Rinttastiina
Sukkela juttelija
Mrs. Smith, harmi että täti tuli, mut toisaalta hyvä. Nyt kaikki tsempit uuteen kiertoon!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp1!!!! VIHDOIN!! Eihän tuo ollut kuin 50pvn kierto!
Hienoa että pääset aloittamaan ”puhtaalta pöydältä”
Täällä kp 74, odottelen omaa vuoroani...
Mistä noi pitkät kierrot johtuu?
Hui onpas täällä pitkiä kiertoja! Toivottavasti taasaantuisivat pian ja saisitte sen kauan kaipaamanne plussan!
Alinah hienosti menee! Itse kärvistelen maha kipujen kanssa jos kolmatta pvää ja paino sen takia notkahti jo kilon alaspäin eli -5kg kasassa nyt.
Hallanderus etteivät olisi raskausoireita?
Mun oireilut on kyl kaikki hukkuneet tuon mahakivun alle. Ei uskalla syödäkään kunnolla kun pelkään että se kipu taas alkaa. Viimeksi kun samaista oli niin tavarat lenti pellolle molemmista päistä ja pyörrytti kun kipu niin paha välillä. Onneksi ei niin pahaksi ole vielä äitynyt...
PauliinaS kp24 dpo7? Yk15
Hui onpas täällä pitkiä kiertoja! Toivottavasti taasaantuisivat pian ja saisitte sen kauan kaipaamanne plussan!
Alinah hienosti menee! Itse kärvistelen maha kipujen kanssa jos kolmatta pvää ja paino sen takia notkahti jo kilon alaspäin eli -5kg kasassa nyt.
Hallanderus etteivät olisi raskausoireita?
Mun oireilut on kyl kaikki hukkuneet tuon mahakivun alle. Ei uskalla syödäkään kunnolla kun pelkään että se kipu taas alkaa. Viimeksi kun samaista oli niin tavarat lenti pellolle molemmista päistä ja pyörrytti kun kipu niin paha välillä. Onneksi ei niin pahaksi ole vielä äitynyt...
PauliinaS kp24 dpo7? Yk15
Heippa piitkästä aikaa! Tyhmä kysymys: Miltä ovis tuntuu? Niin kipeeltä että täytyy otta särkylääkettä? Testien mukaan mulla on ovis ja voi luoja kun sattuu..pari päivää nyt ollu testit tummumaan päin ja kivut myös. Tänään musta plussa, ellei huominen testi oo tummempi.
Ei mua joka kk tälleen satu..tai sit en ovuloi joka kk.
Tsemppejä kaikille ja paljon plussia!