuslukuja, onnea niistä! Mitä enemmän on "kilometrejä mittarissa" niin se(kin) touhu muuttuu hankalammaksi! Muutaman kilon pudotus on jo vaikeeta, saati sit enemmän.. Ja miten jokainen suklaapala hyppää suoraan lanteille nykyään? Alle kolmekymppisenä sai kipata mitä vaan suuhun eikä näkynyt missään..

Oijoi, pikkujoulut! Ovis taitaa olla ohi, huomenna on perinteikkäät naisporukan pikkujoulut, ollaan ihan yön yli-reissulla. Aion juhlia ihan huolella, punaviiniä ja skumppaa unohtamatta!
 
Mä tekisin Nipsuliini samoin kun muut ehdotti. Aamulla testi ja jos on nega niin huoletta nauttis pikkujouluista. Kyllähän ne monet juhlii ennenkun tietää raskaudesta jos on yllätysraskaus. Noin aikasin siitä ei pitäis olla hirveesti haittaakaan vielä sikiölle jos raskaana oliskin :)
 
Minäkin esim olin vetänyt viikonloppuna känät, kun miehen kehotuksesta tein testin heti alkuviikosta 2015 toukokuun lopulla. Kun oli edelliset menkat ollu joskus ennen pääsiäistä, mulla siis tosi epäsäännölliset kierrot ollu liki aina. No se testihän näytti kunnon leffaviivat! Ja silloin oli menossa rv5+1..
(Oli mulla sit niitä oireita ollut jotain jo ennen testiä, mutta testin kun tein niin sit vasta osasin yhdistää.. Monta viikkoa kestänyt rintojen arkuus, pissalla ravaamista yöt ja päivät, väsymys.)

Laitan kuvan tähän muistellakseni sitä hetkeä kun punaiset 2 viivaa piirtyi testiin.
Seuraavana päivänä tein digin.

643ae2a922d4e3424366449b55fb7346
 
Muokattu viimeksi:
Testit näyttää negaa ja mieli on taas niin maassa kun voi olla. Kiinnittymisen aikaan tullut pieni vuoto anto niin paljon toivoo ja mulla oli tissitkin kipeet jo pari päivää sit ja mulla ei ikinä oo tissit kipeet! Meillä on huomenna pikkujoulut ja nyt en tiedä et pitääkö sit vaan hyväksyä et nega on nega vai ylläpitää toivoo kunnes menkat on täällä? Flo ennustaa niitä sunnuntaille.

Kp 28/29-39, yk 9, dpo 12
Voi ei :( Mutta en vielä heittäis kirvestä kaivoon, jos se plussa sieltä vielä tulis, peukut pystyssä ! Pikkujoulut juhlisin myös huoletta, tuskin mitään vahinkoa ehtis tapahtua :)
Mulle tuli iloisia uutisia, kävin muissa asioissa lääkärissä ja sattui sopivasti ultralaitteetkin olemaan ja lääkäri tsekkas nopsaan munasarjat ja nyt ois terveellä puolella ovulaatio tuloillaan, oon niin onnellinen jo tuosta tiedosta !
 
Voi ei :( Mutta en vielä heittäis kirvestä kaivoon, jos se plussa sieltä vielä tulis, peukut pystyssä ! Pikkujoulut juhlisin myös huoletta, tuskin mitään vahinkoa ehtis tapahtua :)
Mulle tuli iloisia uutisia, kävin muissa asioissa lääkärissä ja sattui sopivasti ultralaitteetkin olemaan ja lääkäri tsekkas nopsaan munasarjat ja nyt ois terveellä puolella ovulaatio tuloillaan, oon niin onnellinen jo tuosta tiedosta !

Ihanaa!! Nyt vaan ovista tikuttaan ja talletteleen! Jos vaikka haikara löytäis jouluks perille <3
 
Tsemppiä kaikille! Täällä miä taustalla roikun, käyn kuitenkin joka päivä lueskelemassa viestejä. Suuret onnittelut plussanneille ja syvimmät pahoittelut niille, joille myytiin huonot tarrasukat..Alinah superisti oot saanut pudotettua painoa! Ja Heitsu toivon todellakin, että teille pikkuinn suodaan pian:Heartbigred Ja tosiaan jos nyt pikkujouluilut sais kropat rentoutumaan ja ovulaatiot ryhdistäytyis niin kaikki raskautuis hetimmiten?:joyful:

Omaa napaa: täti myöhässä kolmatta päivää, eikä mitään tuntemuksia oo.. Flo ennusti ovulaatiota kp15(6.11.), mutta mahakipuja tuntui vasta siitä pari päivää myöhemmin. Nyt siis on kai dpo 17 tai 15? Ostin uudet testit, jos nyt myöhemmin testailisin.. Kierto normaalisti se 29, tosin tämä kierto on nyt ensimmäinen luomu, spontaanin pillerien aloituksen sekä lopetuksen jälkeen.. Sitä ennen olin 4 kierron ajan ilman pillereitä eikä tärppiä tullut. Nyt taisin sekoittaa kierron täydellisesti...:banghead: tyhmä minä.

Ovulaatiokivuista sen verran, että mulla ainakin ne tuntu parin päivän ajan helvetillisiltä! Kävellessä ja istuessa kovalle vihlas niin, että tuntui kun olis puukolla sohassu.. Ja seksi sattui.

Chenet kp32
 
Muokattu viimeksi:
Nipsuliini, railakkaat pikkujoulut tekevät varmasti terää, niin pääsee nollaamaan ja tiedä vaikka kävisi kuten Alinah kertoi, että kunnon juhlinnan jälkeen pärähtikin se plussa.
 
Voi ei :( Mutta en vielä heittäis kirvestä kaivoon, jos se plussa sieltä vielä tulis, peukut pystyssä ! Pikkujoulut juhlisin myös huoletta, tuskin mitään vahinkoa ehtis tapahtua :)
Mulle tuli iloisia uutisia, kävin muissa asioissa lääkärissä ja sattui sopivasti ultralaitteetkin olemaan ja lääkäri tsekkas nopsaan munasarjat ja nyt ois terveellä puolella ovulaatio tuloillaan, oon niin onnellinen jo tuosta tiedosta !
Jee vihdoin ja viimein toivotaan että nyt onnistaa.
 
Nipsuliini ota kaikki ilo irti pikkujouluista! [emoji6]

Aikoinaan olen tuntenut vihlauksen ovulaation aikaan mutta en muista enään muutamaan vuoteen tunteneeni mithän.

Täti pitäis tulla viimeistään sunnuntaina mutta toivottavasti ei. Mahassa erilaiset jomotukset loppunu mutta turvotus on ihan järkyttävää jota ei ole ennen ollu näin pahana!
 
Takaisin
Top