Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 50 ja kp 74!?!? o_O:sad001 kaikki sympatiat teille mitä vaan pystyn lähettämään. Mulla on kierrot ainakin tähän asti ollut säännöllisiä 27-29 päivää. Tätiä odotellaan pe-la aikoihin koska pientä menkka juilintaa ja muutenkin erikoisia kipuja ollut eli hyvin pieneen pisteeseen tuikkivaa kipua sekä nännit olleet todella arat. Tänään kaikki oireet lähteneet jonkun muun luokse!

Hienoa Alinah!

Luin kyllä kaikki teidän viimeaikaiset kirjoitukset mutta ehkä unohdin jollekin kommentoida, olen pahoillani! :woot: koira on valvottanut kolme yötä enkä tiedä että mikä hel***** sitä vaivaa!!! :arghh:
 
Alinah, todella hyvin olet pudottanut painoa ja hurjan nopeasti on lähtenyt nuo kilot. Vaatii valtavasti itsekuria. Vautsi!
 
Hui onpas täällä pitkiä kiertoja! Toivottavasti taasaantuisivat pian ja saisitte sen kauan kaipaamanne plussan!

Alinah hienosti menee! Itse kärvistelen maha kipujen kanssa jos kolmatta pvää ja paino sen takia notkahti jo kilon alaspäin eli -5kg kasassa nyt.


Hallanderus etteivät olisi raskausoireita? :wink

Mun oireilut on kyl kaikki hukkuneet tuon mahakivun alle. Ei uskalla syödäkään kunnolla kun pelkään että se kipu taas alkaa. Viimeksi kun samaista oli niin tavarat lenti pellolle molemmista päistä ja pyörrytti kun kipu niin paha välillä. Onneksi ei niin pahaksi ole vielä äitynyt...

PauliinaS kp24 dpo7? Yk15
 
Hui onpas täällä pitkiä kiertoja! Toivottavasti taasaantuisivat pian ja saisitte sen kauan kaipaamanne plussan!

Alinah hienosti menee! Itse kärvistelen maha kipujen kanssa jos kolmatta pvää ja paino sen takia notkahti jo kilon alaspäin eli -5kg kasassa nyt.


Hallanderus etteivät olisi raskausoireita? :wink

Mun oireilut on kyl kaikki hukkuneet tuon mahakivun alle. Ei uskalla syödäkään kunnolla kun pelkään että se kipu taas alkaa. Viimeksi kun samaista oli niin tavarat lenti pellolle molemmista päistä ja pyörrytti kun kipu niin paha välillä. Onneksi ei niin pahaksi ole vielä äitynyt...

PauliinaS kp24 dpo7? Yk15

Mikä sua vaivaa? :(
 
Hui onpas täällä pitkiä kiertoja! Toivottavasti taasaantuisivat pian ja saisitte sen kauan kaipaamanne plussan!

Alinah hienosti menee! Itse kärvistelen maha kipujen kanssa jos kolmatta pvää ja paino sen takia notkahti jo kilon alaspäin eli -5kg kasassa nyt.


Hallanderus etteivät olisi raskausoireita? :wink

Mun oireilut on kyl kaikki hukkuneet tuon mahakivun alle. Ei uskalla syödäkään kunnolla kun pelkään että se kipu taas alkaa. Viimeksi kun samaista oli niin tavarat lenti pellolle molemmista päistä ja pyörrytti kun kipu niin paha välillä. Onneksi ei niin pahaksi ole vielä äitynyt...

PauliinaS kp24 dpo7? Yk15

Hui, paranemista sinne! Toivotaan että on vaan joku vatsapöpö joka menis pian ohi!
 
Heippa piitkästä aikaa! Tyhmä kysymys: Miltä ovis tuntuu? Niin kipeeltä että täytyy otta särkylääkettä? Testien mukaan mulla on ovis ja voi luoja kun sattuu..pari päivää nyt ollu testit tummumaan päin ja kivut myös. Tänään musta plussa, ellei huominen testi oo tummempi.
Ei mua joka kk tälleen satu..tai sit en ovuloi joka kk.
Tsemppejä kaikille ja paljon plussia!
 
Heippa piitkästä aikaa! Tyhmä kysymys: Miltä ovis tuntuu? Niin kipeeltä että täytyy otta särkylääkettä? Testien mukaan mulla on ovis ja voi luoja kun sattuu..pari päivää nyt ollu testit tummumaan päin ja kivut myös. Tänään musta plussa, ellei huominen testi oo tummempi.
Ei mua joka kk tälleen satu..tai sit en ovuloi joka kk.
Tsemppejä kaikille ja paljon plussia!

Mä en enää tunne ovista, mut sillon aiemmin ku tunsin, se tuntu ku menkat ois alkamassa. Semmosta jomotusta. Oon kyllä täällä lueskellut, että muilla on ollu ovulaatiot tosi kivuliaitakin.

Mut muistakaa tosiaan, että särkylääkkeitä ei pitäis ottaa! Ne voi vissiin kokonaan jättää oviksen tulemattakin.
 
Mä en oo koskaan tuntenut ovista, mutta kuulemma se on ihan normaalia. Että ei kaikki sitä tunnekaan. Tai oireile yhtään mitenkään.
 
Mulla on ihan järkyttävät ovulaatiokivut, tuntuu semmonen tylppä ja polttava jomottava kipu, yhdyntäkin on silloin täyttä tuskaa, mutta mitä sitä ei babylin eteen tekisi :) Oon kyllä ottanu panadolia joskus, sen ei vissiin pitäis haitata :) Jännityksellä odotan perjantaita, silloin ois folli ultra ja näkee, oisko nyt ovis terveellä puolella..
 
Täällä myös yksi, jolta kivut eivät jää kyllä huomaamatta. Erityisesti oikealta puolelta irrotessa (jos sen nyt voi siitä päätellä) kipu kestää helposti pari päivää, ollen lopulta aika kovaakin tylppää kipua ja tuntuen erityisesti kävellessä. Vasemmalla puolella kivut on maltillisemmat, mistä lie johtuu.:)
 
Takaisin
Top