Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kukaan kokeillut tunnistaa ovistestillä raskautta niin, että lopulta olisi oikeasti myös ollut raskaana? Olen kuullut, että ovistestikin saattaisi tunnistaa hormonien nousun ja että siitä voisi mahdollisesti nähdä raskauden jo ennen varsinaista raskaustestiä. Mahtaako pitää paikkaansa? Mulla aamulla herkkä raskaustesti näytti tyylipuhdasta negaa. Nyt illalla kokeilin huvikseni tikuttaa ovistestin (vaikka dpo16) ja sain tulokseksi selkeän viivan. Kontrolliviivaa tosin vähän vaaleampi, mutta kuitenkin. Voikohan tuosta päätellä muuta kuin että syystä x joku hormoni on vähän koholla?

Mielenkiintoista!! Itse olen ymmärtänyt että lh:n ja hcg:n rakenne on niin samanlainen että ovistestit reagoi myös hcg:en. Mutta ovistestit on usein herkkyydellä 40 kun taas herkkä raskaustesti on usein noin 10. Eli silloin sen herkän raskaustestin pitäisi kyllä myös näyttää plussaa jos pissassa on lähes 40 mlU/ml hcg:tä...
 
Mielenkiintoista!! Itse olen ymmärtänyt että lh:n ja hcg:n rakenne on niin samanlainen että ovistestit reagoi myös hcg:en. Mutta ovistestit on usein herkkyydellä 40 kun taas herkkä raskaustesti on usein noin 10. Eli silloin sen herkän raskaustestin pitäisi kyllä myös näyttää plussaa jos pissassa on lähes 40 mlU/ml hcg:tä...

Joo, tuosta olen lukenut minäkin. Mulla tosiaan raskaustesti herkkyydellä 10 ja ovistesti herkkyydellä 25. Aamupissi saattoi kyllä olka vähän laimeaa, kun olin 1,5 tuntia aiemmin jo käynyt veskissä ja hörpännyt vettäkin samalla. Varmaan vaan nyt toiveajattelua täällä, mutta mielenkiintoista seurata miten käy. Nännit edelleen tosi herkät vaikka ennen ei ole olleet enää yhtään tässä vaiheessa kiertoa. Jos ei aamuun mennessä ole täti kurvannut kylään (nyt myöhässä Flo:n mukaan 3 päivää) teen uuden r-testin.
 
En ole toistaiseksi seurannut lämpötiloja yhtään. Voiskin iskeä mittarin kitusiin ja kokeilla. Kai sen voi näin illallakin tehdä? :D
Voithan sen tehdä, mutta huomenaamuisen tuloksen vielä mieluummin haluamme kuulla :) Päivän toimet nostaa vaikuttaa lämpöihin, joten siksi aamusta ensimmäisenä hyvä.
 
Musta tuntuu et mul on taas munasarjakysta vasemmalla puolella :( en tunne enää omaa kehoani... mulla on kaikki oireet ja aivan kummallisia tuntemuksia...

Ai miksi en ole mennyt gynelle? No varasin ajan 20.12. ja se oli eka mahdollinen mulle töiden puolesta. Jos taas jaksaisin ajaa tunnin suuntaansa, pääsisin nopeammin lääkäriin. En vaan millään viitsisi kun olis tässä vähän muutakin...

Voi ei! :( Pidän peukkuja et kierto ois vaan sekasin eikä tarvis enää sitäkin käydä läpi! Jospa laittais pukin toivelistaan kaks viivaa? Tai edes oviksen?
 
Myös loppu kierrosta juuri ennen menkkoja voi ovistesti näyttää viivaa. (kun hormooni kai hetkellisesti nousee.) Ainakin sen mitä täällä foorumilla seuraillu. Ite en ole tikutellu. Myös voi näyttää raskauden etukäteen. Et ei muuta kun jännityksellä ootellaan mitä tulee.

Voi mis smith inhottavaa kun sun kierto ryppyilee. Mä niin toivon että sä niinkun moni muukin tässä ryhmässä sais pian plussan.
 
JJuuliaA, mulla on alkanut 6-8 dpo kolmesti, kun olen päätynyt raskaaksi, eli nipistelyä ja kouristelua eri tavalla, mitä negakierroissa (sitä ennenhän alkio "lilluu" siellä ruumiinonkaloissa ennen kiinnittymistä). Joo, täällä olis mukava porukka, mutta ei taida minuakaan tänä vuonna enää onnistaa. Pitkään yrittäneiden ketjut ja IVF/ICSI-ketju on meikäläisen "kotiplaneetta", mutta mukava on monenlaisia juttuja nähdä ja mukana tsempata kuumeilijoita.
Miss Butterfly, jos olet raskaana saatat saada vahvan plussan ovistestiin. Onko lämmöt edelleen koholla?
Älähän nyt oonhan minäkin täällä vaikka ivf jutut pyörii pian mukana :) mutta sitä plussaa saa odottaa.......Kuitenkin päädytään sinne helmikuun ivf suunnittelu käynnille.
 
Miten Heitsu sulla, eikö sulle tehty joku hoito?
Joo mulle tehtiin inseminaatio silloin se vika.Ei onnistunut meidän viimeinen inseminaatio nyt menossa 8kp.Perjantaina tuli kutsu IVF siis koeputkihedelmöitys hoidon suunnittelu käynnille.Jonossa IVF hoitoon ollaan tällä hetkellä.Tämä aika luomu yritystä nyt odotan että raskauskeijusta tilaamani ovulaatiotestit tulisi.
 
Voithan sen tehdä, mutta huomenaamuisen tuloksen vielä mieluummin haluamme kuulla :) Päivän toimet nostaa vaikuttaa lämpöihin, joten siksi aamusta ensimmäisenä hyvä.

Ok, pitääpä kokeilla sit aamusta. Ihan pihalla noista lämpöjutuista, kun en ole koskaan mitannut. Kiitti neuvosta :)

Myös loppu kierrosta juuri ennen menkkoja voi ovistesti näyttää viivaa. (kun hormooni kai hetkellisesti nousee.) Ainakin sen mitä täällä foorumilla seuraillu. Ite en ole tikutellu. Myös voi näyttää raskauden etukäteen. Et ei muuta kun jännityksellä ootellaan mitä tulee.

Ok, eli voi johtua kummasta vain. Yllättävää :D Noh, piinailu jatkuu ainakin vielä hetken. Huomenna voi olla jo toinen meno.
 
Älähän nyt oonhan minäkin täällä vaikka ivf jutut pyörii pian mukana :) mutta sitä plussaa saa odottaa.......Kuitenkin päädytään sinne helmikuun ivf suunnittelu käynnille.

Ehkä me piinaillaan sitten yhtä aikaa! Olin muutaman kuukauden päästä suunnitellut sitä meidän PASia, ellei mee pupu lopullisesti pöksyyn :)!
 
Tämän aamun aamupaino -6.1kg! Ihan mahtavaa! Super hyvä fiilis!

Täällä kans tänään -6kg , melkein vahingossa. Heitin vaa’an nurkkaan ja nyt uskaltauduin siihen nousemaan! X) lokakuun lopussa tein taas ruokarempan , ja kyllä kannatti! <3 nyt ei tee pahaa kattoa muiden herkuttelua ja itsekin pystyy maltillisesti viikonloppuna syödä jotain arjesta poikkeavaa, eikä jää herkuttelu päälle .. isänpäivänä huomasin ilokseni että yksi kakupala oli jo liikaa.. alkoi äklöttää. Vaikka normaalisti olisinkin vetänyt puolikkaan kakun xD

Hyvä me !!!
 
Täällä kans tänään -6kg , melkein vahingossa. Heitin vaa’an nurkkaan ja nyt uskaltauduin siihen nousemaan! X) lokakuun lopussa tein taas ruokarempan , ja kyllä kannatti! <3 nyt ei tee pahaa kattoa muiden herkuttelua ja itsekin pystyy maltillisesti viikonloppuna syödä jotain arjesta poikkeavaa, eikä jää herkuttelu päälle .. isänpäivänä huomasin ilokseni että yksi kakupala oli jo liikaa.. alkoi äklöttää. Vaikka normaalisti olisinkin vetänyt puolikkaan kakun xD

Hyvä me !!!

Hyvä sä, hyvä me! :)
Mulla junnas jonku viikon paino paikallaan ja nestettä keräsi ton isänpäivä viikonlopun takia, mutta nyt se on taas laskenut parissa päivässä. :)
 
7f78f891a2575bd08a04ec7889453990


Käviskö tää meiän logoks?
 
Takaisin
Top